Inmiddels al een paar bier verder.quote:
Ohquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:01 schreef Tegan het volgende:
Ik wil ook wel bieren in een hotel met @:gianni61.
Kom dan!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:01 schreef Tegan het volgende:
Ik wil ook wel bieren in een hotel met @:gianni61.
69.quote:
Uiteraard. Samen in een hotelkamer met elkaar DM'en.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel typisch zolderkamer-autisten. Komen ze samen dan communiceren ze alsnog over Fok!
Of op een rijtje aan de bar, naar beneden kijken op het scherm, zo nu en dan stiekem een half oogje opzij en dan weer snel naar het scherm starenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard. Samen in een hotelkamer met elkaar DM'en.
Hoe moet dat andersquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Samen in een hotelkamer met elkaar DM'en.
Fok!-dates!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Of op een rijtje aan de bar, naar beneden kijken op het scherm, zo nu en dan stiekem een half oogje opzij en dan weer snel naar het scherm staren
Het was erg luidruchtigquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel typisch zolderkamer-autisten. Komen ze samen dan communiceren ze alsnog over Fok!
* Insert autisticscreech.gifquote:
Lange tafel, soms was fok makkelijker dan schreeuwenquote:
Zeker. Was erg gezelligquote:
Verkeerde account yatsquote:
Bwehehequote:Op zondag 25 februari 2024 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verkeerde account yats
Vroeg op?!quote:
na mijn oude mannenplasje kwam ik niet meer echt lekker in slaapquote:
Lol - tis wat hequote:Op zondag 25 februari 2024 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na mijn oude mannenplasje kwam ik niet meer echt lekker in slaap
quote:Op zondag 25 februari 2024 12:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol - tis wat he
Maar geen leuke FOK!ster mee weten te lokken?
Oeh. Was die mee dan, naar de KSC meet in Utrecht?quote:Op zondag 25 februari 2024 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft een hoteldate geregeld met Tegan.
Nee, dit doet hij gewoon ff 'erbij'. De hosselaar.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh. Was die mee dan, naar de KSC meet in Utrecht?
Oh. Dus ik moet eigenlijk voor Gianni oppassen...quote:Op zondag 25 februari 2024 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dit doet hij gewoon ff 'erbij'. De hosselaar.
Gewoon doen. Is lekker.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh. Dus ik moet eigenlijk voor Gianni oppassen...
De sneaks... probeerden ze me laatst al te koppelen aan m
Oeh, jij hebt Gianni al 'gehad' dan?quote:
Of niet, afhankelijk van wat je zelf wil natuurlijk.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh. Dus ik moet eigenlijk voor Gianni oppassen...
De sneaks... probeerden ze me laatst al te koppelen aan m
Hmz, durft @gianni61 mij wel aan dan?quote:Op zondag 25 februari 2024 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of niet, afhankelijk van wat je zelf wil natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zondag 25 februari 2024 13:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmz, durft @:gianni61 mij wel aan dan?
Durf ik niet te zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:
Alleen in mijn dromenquote:Op zondag 25 februari 2024 13:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh, jij hebt Gianni al 'gehad' dan?
Ahquote:
Te lui om weer die foto erbij te pakken.quote:
Gianni wordt doorgegeven hier?quote:Op zondag 25 februari 2024 13:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh, jij hebt Gianni al 'gehad' dan?
quote:Op zondag 25 februari 2024 18:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gianni wordt doorgegeven hier?
Fokslut?
Daarom wil hij graag een etentje mrt jou zonder seks of romantiek met jou doen; eindelijk eens rust.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gianni wordt doorgegeven hier?
Fokslut?
quote:Op zondag 25 februari 2024 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom wil hij graag een etentje mrt jou zonder seks of romantiek met jou doen; eindelijk eens rust.
quote:Op zondag 25 februari 2024 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom wil hij graag een etentje mrt jou zonder seks of romantiek met jou doen; eindelijk eens rust.
Oh! Nét te laat!!!quote:
al deze roddels hier over mijquote:
Dit is geen rodddelen want we doen het niet achter je rug om.quote:
Merk ik weinig van irlquote:Op zondag 25 februari 2024 18:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beetje plagenje bent gewoon populair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |