Goedquote:
Jaaaaaaaquote:Op donderdag 22 februari 2024 17:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In principe is dat best positief. Voor jou dan. Je bent gewoon echt een vanilla braverik.
Wilde plannen voor het weekend?quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Fijn. Hier ook alles goed.
Alleen helaas nog geen weekend.
Dutjes en geen mensen zienquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wilde plannen voor het weekend?
Ik ga heel veel mensen zienquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dutjes en geen mensen zien.
En jij?
quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ga heel veel mensen zien
En Fok!kers nog wel
Dutjes.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dutjes en geen mensen zien.
En jij?
Zeg ik niet, want dan kom je spionerenquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah, waar gaan jullie eten? Veel plezier alvast.
Dit wil ik met jou.quote:
Ik hou wel mijn eigen meet met mezelfquote:Op donderdag 22 februari 2024 19:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zeg ik niet, want dan kom je spioneren
Noem je Q nou dik?quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gezellig. Weet niet of dat wel past hoor, met Q. erbij.
Kan bijna niet anders met zijn bierconsumptie.quote:
Eerst Barb beledigen en nu Q., wat is dit?quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders met zijn bierconsumptie.
Barb beledig ik niet. Da's een beetje stangen zoals mannen onder elkaar doen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eerst Barb beledigen en nu Q., wat is dit?
Ik ben vooral lui en moest vroeg op vanwege een afspraak bij de Bloedbank. Ik raad iedereen af om naar buiten te gaan als het niet hoeft. Wat is het smerig koud buiten.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 08:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Jemig wat ben ik moetherapie overleven dadelijk
Gaat nog kouder worden,toch?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben vooral lui en moest vroeg op vanwege een afspraak bij de Bloedbank. Ik raad iedereen af om naar buiten te gaan als het niet hoeft. Wat is het smerig koud buiten.
Ik wil het niet weten.quote:
Het is hier van de ene op de andere dag 10 graden kouderquote:
Sterkte!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is hier van de ene op de andere dag 10 graden kouder
Oh echt? Ik vind de kou meevallen eigenlijk!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben vooral lui en moest vroeg op vanwege een afspraak bij de Bloedbank. Ik raad iedereen af om naar buiten te gaan als het niet hoeft. Wat is het smerig koud buiten.
Buh dat is wennen danquote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is hier van de ene op de andere dag 10 graden kouder
Gezien de afstand zou het zomaar kunnen verschillen. Hier is het ijzig koud. Heel onaangenaam.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh echt? Ik vind de kou meevallen eigenlijk!
En goed van Bloed! Heb ik ook jaren gedaan (plasma)
Hahaha ja en lekker jus drinken tijdens het donerenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien de afstand zou het zomaar kunnen verschillen. Hier is het ijzig koud. Heel onaangenaam.![]()
En dankjewel. Ik geef ook plasma. Elke maand. Lekker een uurtje ontspannen en daarna lekker koeken eten.Twee leuke bezigheden in een.
Oooōohquote:Op zaterdag 24 februari 2024 02:09 schreef Keep_Walking het volgende:
De beruchte keep_walking is terug, mensen!![]()
Dit keer ga ik mijn uiterste best doen om te gedragen, want Danny zei dat dit mijn laatste kans is om goed te gedragen op fok. Als ik weer misdraagt, wordt ik permanent geband en mag ik nooit meer terug.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Straks naar mijn vrijwilligerswerk en daarna mijn moeder even ergens mee helpen.
Druk dagje dus!
Hallo Childquote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoi !
Hoe is het met jou? Plannen dit weekend?
Oh gezellig! Veel plezier met de andere Fokkersquote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hallo Childstraks in de auto richting hotel, dan eten en bier drinken met Fokkers
Jouw plannen weet ik nu al
Ik wacht met spanning op de push berichten die melding maken van opschaling naar grip1.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hallo Childstraks in de auto richting hotel, dan eten en bier drinken met Fokkers
Oh, meteen hotel geboekt, haha! Hendig, kan je nog eens wat biertjes nemen jaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vretenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb al een biertje in de hotelbarquote:
Geniet ervanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb al een biertje in de hotelbar
Ja, anders moet ik weer 2 uur terug rijden kan ik niet drinkenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, meteen hotel geboekt, haha! Hendig, kan je nog eens wat biertjes nemen ja
En mss een FOK!ker na afloop mee... ?![]()
Vooral niet doen hoor! Gewoon lekker daar je lever het werk laten doenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, anders moet ik weer 2 uur terug rijden kan ik niet drinken
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vooral niet doen hoor! Gewoon lekker daar je lever het werk laten doen
Nu pasquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb al een biertje in de hotelbar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |