Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2024 17:19:47 ]![]()
GOEDEN TT IK DRINK GELIJK EEN BIER MET @Harrie NOTEER JE HEM EVEN OK DOEIWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik weet niet of mijn kut liefde kan gevenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
zo zo heeft Willem je gedumpt of wat is er gebeurd huilie huilie gedaanquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:50 schreef Paul het volgende:
GOEDEN TT IK DRINK GELIJK EEN BIER MET @:HARRIE NOTEER JE HEM EVEN OK DOEI![]()
![]()
Als die maar liefde kan ontvangenquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet niet of mijn kut liefde kan geven![]()
Iehlquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als die maar liefde kan ontvangenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
https://www.mediacourant.(...)n-met-kleine-wortel/
Ik heb respect voor iedereen met een wortel, hoe groot of klein die ook is.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
wat lief van jequote:Op woensdag 21 februari 2024 16:54 schreef Homijn het volgende:
Ik heb respect voor iedereen met een wortel, hoe groot of klein die ook is.![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:54 schreef Homijn het volgende:
Ik heb respect voor iedereen met een wortel, hoe groot of klein die ook is.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
heb thuis ook paarse wortelsquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:54 schreef Homijn het volgende:
Ik heb respect voor iedereen met een wortel, hoe groot of klein die ook is.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Waarom lach je?quote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
sinds wanneer heb jij meer dan 1 stuks kloppend paarsquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb thuis ook paarse wortels![]()
![]()
Niet fluisterenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee, ik ben net pas thuis. Zit nèt aan de koffie.quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Dat zoiets in de krant komt,quote:
Ik denk maar zo de fijnste parfum zit ook in een klein flesje
quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zoiets in de krant komt,
Ik denk maar zo de fijnste parfum zit ook in een klein flesje![]()
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ik heb geeetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@Harrie, ik heb ook liefde voor de kut ja
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik wil een andere foto in de OP @HarrieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Van een kut?quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil een andere foto in de OP @:harrie![]()
Foto van een vagijn?quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil een andere foto in de OP @:harriemet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik ook, het liefst van koude patertjesquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil een andere foto in de OP @:harrieUw ADH vitamine Worst
Hate?quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:06 schreef Mickytjuh het volgende:
De OP is prima zo.Werkplek
(zelfst. naamw.)
je misschien vor de madame ookquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil een andere foto in de OP @:harrie
nog coffee![]()
Ik ook wel.quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ja koffie lekker!quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
je misschien vor de madame ook
nog coffeeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
* gebrokenglas schenkt koffie in.quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
ThanksOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Het te veel koffie op ( jaja en dat zeg ik)quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik ben net pas thuis. Zit nèt aan de koffie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mazquote:
Kippengroentensoepquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan ben je flink losgegaan vandaagquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het te veel koffie op ( jaja en dat zeg ik)
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Oh ik dacht van woede... Maar gewoon in de keuken bezig. Wat ben je aan het maken?quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ja veel mensen die binnen kwamen lopen vandaagquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan ben je flink losgegaan vandaag
En de een nam lekker appelmeisjes mee en de ander een appeltaart pppfff ze willen me rond hebben of zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Das niet best niequote:
Is er iets speciaals dan vandaag? Ben je jarig ofzo?quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja veel mensen die binnen kwamen lopen vandaag
En de een nam lekker appelmeisjes mee en de ander een appeltaart pppfff ze willen me rond hebben of zoWerkplek
(zelfst. naamw.)
pasta bolognese xDquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh ik dacht van woede... Maar gewoon in de keuken bezig. Wat ben je aan het maken?![]()
kom maar door met je foto dan plaats ik hem welquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:06 schreef Mickytjuh het volgende:
![]()
Nou ff half uur dutjeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Gewoon patertjes!quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
kom maar door met je foto dan plaats ik hem welOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee hoor pas in augustusquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is er iets speciaals dan vandaag? Ben je jarig ofzo?
Nee, niets bijzonders alleen had kascontrole, de eerste penningmeester nam appelmeisjes mee en de directeur bestuurder een lekker appeltaart van de warme bakker.
En aangezien het bij mij thuis was bleeft de rest hier. We waren met drie man dus kan je nagaan dat ik flink aan moest snaaien.
Maar toen die net wegwaren kwam de buuf een bakkie doen.
Die was net een half uurtje weg kwam de voorzitter even dingen kortsluiten.
En toen die weg ging stapte mijn dochter en kleindochter binnen.
En dan blijf je koffie zetten dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Stuiterend de dag door.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor pas in augustus
Nee, niets bijzonders alleen had kascontrole, de eerste penningmeester nam appelmeisjes mee en de directeur bestuurder een lekker appeltaart van de warme bakker.
En aangezien het bij mij thuis was bleeft de rest hier. We waren met drie man dus kan je nagaan dat ik flink aan moest snaaien.
En dan blijf je koffie zetten dus![]()
Ik zelf drink decafquote:dus stuiter niet zo hard. Maar wat zelden gebeurd is dat ik even klaar was met koffie
Een komen en gaan van mensen inderdaad dan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor pas in augustus
En dan blijf je koffie zetten dus
en dus nu even bijkomen met wat DTSsen...
Werkplek
(zelfst. naamw.)
tussen door ook nog een pan soep gemaakt, bloed gepriktquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een komen en gaan van mensen inderdaad dan.
en dus nu even bijkomen met wat DTSsen...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oja dat klopt ook. Verstandig.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zelf drink decafdus stuiter niet zo hard. Maar wat zelden gebeurd is dat ik even klaar was met koffie
![]()
![]()
En nu is het genoeg geweest! Iedereen stil zijn nu ja!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Okquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:26 schreef DerRabbit het volgende:
En nu is het genoeg geweest! Iedereen stil zijn nu ja!![]()
Stil anders zorg ik dat jullie nooit meer kunnen praten![]()
Ik ben aan het etenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Stond de buurvrouw aan de deur of ze borden mocht lenen.
Is weer eens iets anders dan een kommetje suikerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja fucking lekker.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee rijst met gehakt en groente en saus en kruiden en mjammiejquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Klinkt ook niet verkeerdquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee rijst met gehakt en groente en saus en kruiden en mjammiej![]()
Ik weet nog niet wat ik ga eten![]()
![]()
Smakelijk etenquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Geen liefde meer
Dan maar groentesoep eten.♡♡♡♡![]()
Alle liefde voor jou hoor mopjequote:Op woensdag 21 februari 2024 18:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Geen liefde meer
Dan maar groentesoep eten.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Alle liefde voor jou hoor mopje![]()
Groentesoepquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Geen liefde meer
Dan maar groentesoep eten.![]()
![]()
dat kreg je vannacht terug watquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Alle liefde voor jou hoor mopje
je nu doet![]()
Er doen ook nog anderen mee in het spel hoorquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel,zij had wegen jou 10 punten![]()
En nu heb je ook puntquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel,zij had wegen jou 10 punten![]()
Mooiquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:25 schreef Speklap3000 het volgende:
[url=https://mycroft.fok.nl/index.php?query=&posted_by=mario390&sortby=post_date_desc&ignore_terms=&display_images=yes&date_month=0&date_from=&date_to=&site=fo&search_fields=all&forum_id[]=49]Louter kwaliteit[/url]
quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:25 schreef Speklap3000 het volgende:
https://mycroft.fok.nl/in(...)ds=all&forum_id[]=49
louter kwaliteit![]()
![]()
![]()
hebben meer mensen last vanquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:25 schreef Speklap3000 het volgende:
https://mycroft.fok.nl/in(...)ds=all&forum_id[]=49
louter kwaliteit![]()
![]()
moet kerze kopen
en messe vor vati gaan
micky je bent irritantmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
zo lat ik dat niet gelten
je telt laut list niet met
trotzdem kreg ik de punten
nietmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
maul haltenquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:28 schreef Speklap3000 het volgende:
moet kerze kopen
en messe vor vati gaan
micky je bent irritant![]()
mich alte Serien schauen und BB
Schnell poste hier nur punckten packers
du musst mich geben allen
Diese Punkte stehen mir zu![]()
Erg kutquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:49 schreef Speklap3000 het volgende:
En nu ligt mijn ziggo er -weer- uit potjandriedubbeltjes
@:Paul hier ga ik bijna van vloeken hoor♡♡♡♡![]()
DIT ZOU JOUW DAG WORDENquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:49 schreef Speklap3000 het volgende:
@:Paul hier ga ik bijna van vloeken hoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:50 schreef HappyCharly het volgende:
Net nieuwe schoenen gekocht, gaaT er er n paar stuk
En die kleur heb ik niet gekocht![]()
![]()
En dan krijg je zo'n jong van 18 aan de lijn die niet van z'n script kan of mag afwijken. Drie storingen in 24 uur tijd, maar voor dit probleem moet toch echt een monteur langskomen.
Niet eens moeite doen om te achterhalen of er misschien een 4e storing is
dat zul je altijd zien, wel weer een reden om meer schoenen te kopenquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:50 schreef HappyCharly het volgende:
Net nieuwe schoenen gekocht, gaaT er er n paar stuk
En die kleur heb ik niet gekocht![]()
![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
ik zal de rest voor je bolkenquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:49 schreef Speklap3000 het volgende:
@:Paul hier ga ik bijna van vloeken hoorWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die heeft het veel te druk met haar werk achter het station om de psychiatrische zorg voor @Paul te betalenquote:
TV werkt ook niet, dus er komt geen signaal binnen.
Of ik mijn modem nog een keer wil resetten
Drama is dat. Gewoon blijven bellen tot je iemand krijgt die iets verder kijktquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:52 schreef Speklap3000 het volgende:
En dan krijg je zo'n jong van 18 aan de lijn die niet van z'n script kan of mag afwijken. Drie storingen in 24 uur tijd, maar voor dit probleem moet toch echt een monteur langskomen.
Niet eens moeite doen om te achterhalen of er misschien een 4e storing isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt met het bolken zoveel bandbreedte gebruikt dat ze het toch even moeten uitschakelenquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:58 schreef Speklap3000 het volgende:
TV werkt ook niet, dus er komt geen signaal binnen.
Of ik mijn modem nog een keer wil resettenUw ADH vitamine Worst
Denk dat het door @Mickytjuh komt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt met het bolken zoveel bandbreedte gebruikt dat ze het toch even moeten uitschakelenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Snap ik, zoveel gezeik word zelfs de TV teveel somsquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:00 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Denk dat het door @:Mickytjuh komt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja .. maar weer zo'n zoektocht..quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat zul je altijd zien, wel weer een reden om meer schoenen te kopen
Kan beter zoeken naar n sugardaddy♡♡♡♡![]()
Meer uitkering trekken en minder bolken!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kunnen anderen ook nog wat puntjes pakken
Ik was DerRabbit punten aan het gunnen jaquote:
Ik geef toe dat de conventionele wijsheid is dat mensen om precies 12:00 moeten lunchen, maar ik ben ook wel een klein beetje rebelsquote:![]()
![]()
Verwachte oplostijd
Donderdag 22-02 om 06:47
Er wordt hier met mijn prive gespeeld.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
In DTS is de conventionele wijsheid dat je je eerst urenlang moet afvragen of je gaat eten, om dan urenlang te klagen dat je honger hebt, en dan pas vijf uur later wat eetquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik geef toe dat de conventionele wijsheid is dat mensen om precies 12:00 moeten lunchen, maar ik ben ook wel een klein beetje rebels
Je gaat in een bad met zoetzuur?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:21 schreef Speklap3000 het volgende:
Verwachte oplostijd
Donderdag 22-02 om 06:47
Er wordt hier met mijn prive gespeeld.![]()
Drastisch. Heb maar een hotspotje aangezet op m'n mobielquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Je gaat in een bad met zoetzuur?
Snap alleen niet zo goed waarom Plex niet werkt zonder internet. Al het verkeer is toch lokaal?
Preciesquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
In DTS is de conventionele wijsheid dat je je eerst urenlang moet afvragen of je gaat eten, om dan urenlang te klagen dat je honger hebt, en dan pas vijf uur later wat eet
Zelfde geldt voor slapen en kou
♡♡♡♡![]()
En zo krijg je de dag wel vol gebolktquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Precies
Zelfde geldt voor slapen en kou
Het gebruikt je lokale dns niet, maar gebruikt iets als 8.8.8.8?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:23 schreef Speklap3000 het volgende:
Snap alleen niet zo goed waarom Plex niet werkt zonder internet. Al het verkeer is toch lokaal?![]()
Had helaas weinig kans om er te zijnquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:24 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
En zo krijg je de dag wel vol gebolkt♡♡♡♡![]()
Alles gaat via IP, komt geen DNS bij kijken. (En tevens heb ik een domain controllertje draaien die als internal DNS dient)quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Het gebruikt je lokale dns niet, maar gebruikt iets als 8.8.8.8?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Daarom voelde het minder fijn vandaagquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Had helaas weinig kans om er te zijn
Oh, Windows. Laat maar.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:26 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Alles gaat via IP, komt geen DNS bij kijken. (En tevens heb ik een domain controllertje draaien die als internal DNS dient)![]()
quote:![]()
Ik heb wel wat Linux bakjes draaien in huis, maar ook een groot deel Windoos.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Het was geen kritiek of zo. Het was meer dat ik geen zak weet van domain controllers, dus je niet kan helpenquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:29 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel wat Linux bakjes draaien in huis, maar ook een groot deel Windoos.![]()
Oh neuh. Maar Plex gebruikt die DNS afaik helemaal niet. Heb ff gechecked, gaat idd puur op IP, geen DNS records ingesteld als libraries.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Het was geen kritiek of zo. Het was meer dat ik geen zak weet van domain controllers, dus je niet kan helpen
(Sterker nog, libraries zijn allemaal lokaal. Plex draait ook op de bak waar m'n filestorage op zit)met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ah de liefdequote:Op woensdag 21 februari 2024 19:27 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Daarom voelde het minder fijn vandaag
♡♡♡♡![]()
Oh zucht. Alhoewel ik gewoon via IP verbinding maak met mijn plex server, gaat er dan toch een DNS request naar plex.tv eruit idd. Die lukt nu niet, want plex.tv is geen lokaal record, maar wordt geforward, en daarom kan ik niet inloggen op mijn lokaal draaiende service.
Nice.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
DNS was mijn eerste gedachte en ik ben dus toch niet helemaal domquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:34 schreef Speklap3000 het volgende:
Oh zucht. Alhoewel ik gewoon via IP verbinding maak met mijn plex server, gaat er dan toch een DNS request naar plex.tv eruit idd. Die lukt nu niet, want plex.tv is geen lokaal record, maar wordt geforward, en daarom kan ik niet inloggen op mijn lokaal draaiende service.
Nice.![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:42 schreef devzero het volgende:
[..]
DNS was mijn eerste gedachte en ik ben dus toch niet helemaal dom
Klopt. Ik blijf het alleen bijzonder vinden dat Plex blijkbaar in een puur lokaal inlogproces toch nog ff naar z'n website wil phonen voordat ie dat toelaat.
Misschien maar eens kijken naar een alternatief
Is het al tijd om gemeentepils te saufen?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat kan en mag.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
Is het al tijd om gemeentepils te saufen?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Laat gemeente maar wegquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
Is het al tijd om gemeentepils te saufen?Uw ADH vitamine Worst
Jij kent iemand die burger pils verkoopt?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
gewoon pils welquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij kent iemand die burger pils verkoopt?Uw ADH vitamine Worst
https://en.wikipedia.org/wiki/Burger_Brewing_Companyquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij kent iemand die burger pils verkoopt?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Muah, dat word vanaf vrijdag weer gesauftquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat ga ik de rest van de avond doen?
Uw ADH vitamine Worst
Iets met Maastricht, Groningen en twee kisten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat ga ik de rest van de avond doen?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja. Tijd voor wijn gvd.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
* gebrokenglas heeft net weer koffie gezet.
Werkplek
(zelfst. naamw.)
als je het glas maar niet breektquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas heeft net weer koffie gezet.Uw ADH vitamine Worst
Nee hoor, de koffie zit in een grote mok.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als je het glas maar niet breektWerkplek
(zelfst. naamw.)
Tenzij het glas in je anus zitquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als je het glas maar niet breekt
@devzero, ben je van plan om 300 punten per dag te pakken, of kan ik langzaam ontspannen?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Proost makkerquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:54 schreef Harrie het volgende:
ff een patertjeen dan ga ik ff aardappers schillen (niet te verwarren met afgieten
)
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: