Ik geef toe dat de conventionele wijsheid is dat mensen om precies 12:00 moeten lunchen, maar ik ben ook wel een klein beetje rebelsquote:
In DTS is de conventionele wijsheid dat je je eerst urenlang moet afvragen of je gaat eten, om dan urenlang te klagen dat je honger hebt, en dan pas vijf uur later wat eetquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik geef toe dat de conventionele wijsheid is dat mensen om precies 12:00 moeten lunchen, maar ik ben ook wel een klein beetje rebels
Je gaat in een bad met zoetzuur?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:21 schreef Speklap3000 het volgende:
Verwachte oplostijd
Donderdag 22-02 om 06:47
Er wordt hier met mijn prive gespeeld.
Drastisch. Heb maar een hotspotje aangezet op m'n mobielquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Je gaat in een bad met zoetzuur?
Preciesquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
In DTS is de conventionele wijsheid dat je je eerst urenlang moet afvragen of je gaat eten, om dan urenlang te klagen dat je honger hebt, en dan pas vijf uur later wat eet
En zo krijg je de dag wel vol gebolktquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Precies
Zelfde geldt voor slapen en kou
Het gebruikt je lokale dns niet, maar gebruikt iets als 8.8.8.8?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:23 schreef Speklap3000 het volgende:
Snap alleen niet zo goed waarom Plex niet werkt zonder internet. Al het verkeer is toch lokaal?
Had helaas weinig kans om er te zijnquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:24 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
En zo krijg je de dag wel vol gebolkt
Alles gaat via IP, komt geen DNS bij kijken. (En tevens heb ik een domain controllertje draaien die als internal DNS dient)quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Het gebruikt je lokale dns niet, maar gebruikt iets als 8.8.8.8?
Daarom voelde het minder fijn vandaagquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Had helaas weinig kans om er te zijn
Oh, Windows. Laat maar.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:26 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Alles gaat via IP, komt geen DNS bij kijken. (En tevens heb ik een domain controllertje draaien die als internal DNS dient)
quote:
Het was geen kritiek of zo. Het was meer dat ik geen zak weet van domain controllers, dus je niet kan helpenquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:29 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel wat Linux bakjes draaien in huis, maar ook een groot deel Windoos.
Oh neuh. Maar Plex gebruikt die DNS afaik helemaal niet. Heb ff gechecked, gaat idd puur op IP, geen DNS records ingesteld als libraries.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Het was geen kritiek of zo. Het was meer dat ik geen zak weet van domain controllers, dus je niet kan helpen
Ah de liefdequote:Op woensdag 21 februari 2024 19:27 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Daarom voelde het minder fijn vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |