Das niet best niequote:
Is er iets speciaals dan vandaag? Ben je jarig ofzo?quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja veel mensen die binnen kwamen lopen vandaag
En de een nam lekker appelmeisjes mee en de ander een appeltaart pppfff ze willen me rond hebben of zo
pasta bolognese xDquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh ik dacht van woede... Maar gewoon in de keuken bezig. Wat ben je aan het maken?
kom maar door met je foto dan plaats ik hem welquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil een andere foto in de OP @:harrie
Gewoon patertjes!quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
kom maar door met je foto dan plaats ik hem wel
Nee hoor pas in augustusquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is er iets speciaals dan vandaag? Ben je jarig ofzo?
Stuiterend de dag door.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor pas in augustus
Nee, niets bijzonders alleen had kascontrole, de eerste penningmeester nam appelmeisjes mee en de directeur bestuurder een lekker appeltaart van de warme bakker.
En aangezien het bij mij thuis was bleeft de rest hier. We waren met drie man dus kan je nagaan dat ik flink aan moest snaaien.
Maar toen die net wegwaren kwam de buuf een bakkie doen.
Die was net een half uurtje weg kwam de voorzitter even dingen kortsluiten.
En toen die weg ging stapte mijn dochter en kleindochter binnen.
En dan blijf je koffie zetten dus
Ik zelf drink decafquote:
Een komen en gaan van mensen inderdaad dan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor pas in augustus
Nee, niets bijzonders alleen had kascontrole, de eerste penningmeester nam appelmeisjes mee en de directeur bestuurder een lekker appeltaart van de warme bakker.
En aangezien het bij mij thuis was bleeft de rest hier. We waren met drie man dus kan je nagaan dat ik flink aan moest snaaien.
Maar toen die net wegwaren kwam de buuf een bakkie doen.
Die was net een half uurtje weg kwam de voorzitter even dingen kortsluiten.
En toen die weg ging stapte mijn dochter en kleindochter binnen.
En dan blijf je koffie zetten dus
tussen door ook nog een pan soep gemaakt, bloed gepriktquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een komen en gaan van mensen inderdaad dan.
en dus nu even bijkomen met wat DTSsen...
Oja dat klopt ook. Verstandig.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zelf drink decafdus stuiter niet zo hard. Maar wat zelden gebeurd is dat ik even klaar was met koffie
Okquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:26 schreef DerRabbit het volgende:
En nu is het genoeg geweest! Iedereen stil zijn nu ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |