Drama is dat. Gewoon blijven bellen tot je iemand krijgt die iets verder kijktquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:52 schreef Speklap3000 het volgende:
En dan krijg je zo'n jong van 18 aan de lijn die niet van z'n script kan of mag afwijken. Drie storingen in 24 uur tijd, maar voor dit probleem moet toch echt een monteur langskomen.
Niet eens moeite doen om te achterhalen of er misschien een 4e storing is
Je hebt met het bolken zoveel bandbreedte gebruikt dat ze het toch even moeten uitschakelenquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:58 schreef Speklap3000 het volgende:
TV werkt ook niet, dus er komt geen signaal binnen.
Of ik mijn modem nog een keer wil resetten
Denk dat het door @Mickytjuh komt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt met het bolken zoveel bandbreedte gebruikt dat ze het toch even moeten uitschakelen
Snap ik, zoveel gezeik word zelfs de TV teveel somsquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:00 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Denk dat het door @:Mickytjuh komt.
Ja .. maar weer zo'n zoektocht..quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat zul je altijd zien, wel weer een reden om meer schoenen te kopen
Ik was DerRabbit punten aan het gunnen jaquote:
Ik geef toe dat de conventionele wijsheid is dat mensen om precies 12:00 moeten lunchen, maar ik ben ook wel een klein beetje rebelsquote:
In DTS is de conventionele wijsheid dat je je eerst urenlang moet afvragen of je gaat eten, om dan urenlang te klagen dat je honger hebt, en dan pas vijf uur later wat eetquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik geef toe dat de conventionele wijsheid is dat mensen om precies 12:00 moeten lunchen, maar ik ben ook wel een klein beetje rebels
Je gaat in een bad met zoetzuur?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:21 schreef Speklap3000 het volgende:
Verwachte oplostijd
Donderdag 22-02 om 06:47
Er wordt hier met mijn prive gespeeld.
Drastisch. Heb maar een hotspotje aangezet op m'n mobielquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Je gaat in een bad met zoetzuur?
Preciesquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
In DTS is de conventionele wijsheid dat je je eerst urenlang moet afvragen of je gaat eten, om dan urenlang te klagen dat je honger hebt, en dan pas vijf uur later wat eet
En zo krijg je de dag wel vol gebolktquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Precies
Zelfde geldt voor slapen en kou
Het gebruikt je lokale dns niet, maar gebruikt iets als 8.8.8.8?quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:23 schreef Speklap3000 het volgende:
Snap alleen niet zo goed waarom Plex niet werkt zonder internet. Al het verkeer is toch lokaal?
Had helaas weinig kans om er te zijnquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:24 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
En zo krijg je de dag wel vol gebolkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |