Alles gaat via IP, komt geen DNS bij kijken. (En tevens heb ik een domain controllertje draaien die als internal DNS dient)quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Het gebruikt je lokale dns niet, maar gebruikt iets als 8.8.8.8?
Daarom voelde het minder fijn vandaagquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Had helaas weinig kans om er te zijn
Oh, Windows. Laat maar.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:26 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Alles gaat via IP, komt geen DNS bij kijken. (En tevens heb ik een domain controllertje draaien die als internal DNS dient)
quote:
Het was geen kritiek of zo. Het was meer dat ik geen zak weet van domain controllers, dus je niet kan helpenquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:29 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel wat Linux bakjes draaien in huis, maar ook een groot deel Windoos.
Oh neuh. Maar Plex gebruikt die DNS afaik helemaal niet. Heb ff gechecked, gaat idd puur op IP, geen DNS records ingesteld als libraries.quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Het was geen kritiek of zo. Het was meer dat ik geen zak weet van domain controllers, dus je niet kan helpen
Ah de liefdequote:Op woensdag 21 februari 2024 19:27 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Daarom voelde het minder fijn vandaag
DNS was mijn eerste gedachte en ik ben dus toch niet helemaal domquote:Op woensdag 21 februari 2024 19:34 schreef Speklap3000 het volgende:
Oh zucht. Alhoewel ik gewoon via IP verbinding maak met mijn plex server, gaat er dan toch een DNS request naar plex.tv eruit idd. Die lukt nu niet, want plex.tv is geen lokaal record, maar wordt geforward, en daarom kan ik niet inloggen op mijn lokaal draaiende service.
Nice.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 19:42 schreef devzero het volgende:
[..]
DNS was mijn eerste gedachte en ik ben dus toch niet helemaal dom
Dat kan en mag.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
Is het al tijd om gemeentepils te saufen?
Laat gemeente maar wegquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
Is het al tijd om gemeentepils te saufen?
Jij kent iemand die burger pils verkoopt?quote:
gewoon pils welquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij kent iemand die burger pils verkoopt?
https://en.wikipedia.org/wiki/Burger_Brewing_Companyquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij kent iemand die burger pils verkoopt?
Muah, dat word vanaf vrijdag weer gesauftquote:
quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat ga ik de rest van de avond doen?
Iets met Maastricht, Groningen en twee kisten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat ga ik de rest van de avond doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |