Louter kwaliteit makkerquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:39 schreef Paul het volgende:
[..]
jij had toch iets gemaakt die jou smilies gaf ofzo
jij zei laatst dat je iets had en dan kon je nonstop smileis postenquote:
Ja daarom is het ook een klein puntjequote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:40 schreef Masberum het volgende:
[..]
Prima voel er toch niks bij van jou
Niet non stop, moet gewoon zelf posten. Alleen iets wat m'n clipboard vultquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:40 schreef Paul het volgende:
[..]
jij zei laatst dat je iets had en dan kon je nonstop smileis posten
ja dat bedoelde ik heequote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:40 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Niet non stop, moet gewoon zelf posten. Alleen iets wat m'n clipboard vult
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:40 schreef Paul het volgende:
[..]
jij zei laatst dat je iets had en dan kon je nonstop smileis posten
ja dat bedoelde ik heequote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:41 schreef Harrie het volgende:
[..]nee hoor hij heeft een of ander scriptje wat zijn klembord vult met wat tekens
ja ik wil er niet drama over maken, maar toch is dit realistisch wel waar ik iig mee te maken hebt. Dus ok daarom snappen jullie, ik baal nog van die examen uitslag. maar veiligheid erin staat wel voorop natuurlijkquote:
Ja precies. One step at the timequote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:42 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik wil er niet drama over maken, maar toch is dit realistisch wel waar ik iig mee te maken hebt. Dus ok daarom snappen jullie, ik baal nog van die examen uitslag. maar veiligheid erin staat wel voorop natuurlijk
Ik doe btw nog geen hoogspanning, hoewel is er mogelijkheid toe en kan ik schaal omhoog, maar ik ben meer van zie dit eerst wel ff en wil het echt ook goed weten en installaties voor ik me daaraan waag. Doe maar ff beetje meelopen en kijken onderhand daarmee. bedoel. hoogspanning is gelijk dood zeg maar bij een fout. met laagspanning overleef je het hopelijk
dat is slechts een kwestie van slecht scriptwerk lijkt mequote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:42 schreef Speklap3000 het volgende:
En ook dat moet ik handmatig triggeren
Scheelt niet echt tijd hoor, komt op hetzelfde neer.quote:
Zou een loop kunnen inbouwen, dat klopt. Vond ik niet netjesquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat is slechts een kwestie van slecht scriptwerk lijkt me
Nee die bagger smileys heel de dag heeft zoveel stijl wil je zeggenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:46 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zou een loop kunnen inbouwen, dat klopt. Vond ik niet netjes
p = u * i en u = i * rquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:47 schreef kree het volgende:
ik heb btw ok omdat ik toch nog wakker ben.
Een quiz vraag en denk meeste die beetje Elektro weten weten dit.
We hebben het over netten dus laagspanning enzo en hoogspanning.
Quiz vraag nr 1:
Waarom hebben ze die spanning zo hoog gemaakt op de hoogspanningsnetten? (is tot 380.000V dus). niet overal maar deel iig volgens mij was dat nu het hoogste van Tennet in NL.
Het heeft niet veel stijl, maar wel een specifieke stijlquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee die bagger smileys heel de dag heeft zoveel stijl wil je zeggen
Omdat die kabels hoog boven de grond hangenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:47 schreef kree het volgende:
Quiz vraag nr 1:
Waarom hebben ze die spanning zo hoog gemaakt op de hoogspanningsnetten? (is tot 380.000V dus). niet overal maar deel iig volgens mij was dat nu het hoogste van Tennet in NL.
nicequote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:48 schreef Harrie het volgende:
[..]
p = u * i en u = i * r
hoe hoger de spanning hoe lager de weerstand
Dan kan er meer stroom doorheen?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:47 schreef kree het volgende:
Quiz vraag nr 1:
KUT ik dacht dat ik lekker bezig was maar ik was te snel denk ikquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:49 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Omdat die kabels hoog boven de grond hangen
of althans de weerstand wordt niet lager natuurlijk. Maar hoe hoger de spanning hoe minder stroom er hoeft te lopen. En beperkt dus je verlies.quote:
nee juist niet, als je de spanning hoger maakt, dan hoeft er minder stroom te lopenquote:
de weerstand wordt wel lagerquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:50 schreef kree het volgende:
[..]
of althans de weerstand wordt niet lager natuurlijk. Maar hoe hoger de spanning hoe minder stroom er hoeft te lopen. En beperkt dus je verlies.. is in kwadratisch namelijk anders
euhm hangt er vanaf hoe je die precies bedoelt denk?quote:
warum hast du die polizei angeruft?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:54 schreef Dotteke het volgende:
Zo tranen gedroogd. Spieren weer op de plaats. Dot belt de duitse politie. Begint in het duits gaat over in het Engels en zegt jn het Nederlands begrijpt u mij Het is gelukt maar lag daarna in een lach stuip om mijzelf 🤣🤣🤣
Nee dat ga ik echt niet helemaal uit zitten schrijven hier.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:53 schreef kree het volgende:
[..]
euhm hangt er vanaf hoe je die precies bedoelt denk?
leg is uit? Ik weet er zijn meerdere factoren natuurlijk... maar welke bedoel je?
en dan heb ik het niet over de andere ellende dat ze niet door de kern maar aan de buitenkant van de kabel enzo want dat weet ik allemaal niet precies hoe dat ook weer zatquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee dat ga ik echt niet helemaal uit zitten schrijven hier.
maar de weerstand is spanning gedeeld door stroom en als je met hetzelfde vermogen de spanning omhoog brengt kan de stroom omloog dus minder weerstand.
Daarom waardeer ik jou ook zoquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:59 schreef Harrie het volgende:
zonder weerstand is het allemaal zo saai
dochterlief belde ze had gebeld maar ze snapte haar niet. Of ik het even wilde doen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:55 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
warum hast du die polizei angeruft?
Cocaïnequote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:59 schreef Mickytjuh het volgende:
Best wel hersteld ja!
Moest aan de drugs van de assistente van de dokter
Dat is niet heel handigquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:00 schreef Dotteke het volgende:
oeps hij was vergeten dat hij die slang er nog in had zitten en trekt hem kapot
ja idd stroom gaat omlaag door de spanning op te voeren. En de stroom zorgt voor weerstand en die is in kwadraat ermee. Dus voordeel is om die spanning omhoog te voeren en er minder verliezen zijn over de kabels.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee dat ga ik echt niet helemaal uit zitten schrijven hier.
maar de weerstand is spanning gedeeld door stroom en als je met hetzelfde vermogen de spanning omhoog brengt kan de stroom omloog dus minder weerstand.
Nee dat was niet slimquote:
We hebben allemaal wel eens minder slimme momentenquote:
goeie drugs of saaiequote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:59 schreef Mickytjuh het volgende:
Best wel hersteld ja!
zeggen alle tieners ja?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Nee xylometazoline en N-(4 hydroxyfenyl)acetamide
Hoe gaat het met je schuurdeur?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:59 schreef Mickytjuh het volgende:
Best wel hersteld ja!
Volgende keer Mario laten bellen?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
dochterlief belde ze had gebeld maar ze snapte haar niet. Of ik het even wilde doen.
Kleinzoon ging tanken in Duitsland. Heeft dat tankding in zijn auto hangen voert de pinpas in en die doet het niet. Hij stopt de pinpas in zijn zak stapt in de auto en rijd weg.. oeps hij was vergeten dat hij die slang er nog in had zitten en trekt hem kapot.
Hebben ze hier de politie gebeld maar die zeggen ook even politie duitsland bellen die moeten even gaan kijken of het lekt. Maar ze snapte haar niet dus was ik de klos en kon bellen.
Ik was klaar met het gesprek en voelde mij net een Mario 🤣🤣🤣
gib mir benzinquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Volgende keer Mario laten bellen?
ik heb er allemaal geen verstand van maar ik heb vroeger naar mijn @Mickytjuh geluisterd en die vertelde me dat het zo werkt en ik geloofde "haar" wat een hem was omdat ik een andere docent had natuurlijkquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:01 schreef kree het volgende:
[..]
ja idd stroom gaat omlaag door de spanning op te voeren. En de stroom zorgt voor weerstand en die is in kwadraat ermee. Dus voordeel is om die spanning omhoog te voeren en er minder verliezen zijn over de kabels.
Dit blijf ik nog steeds interessant vinden btw en heb tijdje hbo gedaan, maar wiskunde killing me met dat over alle vakken. LOL.
Maar volgens mij zijn we het eens wel daarover. dat klopt idd.
respect dat je er aan begint om het te gaan typenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Nee xylometazoline en N-(4 hydroxyfenyl)acetamide
Das ist der Liebes SCquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:05 schreef HappyCharly het volgende:
Wel lekker lezen hier zonder al dat Duits
Das ist die Liebe Slow Chatquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:05 schreef HappyCharly het volgende:
Wel lekker lezen hier zonder al dat Duits
Zou graag je kringspier kietelen met mijn eikel.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:08 schreef JustinK het volgende:
Wat ben je ook een geile rakker @:Speklap3000
vind er weinig aan op zich, een scheepsmotor van formaat x in een datacenter kan als ie aan slaat zoveel stroom opwekken en hoeveel diesel heb je nodig om dat ding 24 uur te laten draaien dat zijn ook van die totaal niet interessante dingen omdat ik geen oliehandel heb zeg maarquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:03 schreef kree het volgende:
BTW ben bij Tennet geweest en wat ook heel interessant was die HVDC kabels enzo tussen zeg maar Noorwegen enzo.
LOL en hoeveel winst ze ermee maken, want we hebben wisselspanning hier, voor langere afstanden is DC beter. maargoed heel ander onderwerp en veeeeeels te laat om me hier nog in te verdiepen.
Maar wie weet morgen enzo om even over te kletsen, het is interessant.
Zie hier de reden dat ik wat smileys in mn clipboard niet zo erg vindquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:09 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zou graag je kringspier kietelen met mijn eikel.
aandachtshoeren hebben allemaal hun eigen kansloze stijl en wat jullie vinden is totaal niet belangrijkquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:09 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zie hier de reden dat ik wat smileys in mn clipboard niet zo erg vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |