warum hast du die polizei angeruft?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:54 schreef Dotteke het volgende:
Zo tranen gedroogd. Spieren weer op de plaats. Dot belt de duitse politie. Begint in het duits gaat over in het Engels en zegt jn het Nederlands begrijpt u mij Het is gelukt maar lag daarna in een lach stuip om mijzelf 🤣🤣🤣
Nee dat ga ik echt niet helemaal uit zitten schrijven hier.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:53 schreef kree het volgende:
[..]
euhm hangt er vanaf hoe je die precies bedoelt denk?
leg is uit? Ik weet er zijn meerdere factoren natuurlijk... maar welke bedoel je?
en dan heb ik het niet over de andere ellende dat ze niet door de kern maar aan de buitenkant van de kabel enzo want dat weet ik allemaal niet precies hoe dat ook weer zatquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee dat ga ik echt niet helemaal uit zitten schrijven hier.
maar de weerstand is spanning gedeeld door stroom en als je met hetzelfde vermogen de spanning omhoog brengt kan de stroom omloog dus minder weerstand.
Daarom waardeer ik jou ook zoquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:59 schreef Harrie het volgende:
zonder weerstand is het allemaal zo saai
dochterlief belde ze had gebeld maar ze snapte haar niet. Of ik het even wilde doen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:55 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
warum hast du die polizei angeruft?
Cocaïnequote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:59 schreef Mickytjuh het volgende:
Best wel hersteld ja!
Moest aan de drugs van de assistente van de dokter
Dat is niet heel handigquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:00 schreef Dotteke het volgende:
oeps hij was vergeten dat hij die slang er nog in had zitten en trekt hem kapot
ja idd stroom gaat omlaag door de spanning op te voeren. En de stroom zorgt voor weerstand en die is in kwadraat ermee. Dus voordeel is om die spanning omhoog te voeren en er minder verliezen zijn over de kabels.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee dat ga ik echt niet helemaal uit zitten schrijven hier.
maar de weerstand is spanning gedeeld door stroom en als je met hetzelfde vermogen de spanning omhoog brengt kan de stroom omloog dus minder weerstand.
Nee dat was niet slimquote:
We hebben allemaal wel eens minder slimme momentenquote:
goeie drugs of saaiequote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:59 schreef Mickytjuh het volgende:
Best wel hersteld ja!
Moest aan de drugs van de assistente van de dokter
zeggen alle tieners ja?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Nee xylometazoline en N-(4 hydroxyfenyl)acetamide
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |