Louter kwaliteit makkerquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:39 schreef Paul het volgende:
[..]
jij had toch iets gemaakt die jou smilies gaf ofzo
jij zei laatst dat je iets had en dan kon je nonstop smileis postenquote:
Ja daarom is het ook een klein puntjequote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:40 schreef Masberum het volgende:
[..]
Prima voel er toch niks bij van jou
Niet non stop, moet gewoon zelf posten. Alleen iets wat m'n clipboard vultquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:40 schreef Paul het volgende:
[..]
jij zei laatst dat je iets had en dan kon je nonstop smileis posten
ja dat bedoelde ik heequote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:40 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Niet non stop, moet gewoon zelf posten. Alleen iets wat m'n clipboard vult
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:40 schreef Paul het volgende:
[..]
jij zei laatst dat je iets had en dan kon je nonstop smileis posten
ja dat bedoelde ik heequote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:41 schreef Harrie het volgende:
[..]nee hoor hij heeft een of ander scriptje wat zijn klembord vult met wat tekens
ja ik wil er niet drama over maken, maar toch is dit realistisch wel waar ik iig mee te maken hebt. Dus ok daarom snappen jullie, ik baal nog van die examen uitslag. maar veiligheid erin staat wel voorop natuurlijkquote:
Ja precies. One step at the timequote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:42 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik wil er niet drama over maken, maar toch is dit realistisch wel waar ik iig mee te maken hebt. Dus ok daarom snappen jullie, ik baal nog van die examen uitslag. maar veiligheid erin staat wel voorop natuurlijk
Ik doe btw nog geen hoogspanning, hoewel is er mogelijkheid toe en kan ik schaal omhoog, maar ik ben meer van zie dit eerst wel ff en wil het echt ook goed weten en installaties voor ik me daaraan waag. Doe maar ff beetje meelopen en kijken onderhand daarmee. bedoel. hoogspanning is gelijk dood zeg maar bij een fout. met laagspanning overleef je het hopelijk
dat is slechts een kwestie van slecht scriptwerk lijkt mequote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:42 schreef Speklap3000 het volgende:
En ook dat moet ik handmatig triggeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |