Pizza's: mwah... ut leek er op..quote:Op maandag 19 februari 2024 20:42 schreef GayGuy het volgende:
Dus ze hebben zelf pizza's gebakken? Leuk
Ik ga het zo zien @DGK_Tegengas heeft filmpje gestuurdquote:Op maandag 19 februari 2024 20:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Pizza's: mwah... ut leek er op..
Leuk: absoluut
Ze woont thuisquote:Op maandag 19 februari 2024 20:44 schreef Joyce-43 het volgende:
sparen voor 300 euro vind DO overdreven zij kan dat makkelijk missen
ik tik wat zei zeggenquote:Op maandag 19 februari 2024 20:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Het zijn geen stemwijzers maar stembiljetten lieve mensen.
Neem deze gemaakte woordfout niet over. Je komt er nooit meer vanaf.
ja ze vond het wereldvreemd dat mensen moesten sparen zoals TY zeiquote:Op maandag 19 februari 2024 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze woont thuis
Dan kan ik dat ook
Nou ik weet niet of je op de hoogte bent van de woningnood en het feit dat statushouders veelal voorrang krijgen....quote:
Of tegen Karen.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:49 schreef Snoozey het volgende:
ash moet echt niets zeggen tegen jimmy
Go!!!!!!!!!quote:
Ja Dilano gaat nog meer naast zijn schoenen lopen.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:50 schreef engine het volgende:
Dilano en Sabeau gaan weer wandelen. Stream please!
Ja ik vind het wel grappig.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja Dilano gaat nog meer naast zijn schoenen lopen.
Ja vandaar dat ik ook even voor iedereen aangeef dat je op moet passen met overnemen.quote:
Die zit er zovaak naast hequote:Op maandag 19 februari 2024 20:51 schreef Schakeltopia het volgende:
tyron geloof het niet, misschien dat ze gewoon lullen
het kan niet altijd de ashlie sjow zijnquote:Op maandag 19 februari 2024 20:52 schreef Mickytjuh het volgende:
Jezus midden in een verhaal ook.
Van super leuke stream
Naar de meest dramatische depressieve klote stream
Ik weet niet of je weet dat do in België woontquote:Op maandag 19 februari 2024 20:49 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of je op de hoogte bent van de woningnood en het feit dat statushouders veelal voorrang krijgen....
Prognose voor nu is dat wanneer je geen huis kunt kopen, je zeker minimaal 18 a 20 jaar ingeschreven moet staan bij woningnet.
Geen idee of dit ik België ook zo is..
Ja, misschien omdat hun moeder in een verzorgingshuis zit vanwege een hersenbloeding en de dochters voor hun vader zorgen die nog geen partner hebben..quote:
Ik vond Alice geweldig.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:53 schreef danilel het volgende:
[..]
het kan niet altijd de ashlie sjow zijn
Nee ze vond het wel prima zoquote:Op maandag 19 februari 2024 20:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, misschien omdat hun moeder in een verzorgingshuis zit vanwege een hersenbloeding en de dochters voor hun vader zorgen.
Er waren 3 stemmen op Ro op de vraag "wie vertrekt zaterdag", niemand anders was meerdere keren daar op 1e plek gezet. Ashey overdreef (pesterig?) toen ze zei: met een grote voorsprong, heel uitgesprokenquote:Op maandag 19 februari 2024 20:54 schreef woxxel het volgende:
Maar als iedereen voor ro heeft gestemd, hebben ty en do dan ook op haar gestemd?
Oewwwwww....quote:
check in ? ik wrijf het je in de neusquote:Op maandag 19 februari 2024 20:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Wel lief deze check-in van Alice en Ashley
Ik denk dat Ty zich niet kan voorstellen dat hij in het ‘verkeerde’ kamp zitquote:Op maandag 19 februari 2024 20:56 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron is echt een persoon die slecht denkt over mensen.
Nee zo komt dit niet over.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:57 schreef danilel het volgende:
[..]
check in ? ik wrijf het je in de neus
quote:Op maandag 19 februari 2024 20:57 schreef Schakeltopia het volgende:
dilano zou breken als soebaroe gaat.
lets goo
Is wel waarquote:Op maandag 19 februari 2024 20:58 schreef Adixsh het volgende:
Alice: we stonden daar echt als twee blondines 😂
Nouuuuuuuu ik denk het toch niet hoorquote:Op maandag 19 februari 2024 20:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee zo komt dit niet over.
Alice wil echt even uitleggen dat je deze vraag op verschillende manieren kon interpreteren en dat ze dus niet moest denken dat dit betekende dat mensen haar er uit wilde hebben.
Dan zie jij dit gesprek anders.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:59 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Nouuuuuuuu ik denk het toch niet hoor
Ben bang dat hij ook nog gelijk heeft ookquote:Op maandag 19 februari 2024 20:59 schreef Kissingbird het volgende:
dilano: jimmy gaat mij zeker proberen te saven als het gaat om duo nominaties dan ben jij ook save
ok alice geef ik nog het voordeel van de twijfel maar esjliej was echt inwrijven, net zoals ze haar gezicht hier schoonmaaktquote:Op maandag 19 februari 2024 20:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee zo komt dit niet over.
Alice wil echt even uitleggen dat je deze vraag op verschillende manieren kon interpreteren en dat ze dus niet moest denken dat dit betekende dat mensen haar er uit wilde hebben.
Oh nee ik vergis me dan, ik dacht dat Ashley het zei. My bad.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dan zie jij dit gesprek anders.
Alice zit namelijk in geen enkel kamp.
Vrees het ook....quote:Op maandag 19 februari 2024 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben bang dat hij ook nog gelijk heeft ook
Ik heb toch helemaal geen tijd voor de uitzending nu met deze top streamquote:Op maandag 19 februari 2024 21:00 schreef Ireth het volgende:
Nou wat verrassend! Sorbo gunt Dilano de vrijstelling!!(Uitzending)
How stopquote:Op maandag 19 februari 2024 21:00 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Oh nee ik vergis me dan, ik dacht dat Ashley het zei. My bad.
verschil van sfeertje op 1 en 2quote:Op maandag 19 februari 2024 21:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Over naar stream 2, ben die nitwits alweer zat ...
Ahhh oke! 😅quote:Op maandag 19 februari 2024 21:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
How stop
We praten langs elkaar heen .
Ashley heeft ook dingen gezegd ja.
Die zouden best eens wat wrijverig bedoeld kunnen zijn.
Mijn bewondering gaat eigenlijk uit naar Alice. En ik benoemde ze allebei omdat ze beide daar stonden.
Ik snap waar dit gesprek de verkeerde afslag dreigde te nemen.
Ja, maar zij wint van iedereen, geen fokking kans voor die losers ....quote:Op maandag 19 februari 2024 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Na vanavond is Alice ook een prooi voor de slangenkuil.
Maar zij en Ashley worden écht niet weggestemd voordat de laatste 4 over zijn, daar geloof ik niks van.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Is toch kansloos.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze lacht als een schaap die denkt opweg te zijn naar de eftelingquote:Op maandag 19 februari 2024 20:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja meisje, je lacht wel maar je bent niet blij...![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat hoop ik toch, en ook dat ze op haar eigen benen blijft staan en zich niet door haar huidige duo partner laat beïnvloedenquote:Op maandag 19 februari 2024 21:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar zij wint van iedereen, geen fokking kans voor die losers ....![]()
Ik probeer het beide te volgenquote:Op maandag 19 februari 2024 21:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb toch helemaal geen tijd voor de uitzending nu met deze top stream
quote:Op maandag 19 februari 2024 21:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat dus, maar die intellectueel aangedaagden gaan dat nooit zien ...
Sterker nog: die zitten waarschijnlijk bij de laatste vier.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:04 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Maar zij en Ashley worden écht niet weggestemd voordat de laatste 4 over zijn, daar geloof ik niks van.
Dat is echt precíes wat ik zei 😂quote:Op maandag 19 februari 2024 21:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sterker nog: die zitten waarschijnlijk bij de laatste vier.
jaaaa!!!!!! hahahaquote:Op maandag 19 februari 2024 21:08 schreef greysbones het volgende:
Ty en ro
Hebben zelf op Randy en doriana gestemd![]()
quote:Op maandag 19 februari 2024 21:08 schreef greysbones het volgende:
Ty en ro
Ty en ro
Ty en ro
Ro doquote:Op maandag 19 februari 2024 21:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Denk dat ik nou ook verward ben
Dan zouden ze toch moeten weten welke waarde ze eraan kunnen hangen?
Ik zou daar mee kunnen leven , liever Sabo of Ro weg maar allezquote:Op maandag 19 februari 2024 21:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bank: Dilano, Tyron en Ronari ....![]()
Dilano gaat ....![]()
Dylano heeft vrijstellingquote:Op maandag 19 februari 2024 21:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bank: Dilano, Tyron en Ronari ....![]()
Dilano gaat ....![]()
Nahquote:Op maandag 19 februari 2024 21:09 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron wat luk je nu toch. Iedereen heeft gestemd. Hij denkt heel negatief en met achterdocht. Ronahi denkt dat mensen haar niet moeten.
Maakt niet uit. Ik ben gewoon niet zo van: als jij het doet, doe ik het ook. Ik weet dat mensen het wel doen, ik niet. Ik hou ook niet van pesten.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ronahi heeft zelf nooit iets pesterigs gedaan daar gelukkig
Ik vind het karmaquote:Op maandag 19 februari 2024 21:15 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind het toch ook wel weer sneu voor Roni
quote:Op maandag 19 februari 2024 21:15 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind het toch ook wel weer sneu voor Roni
dat is altijd zo, i love thisquote:Op maandag 19 februari 2024 21:13 schreef greysbones het volgende:
Zelf een enorme waffel over Ash
Maar nummer 1 zijn in een stemming
Die geen enkel invloed heeft
Mevroi is aan het huilen
nee gelukkig niet zegquote:Op maandag 19 februari 2024 21:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ronahi heeft zelf nooit iets pesterigs gedaan daar gelukkig
Doe eens normaal joh.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:07 schreef mario390 het volgende:
niet van alice wegschalten klote kut regie
Hij was al heel lang af bij mij, achterbaks meelopertje ...quote:Op maandag 19 februari 2024 21:17 schreef Puzzie het volgende:
Ty en de club denken in 'zij' maar wat is hun eigen aandeel in het stemmen. Ty is ook wel af
quote:Op maandag 19 februari 2024 21:18 schreef Joyce-43 het volgende:
besef je dat ze kunnen liegen? pfff Dilano ga lekker kissie doen met saboo
quote:Op maandag 19 februari 2024 21:19 schreef Ireth het volgende:
Dilano komt bij Rodelahiti...
[Uithaal met snot] heb jij op mij gestemd!! [/uithaal met snot]
En precies dat is stoken/konkelenquote:Op maandag 19 februari 2024 21:18 schreef Joyce-43 het volgende:
besef je dat ze kunnen liegen? pfff Dilano ga lekker kissie doen met saboo
En dan is het pas maandag.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:20 schreef greysbones het volgende:
Het is niet eens een echte nominatie hè
En dit is dus al zo’n drama
Wat als ze wordt genomineerd
Dan is het huis te klein
Nu is zelfs Alice al niet meer betrouwbaar
quote:Op maandag 19 februari 2024 21:21 schreef Puzzie het volgende:
Dilano heeft gestemd op wie hij eruit wil hebben
De rest in shock
ja maar hij denkt in 3d dus.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:21 schreef Snoozey het volgende:
dilano heeft dislexi he. dus kan verkeerd hebben gelezen
Neequote:Op maandag 19 februari 2024 21:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Tactisch meesterbrein leest de vraag dus niet goed?
quote:Op maandag 19 februari 2024 21:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja maar hij denkt in 3d dus.
Die tyron valt me steeds meer en meer tegen.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:20 schreef greysbones het volgende:
Het is niet eens een echte nominatie hè
En dit is dus al zo’n drama
Wat als ze wordt genomineerd
Dan is het huis te klein
Nu is zelfs Alice al niet meer betrouwbaar
Oh echt? Echt kut, om een aandoening te hebben die mensen aan de buitenkant niet kunnen zien, maar waar ze je WEL op afrekenen. Weet er alles van😑quote:Op maandag 19 februari 2024 21:21 schreef Snoozey het volgende:
dilano heeft dislexi he. dus kan verkeerd hebben gelezen
Hij isquote:Op maandag 19 februari 2024 21:21 schreef Was-beer het volgende:
Dilano kan ook al niet begrijpend lezen
Daar is ze al.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waar is Sabeau, het toilet volschijten ...
Niet echt , hij stookt en verdraait allesquote:Op maandag 19 februari 2024 21:23 schreef engine het volgende:
Dilano zegt voor de verandering best logische dingen.
in de douche is zijquote:Op maandag 19 februari 2024 21:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waar is Sabeau, het toilet volschijten ...
moet lachenquote:Op maandag 19 februari 2024 21:24 schreef Schakeltopia het volgende:
die mastermind hahaha
het is gewoon te grappig
Mister tactiek hahaquote:Op maandag 19 februari 2024 21:25 schreef Ireth het volgende:
Ze gaan nu sterke spelers naast Ashley neer zetten
Hopelijk naast Randy of Roni ...quote:Op maandag 19 februari 2024 21:25 schreef Snoozey het volgende:
ze staat er volgende week weer op! aldus dilan
niet karen dan iemand van de andere?quote:
En er klopt geen ruk vanquote:Op maandag 19 februari 2024 21:26 schreef Puzzie het volgende:
Sabo heeft niets gezien maar gaat nu even vertellen wie er goed voor staat
DDT+quote:Op maandag 19 februari 2024 21:25 schreef greysbones het volgende:
En ze gaan er met boter en suiker in
Heel clubje ddtr
Randyquote:Op maandag 19 februari 2024 21:26 schreef greysbones het volgende:
Sabeau tegen ro
Jij staat behoorlijk goed![]()
Wtf
Ty staat sterk
Randy staat sterk
Forum Opties | |
---|---|