Is wel waarquote:Op maandag 19 februari 2024 20:58 schreef Adixsh het volgende:
Alice: we stonden daar echt als twee blondines 😂
Nouuuuuuuu ik denk het toch niet hoorquote:Op maandag 19 februari 2024 20:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee zo komt dit niet over.
Alice wil echt even uitleggen dat je deze vraag op verschillende manieren kon interpreteren en dat ze dus niet moest denken dat dit betekende dat mensen haar er uit wilde hebben.
Dan zie jij dit gesprek anders.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:59 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Nouuuuuuuu ik denk het toch niet hoor
Ben bang dat hij ook nog gelijk heeft ookquote:Op maandag 19 februari 2024 20:59 schreef Kissingbird het volgende:
dilano: jimmy gaat mij zeker proberen te saven als het gaat om duo nominaties dan ben jij ook save
ok alice geef ik nog het voordeel van de twijfel maar esjliej was echt inwrijven, net zoals ze haar gezicht hier schoonmaaktquote:Op maandag 19 februari 2024 20:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee zo komt dit niet over.
Alice wil echt even uitleggen dat je deze vraag op verschillende manieren kon interpreteren en dat ze dus niet moest denken dat dit betekende dat mensen haar er uit wilde hebben.
Oh nee ik vergis me dan, ik dacht dat Ashley het zei. My bad.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dan zie jij dit gesprek anders.
Alice zit namelijk in geen enkel kamp.
Vrees het ook....quote:Op maandag 19 februari 2024 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben bang dat hij ook nog gelijk heeft ook
Ik heb toch helemaal geen tijd voor de uitzending nu met deze top streamquote:Op maandag 19 februari 2024 21:00 schreef Ireth het volgende:
Nou wat verrassend! Sorbo gunt Dilano de vrijstelling!!(Uitzending)
How stopquote:Op maandag 19 februari 2024 21:00 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Oh nee ik vergis me dan, ik dacht dat Ashley het zei. My bad.
verschil van sfeertje op 1 en 2quote:Op maandag 19 februari 2024 21:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Over naar stream 2, ben die nitwits alweer zat ...
Ahhh oke! 😅quote:Op maandag 19 februari 2024 21:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
How stop
We praten langs elkaar heen .
Ashley heeft ook dingen gezegd ja.
Die zouden best eens wat wrijverig bedoeld kunnen zijn.
Mijn bewondering gaat eigenlijk uit naar Alice. En ik benoemde ze allebei omdat ze beide daar stonden.
Ik snap waar dit gesprek de verkeerde afslag dreigde te nemen.
Ja, maar zij wint van iedereen, geen fokking kans voor die losers ....quote:Op maandag 19 februari 2024 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Na vanavond is Alice ook een prooi voor de slangenkuil.
Maar zij en Ashley worden écht niet weggestemd voordat de laatste 4 over zijn, daar geloof ik niks van.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Is toch kansloos.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze lacht als een schaap die denkt opweg te zijn naar de eftelingquote:Op maandag 19 februari 2024 20:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja meisje, je lacht wel maar je bent niet blij...![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |