Ja vandaar dat ik ook even voor iedereen aangeef dat je op moet passen met overnemen.quote:
Die zit er zovaak naast hequote:Op maandag 19 februari 2024 20:51 schreef Schakeltopia het volgende:
tyron geloof het niet, misschien dat ze gewoon lullen
het kan niet altijd de ashlie sjow zijnquote:Op maandag 19 februari 2024 20:52 schreef Mickytjuh het volgende:
Jezus midden in een verhaal ook.
Van super leuke stream
Naar de meest dramatische depressieve klote stream
Ik weet niet of je weet dat do in België woontquote:Op maandag 19 februari 2024 20:49 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of je op de hoogte bent van de woningnood en het feit dat statushouders veelal voorrang krijgen....
Prognose voor nu is dat wanneer je geen huis kunt kopen, je zeker minimaal 18 a 20 jaar ingeschreven moet staan bij woningnet.
Geen idee of dit ik België ook zo is..
Ja, misschien omdat hun moeder in een verzorgingshuis zit vanwege een hersenbloeding en de dochters voor hun vader zorgen die nog geen partner hebben..quote:
Ik vond Alice geweldig.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:53 schreef danilel het volgende:
[..]
het kan niet altijd de ashlie sjow zijn
Nee ze vond het wel prima zoquote:Op maandag 19 februari 2024 20:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, misschien omdat hun moeder in een verzorgingshuis zit vanwege een hersenbloeding en de dochters voor hun vader zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |