Idd maar Ashley had er de laatste keer dat ze er zat geen zin in. Ze had een vette bos haar en had ook nog eens haar maandelijkse periode maar ging toch niet douchen daarquote:Op maandag 19 februari 2024 16:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
de mensen die in het aparte kamertje zaten hebben lekker warm kunnen douchen
Moet ik titel aanpassen?quote:Op maandag 19 februari 2024 16:29 schreef Snensie het volgende:
Ah oké, ik zat een beetje te prutsen en was te laat. Mijn iPad reageert ook moeilijk tegenwoordig ofzo.
Ja die rare sliertjes geen gezicht... het is gewoon een ander mens...quote:Op maandag 19 februari 2024 16:24 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja veel leuker dan die enorme lange slierten.
je hebt netjes meer dan 2 minuten gewacht dus niets aan het handjequote:
Ik heb juist veel lol gehad 😂quote:Op maandag 19 februari 2024 16:28 schreef marky het volgende:
Zo dat hebben we dit jaar ook weer gehad. Mannen verkleed als vrouw is een ieder jaar terugkomend gegeven. Ik heb altijd respect voor de mannen die daar niet aan meedoen. Ze weten heus ook dat het een TV moment gaat opleveren om dan toch te zeggen nee hier doe il niet aan mee tonen ze hun karakter.
Beetje spontane lol in de tent. Denk niet dat ze met een tv momentje bezig waren.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:28 schreef marky het volgende:
Zo dat hebben we dit jaar ook weer gehad. Mannen verkleed als vrouw is een ieder jaar terugkomend gegeven. Ik heb altijd respect voor de mannen die daar niet aan meedoen. Ze weten heus ook dat het een TV moment gaat opleveren om dan toch te zeggen nee hier doe il niet aan mee tonen ze hun karakter.
Je kan er op allerlei manieren naar kijken maar ik zag mensen die plezier met elkaar hadden en wat weinig te maken had met een tv momentje . maar uiteindelijk gaat dat het vast worden, dat is dan de keuze van het programma zelfquote:Op maandag 19 februari 2024 16:28 schreef marky het volgende:
Je bent naief als je denkt dat ze daar niet bij nadenken. Ze hebben het er net al over in de hottub dat dit wel op internet zal staan enzo.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje spontane lol in de tent. Denk niet dat ze met een tv momentje bezig waren.
Het was niet afgesproken ofzo. Het gebeurde gewoon met de haren van Ash maar okquote:Op maandag 19 februari 2024 16:40 schreef marky het volgende:
[..]
Je bent naief als je denkt dat ze daar niet bij nadenken. Ze hebben het er net al over in de hottub dat dit wel op internet zal staan enzo.
Raar dit. Schuif je ex effe af naar een vriendinquote:Op maandag 19 februari 2024 16:38 schreef KinKiJan het volgende:
In de hottub
Ashley: "Ik weet ook zeker dat jij ook echt, echt, echt wel, echt, echt wel mijn ex echt wel heel knap vindt"
Karen: "Ja?"
Ashley: "Ja dat weet ik zeker, zou echt wel een type voor jou zijn, kwa kop zou jij het een hele mooie man vinden"
Tom: "Zij wil gewoon nog een goeie stiefmoeder voor haar kinderen"
Ashley: "Ja, ik zoek nog een stiefmoeder, ik zoek nog een stiefmoeder! Ik zoek nog een stiefmoeder voor mijn kinderen!"
Nee dat hoeft toch ook niet. Het kan ook spontaan ontstaan.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was niet afgesproken ofzo. Het gebeurde gewoon met de haren van Ash maar ok
Ja iederéén is de hele tijd met de buitenwereld bezig, dat zeggen ze ook steeds maar dit was toch gewoon héél grappig. Die stoffige Danny met zijn cartoonstem, rustige Glenn en oke.. van Tom begrijp ik dat hij zijn kans pakt. Ik vond het echt leuk. Tv-waardig ook.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:40 schreef marky het volgende:
[..]
Je bent naief als je denkt dat ze daar niet bij nadenken. Ze hebben het er net al over in de hottub dat dit wel op internet zal staan enzo.
Als je goed bent met je ex, en dat is ze, dan kan dat gewoonquote:Op maandag 19 februari 2024 16:41 schreef marky het volgende:
[..]
Raar dit. Schuif je ex effe af naar een vriendin
Ze zeggen net ook vegetarisch, ik heb geen idee of dat echt zo is...quote:Op maandag 19 februari 2024 16:43 schreef lojanda het volgende:
Weer hebben ze het er over dat de worst die ze vorige week hadden zo lekker vinden. Waar zou die dan toch van zijn? Ben ik echt nieuwsgierig naar
Lokale slagerquote:Op maandag 19 februari 2024 16:43 schreef lojanda het volgende:
Weer hebben ze het er over dat de worst die ze vorige week hadden zo lekker vinden. Waar zou die dan toch van zijn? Ben ik echt nieuwsgierig naar
https://www.jumbo.com/pro(...)sages-200g-477368BAKquote:Op maandag 19 februari 2024 16:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze zeggen net ook vegetarisch, ik heb geen idee of dat echt zo is...
ja vega of halal want ro eet ook worstquote:Op maandag 19 februari 2024 16:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dit zijn dunnetjes geloof ik, die zij hadden waren wel dikker..quote:Op maandag 19 februari 2024 16:53 schreef Hunter het volgende:
[..]
https://www.jumbo.com/pro(...)sages-200g-477368BAK
Deze?
hoop dat ze dit vasthoudenquote:Op maandag 19 februari 2024 16:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, dat was me het middagje wel. Heb ze niet vaak zo veel lol horen hebben.
De zoon van 15 of 7 jaar?quote:Op maandag 19 februari 2024 16:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley's zoon James is een Tom in het klein.
Zouden ze eindelijk geland zijn?quote:Op maandag 19 februari 2024 16:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, dat was me het middagje wel. Heb ze niet vaak zo veel lol horen hebben.
Geen idee. Ik ving de opmerking op.quote:
Ik ook, maar zeikerds heb je er altijd tussen, als het andere clubje het had gedaan was het natuurlijk hilarisch geweestquote:Op maandag 19 februari 2024 16:32 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik heb juist veel lol gehad 😂
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op maandag 19 februari 2024 17:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]Dweilen met je dikke kont AliceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ook raar dat het zo moet, gewoon iedereen een warme douche voor 5 min per dagquote:Op maandag 19 februari 2024 17:06 schreef humpty het volgende:
Alice geknoeid met haar pan met water? Zie haar met een handdoek de vloer opdweilen
en met haar hand net onder de koude kraan...belachelijk dat dat ook zo moet met die pannen
Nu is ze de vloer aan het dweilen
Yup, gebeurde met de pan kokend water bestemd voor het dweilenquote:Op maandag 19 februari 2024 17:06 schreef humpty het volgende:
Alice geknoeid met haar pan met water? Zie haar met een handdoek de vloer opdweilen
en met haar hand net onder de koude kraan...belachelijk dat dat ook zo moet met die pannen
Nu is ze de vloer aan het dweilen
SPOILER: beeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Volgens mij hebben ze altijd boodschappen van de appie..mis zo al elk jaar geweest dus ga er vanuit dat het dit jaar ook zo is. Dan zou het de merguez worstjes kunnen zijn van Wahid en dat is ook halal. Ga ik toch eens bij mijn boodschappen bestellenquote:Op maandag 19 februari 2024 16:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnenquote:Op maandag 19 februari 2024 16:53 schreef Hunter het volgende:
[..]
https://www.jumbo.com/pro(...)sages-200g-477368BAK
Deze?
Het bakt ook niet, veel te waterig en dat moeten ze er af gieten.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Jongens dit kan ook rauw, dus niet te lang want dan wordt het inderdaad snot
oh jij schrijft het hier nu ook zie ikquote:Op maandag 19 februari 2024 17:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze altijd boodschappen van de appie..mis zo al elk jaar geweest dus ga er vanuit dat het dit jaar ook zo is. Dan zou het de merguez worstjes kunnen zijn van Wahid en dat is ook halal. Ga ik toch eens bij mijn boodschappen bestellen
Als het die zijn, zijn ze niet niet vega. Ze hebben wel halal kip worstjesquote:Op maandag 19 februari 2024 17:17 schreef lojanda het volgende:
Volgens mij hebben ze altijd boodschappen van de appie..mis zo al elk jaar geweest dus ga er vanuit dat het dit jaar ook zo is. Dan zou het de merguez worstjes kunnen zijn van Wahid en dat is ook halal.
Waarschijnlijk maar ik denk dat de Ashley en Tom fans het dan ook minder leuk hadden gevondenquote:Op maandag 19 februari 2024 17:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ook, maar zeikerds heb je er altijd tussen, als het andere clubje het had gedaan was het natuurlijk hilarisch geweest
quote:Op maandag 19 februari 2024 17:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]maar zij likt op nompieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 februari 2024 17:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze altijd boodschappen van de appie..mis zo al elk jaar geweest dus ga er vanuit dat het dit jaar ook zo is. Dan zou het de merguez worstjes kunnen zijn van Wahid en dat is ook halal. Ga ik toch eens bij mijn boodschappen bestellen
quote:Op maandag 19 februari 2024 17:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja maar die merguez zijn over het algemeen dun en ik vond dit toch wel redelijk dikke worsten...quote:Op maandag 19 februari 2024 17:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is altijd al van de AH geweest. Je zag dat vaak ook met flesjes en kruiden maar tegenwoordig krijgen ze alles in eigen potjes en flesjes.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:19 schreef Kissingbird het volgende:
meende dat laatst een van de bewoners zei dat het van de AH was wat ze kregen.
vond ik wel apart want het komt zonder merkje of zo binnen allemaal.
Nee ik versta hem ook niet zo goedquote:Op maandag 19 februari 2024 17:21 schreef Kissingbird het volgende:
Glenn voor het eerst dat ik je natural zie zonder schmink en extension
en dan iets van gewassen worden?
versta hem soms niet zo goed
Nee, alleen haar puistjes lijken op die van Gnomiequote:
Halal iddquote:Op maandag 19 februari 2024 17:19 schreef Hunter het volgende:
[..]
Als het die zijn, zijn ze niet niet vega. Ze hebben wel halal kip worstjes
Spiegelen altijd spiegelenquote:Op maandag 19 februari 2024 16:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley's zoon James is een Tom in het klein.
quote:Op maandag 19 februari 2024 17:22 schreef humpty het volgende:
[..]
Nee ik versta hem ook niet zo goed
best jammer want hij heeft best veel humor
Het waren idd dikke worstenquote:Op maandag 19 februari 2024 17:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja maar die merguez zijn over het algemeen dun en ik vond dit toch wel redelijk dikke worsten...
Waren er drie toch?quote:
nee moet je wel toegevenquote:Op maandag 19 februari 2024 17:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, alleen haar puistjes lijken op die van Gnomie
Vast dat dinerquote:Op maandag 19 februari 2024 17:24 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley en alice mogen de jas pakken, zich klaar maken en in de draaideur stappen.
Zo snel mogelijk jullie vertrekken meteen!
Ashley: ik zit in de hottub![]()
![]()
Dat denk ik ookquote:Op maandag 19 februari 2024 17:24 schreef Kissingbird het volgende:
Whoehaha Ashely kan puur natural gaan uit eten![]()
![]()
Nee, we wisten alleen dat er meerdere bewoners zouden zijn, maar niet hoeveel.quote:
Ik vind dit HILARISCHquote:Op maandag 19 februari 2024 17:25 schreef Dotteke het volgende:
Krijgt Ashley een extra tv momentje zonder nephaar
Mocht ze willen.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee moet je wel toegeven
zo heeft naomi met 20 uitgezien
Zal ze blij mee zijn dat die extensions er nu uit zijnquote:Op maandag 19 februari 2024 17:25 schreef Dotteke het volgende:
Komt misschien nogquote:Op maandag 19 februari 2024 17:26 schreef Koos1958 het volgende:
Jammer dat er niet vermeld wordt dat ze door de kijkers zijn gekozen als favorieten om te eten
Maar ik vind het haar écht beter staan zo!quote:Op maandag 19 februari 2024 17:25 schreef Dotteke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ff naar de kapper met Ashley meequote:
Ze hebben een diner gewonnen met een poll op Insta.quote:
quote:Op maandag 19 februari 2024 17:31 schreef KinKiJan het volgende:
Ik vermoed dat het in die multi-purpose kamer zal zijn
Het kasteel van Queen Ashley.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:31 schreef KinKiJan het volgende:
Ik vermoed dat het in die multi-purpose kamer zal zijn
Als dat dit zou zijn, dan is er wel meer tot snot gekookte spinazie voor Doriquote:Op maandag 19 februari 2024 17:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze hebben met stemmen op instagram een etentje gewonnen
Die Dilano kijkt vaak zo, lachen doet hij zeldenquote:Op maandag 19 februari 2024 17:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Maar we zijn niet jaloers...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die blikken.
quote:Op maandag 19 februari 2024 17:29 schreef humpty het volgende:
Ik kan toch zo de deur niet uit zegt Ashley ik loop er verzopen bij![]()
dat was nog nieeeequote:Op maandag 19 februari 2024 17:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze hebben een diner gewonnen met een poll op Insta.
Elk nadeel hep sijn voordeelquote:Op maandag 19 februari 2024 17:34 schreef danilel het volgende:
Kan ze blij zijn dat ze nu niet zoveel haar heeft om te föhnen
Beetje als dit.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:33 schreef humpty het volgende:
Denk toch dat als Ashley die lippen niet zo opgespoten had
dat ze een veel lievere uitstraling zou hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
misschien gaan zij naarquote:Op maandag 19 februari 2024 17:34 schreef kater1 het volgende:
A en A zijn bang dat ze misschien moeten blijven slapen
quote:Op maandag 19 februari 2024 17:35 schreef BB-King het volgende:
[..]
Beetje als dit.veel beter alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Beetje als dit.Echt veel mooier zeg, en ze heeft een lievere uitstraling zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Beetje als dit.Wow veel mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want je zat in de hottubquote:Op maandag 19 februari 2024 17:36 schreef Kissingbird het volgende:
Ze weet niet meer wat ze aanhad
bb : een bikini die je net in je hand had
[..]
Beetje als dit.wie is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
BB is leuk met zijn opmerkingen steedsquote:Op maandag 19 februari 2024 17:36 schreef Kissingbird het volgende:
Ze weet niet meer wat ze aanhad
bb : een bikini die je net in je hand had
ja deze heeft echt wel humorquote:Op maandag 19 februari 2024 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
BB is leuk met zijn opmerkingen steeds
BB zei dat ze haar Pin moest opdoenquote:
quote:Op maandag 19 februari 2024 17:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley: "Wat had ik aan? Ik weet niet meer wat ik aan had."
BB: "Een bikini, want je zat in de hottub."
quote:Op maandag 19 februari 2024 17:33 schreef humpty het volgende:
Denk toch dat als Ashley die lippen niet zo opgespoten had
dat ze een veel lievere uitstraling zou hebben
Een jongere Ashley zonder fillers en waarschijnlijk echte haarkleur.quote:
🤣quote:Op maandag 19 februari 2024 17:35 schreef KinKiJan het volgende:
Als 2 mannen gewonnen hadden, zaten we nu naar het nagerecht te kijken
Je vraagt je weleens af, wat beweegt een mens om zichzelf zo te mismaken.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:39 schreef BB-King het volgende:
[..]
Een jongere Ashley zonder fillers en waarschijnlijk echte haarkleur.
quote:Op maandag 19 februari 2024 17:39 schreef BB-King het volgende:
[..]
Een jongere Ashley zonder fillers en waarschijnlijk echte haarkleur.
🤣quote:Op maandag 19 februari 2024 17:35 schreef KinKiJan het volgende:
Als 2 mannen gewonnen hadden, zaten we nu naar het nagerecht te kijken
[..]
Beetje als dit.Wow, ander mens zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boze Smurf.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat ziet Rohani er blauw uit viel me op?
nee dat zijn de stembiljetten die ze gister moesten invullen in de game roomquote:Op maandag 19 februari 2024 17:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Echte stembiljetten. Er zijn 30k stemmen uitgebracht .. dus dit is wel weer wat nep.
komt later nog wel als ze weten wat het wasquote:Op maandag 19 februari 2024 17:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Maar we zijn niet jaloers...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die blikken.
Dit zijn powervrouwenquote:Op maandag 19 februari 2024 17:44 schreef engine het volgende:
Die gaan helemaal niks eten. Ze moeten zelf de oven aanmaken
Ja ja na aanwijzingen van BBquote:Op maandag 19 februari 2024 17:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dit zijn powervrouwen
gaat ze lukken![]()
De pizzaoven staat buiten.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:45 schreef mario390 het volgende:
haha hoezo de jassen?![]()
![]()
ze zijn in huis
Buiten de oven aansteken.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:45 schreef mario390 het volgende:
![]()
ze zijn in huis
Je loopt achter, ze hebben de jassen al uit.. maar ze moeten een stukje naar buiten lopen om in die kamer te komenquote:Op maandag 19 februari 2024 17:45 schreef mario390 het volgende:
![]()
ze zijn in huis
quote:Op maandag 19 februari 2024 17:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. dit zijn de stembiljetten van gisteravond.
Er is denk ik een leuke deelsom op losgelaten. Gewoon percentage gezienquote:Op maandag 19 februari 2024 17:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Echte stembiljetten. Er zijn 30k stemmen uitgebracht .. dus dit is wel weer wat nep.
Als voorgerecht?quote:
De bewoners zelfs.. staat in het streamverslag topicquote:Op maandag 19 februari 2024 17:47 schreef kiki2024 het volgende:
weet er iemand welke stemmen dit precies zijn. van de kijker of de bewoners? ben benieuwd
Ja van de kijkers via insta.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:47 schreef kiki2024 het volgende:
weet er iemand welke stemmen dit precies zijn. van de kijker of de bewoners? ben benieuwd
Ze mogen zelf bepalen of ze het wel of niet vertellenquote:Op maandag 19 februari 2024 17:48 schreef freaky40 het volgende:
Jammer dat ze niet voor de groep te horen hebben gekregen dat ze dit van de kijkers hebben gekregen. Momentum naar de vaantjes.
Het pizza eten maar niet het stemmen wat de bewoners gedaan hebbenquote:
Hopelijk wel.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze mogen zelf bepalen of ze het wel of niet vertellen
Laat ze het anders aan Joey uit Utopia vragen. Die heeft ervaring met het bouwen van pizzaovens.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:48 schreef stervis het volgende:
Ik hoop dat de oven alle onderdelen bevat. Was het 2 jaar geleden dat er een deel van de plaat er niet bij op lag?
Ze vroeg of het stemmen van kijkers zijn of bewoners, dus ik gaf aan dat het van de kijkers kwam. Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 19 februari 2024 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het pizza eten maar niet het stemmen wat de bewoners gedaan hebben
Wederom welke streams kijk jij dan. Niets jaloers gezien alleen een vervelende opmerking van Danny.quote:
Ze hebben nog niet te horen gekregen dat dat Ashley en Alice dit van de kijkers hebben gekregen en ze dat gegund hebben...komt nog...hoop ikquote:Op maandag 19 februari 2024 17:50 schreef Kissingbird het volgende:
Oef dat zure gezicht van doriana net
michel heeft toen ook zo lopen klooien ermeequote:Op maandag 19 februari 2024 17:48 schreef stervis het volgende:
Ik hoop dat de oven alle onderdelen bevat. Was het 2 jaar geleden dat er een deel van de plaat er niet bij op lag?
Heeft BB wel gezegd.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben nog niet te horen gekregen dat dat Ashley en Alice dit van de kijkers hebben gekregen en ze dat gegund hebben...komt nog...hoop ik
of het huis is afgebrandquote:Op maandag 19 februari 2024 17:51 schreef Lovely het volgende:
Ach tegen 22:00 vanavond zijn ze vast wel klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |