Idd maar Ashley had er de laatste keer dat ze er zat geen zin in. Ze had een vette bos haar en had ook nog eens haar maandelijkse periode maar ging toch niet douchen daarquote:Op maandag 19 februari 2024 16:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
de mensen die in het aparte kamertje zaten hebben lekker warm kunnen douchen
Moet ik titel aanpassen?quote:Op maandag 19 februari 2024 16:29 schreef Snensie het volgende:
Ah oké, ik zat een beetje te prutsen en was te laat. Mijn iPad reageert ook moeilijk tegenwoordig ofzo.
Ja die rare sliertjes geen gezicht... het is gewoon een ander mens...quote:Op maandag 19 februari 2024 16:24 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja veel leuker dan die enorme lange slierten.
je hebt netjes meer dan 2 minuten gewacht dus niets aan het handjequote:
Ik heb juist veel lol gehad 😂quote:Op maandag 19 februari 2024 16:28 schreef marky het volgende:
Zo dat hebben we dit jaar ook weer gehad. Mannen verkleed als vrouw is een ieder jaar terugkomend gegeven. Ik heb altijd respect voor de mannen die daar niet aan meedoen. Ze weten heus ook dat het een TV moment gaat opleveren om dan toch te zeggen nee hier doe il niet aan mee tonen ze hun karakter.
Beetje spontane lol in de tent. Denk niet dat ze met een tv momentje bezig waren.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:28 schreef marky het volgende:
Zo dat hebben we dit jaar ook weer gehad. Mannen verkleed als vrouw is een ieder jaar terugkomend gegeven. Ik heb altijd respect voor de mannen die daar niet aan meedoen. Ze weten heus ook dat het een TV moment gaat opleveren om dan toch te zeggen nee hier doe il niet aan mee tonen ze hun karakter.
Je kan er op allerlei manieren naar kijken maar ik zag mensen die plezier met elkaar hadden en wat weinig te maken had met een tv momentje . maar uiteindelijk gaat dat het vast worden, dat is dan de keuze van het programma zelfquote:Op maandag 19 februari 2024 16:28 schreef marky het volgende:
Je bent naief als je denkt dat ze daar niet bij nadenken. Ze hebben het er net al over in de hottub dat dit wel op internet zal staan enzo.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje spontane lol in de tent. Denk niet dat ze met een tv momentje bezig waren.
Het was niet afgesproken ofzo. Het gebeurde gewoon met de haren van Ash maar okquote:Op maandag 19 februari 2024 16:40 schreef marky het volgende:
[..]
Je bent naief als je denkt dat ze daar niet bij nadenken. Ze hebben het er net al over in de hottub dat dit wel op internet zal staan enzo.
Raar dit. Schuif je ex effe af naar een vriendinquote:Op maandag 19 februari 2024 16:38 schreef KinKiJan het volgende:
In de hottub
Ashley: "Ik weet ook zeker dat jij ook echt, echt, echt wel, echt, echt wel mijn ex echt wel heel knap vindt"
Karen: "Ja?"
Ashley: "Ja dat weet ik zeker, zou echt wel een type voor jou zijn, kwa kop zou jij het een hele mooie man vinden"
Tom: "Zij wil gewoon nog een goeie stiefmoeder voor haar kinderen"
Ashley: "Ja, ik zoek nog een stiefmoeder, ik zoek nog een stiefmoeder! Ik zoek nog een stiefmoeder voor mijn kinderen!"
Nee dat hoeft toch ook niet. Het kan ook spontaan ontstaan.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was niet afgesproken ofzo. Het gebeurde gewoon met de haren van Ash maar ok
Ja iederéén is de hele tijd met de buitenwereld bezig, dat zeggen ze ook steeds maar dit was toch gewoon héél grappig. Die stoffige Danny met zijn cartoonstem, rustige Glenn en oke.. van Tom begrijp ik dat hij zijn kans pakt. Ik vond het echt leuk. Tv-waardig ook.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:40 schreef marky het volgende:
[..]
Je bent naief als je denkt dat ze daar niet bij nadenken. Ze hebben het er net al over in de hottub dat dit wel op internet zal staan enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |