SPOILER: Dagprogramma's met Nederlandse tijdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Selectie Vrouwen
500 meter: Femke Kok, Jutta Leerdam, Marrit Fledderus. Reserve: Isabel Grevelt.
1000 meter: Jutta Leerdam, Antoinette Rijpma-De Jong, Isabel Grevelt. Reserve: Femke Kok.
1500 meter: Joy Beune, Marijke Groenewoud, Antoinette Rijpma-De Jong. Reserve: Melissa Wijfje.
3000 meter: Irene Schouten, Marijke Groenewoud, Elisa Dul. Reserve: Joy Beune.
5000 meter: Irene Schouten, Joy Beune. Reserve: Sanne in ’t Hof.
De ploegenonderdelen volgen
Selectie Mannen
500 meter: Jenning de Boo, Janno Botman, Stefan Westenbroek. Reserve: Merijn Scheperkamp.
1000 meter: Jenning de Boo, Tim Prins, Kjeld Nuis. Reserve: Joep Wennemars.
1500 meter: Kjeld Nuis, Patrick Roest, Wesly Dijs. Reserve: Tim Prins.
5000 meter: Patrick Roest, Chris Huizinga, Marcel Bosker. Reserve: Marwin Talsma.
10000 meter: Patrick Roest, Jorrit Bergsma. Reserve: Marwin Talsma.
De ploegenonderdelen volgen
Vorig jaar zeven wereldtitels voor Oranje. Vijf vrouwen, Roest en de TP heren. Wat wordt de score nu?
Game On.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Joy kan na de 1500m niks meer straksquote:Op zondag 18 februari 2024 20:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die maakt het vannacht wel goed
Yang verwacht je in de eerste drie ritten, niet de laatste drie.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:48 schreef chufi het volgende: [..] Ja loting of zo , ik snap het anders ook niet , maar bij de wereldbeker wedstrijden gebeurt het ook meestal ...
Die weet wel van wanten ja.quote:
Denk het ook, hij laat haar alle hoeken van de kamer zienquote:Op zondag 18 februari 2024 20:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die maakt het vannacht wel goed
Ook als je kapot bent kan je wel zeesterrenquote:Op zondag 18 februari 2024 20:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Joy kan na de 1500m niks meer straks
Tsja de ceremonie zal op een vast moment gepland staanquote:
Weer een nieuw NOS dieptepuntquote:
kijk gewoon in bed op een tablet ofzoquote:Op zondag 18 februari 2024 20:55 schreef PippenScottie het volgende:
Die Roest timer is wel handig. Ik duik nog even in bed. Kutgriep
Beterschapquote:Op zondag 18 februari 2024 20:55 schreef PippenScottie het volgende:
Maar die is wat misleidend, hij moet over een 80 minuten of zo al op de 10 kilometer, waarna het nog een 2:14 minuten duurt voordat hij nog een keer moet.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:55 schreef PippenScottie het volgende:
Beterschap!quote:Op zondag 18 februari 2024 20:55 schreef PippenScottie het volgende:
Baan is te snel voor zijn 1500, normaal gesproken ja. En met een 10 km ervoor..quote:Op zondag 18 februari 2024 20:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Roest mag blij zijn met plek 8 op de 1500 meter
Daarom liep hij nog niet, en die van Beune wel.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar die is wat misleidend, hij moet over een 80 minuten of zo al op de 10 kilometer, waarna het nog een 2:14 minuten duurt voordat hij nog een keer moet.
Ja, dat bedoelde ik ook.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:59 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Daarom liep hij nog niet, en die van Beune wel.
Ze rijdt wat te berekenend dit seizoen, gewoon weer erin knallen. Haar basissnelheid is hoog, daar mag ze wel gebruik van gaan maken.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:00 schreef Marcoss het volgende:
Schouten pakt 3x en 1x zilver en gaat waarschijnlijk chagrijnig naar huis, ook knap
Ze ziet er vrolijk uitquote:
Gooi hem er maar in Arceequote:Op zondag 18 februari 2024 21:05 schreef Arcee het volgende:
Wüst: "Zilver mag je ook zeker tevreden mee zijn."
Dat was je zelf ook nooit, Ireen, en terecht.
Beterschap!quote:Op zondag 18 februari 2024 20:55 schreef PippenScottie het volgende:
Keessie?quote:Op zondag 18 februari 2024 21:13 schreef Janneke141 het volgende:
Wie was eigenlijk de eerste die de 10km onder de 862 seconden reed?
Wist je dat, of heb je (net als ik) gegoogled? Want in het eerste geval: applaus.quote:
Igor Malkovquote:Op zondag 18 februari 2024 21:13 schreef Janneke141 het volgende:
Wie was eigenlijk de eerste die de 10km onder de 862 seconden reed?
Ik gokte een Noor (Karlstad, want ik wist dat die records in de 14 minuten reed) ook omdat er nu een Noor rijdtquote:Op zondag 18 februari 2024 21:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wist je dat, of heb je (net als ik) gegoogled? Want in het eerste geval: applaus.
Veel talent? Hij reed een paar weken terug ook gewoon heel goed.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:21 schreef vaarsuvius het volgende:
hoe heeft die fish ooit 12:33 kunnen rijden?
Omdat hij 4 a 5 jaar geleden heel goed was op de 10k (en 5k)quote:Op zondag 18 februari 2024 21:21 schreef vaarsuvius het volgende:
26239?quote:Op zondag 18 februari 2024 21:28 schreef Janneke141 het volgende:
Nog maar een googleweetje om de tijd te doden dan: Moose Jaw, waar Fish vandaan komt, is de vierde stad van Saskatchewan. Hoe veel mensen wonen er?
Is wel typisch een hoogland rijderquote:Op zondag 18 februari 2024 21:21 schreef vaarsuvius het volgende:
1233quote:Op zondag 18 februari 2024 21:28 schreef Janneke141 het volgende:
Nog maar een googleweetje om de tijd te doden dan: Moose Jaw, waar Fish vandaan komt, is de vierde stad van Saskatchewan. Hoe veel mensen wonen er?
862, waaronder Malkov.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:28 schreef Janneke141 het volgende:
1234?quote:Op zondag 18 februari 2024 21:28 schreef Janneke141 het volgende:
Als een vis in het water!quote:
Dan moet hij nog serieus versnellen.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Fish gaat onder de 12:40 rijden
Dan moet hij nog enorm gaan versnellenquote:Op zondag 18 februari 2024 21:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Fish gaat onder de 12:40 rijden
Warm. 33.665. Eerder een gehucht dan een stad dusquote:
Als kind was voor mij Winterswijk een stad, dat heeft nog minder inwoners.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Warm. 33.665. Eerder een gehucht dan een stad dus
Juist wel.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Zo haal je op de snelweg ook niet in
Maar hij had geen keus!quote:
Maar die reed korter door een extra binnenbaan.quote:
Moet je het wel aan zien komen. En de meeste schaatsers hebben geen ogen in hun rug.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zijn er überhaupt regels voor inhalen? Eigenlijk zou de gelapte ruimte moeten maken.
Die reed een binnenbocht in plaats van een buitenbocht ja. Nu maakte Fish extra meters.quote:
Op een 10.000 kun je dat wel aan zien komen, helemaal met coaching.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Moet je het wel aan zien komen. En de meeste schaatsers hebben geen ogen in hun rug.
Zou je dat niet horen?quote:Op zondag 18 februari 2024 21:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Moet je het wel aan zien komen. En de meeste schaatsers hebben geen ogen in hun rug.
Neequote:Op zondag 18 februari 2024 21:34 schreef Peterselieman het volgende:
Hij ging niet zo snel mogelijk terug naar zijn eigen baan.
Hebben ze die vallende schaatsster op de 500 nog gediskwalificeerd vanwege het passeren van het poortje aan de verkeerde kant?
Ik doelde meer op die ongeloof/paniek gevoelens van een aankomende sneue DQquote:Op zondag 18 februari 2024 21:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar die reed korter door een extra binnenbaan.
Aan de andere kant, Jan Bols reed een extra buitenbaan en werd ook gediskwalificeerd.
Hij was nog wat roestigquote:Op zondag 18 februari 2024 21:36 schreef Montov het volgende:
12:48 is goed, maar hier kan nog een kabeljauw onder door.
Ook echt he. Op het rechte stuk rijdt hij net zo breed uit en dezelfde beweging in de bochtenquote:
Nee.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:34 schreef Peterselieman het volgende:
Hij ging niet zo snel mogelijk terug naar zijn eigen baan.
Hebben ze die vallende schaatsster op de 500 nog gediskwalificeerd vanwege het passeren van het poortje aan de verkeerde kant?
Yvonne van Gennip ziet er anders uit.quote:
Ach, als er wat mis gaat zijn er nog altijd een kleine 1,3 miljard andere.quote:
We kunnen rustig gaan slapen straks.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Ben echt super blij dat we dit hebben kunnen zien, bedankt NOS.
Met een beetje goede timing had de rit van die Chinezen op zich ook wel tijdens de dweil gekund.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:48 schreef Felagund het volgende:
Dit had ook tijdens de dweil gekund, maar dan moeten ze zeker reclames uitzenden.
Moet zich nog haasten om onder de 14 minuten te rijden.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoe kan die knakker een PR van 13.20 hebben?
Vooroorlogse tijden (eerste wereldoorlog dan).quote:
Jamaar van Gennipquote:Op zondag 18 februari 2024 21:50 schreef DeLuna het volgende:
Wel sad, niks mis met een NR in 13:06, maar het boeit niemand wat.
Ze was met haar winnende tijd vandaag niet eens laatste geworden op de 5kquote:
In ieder geval dat Roest-cam tijdens de rit van Ghiotto.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd of we straks weer de fanfilmpjes krijgen
Het valt mij eerlijk gezegd nog mee.quote:
Zou het echt de jetlag zijn, of is ze bang om nog een keer van Beune te verliezen?quote:Op zondag 18 februari 2024 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou wel heel matig zijn als Irene NK allround laat schieten en daarmee ook WK.
Ah, was helemaal vergeten dat er ook nog een NK allround aan komt, volgende week al dus?quote:Op zondag 18 februari 2024 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou wel heel matig zijn als Irene NK allround laat schieten en daarmee ook WK.
Neuh, lijkt me wel oprecht. Ze zijn bij ploeg van Anema wel heel erg bezig met de jetlags. Te veel als je het mij vraagt. Ze reizen meestal ook extreem laat af naar World Cups buiten Europa. En dan nog de reizen naar Tenerief erbij...quote:Op zondag 18 februari 2024 22:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zou het echt de jetlag zijn, of is ze bang om nog een keer van Beune te verliezen?
Groenewoud is geplaatst voor WK. Twee plekken over op NK Allroundquote:Op zondag 18 februari 2024 22:03 schreef Remco het volgende:
Is er al iemand geplaatst voor het WK? Of moet iedereen het NK rijden?
Beune, Groenewoud, Antwanet, Schouten kan nog best spannend worden.
Ja, volgende week NK sprint/allroundquote:Op zondag 18 februari 2024 22:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, was helemaal vergeten dat er ook nog een NK allround aan komt, volgende week al dus?
Ja volgende week is NK sprint/allroundquote:Op zondag 18 februari 2024 22:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, was helemaal vergeten dat er ook nog een NK allround aan komt, volgende week al dus?
Dan kan Antwanet zomaar buiten de boot vallenquote:Op zondag 18 februari 2024 22:03 schreef Remco het volgende:
Is er al iemand geplaatst voor het WK? Of moet iedereen het NK rijden?
Beune, Groenewoud, Antwanet, Schouten kan nog best spannend worden.
Daar heb ik wel zin in, geen vervelende slomo's op Instagram danquote:Op zondag 18 februari 2024 22:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan kan Antwanet zomaar buiten de boot vallen
quote:
Even de DDR-vrouwen om de oren rijden.quote:Bijna niemand weet dan nog dat dit al de tweede dopingaffaire is die schaatsbond KNSB in zeven jaar treft. Op de slotdag van het EK allround in 1985 is een koffertje met urinestalen van onder meer Yvonne van Gennip en Ria Visser gestolen uit het Radboud Ziekenhuis in Nijmegen. Volgens betrokkenen zou de toenmalige bondsarts verantwoordelijk zijn geweest voor de diefstal, mogelijk om een dopingcontrole te voorkomen. De affaire is in de doofpot gehouden.
Muhlegg, die geeft nu nog steeds lichtquote:Op zondag 18 februari 2024 22:13 schreef wimderon het volgende:
Ik heb steevast Johann Mühlegg-vibes bij Ted-Jan.
Ben jij het Martin?quote:
quote:Op zondag 18 februari 2024 22:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Muhlegg, die geeft nu nog steeds licht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |