Ja loting of zo , ik snap het anders ook niet , maar bij de wereldbeker wedstrijden gebeurt het ook meestal ...quote:Op zondag 18 februari 2024 20:44 schreef Starflyer het volgende:
Beetje raar om iemand met een PR van 7:21 in de laatste rit te hebben
Bijna 20 inmiddels?quote:Op zondag 18 februari 2024 20:47 schreef Janneke141 het volgende:
Felicitatie van de grootste langeafstandrijdster van de afgelopen 10 jaar. Leuk extraatje..
Sportief gezien ook een grootheid.quote:
Ik heb schaatsers nog nooit zelf gehoord over de Adelskalender, vraag me af of ze überhaupt weten wat het is.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:46 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Kramer ook (relatief dan) , beide gingen nooit eens voor hun mindere afstanden in SLC of Calgary . Dat heb ik altijd een gemis gevonden , zeker toen ze alles al gewonnen hadden en er wel eens een seizoen wat afgewisseld had kunnen worden
Altijd sympathiek die Martinaquote:Op zondag 18 februari 2024 20:47 schreef Janneke141 het volgende:
Felicitatie van de grootste langeafstandrijdster van de afgelopen 10 jaar. Leuk extraatje..
Zeg dat maar tegen Schouten.quote:
Of Anema, dat Beune niet bij de ploeg magquote:Op zondag 18 februari 2024 20:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Schouten is nu Rintje aan het bellen of ze niet eens met iemand anders de team pursuit kunnen doen
Nou als ze dit juist doorzetten met z'n drieën zijn ze komende jaren echt onverslaanbaar.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Schouten is nu Rintje aan het bellen of ze niet eens met iemand anders de team pursuit kunnen doen
Haha ja. Kijken of de sfeer nu nog steeds zo goed is in dat teamquote:Op zondag 18 februari 2024 20:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kramer heeft het wel eens geprobeerd, geloof ik. Maar misschien boeit die ranglijst de schaatsers zelf niet zoveelquote:Op zondag 18 februari 2024 20:46 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Kramer ook (relatief dan) , beide gingen nooit eens voor hun mindere afstanden in SLC of Calgary . Dat heb ik altijd een gemis gevonden , zeker toen ze alles al gewonnen hadden en er wel eens een seizoen wat afgewisseld had kunnen worden
Het is behalve voor cijfertjesautisten toch ook niet zo boeiend?quote:Op zondag 18 februari 2024 20:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb schaatsers nog nooit zelf gehoord over de Adelskalender, vraag me af of ze überhaupt weten wat het is.
Cees-Reined.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wist vooral goed te pieken ook tijdens de OS.
Die is viesmad?quote:
Zuurmad denk ik ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |