Zou het echt de jetlag zijn, of is ze bang om nog een keer van Beune te verliezen?quote:Op zondag 18 februari 2024 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou wel heel matig zijn als Irene NK allround laat schieten en daarmee ook WK.
Ah, was helemaal vergeten dat er ook nog een NK allround aan komt, volgende week al dus?quote:Op zondag 18 februari 2024 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou wel heel matig zijn als Irene NK allround laat schieten en daarmee ook WK.
Neuh, lijkt me wel oprecht. Ze zijn bij ploeg van Anema wel heel erg bezig met de jetlags. Te veel als je het mij vraagt. Ze reizen meestal ook extreem laat af naar World Cups buiten Europa. En dan nog de reizen naar Tenerief erbij...quote:Op zondag 18 februari 2024 22:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zou het echt de jetlag zijn, of is ze bang om nog een keer van Beune te verliezen?
Groenewoud is geplaatst voor WK. Twee plekken over op NK Allroundquote:Op zondag 18 februari 2024 22:03 schreef Remco het volgende:
Is er al iemand geplaatst voor het WK? Of moet iedereen het NK rijden?
Beune, Groenewoud, Antwanet, Schouten kan nog best spannend worden.
Ja, volgende week NK sprint/allroundquote:Op zondag 18 februari 2024 22:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, was helemaal vergeten dat er ook nog een NK allround aan komt, volgende week al dus?
Ja volgende week is NK sprint/allroundquote:Op zondag 18 februari 2024 22:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, was helemaal vergeten dat er ook nog een NK allround aan komt, volgende week al dus?
Dan kan Antwanet zomaar buiten de boot vallenquote:Op zondag 18 februari 2024 22:03 schreef Remco het volgende:
Is er al iemand geplaatst voor het WK? Of moet iedereen het NK rijden?
Beune, Groenewoud, Antwanet, Schouten kan nog best spannend worden.
Daar heb ik wel zin in, geen vervelende slomo's op Instagram danquote:Op zondag 18 februari 2024 22:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan kan Antwanet zomaar buiten de boot vallen
quote:
Even de DDR-vrouwen om de oren rijden.quote:Bijna niemand weet dan nog dat dit al de tweede dopingaffaire is die schaatsbond KNSB in zeven jaar treft. Op de slotdag van het EK allround in 1985 is een koffertje met urinestalen van onder meer Yvonne van Gennip en Ria Visser gestolen uit het Radboud Ziekenhuis in Nijmegen. Volgens betrokkenen zou de toenmalige bondsarts verantwoordelijk zijn geweest voor de diefstal, mogelijk om een dopingcontrole te voorkomen. De affaire is in de doofpot gehouden.
Muhlegg, die geeft nu nog steeds lichtquote:Op zondag 18 februari 2024 22:13 schreef wimderon het volgende:
Ik heb steevast Johann Mühlegg-vibes bij Ted-Jan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |