SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Het blijft frustrerend hoe weinig rendement we hebben. Toch al drie jaar iets redelijk structureels terwijl we al vrij veel buitenspelers hebben gehad.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:42 schreef fetX het volgende:
Zo zonde dat je niet al op 2-0 staat. Had echt gemoeten.
Nu lekker nog een helft tegen een muur voetballen.
Idd volgens mij ook meer zijn borstquote:Op zondag 18 februari 2024 17:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Was -voor zover je op de beelden kon zien- ook niet z’n arm.
Hij maakt zich breed, dan is een armhaar al genoeg. Het is vooral heel dom van hem.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Was -voor zover je op de beelden kon zien- ook niet z’n arm.
Volgens mij via lichaam, dus dan is het sowieso geen handsquote:Op zondag 18 februari 2024 17:51 schreef Vis1980 het volgende:
Bal stuitert snel naar beneden dus arm zat er zeer waarschijnlijk bij. Geel was ook goed geweest, maar de regels zeggen anders.
Paixao en Stengs worden gespaard voor donderdagquote:Op zondag 18 februari 2024 17:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stengs eruit.
Blij dat Arne het ook ziet.
Dat is nu inderdaad een geschikte wedstrijd voor Calvin. Gewoon lekker voetballenquote:Op zondag 18 februari 2024 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Paixao en Stengs worden gespaard voor donderdag
Durf best te zeggen dat dat in ons nadeel is, voor de rode kaart hadden ze nog wel eens een paar man voor de bal maar nu is het gewoon tegen een muur voetballen.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:03 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb niet het idee dat de rode kaart de wedstrijd goed gedaan heeft
Lijkt het account van ZKA welquote:Op zondag 18 februari 2024 18:04 schreef Zipportal het volgende:
https://twitter.com/RKCWAALWIJK
Reageert ook geen hond op die tweets.
Tijd voor de return van Immersquote:Op zondag 18 februari 2024 18:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Feyenoord mist een type lijmsnuiver, dan kan ie er ook niet steeds van gehaald worden.
Je moet voor de grap de xG (hallo Pietje) van de afgelopen thuispotjes erbij pakkenquote:Op zondag 18 februari 2024 18:14 schreef fetX het volgende:
Echt per seizoen wel 3 van dit soort potjes dat je zo ongekend veel kansen mist
Vorig seizoen hadden we dit ook zo vaak.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:14 schreef Kerftminister het volgende:
Je mist echt een type Kokcu of Szymanski die zo'n pot open breekt.
Nou ja, AZ.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:21 schreef fetX het volgende:
Ik denk echt dat zo ongeveer elke Eredivisieploeg efficiënter is dan wij
PSV was ook karig tegen Heracles maar dit is next level idd.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:21 schreef fetX het volgende:
Ik denk echt dat zo ongeveer elke Eredivisieploeg efficiënter is dan wij
Nou nou nouquote:Op zondag 18 februari 2024 18:25 schreef fetX het volgende:
Het is echt ongelooflijk, godverdomme zeg
Verhaal van het seizoen.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dit had echt al 3-0 moeten staan.
Type Tonny Vilhena.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:14 schreef Kerftminister het volgende:
Je mist echt een type Kokcu of Szymanski die zo'n pot open breekt.
quote:Op zondag 18 februari 2024 18:32 schreef fetX het volgende:
Dit seizoen is zo ontzettend frustrerend.
Ook bij mijquote:Op zondag 18 februari 2024 18:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
WAAROM ZIET MIJ LAYOOT ER INEENS ZO UIT
@:onlogisch
@:coco
@:netsplitter
wat is er aan de hand
@Dannyquote:Op zondag 18 februari 2024 18:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
wat is er aan de hand
Sauer ook.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Luka liet even zien waarom hij het vertrouwen moet krijgen
Altijd vertrouwen gehouden in die lieve jongen.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Speelde prima ja. Paixao ook weer een aardige actie tijdens de invalbeurt.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die gebruikt hij juist om op snelheid te komen.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:49 schreef Caland het volgende:
Beelen is trouwens ook nog best snel
En dat met zulke oren
Ga eens naar https://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op zondag 18 februari 2024 18:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
wat is er aan de hand
Wat vond je van de wedstrijd?quote:Op zondag 18 februari 2024 19:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Ga eens naar https://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Welke template/layout staat daar geselecteerd?
Ook niet.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:10 schreef fetX het volgende:
Hopelijk geen Minteh meer. Nou ja, als invaller af en toe.
Wat een aids
Zo'n rode kaart tegen een laagvlieger thuis bij 0-0 komt Feyenoord nooit ten goede.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:46 schreef fetX het volgende:
Tsjongejonge zeg. Bij vlagen best aardig spel (tegen 10 man lol), maar het is echt ongekend hoeveel kansen wij missen.
FB / wat is hier aan de handquote:Op zondag 18 februari 2024 19:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Blijven doneren.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:13 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
FB / wat is hier aan de hand
Webversie lijkt helemaal kapot te zijn. Mobiel werkt prima.
Zowel Firefox als chrome werken niet bij mij. De site ziet eruit alsof er geen css is gebruikt.
Nu werkt het opeens bij mij... had trouwens ook cookies verwijderd en dat deed niks..quote:Op zondag 18 februari 2024 19:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Jij bent echt een gallant persoon. Kunnen veel hier een voorbeeld aan nemen.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nu werkt het opeens bij mij... had trouwens ook cookies verwijderd en dat deed niks..
Bij mij staat als template/layout New Decade
edit: Ik lees net dat je het hebt gefixed in FBthanks
Graag gedaan. In het Ajax topic drijven alleen maar drollen rond.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nu werkt het opeens bij mij... had trouwens ook cookies verwijderd en dat deed niks..
Bij mij staat als template/layout New Decade
edit: Ik lees net dat je het hebt gefixed in FBthanks
Eigenlijk wil je gewoon Ivanusec en Paixao in de basis hebben. Misschien toch maar overwegen om onze Braziliaanse vriend weer op rechts te zetten.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:10 schreef fetX het volgende:
Hopelijk geen Minteh meer. Nou ja, als invaller af en toe.
Wat een aids
Gegarandeerd 70 miljoentjes. Hoop dat Te Kloese al wat contacten heeft gelegd met spelers.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:27 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Weer een stap dichter bij de CL-poen
Goed, slechtquote:Op zondag 18 februari 2024 19:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoe speelden Luka en Ueda vandaag?
Vond Ueda helemaal niet zo heel slecht eigenlijk. Was goed aanspeelbaar in de drukke 16. Bij die misser zat die NEC'er goed in de weg. En helaas een afgekeurde goal.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Goed, slecht
Wieffer zoals eigenlijk al het hele seizoen, top.
dankje vriend, ik maak het Feyenoordtopic vandaag wat leuker en gezelligerquote:Op zondag 18 februari 2024 19:21 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Jij bent echt een gallant persoon. Kunnen veel hier een voorbeeld aan nemen.
Bezorgt jouw dealer ook?quote:Op zondag 18 februari 2024 19:59 schreef klaasweetalles het volgende:
WE kunnen nog kampioen worden
ik geloof er nog in
psv gaat een klap krijgen
Bezorgtquote:
had ik code taal moeten gebruiken?quote:Op zondag 18 februari 2024 20:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Bezorgt![]()
![]()
![]()
![]()
ik weet niet wat jij slikt maar het zal wel veel zijn
Wederom het verhaal van dit seizoen, al vond ik vandaag ook het eerste kwartier heel erg matig. Hopelijk doet de rust de komende weken het veld goed, want dat is al best wat weken een drama.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:02 schreef fetX het volgende:
Je maakt het jezelf vooral moeilijk door niet te scoren. Voor die rode kaart hadden er al 2 in moeten liggen. Vandaag 5-0 was helemaal niet gek geweest.
Ik hoop dat er deze zomer flink wordt geïnvesteerd in 1 of 2 buitenspelers. Gimenez speelde vandaag niet eens verkeerd.
Ach je weet vantevoren dat het lastig wordt als ze met z'n allen achter de bal gaan voetballen. We hebben de spelers niet om daar iets te forceren.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:02 schreef fetX het volgende:
Je maakt het jezelf vooral moeilijk door niet te scoren. Voor die rode kaart hadden er al 2 in moeten liggen. Vandaag 5-0 was helemaal niet gek geweest.
Ik hoop dat er deze zomer flink wordt geïnvesteerd in 1 of 2 buitenspelers. Gimenez speelde vandaag niet eens verkeerd.
Dat lukte dan ondanks dat we er de spelers niet voor hebben dan wel heel aardigquote:Op zondag 18 februari 2024 21:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ach je weet vantevoren dat het lastig wordt als ze met z'n allen achter de bal gaan voetballen. We hebben de spelers niet om daar iets te forceren.
Nee man, dat doet hij juist goed. Eindelijk iemand die het eeuwige gebreid zat is en gewoon eens iets forceert.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:47 schreef Kerftminister het volgende:
Ik heb het al een paar keer gezegd, maar ik vind ook echt dat Hancko zich minder met de aanval moet bemoeien. Geweldige verdediger, maar waarom moet hij telkens schieten en voorzetten geven? Hij is na de winterstop de no. 3 meest schietende speler.
Nou, dat hebben we gezien. Die ene erin prikken vond ik toch vrij moeizaam gaan.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lukte dan ondanks dat we er de spelers niet voor hebben dan wel heel aardig
[ afbeelding ]
Dat is iets anders.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, dat hebben we gezien. Die ene erin prikken vond ik toch vrij moeizaam gaan.
Aan de kansen lag het inderdaad niet. Wel bizarre statistieken. Maar dit belooft veel goeds voor de rest v/h seizoenquote:Op zondag 18 februari 2024 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tijd voor Vaessen om toe te geven dat het minimaal ook dom uitkomen was.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:24 schreef Haringkop het volgende:
Rood was trouwens terecht.
Einde discussie.
Vond het eigenlijk net als eerder dit seizoen (Fortuna?) eerder in het nadeel van Feyenoord werken die rode kaartquote:Op zondag 18 februari 2024 21:24 schreef Haringkop het volgende:
Rood was trouwens terecht.
Einde discussie.
Er is nog nooit iemand geweest die een type Davy Klaassen mist.quote:Op zondag 18 februari 2024 18:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord mist een type Davy Klaassen
0,08%quote:Op zondag 18 februari 2024 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staan 8 punten los, je dus kunt gaan experimenteren.quote:
Eens. Zorgt er alleen maar voor dat ze nog compacter gaan spelen.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk net als eerder dit seizoen (Fortuna?) eerder in het nadeel van Feyenoord werken die rode kaart
De tering. Of ze uit vorm zijn zeg je..?quote:Op zondag 18 februari 2024 21:27 schreef Caland het volgende:
[x]https://twitter.com/bartf/status/1759313408996917663[/x]
Kijk eens Dom(bo)quote:Op zondag 18 februari 2024 18:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wieffer moet nog altijd op koples
Dit is (helaas) één van de weinige fatsoenlijke toepassingen van xGquote:
Groningen-thuis, dat was vorig seizoen.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk net als eerder dit seizoen (Fortuna?) eerder in het nadeel van Feyenoord werken die rode kaart
Dat wel ja, komt ons spel vaak niet ten goed wanneer de tegenstander zich nog verder ingraaft. We zouden ondertussen ook toch wel wat werkende partronen moet kunnen bedenken voor dit soort situaties. Al was het vandaag best bizar hoe die ballen iedere keer gekeerd werden..quote:Op zondag 18 februari 2024 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Speelde vandaag gewoon sterk.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:47 schreef Kerftminister het volgende:
Vond Ivanusec positief opvallen.
Tactisch was het niet heel geweldig. Je maakt het jezelf zo ontzettend moeilijk met het type voetbal dat je wil spelen, niet gek dat die spitsen niet meer scoren. Er is gewoon helemaal geen ruimte, omdat die opbouw altijd heel langzaam is. Ik heb het al een paar keer gezegd, maar ik vind ook echt dat Hancko zich minder met de aanval moet bemoeien. Geweldige verdediger, maar waarom moet hij telkens schieten en voorzetten geven? Hij is na de winterstop de no. 3 meest schietende speler. Waarom komt Hartman niet wat vaker op de achterlijn? Wie er anders moet schieten weet ik verder ook niet, maar in elk geval niet Hancko vind ik.
Ik weet niet of ik het er mee eens ben, qua kansen had het vandaag 7-0 kunnen worden. Beetje onkunde in de afronding maar ook wat pech want hij werd soms bizar gekeerd en je raakt ook de lat. Tegen Volendam eerder dit seizoen hadden we ook zo’n wedstrijd maar toen creëerden we vrij weinig. Je kan niet zeggen dat RKC eenvoudig overeind bleef.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:09 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat wel ja, komt ons spel vaak niet ten goed wanneer de tegenstander zich nog verder ingraaft. We zouden ondertussen ook toch wel wat werkende partronen moet kunnen bedenken voor dit soort situaties. Al was het vandaag best bizar hoe die ballen iedere keer gekeerd werden..
Weet eigenlijk niet of ik echt geloof in die vormcrisis. Als je 90% kans hebt op een goal en hij valt niet, kun je zeggen dat het aan de vorm/kwaliteit van de spelers ligt, maar uiteindelijk is het ook gewoon 10% pech. De natuurkrachten moeten maar net meezitten en zo'n bal van Ivanusec stuitert wel over de lijn, heb je ook geen zorgen meer de rest van de wedstrijd.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De tering. Of ze uit vorm zijn zeg je..?
Als je sample size groot genoeg is, wordt de toevalsvariabele natuurlijk steeds beperkter.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet of ik echt geloof in die vormcrisis. Als je 90% kans hebt op een goal en hij valt niet, kun je zeggen dat het aan de vorm/kwaliteit van de spelers ligt, maar uiteindelijk is het ook gewoon 10% pech. De natuurkrachten moeten maar net meezitten en zo'n bal van Ivanusec stuitert wel over de lijn, heb je ook geen zorgen meer de rest van de wedstrijd.
ja maar die is niet groot als je begint te tellen vanaf het begin van dit jaarquote:Op zondag 18 februari 2024 23:53 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als je sample size groot genoeg is, wordt de toevalsvariabele natuurlijk steeds beperkter.
Jij tegenwoordig ook van de xG?quote:Op zondag 18 februari 2024 21:27 schreef Caland het volgende:
[x]https://twitter.com/bartf/status/1759313408996917663[/x]
Je kan ondertussen best wel spreken van een trend. Hoorde vanmorgen dat van de aanvallers alleen Paixao de afgelopen 9 wedstrijden heeft gescoord. Dan doe je als ploeg toch iets verkeerd.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het er mee eens ben, qua kansen had het vandaag 7-0 kunnen worden. Beetje onkunde in de afronding maar ook wat pech want hij werd soms bizar gekeerd en je raakt ook de lat. Tegen Volendam eerder dit seizoen hadden we ook zo’n wedstrijd maar toen creëerden we vrij weinig. Je kan niet zeggen dat RKC eenvoudig overeind bleef.
quote:Op maandag 19 februari 2024 10:42 schreef Scrummie het volgende:
Thomas Buffel is vandaag jarig jongens.
En Gimenez en Dilrosun tegen NEC. (Dat was de eerste van de laatste 9). Maar blijft armoe idd.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:04 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je kan ondertussen best wel spreken van een trend. Hoorde vanmorgen dat van de aanvallers alleen Paixao de afgelopen 9 wedstrijden heeft gescoord. Dan doe je als ploeg toch iets verkeerd.
Wel eens dat het gisteren wel een heel bizarre pot was, normaal gesproken schiet Gimenez je al na vier minuten op 1-0.
Te kloese ook. Deze dry-streak is slecht voor de verkoop straks.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
020 media in actie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
ik en slot en feyenoord krijgen echt hoofdpijn van deze getalletjes
Als hij die penalty gemaakt had een aantal weken geleden had iedereen zijn bek wel gehoudenquote:Op maandag 19 februari 2024 11:29 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Te kloese ook. Deze dry-streak is slecht voor de verkoop straks.
Bij spitsen kijken topclubs niet naar goals.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als hij die penalty gemaakt had een aantal weken geleden had iedereen zijn bek wel gehouden
hij heeft gewoon een beetje pech op dit moment. Gisteren had hij gewoon kunnen scoren en wedstrijden daarvoor ook
niet zo veel aan de hand
topclubs kijken niet alleen naar doelpunten hij kan gewoon goed voetballen
Haaland en Mbappe scoren ook niet elke wedstrijd....quote:Op maandag 19 februari 2024 12:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bij spitsen kijken topclubs niet naar goals.
Ok Hans.
Die lopen in elk geval al jaren vrijwel 1 op 1 of beter qua goals/assists op het allerhoogste niveau.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Haaland en Mbappe scoren ook niet elke wedstrijd....
dag hans
Het is al ongelofelijk knap dat Gimenez zoveel goals bij een club als Feyenoord kan maken de afgelopen 2 seizoenen in de competieie, beker en europees. Daarnaast scoort hij ook bij he nationale elftal.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die lopen in elk geval al jaren vrijwel 1 op 1 of beter qua goals/assists op het allerhoogste niveau.
Gimenez zit heel ver van hun niveau en gaat natuurlijk nooit bij een topclub eindigen. Niveautje Koevermans of Vennegoor. Veel meer is het echt niet hoor.
Hij is dus eigenlijk nog beter dan Haaland en Mbappe, wil je zeggen?quote:Op maandag 19 februari 2024 12:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is al ongelofelijk knap dat Gimenez zoveel goals bij een club als Feyenoord kan maken de afgelopen 2 seizoenen in de competieie, beker en europees. Daarnaast scoort hij ook bij he nationale elftal.
het is niet te vergelijken met Haaland en Mbappe,.....die spelen bij andere clubs en hebben spelers van wereldniveau om zich heen lopen......
Dat was mijn lievelingsspeler vroeger.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:42 schreef Scrummie het volgende:
Thomas Buffel is vandaag jarig jongens.
Lekker relevant. Ik gun hem het allerbeste, maar Feyenoord nog meer. En dat is een flink zak geld en dat gaan we zeker krijgen. Voor mijn part wordt het een Antony.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die lopen in elk geval al jaren vrijwel 1 op 1 of beter qua goals/assists op het allerhoogste niveau.
Gimenez zit heel ver van hun niveau en gaat natuurlijk nooit bij een topclub eindigen. Niveautje Koevermans of Vennegoor. Veel meer is het echt niet hoor.
jaquote:Op maandag 19 februari 2024 12:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij is dus eigenlijk nog beter dan Haaland en Mbappe, wil je zeggen?
quote:Op maandag 19 februari 2024 12:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niveautje Koevermans of Vennegoor. Veel meer is het echt niet hoor.
Gaat gewoon weer scoren. Zijn spel wordt alweer steeds beter. Zal eindigen tussen de 25-30 goals en gaat gewoon voor 35+ miljoen weg.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:35 schreef CR7 het volgende:
[..]
Lekker relevant. Ik gun hem het allerbeste, maar Feyenoord nog meer. En dat is een flink zak geld en dat gaan we zeker krijgen. Voor mijn part wordt het een Antony.
Als ik btw zie dat zon vage Braziliaan van Brugge al 37,5 miljoen oplevert, dan moet dat Feyenoord toch ook wel lukken?
Ik zou het meer dan prima vinden als hij door dit maandje nog een seizoen langer blijftquote:Op maandag 19 februari 2024 13:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaat gewoon weer scoren. Zijn spel wordt alweer steeds beter. Zal eindigen tussen de 25-30 goals en gaat gewoon voor 35+ miljoen weg.
Dan kan je wel Ueda afschrijven.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het meer dan prima vinden als hij door dit maandje nog een seizoen langer blijft
Heel graag zelfs.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het meer dan prima vinden als hij door dit maandje nog een seizoen langer blijft
De waarheid ligt dan ook waarschijnlijk ergens in het midden (goh).quote:Op maandag 19 februari 2024 13:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Heel graag zelfs.
Maar dat opportunisme word je toch doodmoe van. Schiet al een jaar lang de hele Eredivisie aan gort en wordt naar Madrid geschreven. Nu een paar wedstrijdjes minder -door vermoeidheid en een vormdip- en is niveautje Koevermans ().
Ja je verwacht het niet.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
De waarheid ligt dan ook waarschijnlijk ergens in het midden (goh).
Wat valt er af te schrijven op Uedaquote:Op maandag 19 februari 2024 13:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan kan je wel Ueda afschrijven.
Een goede spits voor Nederlandse begrippen wel ja, maar het is toch vrij normaal dat er kritiek komt als hij langere tijd nauwelijks scoort? Je speelt bij 1 van de 2 topteams in Nederland en je mist vrij veel kansen, lijkt mij vrij normaal dat daar dan focus op komt als het team ook nog eens heel veel moeite heeft om te scoren. Als City of Barcelona nauwelijks scoren komt de focus op Haaland en Lewandowski te liggen als ze kansen blijven missen. Dat lijkt mij helemaal niets met ‘framing’ te maken hebben.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is juist ook wel eens prettig om voor de verandering een speler van Feyenoord een beetje te overhypen. Maar het blijft natuurlijk een heel goede spits. Zeker in vergelijking met wat Ueda nu laat zien.
Sowieso is die framing soms vermoeiend, ook met de arbitrage, we hebben inderdaad best nu een paar keer de scheids mee (alhoewel gisteren volgens ‘de regels’ rood 100% terecht is, Vaessen is gewoon teringdom om zo uit te komen) en het is gelijk allemaal een thuiscomplot oid. Terwijl we juist het een geruime tijd niet echt mee hadden maar toen was Slot maar een huilebalk. Vervelende beïnvloeding vanuit de media.
Die lijkt mij een erg gezellig ventjequote:Op maandag 19 februari 2024 15:27 schreef Caland het volgende:
https://1908.nl/artikelen(...)-feyenoord-nemen-toe
Lekker naar Rusland laten gaan
Uiteindelijk ook wel fijn om er iets aan over te houden als je hem verkooptquote:Op maandag 19 februari 2024 15:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die lijkt mij een erg gezellig ventje
Maar we hebben wel zo’n speler nodig dus graag halen deze zomer,
Hij krijgt dan ook zat (terechte) kritiek op zijn spel en gedrag maar het hoeft allemaal niet zo overdreven. Het is geen Haaland maar ook geen modaal spitsje.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Een goede spits voor Nederlandse begrippen wel ja, maar het is toch vrij normaal dat er kritiek komt als hij langere tijd nauwelijks scoort? Je speelt bij 1 van de 2 topteams in Nederland en je mist vrij veel kansen, lijkt mij vrij normaal dat daar dan focus op komt als het team ook nog eens heel veel moeite heeft om te scoren. Als City of Barcelona nauwelijks scoren komt de focus op Haaland en Lewandowski te liggen als ze kansen blijven missen. Dat lijkt mij helemaal niets met ‘framing’ te maken hebben.
Maar hij mist helemaal niet per sé veel kansen, hij kreeg ze juist veel minder. En het is geen spits die zelf veel kansen creëert. Probleem ligt elders. Hij speelt minder en voegt minder aan het spel toe dan daarvoor, maar dat heeft ook met de algehele vormdip te maken die Feyenoord had (misschien nog deels heeft, maar het spel is alweer een stuk beter sinds AZ thuis). Plus het feit dat hij nauwelijks rust heeft gehad afgelopen anderhalf jaar. Dat speelt natuurlijk wel parten.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Een goede spits voor Nederlandse begrippen wel ja, maar het is toch vrij normaal dat er kritiek komt als hij langere tijd nauwelijks scoort? Je speelt bij 1 van de 2 topteams in Nederland en je mist vrij veel kansen, lijkt mij vrij normaal dat daar dan focus op komt als het team ook nog eens heel veel moeite heeft om te scoren. Als City of Barcelona nauwelijks scoren komt de focus op Haaland en Lewandowski te liggen als ze kansen blijven missen. Dat lijkt mij helemaal niets met ‘framing’ te maken hebben.
Hij heeft vooral de rust in zijn koppie even niet, voor een spits toch vrij cruciaal. Slot moet hem dus weer mentaal fit makenquote:Op maandag 19 februari 2024 15:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar hij mist helemaal niet per sé veel kansen, hij kreeg ze juist veel minder. En het is geen spits die zelf veel kansen creëert. Probleem ligt elders. Hij speelt minder en voegt minder aan het spel toe dan daarvoor, maar dat heeft ook met de algehele vormdip te maken die Feyenoord had (misschien nog deels heeft, maar het spel is alweer een stuk beter sinds AZ thuis). Plus het feit dat hij nauwelijks rust heeft gehad afgelopen anderhalf jaar. Dat speelt natuurlijk wel parten.
Het is bovendien helemaal niet raar dat een spits een keer een paar wedstrijden niet scoort. Een jaar lang deed hij dat aan de lopende band. Komt vrij snel wel weer goed. Daar ben ik van overtuigd. Is een van de beste spitsen in de Eredivisie van afgelopen seizoenen.
Als hij er 1 inlegt gaat het wel weer lopen. Het is echt niet alsof hij het ineens is verleerdquote:Op maandag 19 februari 2024 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij heeft vooral de rust in zijn koppie even niet, voor een spits toch vrij cruciaal. Slot moet hem dus weer mentaal fit maken
quote:Op maandag 19 februari 2024 15:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Als hij er 1 inlegt gaat het wel weer lopen. Het is echt niet alsof hij het ineens is verleerd
quote:Zondag 6 oktober 1985
Ajax - Feyenoord 1-2
1-0 Gerald Vanenburg 50.
1-1 Henk Duut 59.
1-2 Jan Sørensen 85.
RIPquote:
Komt vanzelf goed inderdaad hij blijft de verdedigers van de tegenstander bezighouden waardoor er elders weer ruimte ontstaat.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik vond Santi toch wel een paar goede dingen doen gisteren, alleen vallen die niet zo op en verschijnen ze ook niet in de samenvattingen. Hij moet gewoon weer scoren om z'n zelfvertrouwen terug te krijgen. Komt wel goed.
hij werd door Johan Cruijff naar ajax gehaald ....dus hij kon wel voetballen....hij verloor de concurentiestrijd van richard witschequote:Op maandag 19 februari 2024 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook nog heel kort bij Ajax gezeten zie ik, kan ik me niet herinneren.
bij verkoop santi komt er nog wel een spits bijquote:Op maandag 19 februari 2024 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt vanzelf goed inderdaad hij blijft de verdedigers van de tegenstander bezighouden waardoor er elders weer ruimte ontstaat.
Ueda daarentegen blijf ik maar een matige aankoop vinden. Mochten we Santi na dit seizoen verkopen weet ik niet of hij nou direct een waardige opvolger is.
Ja dus moeten we anders gaan spelen.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ach je weet vantevoren dat het lastig wordt als ze met z'n allen achter de bal gaan voetballen. We hebben de spelers niet om daar iets te forceren.
nog weinig van gezien bij feyenoordquote:Op maandag 19 februari 2024 18:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda is een uitstekende spits.
Daarom is het ook een uitstekende spits. Dat zie je gewoon aan zijn spel en schiet ze op de training volgens Mats vanuit alle hoeken en standen binnen.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nog weinig van gezien bij feyenoord
al zie je wel dat hij veel heeft van een echte afmaker, zeker ook als je hem in het echt ziet spelen zie je wel dat hij veel heeft en kan
ik hoop hetquote:Op maandag 19 februari 2024 18:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daarom is het ook een uitstekende spits. Dat zie je gewoon aan zijn spel en schiet ze op de training volgens Mats vanuit alle hoeken en standen binnen.
Moet alleen nog groeien in het spel van Feyenoord, ofwel echt meevoetballen. Volgend seizoen staat ie klaar.
Lex Immers had daar geen last van.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:25 schreef Caland het volgende:
Ik ben ook altijd op mijn best tijdens de trainingen
Wat zal het zijn, 100, 150 doelpogingen..?quote:Op maandag 19 februari 2024 07:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja maar die is niet groot als je begint te tellen vanaf het begin van dit jaar
Best opmerkelijk te noemen natuurlijk, als spelers als Hancko, Geert en Mats vrij consequent de doelpunten moeten maken…quote:Op maandag 19 februari 2024 10:04 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je kan ondertussen best wel spreken van een trend. Hoorde vanmorgen dat van de aanvallers alleen Paixao de afgelopen 9 wedstrijden heeft gescoord. Dan doe je als ploeg toch iets verkeerd.
Wel eens dat het gisteren wel een heel bizarre pot was, normaal gesproken schiet Gimenez je al na vier minuten op 1-0.
Wat een held hè. En dan gewoon Kuyt halen en Buffel er langzaam toch steeds wat meer uit laten spelen. Was best een dingetje toen.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was mijn lievelingsspeler vroeger.
Dat was destijds vooral omdat Gullit een achterlijk slechte trainer was. Gevaarlijke gek.quote:Op maandag 19 februari 2024 23:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat een held hè. En dan gewoon Kuyt halen en Buffel er langzaam toch steeds wat meer uit laten spelen. Was best een dingetje toen.
Doelsaldo 90-54 in 2004/2005quote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was destijds vooral omdat Gullit een achterlijk slechte trainer was. Gevaarlijke gek.
Als je van toen de aanval met de verdediging vergelijkt
https://www.ad.nl/nederla(...)ren-willem~aa571903/quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:18 schreef Scrummie het volgende:
Van harte gefeliciteerd WILLEM VAN HANEGEM![]()
[x]https://twitter.com/Feyenoord/status/1759836104860016934[/x]
Willemgod.quote:Je had vaak moeite met gezag?
Van Hanegem: ,,Helemaal niet, maar wel met de manier waarop dingen werden gezegd. Kurt Linder sprong als trainer van Xerxes een keer op de massagetafel om iedereen uit te schelden. Daar kon ik gewoon slecht tegen. Toen maakte ik een ongepaste opmerking over de jaren 40 tot en met 45 en geschreeuw door Duitsers.’’
Corrie Kipsquote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was destijds vooral omdat Gullit een achterlijk slechte trainer was. Gevaarlijke gek.
Als je van toen de aanval met de verdediging vergelijkt
Fenomeenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:56 schreef Scrummie het volgende:
[x]https://twitter.com/Feyenoord/status/1759843100355138001[/x]
Ook wel een periode waarin echt elk miniem lichtpuntje aangegrepen werd. Je hebt het over een tijd waarin een schandalige speler als Bahia wist uit te groeien tot een soort van cultheldquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Corrie Kips
Vond het vooral fascinerend dat er een aantal verdedigers bij zaten die met momenten heel goed leken (te kunnen worden) maar dat het uiteindelijk steeds helemaal ruk bleek.
Was de tijd met Gullit ook niet met Karim Saidi? Die was nog niet zo slecht.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel een periode waarin echt elk miniem lichtpuntje aangegrepen werd. Je hebt het over een tijd waarin een schandalige speler als Bahia wist uit te groeien tot een soort van cultheld
Volgens mij was het vooral K2 toen die het nog een beetje goedmaakten maar was het verval al wel ingezet (en Saidi kon er ook niet veel van trouwens)quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Was de tijd met Gullit ook niet met Karim Saidi? Die was nog niet zo slecht.
Haha, ik vind het prachtig hoe erg jij Bahia haat.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel een periode waarin echt elk miniem lichtpuntje aangegrepen werd. Je hebt het over een tijd waarin een schandalige speler als Bahia wist uit te groeien tot een soort van cultheld
Valt het op? Ik vind het gewoon altijd jammer als dat soort non-voetballers uitgroeien tot helden. Dan blijf je dat hardnekkige gerucht houden dat ze in Rotterdam zo erg houden van harde werkers enzo.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, ik vind het prachtig hoe erg jij Bahia haat.
Bij Bahia denk ik automatisch aan de foto en manier van vieren tegen VVV Venloquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Castelen speelde toen ook best prima. Aanvallend waren we bizar. En kan zijn dat mijn herinnering me in de steek laat mbt Saidi. Hossam Hossam Ghaly vond ik ook altijd goed, maar die zal er ook wel geen kut van gekund hebbenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij was het vooral K2 toen die het nog een beetje goedmaakten maar was het verval al wel ingezet (en Saidi kon er ook niet veel van trouwens)
Ik haal Saïdi en Ghaly altijd door elkaar, maar 1 van de 2 kon best prima ballen kan ik me herinneren.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Castelen speelde toen ook best prima. Aanvallend waren we bizar. En kan zijn dat mijn herinnering me in de steek laat mbt Saidi. Hossam Hossam Ghaly vond ik ook altijd goed, maar die zal er ook wel geen kut van gekund hebben
Dat was onder Erwin Koeman, niet met Gullit. Wel met K2 uiteraardquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:35 schreef Elan het volgende:
Toen wonnen we nog in de aRENa, dat was tot vorig jaar ook lang geleden.
Wel met Bahia in de basis toch?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat was onder Erwin Koeman, niet met Gullit. Wel met K2 uiteraard
Klopt,quote:
Nee Ghaly was wel oprecht een goede voetballer, beetje een luie flikker alleen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Castelen speelde toen ook best prima. Aanvallend waren we bizar. En kan zijn dat mijn herinnering me in de steek laat mbt Saidi. Hossam Hossam Ghaly vond ik ook altijd goed, maar die zal er ook wel geen kut van gekund hebben
Nu gewoon al drie keer op rijquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:35 schreef Elan het volgende:
Toen wonnen we nog in de aRENa, dat was tot vorig jaar ook lang geleden.
Arne had hem wel aan het werk gekregen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee Ghaly was wel oprecht een goede voetballer, beetje een luie flikker alleen.
Met dank aan de niet zo mannelijke F-side.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Neem je alvast een voorschot of hoe werkt dat?
Saïdi was een halfjaartje wel redelijk en kakte daarna volledig in. Beetje zoals die Serviër die we recent hadden (Spajic)quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik haal Saïdi en Ghaly altijd door elkaar, maar 1 van de 2 kon best prima ballen kan ik me herinneren.
Dat denigrerende zal je altijd blijven houden naar ons, alhoewel spelers als Immers en Bahia alleen bij ons culthelden zouden kunnen worden.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt het op? Ik vind het gewoon altijd jammer als dat soort non-voetballers uitgroeien tot helden. Dan blijf je dat hardnekkige gerucht houden dat ze in Rotterdam zo erg houden van harde werkers enzo.
Die heeft zich echt zo bizar ontwikkeld. Kan niet missen dat hij in de zomer voor een aanzienlijk bedrag gaat verhuizen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:06 schreef Caland het volgende:
[x]https://twitter.com/OnsFeijenoord/status/1760011913302614076[/x]
MATSED
Denk dat ik ook nooit zo'n snelle ontwikkeling heb gezien inderdaad, ook op het punt waar ik het niet echt had verwacht dit seizoen (relatief snelle voetjes).quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die heeft zich echt zo bizar ontwikkeld. Kan niet missen dat hij in de zomer voor een aanzienlijk bedrag gaat verhuizen.
Reken er maar niet op.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:14 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord moet het morgen weer doen voor NL.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:14 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord gáát het doen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:14 schreef Zipportal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |