Uiteindelijk ook wel fijn om er iets aan over te houden als je hem verkooptquote:Op maandag 19 februari 2024 15:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die lijkt mij een erg gezellig ventje
Maar we hebben wel zo’n speler nodig dus graag halen deze zomer,
Hij krijgt dan ook zat (terechte) kritiek op zijn spel en gedrag maar het hoeft allemaal niet zo overdreven. Het is geen Haaland maar ook geen modaal spitsje.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Een goede spits voor Nederlandse begrippen wel ja, maar het is toch vrij normaal dat er kritiek komt als hij langere tijd nauwelijks scoort? Je speelt bij 1 van de 2 topteams in Nederland en je mist vrij veel kansen, lijkt mij vrij normaal dat daar dan focus op komt als het team ook nog eens heel veel moeite heeft om te scoren. Als City of Barcelona nauwelijks scoren komt de focus op Haaland en Lewandowski te liggen als ze kansen blijven missen. Dat lijkt mij helemaal niets met ‘framing’ te maken hebben.
Maar hij mist helemaal niet per sé veel kansen, hij kreeg ze juist veel minder. En het is geen spits die zelf veel kansen creëert. Probleem ligt elders. Hij speelt minder en voegt minder aan het spel toe dan daarvoor, maar dat heeft ook met de algehele vormdip te maken die Feyenoord had (misschien nog deels heeft, maar het spel is alweer een stuk beter sinds AZ thuis). Plus het feit dat hij nauwelijks rust heeft gehad afgelopen anderhalf jaar. Dat speelt natuurlijk wel parten.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Een goede spits voor Nederlandse begrippen wel ja, maar het is toch vrij normaal dat er kritiek komt als hij langere tijd nauwelijks scoort? Je speelt bij 1 van de 2 topteams in Nederland en je mist vrij veel kansen, lijkt mij vrij normaal dat daar dan focus op komt als het team ook nog eens heel veel moeite heeft om te scoren. Als City of Barcelona nauwelijks scoren komt de focus op Haaland en Lewandowski te liggen als ze kansen blijven missen. Dat lijkt mij helemaal niets met ‘framing’ te maken hebben.
Hij heeft vooral de rust in zijn koppie even niet, voor een spits toch vrij cruciaal. Slot moet hem dus weer mentaal fit makenquote:Op maandag 19 februari 2024 15:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar hij mist helemaal niet per sé veel kansen, hij kreeg ze juist veel minder. En het is geen spits die zelf veel kansen creëert. Probleem ligt elders. Hij speelt minder en voegt minder aan het spel toe dan daarvoor, maar dat heeft ook met de algehele vormdip te maken die Feyenoord had (misschien nog deels heeft, maar het spel is alweer een stuk beter sinds AZ thuis). Plus het feit dat hij nauwelijks rust heeft gehad afgelopen anderhalf jaar. Dat speelt natuurlijk wel parten.
Het is bovendien helemaal niet raar dat een spits een keer een paar wedstrijden niet scoort. Een jaar lang deed hij dat aan de lopende band. Komt vrij snel wel weer goed. Daar ben ik van overtuigd. Is een van de beste spitsen in de Eredivisie van afgelopen seizoenen.
Als hij er 1 inlegt gaat het wel weer lopen. Het is echt niet alsof hij het ineens is verleerdquote:Op maandag 19 februari 2024 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij heeft vooral de rust in zijn koppie even niet, voor een spits toch vrij cruciaal. Slot moet hem dus weer mentaal fit maken
quote:Op maandag 19 februari 2024 15:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Als hij er 1 inlegt gaat het wel weer lopen. Het is echt niet alsof hij het ineens is verleerd
quote:Zondag 6 oktober 1985
Ajax - Feyenoord 1-2
1-0 Gerald Vanenburg 50.
1-1 Henk Duut 59.
1-2 Jan Sørensen 85.
RIPquote:
Komt vanzelf goed inderdaad hij blijft de verdedigers van de tegenstander bezighouden waardoor er elders weer ruimte ontstaat.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik vond Santi toch wel een paar goede dingen doen gisteren, alleen vallen die niet zo op en verschijnen ze ook niet in de samenvattingen. Hij moet gewoon weer scoren om z'n zelfvertrouwen terug te krijgen. Komt wel goed.
hij werd door Johan Cruijff naar ajax gehaald ....dus hij kon wel voetballen....hij verloor de concurentiestrijd van richard witschequote:Op maandag 19 februari 2024 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook nog heel kort bij Ajax gezeten zie ik, kan ik me niet herinneren.
bij verkoop santi komt er nog wel een spits bijquote:Op maandag 19 februari 2024 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt vanzelf goed inderdaad hij blijft de verdedigers van de tegenstander bezighouden waardoor er elders weer ruimte ontstaat.
Ueda daarentegen blijf ik maar een matige aankoop vinden. Mochten we Santi na dit seizoen verkopen weet ik niet of hij nou direct een waardige opvolger is.
Ja dus moeten we anders gaan spelen.quote:Op zondag 18 februari 2024 21:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ach je weet vantevoren dat het lastig wordt als ze met z'n allen achter de bal gaan voetballen. We hebben de spelers niet om daar iets te forceren.
nog weinig van gezien bij feyenoordquote:Op maandag 19 februari 2024 18:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda is een uitstekende spits.
Daarom is het ook een uitstekende spits. Dat zie je gewoon aan zijn spel en schiet ze op de training volgens Mats vanuit alle hoeken en standen binnen.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nog weinig van gezien bij feyenoord
al zie je wel dat hij veel heeft van een echte afmaker, zeker ook als je hem in het echt ziet spelen zie je wel dat hij veel heeft en kan
ik hoop hetquote:Op maandag 19 februari 2024 18:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daarom is het ook een uitstekende spits. Dat zie je gewoon aan zijn spel en schiet ze op de training volgens Mats vanuit alle hoeken en standen binnen.
Moet alleen nog groeien in het spel van Feyenoord, ofwel echt meevoetballen. Volgend seizoen staat ie klaar.
Lex Immers had daar geen last van.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:25 schreef Caland het volgende:
Ik ben ook altijd op mijn best tijdens de trainingen
Wat zal het zijn, 100, 150 doelpogingen..?quote:Op maandag 19 februari 2024 07:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja maar die is niet groot als je begint te tellen vanaf het begin van dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |