Haha, ik vind het prachtig hoe erg jij Bahia haat.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel een periode waarin echt elk miniem lichtpuntje aangegrepen werd. Je hebt het over een tijd waarin een schandalige speler als Bahia wist uit te groeien tot een soort van cultheld
Valt het op? Ik vind het gewoon altijd jammer als dat soort non-voetballers uitgroeien tot helden. Dan blijf je dat hardnekkige gerucht houden dat ze in Rotterdam zo erg houden van harde werkers enzo.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, ik vind het prachtig hoe erg jij Bahia haat.
Bij Bahia denk ik automatisch aan de foto en manier van vieren tegen VVV Venloquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel een periode waarin echt elk miniem lichtpuntje aangegrepen werd. Je hebt het over een tijd waarin een schandalige speler als Bahia wist uit te groeien tot een soort van cultheld
Castelen speelde toen ook best prima. Aanvallend waren we bizar. En kan zijn dat mijn herinnering me in de steek laat mbt Saidi. Hossam Hossam Ghaly vond ik ook altijd goed, maar die zal er ook wel geen kut van gekund hebbenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij was het vooral K2 toen die het nog een beetje goedmaakten maar was het verval al wel ingezet (en Saidi kon er ook niet veel van trouwens)
Ik haal Saïdi en Ghaly altijd door elkaar, maar 1 van de 2 kon best prima ballen kan ik me herinneren.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Castelen speelde toen ook best prima. Aanvallend waren we bizar. En kan zijn dat mijn herinnering me in de steek laat mbt Saidi. Hossam Hossam Ghaly vond ik ook altijd goed, maar die zal er ook wel geen kut van gekund hebben
Dat was onder Erwin Koeman, niet met Gullit. Wel met K2 uiteraardquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:35 schreef Elan het volgende:
Toen wonnen we nog in de aRENa, dat was tot vorig jaar ook lang geleden.
Wel met Bahia in de basis toch?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat was onder Erwin Koeman, niet met Gullit. Wel met K2 uiteraard
Klopt,quote:
Nee Ghaly was wel oprecht een goede voetballer, beetje een luie flikker alleen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Castelen speelde toen ook best prima. Aanvallend waren we bizar. En kan zijn dat mijn herinnering me in de steek laat mbt Saidi. Hossam Hossam Ghaly vond ik ook altijd goed, maar die zal er ook wel geen kut van gekund hebben
Nu gewoon al drie keer op rijquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:35 schreef Elan het volgende:
Toen wonnen we nog in de aRENa, dat was tot vorig jaar ook lang geleden.
Arne had hem wel aan het werk gekregen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee Ghaly was wel oprecht een goede voetballer, beetje een luie flikker alleen.
Met dank aan de niet zo mannelijke F-side.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Neem je alvast een voorschot of hoe werkt dat?
Saïdi was een halfjaartje wel redelijk en kakte daarna volledig in. Beetje zoals die Serviër die we recent hadden (Spajic)quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik haal Saïdi en Ghaly altijd door elkaar, maar 1 van de 2 kon best prima ballen kan ik me herinneren.
Dat denigrerende zal je altijd blijven houden naar ons, alhoewel spelers als Immers en Bahia alleen bij ons culthelden zouden kunnen worden.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt het op? Ik vind het gewoon altijd jammer als dat soort non-voetballers uitgroeien tot helden. Dan blijf je dat hardnekkige gerucht houden dat ze in Rotterdam zo erg houden van harde werkers enzo.
Die heeft zich echt zo bizar ontwikkeld. Kan niet missen dat hij in de zomer voor een aanzienlijk bedrag gaat verhuizen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:06 schreef Caland het volgende:
[x]https://twitter.com/OnsFeijenoord/status/1760011913302614076[/x]
MATSED
Denk dat ik ook nooit zo'n snelle ontwikkeling heb gezien inderdaad, ook op het punt waar ik het niet echt had verwacht dit seizoen (relatief snelle voetjes).quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die heeft zich echt zo bizar ontwikkeld. Kan niet missen dat hij in de zomer voor een aanzienlijk bedrag gaat verhuizen.
Reken er maar niet op.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:14 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord moet het morgen weer doen voor NL.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:14 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord gáát het doen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:14 schreef Zipportal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |