Best opmerkelijk te noemen natuurlijk, als spelers als Hancko, Geert en Mats vrij consequent de doelpunten moeten maken…quote:Op maandag 19 februari 2024 10:04 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je kan ondertussen best wel spreken van een trend. Hoorde vanmorgen dat van de aanvallers alleen Paixao de afgelopen 9 wedstrijden heeft gescoord. Dan doe je als ploeg toch iets verkeerd.
Wel eens dat het gisteren wel een heel bizarre pot was, normaal gesproken schiet Gimenez je al na vier minuten op 1-0.
Wat een held hè. En dan gewoon Kuyt halen en Buffel er langzaam toch steeds wat meer uit laten spelen. Was best een dingetje toen.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was mijn lievelingsspeler vroeger.
Dat was destijds vooral omdat Gullit een achterlijk slechte trainer was. Gevaarlijke gek.quote:Op maandag 19 februari 2024 23:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat een held hè. En dan gewoon Kuyt halen en Buffel er langzaam toch steeds wat meer uit laten spelen. Was best een dingetje toen.
Doelsaldo 90-54 in 2004/2005quote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was destijds vooral omdat Gullit een achterlijk slechte trainer was. Gevaarlijke gek.
Als je van toen de aanval met de verdediging vergelijkt
https://www.ad.nl/nederla(...)ren-willem~aa571903/quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:18 schreef Scrummie het volgende:
Van harte gefeliciteerd WILLEM VAN HANEGEM![]()
[x]https://twitter.com/Feyenoord/status/1759836104860016934[/x]
Willemgod.quote:Je had vaak moeite met gezag?
Van Hanegem: ,,Helemaal niet, maar wel met de manier waarop dingen werden gezegd. Kurt Linder sprong als trainer van Xerxes een keer op de massagetafel om iedereen uit te schelden. Daar kon ik gewoon slecht tegen. Toen maakte ik een ongepaste opmerking over de jaren 40 tot en met 45 en geschreeuw door Duitsers.’’
Corrie Kipsquote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was destijds vooral omdat Gullit een achterlijk slechte trainer was. Gevaarlijke gek.
Als je van toen de aanval met de verdediging vergelijkt
Fenomeenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:56 schreef Scrummie het volgende:
[x]https://twitter.com/Feyenoord/status/1759843100355138001[/x]
Ook wel een periode waarin echt elk miniem lichtpuntje aangegrepen werd. Je hebt het over een tijd waarin een schandalige speler als Bahia wist uit te groeien tot een soort van cultheldquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Corrie Kips
Vond het vooral fascinerend dat er een aantal verdedigers bij zaten die met momenten heel goed leken (te kunnen worden) maar dat het uiteindelijk steeds helemaal ruk bleek.
Was de tijd met Gullit ook niet met Karim Saidi? Die was nog niet zo slecht.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel een periode waarin echt elk miniem lichtpuntje aangegrepen werd. Je hebt het over een tijd waarin een schandalige speler als Bahia wist uit te groeien tot een soort van cultheld
Volgens mij was het vooral K2 toen die het nog een beetje goedmaakten maar was het verval al wel ingezet (en Saidi kon er ook niet veel van trouwens)quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Was de tijd met Gullit ook niet met Karim Saidi? Die was nog niet zo slecht.
Haha, ik vind het prachtig hoe erg jij Bahia haat.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel een periode waarin echt elk miniem lichtpuntje aangegrepen werd. Je hebt het over een tijd waarin een schandalige speler als Bahia wist uit te groeien tot een soort van cultheld
Valt het op? Ik vind het gewoon altijd jammer als dat soort non-voetballers uitgroeien tot helden. Dan blijf je dat hardnekkige gerucht houden dat ze in Rotterdam zo erg houden van harde werkers enzo.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, ik vind het prachtig hoe erg jij Bahia haat.
Bij Bahia denk ik automatisch aan de foto en manier van vieren tegen VVV Venloquote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |