Iig niet retezwaar in dit geval, binnen 2 minuten heb je voldoende tweets gevonden om een pagina te vullen...quote:Op zondag 18 februari 2024 15:23 schreef engine het volgende:
[..]
Je zou de journalist zijn die wat tweets moet verzamelen om een artikel te maken. Hoe triest is je werk dan.
Meeste stemmen gelden. Team Ashley was kennelijk eensgezinder.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:38 schreef Joyce-43 het volgende:
dus ze moesten zeggen wie ze een vrijstelling gaven hebben ze dan voor karen gekozen? ze wilden die nomineren.. begrijp ff iets niet
Waarschijnlijk ging ze er van uit dat ze dat niet zou reddenquote:Op zondag 18 februari 2024 15:44 schreef Puzzie het volgende:
Dit snap ik dan weer niet : je weet van te voren dat je er in principe langer dan 6 weken in zit
Ik wist niet dat het echt matten zijn wat je in het haar laat aanbrengenquote:
Als ze het net zo goed kan als der mannenharen vernaggelen kan dit nog leuk wordenquote:Op zondag 18 februari 2024 15:49 schreef Ireth het volgende:
Ik hoop dat Karan ze er allemaal uithaalt en dan zegt dat ze ze niet terug kan plaatsen
Volgens mij heeft Jimmy er nog meer feeling voorquote:Op zondag 18 februari 2024 15:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als ze het net zo goed kan als der mannenharen vernaggelen kan dit nog leuk worden
Dat is een soort was die je smelt volgens mij.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:40 schreef Dotteke het volgende:
Je zou toch zeggen die matten er uit even lekker je haar wassen en dan die matten er weer in
Wat ik begreep een twist ze moesten stemmen en namen automatisch aan dat het voor nominatie was maar het was voor een vrijstelling zonder dat ze het wistenquote:Op zondag 18 februari 2024 15:38 schreef Joyce-43 het volgende:
dus ze moesten zeggen wie ze een vrijstelling gaven hebben ze dan voor karen gekozen? ze wilden die nomineren.. begrijp ff iets niet
Ja dat lijkt er wel opquote:Op zondag 18 februari 2024 15:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Jimmy er nog meer feeling voor
Ja ze hoorden dat pas binnen.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat ik begreep een twist ze moesten stemmen en namen automatisch aan dat het voor nominatie was maar het was voor een vrijstelling zonder dat ze het wisten
Die ‘naaien’ ze er inquote:Op zondag 18 februari 2024 15:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het echt matten zijn wat je in het haar laat aanbrengen![]()
![]()
zit verbaasd te kijken
De meesten kwamen er vrolijk uit dus dat is ze in de DBK ws wel verteld.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat ik begreep een twist ze moesten stemmen en namen automatisch aan dat het voor nominatie was maar het was voor een vrijstelling zonder dat ze het wisten
Van hem geloof ik het directquote:Op zondag 18 februari 2024 15:55 schreef Dotteke het volgende:
Heb je dit eerder gedaan Jimmy?
Nee, maar ik ben gay en kan alles zegt hij
Sorry ik bedoel het stemmen van gisteravond.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De meesten kwamen er vrolijk uit dus dat is ze in de DBK ws wel verteld.
Hij is lekker adremquote:Op zondag 18 februari 2024 15:55 schreef DGK-Eric het volgende:
Jimmy: "Als het niet lukt ben je nog 6 weken kort & pittig."
Vind het een leuke gast. En je zag wel hoe snel hij het door had hoe ze er uit moesten.quote:
Het was gewoon een positieve nominatie deze keer ipv negatief;)quote:Op zondag 18 februari 2024 15:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De meesten kwamen er vrolijk uit dus dat is ze in de DBK ws wel verteld.
quote:Op zondag 18 februari 2024 15:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die ‘naaien’ ze er in
Ik vinnut ook niks
En viezig
Dat had Adriana toch beter bekeken met haar pruikenquote:Op zondag 18 februari 2024 15:55 schreef greysbones het volgende:
Snap werkelijk niet waarom je met die dingen in het huis zou gaan
Als je weet dat waarschijnlijk niemand dat al eens heeft gedaan
Echt welquote:Op zondag 18 februari 2024 15:59 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat had Adriana toch beter bekeken met haar pruiken
Jimmie zegt nu ook; dat er iemand is die dit kanquote:Op zondag 18 februari 2024 15:55 schreef greysbones het volgende:
Snap werkelijk niet waarom je met die dingen in het huis zou gaan
Als je weet dat waarschijnlijk niemand dat al eens heeft gedaan
Kan ze toch ook zelfquote:Op zondag 18 februari 2024 16:01 schreef zodeju het volgende:
Zo, vreemd. Ashley vertelde Randy dat alle verf folie en kwasten ze zelf had meegenomen anders zaten ze er te lang in.....BB heeft het nu en ze wacht erop,
Maar wat nou als Karen eruit gestemd was dan was het te laat. Dus Karen moest blijven misschien, want anders had ze niet de hele rambam mee hoeven nemen.
En wist ze dat er een kapster bij zat??
Ze vertelt erbij dat haar haar heel kort was en dat ze al eeuwen die extentions droeg.
Hij heeft zijn voeten naar buiten staanquote:Op zondag 18 februari 2024 16:03 schreef spapaars het volgende:
Dilano heeft een vreemde stap, hij waggelt een beetje zoals Donald Duck.
Als karen eruit was gestemd had ze pech gehad, dat zei ze gisteren ook in andere woordenquote:Op zondag 18 februari 2024 16:01 schreef zodeju het volgende:
Zo, vreemd. Ashley vertelde Randy dat alle verf folie en kwasten ze zelf had meegenomen anders zaten ze er te lang in.....BB heeft het nu en ze wacht erop,
Maar wat nou als Karen eruit gestemd was dan was het te laat. Dus Karen moest blijven misschien, want anders had ze niet de hele rambam mee hoeven nemen.
En wist ze dat er een kapster bij zat??
Ze vertelt erbij dat haar haar heel kort was en dat ze al eeuwen die extentions droeg.
Tuurlijk niet en al die strengen eruithalen.....quote:Op zondag 18 februari 2024 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan ze toch ook zelf
Dat verven
Jimmy kon ook verf in de wall kopenquote:Op zondag 18 februari 2024 16:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben van mening dat ze die verf helemaal niet moet krijgen.
En Karen heeft ze niet nodig. Iedereen kan verven.
Die strengen moeten er toch uit....hoelang denk je dat Karen bezig is en dan moet Ashley met haar armen boven haar hoofd werken. Plus die strengen moeten op precies de zelfde plaats.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Ze zei vanmiddag dat ze de verf zelf heeft meegenomen naar het BB huis. Maar dat deze "achter" ligt.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:04 schreef Mickytjuh het volgende:
nou wat Doriana net zei werd het dus wel verteld dus wisten ze wel waar voor ze een naam opgavenquote:Op zondag 18 februari 2024 15:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze dachten allemaal dat ze moesten nominerenquote:Op zondag 18 februari 2024 16:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou wat Doriana net zei werd het dus wel verteld dus wisten ze wel waar voor ze een naam opgaven
Die verf komt vast in de muur en Alice is supergierig, dus dat kan nog een leuke discussie op gaan leverenquote:Op zondag 18 februari 2024 16:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Jaquote:Op zondag 18 februari 2024 16:07 schreef Ireth het volgende:
Sorbo is blij dat ze een bazeelikkumplant hebben...![]()
Ik vind Doriana juist teveel kipquote:Op zondag 18 februari 2024 16:07 schreef Kissingbird het volgende:
Doriana (alweer) ; we hebben echt weinig kip.
ja dat zou goed kunnen vanmiddag heb ik het niet gezien. Daarom zei ik sorry ik bedoel gisteravond.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou wat Doriana net zei werd het dus wel verteld dus wisten ze wel waar voor ze een naam opgaven
Ja. Kopen ja. Niet krijgenquote:Op zondag 18 februari 2024 16:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jimmy kon ook verf in de wall kopen
Karen is niet de enige levende persoon naast Ashley.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die strengen moeten er toch uit....hoelang denk je dat Karen bezig is en dan moet Ashley met haar armen boven haar hoofd werken. Plus die strengen moeten op precies de zelfde plaats.
Ze had het over folie.....daar ben je ook eeuwen mee bezig.
Wat roert ze dan ?quote:Op zondag 18 februari 2024 16:09 schreef Ireth het volgende:
Sorbo die bodem hoeft er niet uit geroerd te worden!!!
Maar het is dus de verf van Alice? Of is het van Ashquote:Op zondag 18 februari 2024 16:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die verf komt vast in de muur en Alice is supergierig, dus dat kan nog een leuke discussie op gaan leveren
Ja. En?quote:Op zondag 18 februari 2024 16:07 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze zei vanmiddag dat ze de verf zelf heeft meegenomen naar het BB huis. Maar dat deze "achter" ligt.
Ja ik hoop dit dus. Dat is mijn hele puntquote:Op zondag 18 februari 2024 16:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die verf komt vast in de muur en Alice is supergierig, dus dat kan nog een leuke discussie op gaan leveren
Ow dr poepzakjesquote:Op zondag 18 februari 2024 16:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoop azijn...
Geen idee, iets in een glas...
Van Ashley, maar ze is duo met Alicequote:Op zondag 18 februari 2024 16:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar het is dus de verf van Alice? Of is het van Ash
De verf is gewoon van Ash maar als het in de Wall komt moet ze er voor betalen en ze is nu een duo met Alice.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van Ashley maar die zit in een duo met Alice en dus moeten ze overleggen over het uitgeven van coins.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van ashley maar die zit in een team met Alicequote:Op zondag 18 februari 2024 16:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ashley had het zelf allemaal meegenomen, en ik begrijp niet wat je bedoelt de enige persoon naast Ashley??quote:Op zondag 18 februari 2024 16:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja. Kopen ja. Niet krijgen
[..]
Karen is niet de enige levende persoon naast Ashley.
Ashley vertelde vanmiddag dat ze haar eigen verf mee had genomen.. Wellicht kan ze het kopen via de wall.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan moet Alice niet zeuren als het eigenlijk van Ash is en zij het heeft meegenomen , of snap ik het nietquote:Op zondag 18 februari 2024 16:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Van Ashley, maar ze is duo met Alice
Er zijn twee dingen die ik me nog héél goed kan herinneren van Ashley die het huis binnenging:quote:Op zondag 18 februari 2024 16:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja precies dan snap ik het welquote:Op zondag 18 februari 2024 16:11 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
De verf is gewoon van Ash maar als het in de Wall komt moet ze er voor betalen en ze is nu een duo met Alice.
Jij doet net of Karen nodig is om de haren van Ashley te verven.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ashley had het zelf allemaal meegenomen, en ik begrijp niet wat je bedoelt de enige persoon naast Ashley??
Het moet dan uit de wall gekocht worden van de coins van Ashley én Alice. Ze zijn een duo..quote:Op zondag 18 februari 2024 16:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan moet Alice niet zeuren als het eigenlijk van Ash is en zij het heeft meegenomen , of snap ik het niet
Dankzij Sabeauquote:Op zondag 18 februari 2024 16:13 schreef greysbones het volgende:
Zijn ze toch gezellig aan het kaarten
Het zijn toch ook Alice haar coins????quote:Op zondag 18 februari 2024 16:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan moet Alice niet zeuren als het eigenlijk van Ash is en zij het heeft meegenomen , of snap ik het niet
Ik weetquote:Op zondag 18 februari 2024 16:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het moet dan uit de wall gekocht worden van de coins van Ashley én Alice. Ze zijn een duo..
ja ook van Ashleyquote:Op zondag 18 februari 2024 16:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het zijn toch ook Alice haar coins????
Dan hoop ik dat Do of Ro het doetquote:Op zondag 18 februari 2024 16:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jij doet net of Karen nodig is om de haren van Ashley te verven.
Maar er zitten meer mensen in het huis.
Karen is echt niet nodig om te verven.
Jimmy, Tom, Randy, Alice, Glenn lijken me allemaal geschikt om deze taak op zich te nemen
Dit heeft ze volledig aan zichzelf en Ronahi te dankenquote:Op zondag 18 februari 2024 16:15 schreef Kissingbird het volgende:
Doriana zegt zegt tegen randy dat ze voelt dat ze met de meerderheid geen klik heeft.
Verf is van Ashley zelf maar heeft het moeten afgeven aan BB. Als ze het nodig had kon ze het krijgen. Dat had ze allemaal van te voren geregeld.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nahhhhhquote:Op zondag 18 februari 2024 16:15 schreef Kissingbird het volgende:
Doriana zegt zegt tegen randy dat ze voelt dat ze met de meerderheid geen klik heeft.
Dora heeft niets met vrouwen , die ziet dat als concurrentie, liever alleen mannenquote:Op zondag 18 februari 2024 16:15 schreef Kissingbird het volgende:
Ik snap waaromquote:Op zondag 18 februari 2024 16:16 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Do of Ro het doet
Die pleur ik altijd wegquote:Op zondag 18 februari 2024 16:15 schreef Joyce-43 het volgende:
gaat die nou doen Doriana alleen de steel nemen van de spinazie?????![]()
Ze is een moe-we zombie zegt ze nuquote:Op zondag 18 februari 2024 16:16 schreef engine het volgende:
Krijg zin om een dutje te doen als ik Randy en Doriana bezig zie.
dat hoort ook maar die spinazie is niet goed meer ze snijd nu ook smet meequote:Op zondag 18 februari 2024 16:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die pleur ik altijd weg![]()
Wij willen alleen de blaadjes
Wat is 'het smet'?quote:Op zondag 18 februari 2024 16:16 schreef Joyce-43 het volgende:
nou eet smakelijk ze snijd het smet gewoon mee van de spinazie
Dan vind ik Roniha (of hoe zeg je het ) toch erger.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:17 schreef GayGuy het volgende:
Sabeau is niet alleen hier, geen favoriet
https://www.rtlnieuws.nl/(...)other-sabeau-ergeren
Ik heb echt geen idee wat dat isquote:Op zondag 18 februari 2024 16:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat hoort ook maar die spinazie is niet goed meer ze snijd nu ook smet mee
Zij weten niet wie eerste of tweede wasquote:Op zondag 18 februari 2024 16:19 schreef Joyce-43 het volgende:
was die dood gisteren Doriana
Alice was de favoriet en Ashley kwam als 2de ... waar heeft zij gekeken?????
Do vindt na anderhalve minuut dat het allemaal veel te lang duurt, gooit de handdoek in de ring en zegt dat ze honger heeft. En Ro zal constant "ik kan dih eg nieh" jammeren en in plaats van met een tangetje, knipt ze de matten eruit.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik snap waarom![]()
En jij snapt ook waarom ik die twee niet op t lijstje had staan
die potten staan er al een tijdje van die week dat ze spinazie aten en daar wil zij nu een salade van makenquote:Op zondag 18 februari 2024 16:18 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat dat is
Ik pak altijd verse spinazie
Die was ik en flikker ik in de pan
Je kan met de steeltjes ook pesto maken.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Plus al die strengetjes haar er weer op dezelfde plaats erin doen??quote:Op zondag 18 februari 2024 16:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jij doet net of Karen nodig is om de haren van Ashley te verven.
Maar er zitten meer mensen in het huis.
Karen is echt niet nodig om te verven.
Jimmy, Tom, Randy, Alice, Glenn lijken me allemaal geschikt om deze taak op zich te nemen
zik eet het hele bladquote:Op zondag 18 februari 2024 16:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Doriana kan nie koken niequote:Op zondag 18 februari 2024 16:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gisteren scoorde ze bij mij toch een pluspunt: Ze had een goed weerwoord tegen Hare majesteit en ging niet op de knieën voor haarquote:
ja smet is dat het verrot is dat vieze zwarte dan je ziet het in de pot ook zitten spinazie was ook nat in de pot dus ja na een tijdje gaat dat rotten zoals nuquote:Op zondag 18 februari 2024 16:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat is 'het smet'?
edit lees nu bij je andere post dat de spinazie niet meer goed is.![]()
Waar kan ik de uiteindelijke uitslag vinden? Ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:19 schreef greysbones het volgende:
Do blijft maar bezig
Dat het misschien maar heel nipt was
Alice was de favoriet
Ashley misschien tweede
Neee Jullie weten niks !
ieuw dat is vies. Dat eet je toch niet meerquote:Op zondag 18 februari 2024 16:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja smet is dat het verrot is dat vieze zwarte dan je ziet het in de pot ook zitten spinazie was ook nat in de pot dus ja na een tijdje gaat dat rotten zoals nu
Smet is een schimmelquote:Op zondag 18 februari 2024 16:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja smet is dat het verrot is dat vieze zwarte dan je ziet het in de pot ook zitten spinazie was ook nat in de pot dus ja na een tijdje gaat dat rotten zoals nu
Nou, exact dit!!quote:Op zondag 18 februari 2024 16:20 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Do vindt na anderhalve minuut dat het allemaal veel te lang duurt, gooit de handdoek in de ring en zegt dat ze honger heeft. En Ro zal constant "ik kan dih eg nieh" jammeren en in plaats van met een tangetje, knipt ze de matten eruit.
Karen kan ze er al niet uithalen..quote:Op zondag 18 februari 2024 16:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Plus al die strengetjes haar er weer op dezelfde plaats erin doen??
Waarom als ze het allemaal zelf heeft meegenomen. Dan heeft ze het toch al betaalt. Ze denkt het ook uit de dbk of voorraadhok te krijgen.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het moet dan uit de wall gekocht worden van de coins van Ashley én Alice. Ze zijn een duo..
Ja botrytis is smet. En dat is een witte pluisschimmelquote:
Mijn huis, mijn regelsquote:Op zondag 18 februari 2024 16:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom als ze het allemaal zelf heeft meegenomen. Dan heeft ze het toch al betaalt. Ze denkt het ook uit de dbk of voorraadhok te krijgen.
Ze heeft vanochtend aan BB gevraagd.
Gevermenteerde spinaziequote:Op zondag 18 februari 2024 16:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Voor hun eigen koffers moesten ze ook 6200 euro betalen. That's the game.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom als ze het allemaal zelf heeft meegenomen. Dan heeft ze het toch al betaalt. Ze denkt het ook uit de dbk of voorraadhok te krijgen.
Ze heeft vanochtend aan BB gevraagd.
ashley werd toch als eerste uitgeroepen die sprong als eerste op dus weten ze toch wel en daarna alicequote:Op zondag 18 februari 2024 16:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zij weten niet wie eerste of tweede was
Kijk, een kenner.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:25 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Voor hun eigen koffers moesten ze ook 6200 euro betalen. That's the game.
Ze heeft totaal geen manieren.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:24 schreef Kissingbird het volgende:
Dorina proeft met een lepel aan de dressing en stopt hem weer terug in de dressing![]()
De dressing is wat pittig
Nu valt het toch weer mee
pff wat zijn die 2 gezapig
Er is niet veel natuurlijks aan dat kind, wat ze aan nep teveel heeft maakt haar enorme ego wel weer goedquote:
Willekeurige volgorde zei BBquote:Op zondag 18 februari 2024 16:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ashley werd toch als eerste uitgeroepen die sprong als eerste op dus weten ze toch wel en daarna alice
Altijd makkelijkquote:Op zondag 18 februari 2024 16:26 schreef Kissingbird het volgende:
do heeft in de DB gezegd: we hebben gegokt en hebben zwaar verloren
![]()
Bestaat daar eigenlijk een uitslag van?quote:Op zondag 18 februari 2024 16:22 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Waar kan ik de uiteindelijke uitslag vinden? Ben wel benieuwd eigenlijk.
Culinair recensent was zij toch oid?quote:Op zondag 18 februari 2024 16:24 schreef Kissingbird het volgende:
Dorina proeft met een lepel aan de dressing en stopt hem weer terug in de dressing![]()
De dressing is wat pittig
Nu valt het toch weer mee
pff wat zijn die 2 gezapig
zij zet het blijkbaar als salade neer, denk dat iemand dat wel gaat zien met eten ben bang helaas dat Ashley dat is als eerstequote:Op zondag 18 februari 2024 16:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ieuw dat is vies. Dat eet je toch niet meer
quote:Op zondag 18 februari 2024 16:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bestaat daar eigenlijk een uitslag van?
van cupcakesquote:Op zondag 18 februari 2024 16:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Culinair recensent was zij toch oid?
Ja weet ik dus niet, ik dacht het om hoe greysbones het schreef. In dit geval ben ik wel benieuwd naar de percentages.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bestaat daar eigenlijk een uitslag van?
nou die blaadjes zijn verrot en zwart en wij (mensen die in de groente werken) noemen dat dan smetquote:
Nee er is geen enkele uitslagquote:Op zondag 18 februari 2024 16:29 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ja weet ik dus niet, ik dacht het om hoe greysbones het schreef. In dit geval ben ik wel benieuwd naar de percentages.
sjees die lelijke dingen (vind ik dan) zijn duur! zie ik op een andere sitequote:Op zondag 18 februari 2024 16:30 schreef Ireth het volgende:
Hier komen die verschrikkelijke fantastische jasjes van Dori vandaan..
Ja, weet niet of ze al antwoord heeft gehad, maar denk dat ze gewoon aanneemt dat het vandaag nog komt....op zondag met stagiaires die niet weten waar dat verf en dergelijke ligt......quote:
Pesto?quote:Op zondag 18 februari 2024 16:23 schreef engine het volgende:
Doriana flikkert van alles bij elkaar. Geen idee wat het moet worden.
[ afbeelding ]
Niet als hij niet gedrukt had....en op een gegeven moment moet BB wel.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:25 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Voor hun eigen koffers moesten ze ook 6200 euro betalen. That's the game.
Dat was willekeurige volgordequote:Op zondag 18 februari 2024 16:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ashley werd toch als eerste uitgeroepen die sprong als eerste op dus weten ze toch wel en daarna alice
waarom denk je dat Ashley zo blij was dat ze als eerste vrijgesteld werdquote:
Omdat Ash niet goed heeft geluisterdquote:Op zondag 18 februari 2024 16:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waarom denk je dat Ashley zo blij was dat ze als eerste vrijgesteld werd
Dat doet ze na van Randy en Ty.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:29 schreef Kissingbird het volgende:
Dorina : ik moest gaan pissen, ik moest gaan pissen deze morgen en zag het in de wall
pissen?
Ah, okeequote:Op zondag 18 februari 2024 16:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee een saladedressing was ze aan het maken.
vreselijkquote:Op zondag 18 februari 2024 16:30 schreef Ireth het volgende:
Mag wat kosten kennelijk.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:37 schreef Dotteke het volgende:
Thuisbezorgd is een valkuil voor Randy zegt hij
Lekker lui op de bank eten laten komenquote:Op zondag 18 februari 2024 16:37 schreef Dotteke het volgende:
Thuisbezorgd is een valkuil voor Randy zegt hij
Heel charmant ook. Maar ik vind het ook niks als mannen het zo zeggen eigenlijk.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:29 schreef Kissingbird het volgende:
Dorina : ik moest gaan pissen, ik moest gaan pissen deze morgen en zag het in de wall
pissen?
nee ik ook nietquote:Op zondag 18 februari 2024 16:38 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Heel charmant ook. Maar ik vind het ook niks als mannen het zo zeggen eigenlijk.
Blijkbaar stagebegeleiderquote:Op zondag 18 februari 2024 16:39 schreef Kissingbird het volgende:
Was Randy niet vrachtwagenchauffeur?
Vraag me af wat voor een werk hij doet aangezien hij zoooo traaaag is.
ja ok ik vind het goedquote:
Je kunt dan beter zeggen: "Ik ga even naar mij eigen gezeik luisteren."quote:Op zondag 18 februari 2024 16:38 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Heel charmant ook. Maar ik vind het ook niks als mannen het zo zeggen eigenlijk.
Ze geven best veel prijs over familie.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:39 schreef greysbones het volgende:
Randy
Mijn zusje woont echt naast centraal
In de buurt
Wat is het nu
Naast of in de buurt
forum hier schreven ook meeste Yes en alles omdat ze als eerste vrijgesteld wasquote:Op zondag 18 februari 2024 16:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat Ash niet goed heeft geluisterd
quote:Op zondag 18 februari 2024 16:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijkbaar stagebegeleider
Op wiki staat wetenschapper
Ze hebben er een hele discussie over gehad alquote:Op zondag 18 februari 2024 16:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
forum hier schreven ook meeste Yes en alles omdat ze als eerste vrijgesteld was
ik heb toch niet als enige gekeken gisteren?
Doooo niet zingen AUB
Stage begeleider, hij zegt het netquote:Op zondag 18 februari 2024 16:39 schreef Kissingbird het volgende:
het was willekeurige volgorde van de twee.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
forum hier schreven ook meeste Yes en alles omdat ze als eerste vrijgesteld was
ik heb toch niet als enige gekeken gisteren?
Doooo niet zingen AUB
Haha ja, ik weet dat het heel normaal is om: a) het te benoemen en b) het anders uit te drukken. Zelf zeg ik gewoon dat ik even naar de wc ga (áls ik er al tekst aan geef)quote:Op zondag 18 februari 2024 16:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je kunt dan beter zeggen: "Ik ga even naar mij eigen gezeik luisteren."
quote:
Werd inderdaad duidelijk 'willekeurige volgorde' gezegdquote:Op zondag 18 februari 2024 16:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat Ash niet goed heeft geluisterd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zondag 18 februari 2024 16:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is Randy niet gewoon 'n produkt uit "Traag zaad"?
is toch normal ochtend plassenquote:Op zondag 18 februari 2024 16:29 schreef Kissingbird het volgende:
pissen?
Zekerquote:
Ja, zo kan je het ook zeggen.....quote:Op zondag 18 februari 2024 16:49 schreef Kissingbird het volgende:
doriana vindt dat sabeau veel vertelt
en Randy "Kruipolie"quote:Op zondag 18 februari 2024 16:50 schreef KinKiJan het volgende:
Ik denk dat ze olijfolie nodig hebben
Raar....want Danny ligt heel vaak te slapen daar.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:50 schreef greysbones het volgende:
Iedereen ligt te slapen
Zegt Jimmy
BB vindt het dus prima
Karen lag er ook
BB roept Karen en Tom
Waarom mogen zij dan niet slapen
nee ik vind het komisch dat zij zegtquote:Op zondag 18 februari 2024 16:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zeker![]()
vind het alleen niet zo netjes als een vrouw (of man) pissen zegt op een stream
je kunt ook urineren zeggen
Het doet mij iig deugd dat er meer mensen zijn die zich kapot ergeren aan dat nietszeggende geneuzel van Saboquote:Op zondag 18 februari 2024 16:49 schreef Kissingbird het volgende:
doriana vindt dat sabeau veel vertelt
Sabo vind ik maar irritant met haar gevraag, boekjes wijsheden, invullingen, soms theatraal gedoe. Heb het idee dat ze nep blij , nep vrolijk doet naar medebewoners.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het doet mij iig deugd dat er meer mensen zijn die zich kapot ergeren aan dat nietszeggende geneuzel van Sabo
Heb ik het vooral over het publiek ,want in het huis zelf zijn ze nog blind voor die trucjes van die tiener doos
Zijn geloof ik ook losse, want zo'n kleinstukje clip heeft balletjes en daar zit dnt zijn heel dunne stukjesquote:Op zondag 18 februari 2024 15:42 schreef Puzzie het volgende:
Als ik haar was had ik losse extensions laten zetten ipv matten
Ik bedoel strengen , maar alsof het plukken haar zijnquote:Op zondag 18 februari 2024 16:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zijn geloof ik ook losse, want zo'n kleinstukje clip heeft balletjes en daar zit dnt zijn heel dunne stukjes
Heeft ze serieus verf gekregen???quote:Op zondag 18 februari 2024 15:43 schreef Dotteke het volgende:
A Ashley wil eerst haar haren verven, dan alles er uit
Nu gaat Karin kijken of het haar lukt met een streng
As weet niet of ze alles krijgt om haar haren te verven
Dat is voor Doriana standaard het geval.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:19 schreef Kissingbird het volgende:
Doriana wil nu al aangeven dat ze te weinig eten hebben.
patattenzakkenquote:Op zondag 18 februari 2024 16:30 schreef Ireth het volgende:
Zelfs wij weten het niet. Er zijn geen percentages gegeven.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zij weten niet wie eerste of tweede was
Net als Die Lano, die van BB gereedschap en materiaal wil hebben om iets te maken. Krijgt ie ook nietquote:Op zondag 18 februari 2024 16:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee. Ze zou het wel graag willen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
quote:Op zondag 18 februari 2024 17:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Net als Die Lano, die van BB gereedschap en materiaal wil hebben om iets te maken. Krijgt ie ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Smile, it's free therapy.
Ja, zeg dan als vrouw "Ik moet even uit m'n grotje kletteren".quote:Op zondag 18 februari 2024 16:38 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Misschien reed hij daarvoor wel lijkauto'squote:Op zondag 18 februari 2024 16:39 schreef Kissingbird het volgende:
quote:Op zondag 18 februari 2024 17:04 schreef engine het volgende:
Verbazingwekkend genoeg ging met auto lessen ook al alles goed bij Dilano. Omdat hij ook al kon fietsen was hij al gewend ver vooruit te kijken ofzo.
Nee, heeft ze gevraagdquote:
quote:Op zondag 18 februari 2024 17:04 schreef engine het volgende:
Verbazingwekkend genoeg ging met auto lessen ook al alles goed bij Dilano. Omdat hij ook al kon fietsen was hij al gewend ver vooruit te kijken ofzo.
Het hardst denk ik.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
En ook goed fietsen en hard , heel hard
Na een halve dag Ashleycam is het haast een verademing.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Nu moet ik verplicht naar de sabeausjow kijken
Tsjonge jonge. Hij had ook met de X-factor mee kunnen doen. In de voorronden daarvan zongen die lui daar zo vals dat ik er nog de barsten van in de ramen heb En ze waren het er niet mee eens dat ze niet door warenquote:Op zondag 18 februari 2024 17:06 schreef engine het volgende:
Hij was wel gezakt maar hij is het er nog steeds niet mee eens
Echt wonderkindquote:Op zondag 18 februari 2024 17:10 schreef Kissingbird het volgende:
paar weken voor zijn 18de verjaardag had hij het gehaald
sabeau: oh dat is ook lekker
Je zegt het goedquote:Op zondag 18 februari 2024 17:11 schreef marky het volgende:
[..]
Na een halve dag Ashleycam is het haast een verademing.
Geef mij dan maar de Ashleycam.quote:
quote:Op zondag 18 februari 2024 17:14 schreef Mickytjuh het volgende:
Danny kent het liedje niet
Als je van beren leren kan.
Maar hij zingt het wel
Danny kan niet zo heel veelquote:Op zondag 18 februari 2024 17:14 schreef Mickytjuh het volgende:
Danny kent het liedje niet
Als je van beren leren kan.
Maar hij zingt het wel
quote:Op zondag 18 februari 2024 17:15 schreef Ebinas het volgende:
Volgens mij wordt er gehakt van gemaakt.
Ik mag het alleen nog maar hopen als ik dit zie
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |