Iig niet retezwaar in dit geval, binnen 2 minuten heb je voldoende tweets gevonden om een pagina te vullen...quote:Op zondag 18 februari 2024 15:23 schreef engine het volgende:
[..]
Je zou de journalist zijn die wat tweets moet verzamelen om een artikel te maken. Hoe triest is je werk dan.
Meeste stemmen gelden. Team Ashley was kennelijk eensgezinder.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:38 schreef Joyce-43 het volgende:
dus ze moesten zeggen wie ze een vrijstelling gaven hebben ze dan voor karen gekozen? ze wilden die nomineren.. begrijp ff iets niet
Waarschijnlijk ging ze er van uit dat ze dat niet zou reddenquote:Op zondag 18 februari 2024 15:44 schreef Puzzie het volgende:
Dit snap ik dan weer niet : je weet van te voren dat je er in principe langer dan 6 weken in zit
Ik wist niet dat het echt matten zijn wat je in het haar laat aanbrengenquote:
Als ze het net zo goed kan als der mannenharen vernaggelen kan dit nog leuk wordenquote:Op zondag 18 februari 2024 15:49 schreef Ireth het volgende:
Ik hoop dat Karan ze er allemaal uithaalt en dan zegt dat ze ze niet terug kan plaatsen
Volgens mij heeft Jimmy er nog meer feeling voorquote:Op zondag 18 februari 2024 15:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als ze het net zo goed kan als der mannenharen vernaggelen kan dit nog leuk worden
Dat is een soort was die je smelt volgens mij.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:40 schreef Dotteke het volgende:
Je zou toch zeggen die matten er uit even lekker je haar wassen en dan die matten er weer in
Wat ik begreep een twist ze moesten stemmen en namen automatisch aan dat het voor nominatie was maar het was voor een vrijstelling zonder dat ze het wistenquote:Op zondag 18 februari 2024 15:38 schreef Joyce-43 het volgende:
dus ze moesten zeggen wie ze een vrijstelling gaven hebben ze dan voor karen gekozen? ze wilden die nomineren.. begrijp ff iets niet
Ja dat lijkt er wel opquote:Op zondag 18 februari 2024 15:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Jimmy er nog meer feeling voor
Ja ze hoorden dat pas binnen.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat ik begreep een twist ze moesten stemmen en namen automatisch aan dat het voor nominatie was maar het was voor een vrijstelling zonder dat ze het wisten
Die ‘naaien’ ze er inquote:Op zondag 18 februari 2024 15:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het echt matten zijn wat je in het haar laat aanbrengen![]()
![]()
zit verbaasd te kijken
De meesten kwamen er vrolijk uit dus dat is ze in de DBK ws wel verteld.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat ik begreep een twist ze moesten stemmen en namen automatisch aan dat het voor nominatie was maar het was voor een vrijstelling zonder dat ze het wisten
Van hem geloof ik het directquote:Op zondag 18 februari 2024 15:55 schreef Dotteke het volgende:
Heb je dit eerder gedaan Jimmy?
Nee, maar ik ben gay en kan alles zegt hij
Sorry ik bedoel het stemmen van gisteravond.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De meesten kwamen er vrolijk uit dus dat is ze in de DBK ws wel verteld.
Hij is lekker adremquote:Op zondag 18 februari 2024 15:55 schreef DGK-Eric het volgende:
Jimmy: "Als het niet lukt ben je nog 6 weken kort & pittig."
Vind het een leuke gast. En je zag wel hoe snel hij het door had hoe ze er uit moesten.quote:
Het was gewoon een positieve nominatie deze keer ipv negatief;)quote:Op zondag 18 februari 2024 15:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De meesten kwamen er vrolijk uit dus dat is ze in de DBK ws wel verteld.
quote:Op zondag 18 februari 2024 15:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die ‘naaien’ ze er in
Ik vinnut ook niks
En viezig
Dat had Adriana toch beter bekeken met haar pruikenquote:Op zondag 18 februari 2024 15:55 schreef greysbones het volgende:
Snap werkelijk niet waarom je met die dingen in het huis zou gaan
Als je weet dat waarschijnlijk niemand dat al eens heeft gedaan
Echt welquote:Op zondag 18 februari 2024 15:59 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat had Adriana toch beter bekeken met haar pruiken
Jimmie zegt nu ook; dat er iemand is die dit kanquote:Op zondag 18 februari 2024 15:55 schreef greysbones het volgende:
Snap werkelijk niet waarom je met die dingen in het huis zou gaan
Als je weet dat waarschijnlijk niemand dat al eens heeft gedaan
Kan ze toch ook zelfquote:Op zondag 18 februari 2024 16:01 schreef zodeju het volgende:
Zo, vreemd. Ashley vertelde Randy dat alle verf folie en kwasten ze zelf had meegenomen anders zaten ze er te lang in.....BB heeft het nu en ze wacht erop,
Maar wat nou als Karen eruit gestemd was dan was het te laat. Dus Karen moest blijven misschien, want anders had ze niet de hele rambam mee hoeven nemen.
En wist ze dat er een kapster bij zat??
Ze vertelt erbij dat haar haar heel kort was en dat ze al eeuwen die extentions droeg.
Hij heeft zijn voeten naar buiten staanquote:Op zondag 18 februari 2024 16:03 schreef spapaars het volgende:
Dilano heeft een vreemde stap, hij waggelt een beetje zoals Donald Duck.
Als karen eruit was gestemd had ze pech gehad, dat zei ze gisteren ook in andere woordenquote:Op zondag 18 februari 2024 16:01 schreef zodeju het volgende:
Zo, vreemd. Ashley vertelde Randy dat alle verf folie en kwasten ze zelf had meegenomen anders zaten ze er te lang in.....BB heeft het nu en ze wacht erop,
Maar wat nou als Karen eruit gestemd was dan was het te laat. Dus Karen moest blijven misschien, want anders had ze niet de hele rambam mee hoeven nemen.
En wist ze dat er een kapster bij zat??
Ze vertelt erbij dat haar haar heel kort was en dat ze al eeuwen die extentions droeg.
Tuurlijk niet en al die strengen eruithalen.....quote:Op zondag 18 februari 2024 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan ze toch ook zelf
Dat verven
Jimmy kon ook verf in de wall kopenquote:Op zondag 18 februari 2024 16:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben van mening dat ze die verf helemaal niet moet krijgen.
En Karen heeft ze niet nodig. Iedereen kan verven.
Die strengen moeten er toch uit....hoelang denk je dat Karen bezig is en dan moet Ashley met haar armen boven haar hoofd werken. Plus die strengen moeten op precies de zelfde plaats.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Ze zei vanmiddag dat ze de verf zelf heeft meegenomen naar het BB huis. Maar dat deze "achter" ligt.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:04 schreef Mickytjuh het volgende:
nou wat Doriana net zei werd het dus wel verteld dus wisten ze wel waar voor ze een naam opgavenquote:Op zondag 18 februari 2024 15:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze dachten allemaal dat ze moesten nominerenquote:Op zondag 18 februari 2024 16:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou wat Doriana net zei werd het dus wel verteld dus wisten ze wel waar voor ze een naam opgaven
Die verf komt vast in de muur en Alice is supergierig, dus dat kan nog een leuke discussie op gaan leverenquote:Op zondag 18 februari 2024 16:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Jaquote:Op zondag 18 februari 2024 16:07 schreef Ireth het volgende:
Sorbo is blij dat ze een bazeelikkumplant hebben...![]()
Ik vind Doriana juist teveel kipquote:Op zondag 18 februari 2024 16:07 schreef Kissingbird het volgende:
Doriana (alweer) ; we hebben echt weinig kip.
ja dat zou goed kunnen vanmiddag heb ik het niet gezien. Daarom zei ik sorry ik bedoel gisteravond.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou wat Doriana net zei werd het dus wel verteld dus wisten ze wel waar voor ze een naam opgaven
Ja. Kopen ja. Niet krijgenquote:Op zondag 18 februari 2024 16:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jimmy kon ook verf in de wall kopen
Karen is niet de enige levende persoon naast Ashley.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die strengen moeten er toch uit....hoelang denk je dat Karen bezig is en dan moet Ashley met haar armen boven haar hoofd werken. Plus die strengen moeten op precies de zelfde plaats.
Ze had het over folie.....daar ben je ook eeuwen mee bezig.
Wat roert ze dan ?quote:Op zondag 18 februari 2024 16:09 schreef Ireth het volgende:
Sorbo die bodem hoeft er niet uit geroerd te worden!!!
Maar het is dus de verf van Alice? Of is het van Ashquote:Op zondag 18 februari 2024 16:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die verf komt vast in de muur en Alice is supergierig, dus dat kan nog een leuke discussie op gaan leveren
Ja. En?quote:Op zondag 18 februari 2024 16:07 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze zei vanmiddag dat ze de verf zelf heeft meegenomen naar het BB huis. Maar dat deze "achter" ligt.
Ja ik hoop dit dus. Dat is mijn hele puntquote:Op zondag 18 februari 2024 16:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die verf komt vast in de muur en Alice is supergierig, dus dat kan nog een leuke discussie op gaan leveren
Ow dr poepzakjesquote:Op zondag 18 februari 2024 16:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoop azijn...
Geen idee, iets in een glas...
Van Ashley, maar ze is duo met Alicequote:Op zondag 18 februari 2024 16:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar het is dus de verf van Alice? Of is het van Ash
De verf is gewoon van Ash maar als het in de Wall komt moet ze er voor betalen en ze is nu een duo met Alice.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van Ashley maar die zit in een duo met Alice en dus moeten ze overleggen over het uitgeven van coins.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van ashley maar die zit in een team met Alicequote:Op zondag 18 februari 2024 16:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |