Iig niet retezwaar in dit geval, binnen 2 minuten heb je voldoende tweets gevonden om een pagina te vullen...quote:Op zondag 18 februari 2024 15:23 schreef engine het volgende:
[..]
Je zou de journalist zijn die wat tweets moet verzamelen om een artikel te maken. Hoe triest is je werk dan.
Meeste stemmen gelden. Team Ashley was kennelijk eensgezinder.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:38 schreef Joyce-43 het volgende:
dus ze moesten zeggen wie ze een vrijstelling gaven hebben ze dan voor karen gekozen? ze wilden die nomineren.. begrijp ff iets niet
Waarschijnlijk ging ze er van uit dat ze dat niet zou reddenquote:Op zondag 18 februari 2024 15:44 schreef Puzzie het volgende:
Dit snap ik dan weer niet : je weet van te voren dat je er in principe langer dan 6 weken in zit
Ik wist niet dat het echt matten zijn wat je in het haar laat aanbrengenquote:
Als ze het net zo goed kan als der mannenharen vernaggelen kan dit nog leuk wordenquote:Op zondag 18 februari 2024 15:49 schreef Ireth het volgende:
Ik hoop dat Karan ze er allemaal uithaalt en dan zegt dat ze ze niet terug kan plaatsen
Volgens mij heeft Jimmy er nog meer feeling voorquote:Op zondag 18 februari 2024 15:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als ze het net zo goed kan als der mannenharen vernaggelen kan dit nog leuk worden
Dat is een soort was die je smelt volgens mij.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:40 schreef Dotteke het volgende:
Je zou toch zeggen die matten er uit even lekker je haar wassen en dan die matten er weer in
Wat ik begreep een twist ze moesten stemmen en namen automatisch aan dat het voor nominatie was maar het was voor een vrijstelling zonder dat ze het wistenquote:Op zondag 18 februari 2024 15:38 schreef Joyce-43 het volgende:
dus ze moesten zeggen wie ze een vrijstelling gaven hebben ze dan voor karen gekozen? ze wilden die nomineren.. begrijp ff iets niet
Ja dat lijkt er wel opquote:Op zondag 18 februari 2024 15:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Jimmy er nog meer feeling voor
Ja ze hoorden dat pas binnen.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat ik begreep een twist ze moesten stemmen en namen automatisch aan dat het voor nominatie was maar het was voor een vrijstelling zonder dat ze het wisten
Die ‘naaien’ ze er inquote:Op zondag 18 februari 2024 15:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het echt matten zijn wat je in het haar laat aanbrengen![]()
![]()
zit verbaasd te kijken
De meesten kwamen er vrolijk uit dus dat is ze in de DBK ws wel verteld.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat ik begreep een twist ze moesten stemmen en namen automatisch aan dat het voor nominatie was maar het was voor een vrijstelling zonder dat ze het wisten
Van hem geloof ik het directquote:Op zondag 18 februari 2024 15:55 schreef Dotteke het volgende:
Heb je dit eerder gedaan Jimmy?
Nee, maar ik ben gay en kan alles zegt hij
Sorry ik bedoel het stemmen van gisteravond.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De meesten kwamen er vrolijk uit dus dat is ze in de DBK ws wel verteld.
Hij is lekker adremquote:Op zondag 18 februari 2024 15:55 schreef DGK-Eric het volgende:
Jimmy: "Als het niet lukt ben je nog 6 weken kort & pittig."
Vind het een leuke gast. En je zag wel hoe snel hij het door had hoe ze er uit moesten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |