🤣quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:15 schreef Ireth het volgende:
Laat ze eigenlijk maar ff een uurtje zo zitten... kan Karen ff een bigmac menu naar binnen werken, peukkie roken, wijntje...
sorryquote:
Ziedendwoestquote:
Hahahahaquote:
Wie de bal kaatst...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
tja Doriana, je wou het hard spelen...
Ze gaan toch nu niet nomineren???quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou gooi dat nominatie alarm er maar in
Heerlijk ditquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:18 schreef kater1 het volgende:
Meesterbrein Dilano is in totale verwarring
dat dusquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:19 schreef BB-King het volgende:
Tom huilen.
Twijfel nooit meer aan hem Karen.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze gaan toch nu niet nomineren???
De kijkers hebben wel een flink signaal afgegeven en hij beseft denk ik dat hij bij de verkeerde ploeg zit.quote:
Ik begrijp haar gevoel wel. In plaats van een tegenstander eruit is ze nu een maatje kwijt. Precies wat ze eigenlijk niet wou.quote:
Ja, dat kan ik me voorstellen.....quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:19 schreef Ireth het volgende:
Je ziet ze allemaal denken "kut, die krijgen we hier nooit meer weg...."
Waar denkt ze zich voor opgegeven te hebben? Een maand of drie met vrienden op schoolkamp?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:21 schreef DGK-Eric het volgende:
Doriana: "Ik ga het spel niet meer spelen. Ik snap het niet. Ik stop ermee."
gewoon netjes blijvenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:21 schreef Joyce-43 het volgende:
Tom doe even normaal zeg. neee geen Sl in slaapkamer!!!!!!
Het is geen ponykamp.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Waar denkt ze zich voor opgegeven te hebben? Een maand of drie met vrienden op schoolkamp?
dat is het fucked up aan dat nieuw concept van duo's nomineren.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik begrijp haar gevoel wel. In plaats van een tegenstander eruit is ze nu een maatje kwijt. Precies wat ze eigenlijk niet wou.
inderdaad ik vindt het wel zielig voor haarquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik begrijp haar gevoel wel. In plaats van een tegenstander eruit is ze nu een maatje kwijt. Precies wat ze eigenlijk niet wou.
Toch is het veel lekkerder om te nomineren met een groep....je geeft je stem aan iemand en hebt geen idee of die enig nut heeft......quote:
Hearlik dit.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik snap het nieieie.. Ik weet het nieieie
volgens Geraldine vanavond nog nominerenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:23 schreef Rhosyn het volgende:
Maare..nu moeten ze vanavond al gaan nomineren?
Of zijn ze allemaal al genomineerd door BB en gaan ze spellen spelen om van die bank af te komen. Of om iemand anders van de bank te halen?
Dan had ze anders moeten nomineren, maar nee volg het advies van leeghoofd Dilanoquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Kijkers stemmen op 1 persoon, het zal ze een worst wezen met wie het een duo vormt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:22 schreef ben34567 het volgende:
[..]
dat is het fucked up aan dat nieuw concept van nomineren in duo
Tomquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:24 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat Ik Tom leuk ga vinden.
Hij is iig niet van de vriendjes politiek
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Tja man, daar zit je dan als jan-lul-van-het-apenspul.![]()
[ afbeelding ]
Helemaal niemand daar volgt het advies van Dilanoquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dan had ze anders moeten nomineren, maar nee volg het advies van leeghoofd Dilano
Rodelahitiquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:23 schreef Ireth het volgende:
Rodelahiti nu ook gezellig bij Dori... de nabespreking kan beginnen...
Met je gouden ticketquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje laat idd, point of no return.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
Vreemd dat Dorado nú pas het Spel niet snapt
Ja, grootste onbenul en mist een paar hersencellen ...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik vind er vaak weinig aan maar hij blijft wel bij zichzelfquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:24 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat Ik Tom leuk ga vinden.
Hij is iig niet van de vriendjes politiek
Die moet zich nu echt helemaal kapot zitten schamen, denk ik zo.quote:
Ja, mochten er een handvol andere in zijn plaats vertrokken zijnquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:25 schreef freaky40 het volgende:
Toch zonde van Bas, hij had er niet op gemoeten deze week natuurlijk.
De ironie.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Ronahi moet even postief zijn voorop zetten
Bassiquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:27 schreef MacDeMarco het volgende:
BB: BEWONERS, ZENDERCHECK!![]()
Ronahi: We moge niet terugroepen, we mogen nooit terugroepen.
Schuimpjes bij het hek?
Bassiequote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:27 schreef MacDeMarco het volgende:
Schuimpjes bij het hek?
Kan me voorstellen een leeg gevoel als je denkt dat dit je enige kans is nog een maatje kwijt ook.....quote:
vriendinnen alice netquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:27 schreef MacDeMarco het volgende:
Schuimpjes bij het hek?
Dan mag ze diep graven in haar karakter...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:26 schreef Hunter het volgende:
Rahoni wil nu de positiviteit voorop zetten
ZENDERCHECK!
Echt he!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:25 schreef greysbones het volgende:
dat is ook wat hij wou
HIJ IS NIE DOOOOOOOODDDDD
Oh,quote:
Vanavond nominerenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:27 schreef ben34567 het volgende:
Geen nominatie bondjes drama volgende week want nominaties hangen af van spelletjes winnen ?
MOd Editquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Het nomineren zal wel om 0:00 gebeuren Big Brother kennende
Dus iedereen genomineerd ? (ach ja we zullen het weldra wel wetenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:28 schreef Hunter het volgende:
[..]
Vanavond nomineren
Spel winnen = vrijgespeeld worden
Tom gaat ook niet helemaal lekker met Ashley en Karen.....heeft ook vaak in de groene kamer erbij gezeten en soms zo stilletjes. En er zijn daar heftige gesprekken gevoerd.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:23 schreef lojanda het volgende:
Ik ben Tom ook een beetje kwijt hoor.. ik sta achter u zegt hij tegen Doriana en geeft haar een lange knuffel?
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dilano gaat eieren voor zijn geld kiezen en switchen .....
Tis niet bij te lezenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:30 schreef kater1 het volgende:
Randy zuchtte en zei eerst Lenie.....en nu Basiri.........(al weer paar minuten terug maar het gaat hier zo snel)
boeit hem geen fuck volgens mijquote:
Mij ook niet , vorige week zat hij hem uit te lachenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:31 schreef Snoozey het volgende:
nou was me nooit op gevallen dat dor en dil zo close waren met basi
En wanneer gaan de spellen in......quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Meteen nomineren, iedereen 1 voor 1 naar de DBK, geen overleg en ze na het
stemmen apart opsluiten in de gameroom ...
hoorde hem net al 2x zeggen Hoe dan?! hahahaquote:
Nee hoor, het ging om duo'squote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:32 schreef ben34567 het volgende:
Dit alles kon door Bas vermeden worden indien hij het aanbod van Alice had aanvaard
eet alice veel jogurt??quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
boeit hem geen fuck volgens mij
hij baalt vooral dat ash niet is gegaan
Een maattinnetje heeft hij, voor de rest viel het mij niet op dat hij daar beste maatjes had.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:31 schreef DGK-Eric het volgende:
Dilano over Basiri: "Het was wel m'n maatje hier."
Was al een tijdje uit tussen die twee toch?
quote:
Alice en Basiri zouden wellicht niet als duo genomineerd zijn maar eerder Tom en Jimmy dan samen met Ashley en Karenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |