Ja, wtf is dat danquote:
quote:
volgende week heel de tijd Ashley war talk jargonquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:53 schreef Rhosyn het volgende:
Het enige voordeel dat Ashley als eerste is vrijgesteld is dat ze nu een nog grotere bek gaat krijgen.
Moet lachen hahahahaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:58 schreef engine het volgende:
Haha Doriana baalt nu al gruwelijkPlan niet gelukt.
quote:
100 % nietquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:57 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoop Karen weg want labiel. Maar ik denk dat ze haar nog ff terug sturen.
Dat is het leuke, psychologisch werkt eerst genoemd worden toch door.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:57 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley was willekeurige volgorde dat je 1e was
Dat dus niet gehoord
Jeej volgende week heel de tijd Ashley war talk jargonquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:58 schreef ben34567 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 17 februari 2024 20:53 schreef Rhosyn het volgende:
Het enige voordeel dat Ashley als eerste is vrijgesteld is dat ze nu een nog grotere bek gaat krijgen.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Puur voor de onderlinge spanning zou het mooi zijn als Karen gaat
Wij houden van spanning en dramaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Plan was Ashley eruit? Dom plan als ze al elke keer op de bank zat en mocht blijven van de kijker.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:58 schreef engine het volgende:
Haha Doriana baalt nu al gruwelijkPlan niet gelukt.
Het is genieten op de streams momenteel. Dit hadden ze niet verwacht. Heerlijk!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:58 schreef freaky40 het volgende:
Heerlijk die zure lachjes van Dor en Rot, prachtig shot. Chapeau Febo!
Studioquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:59 schreef Joyce-43 het volgende:
dat geluid achter is dat buiten of wat????
Heb ik ook al gedacht.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Bonuspunten voor de juiste spelling.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:59 schreef marky het volgende:
Ashley weet niet wat wilkekeurige volgorde is.
Wat weet ze wel ….quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:59 schreef marky het volgende:
Ashley weet niet wat wilkekeurige volgorde is.
Ja dat was de missie...Ashley eruit en dat plan backfired nu behoorlijk.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:59 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Plan was Ashley eruit? Dom plan als ze al elke keer op de bank zat en mocht blijven van de kijker.
wie staat er weer bij als er iemand janktquote:
Keep your friends close, and your enemies closer...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Oei, Ashley toch...![]()
[ afbeelding ]
Een adder aan zijn horst koesteren wil zeggen: iemand ten onrechte vertrouwen, in een goede vriend een gevaarlijke vijand beminnen. Deze uitdrukking is ontleend aan de fabel van de boer die een slang onder zijn kleed aan zijn borst warmde en vervolgens door diens gif werd bedreigd; deze fabel is ons al bekend uit de literatuur van de oudheid, waarin ze door Aesopus (zesde eeuw v.C.) en Phaedrus (eerste eeuw n.C.) wordt verhaald.
Week 1 al vergetenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:59 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Plan was Ashley eruit? Dom plan als ze al elke keer op de bank zat en mocht blijven van de kijker.
niet naar huisquote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee? Karen moet naar huis denk jij?
Emo-zuigert Sabeauquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie staat er weer bij als er iemand jankt
sabeu
Gewoon weer wat nieuws proberen....zijn toch een heel eind gekoen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat was de missie...Ashley eruit en dat plan backfired nu behoorlijk.
preciesquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wat weet ze wel ….
Oh ja hoeveel filter er in haar lippen moet
V ?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Zouden ze ook muizen lusten?![]()
[ afbeelding ]
Maar Karen weg = een nog gevaarlijkere Ashleyquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:01 schreef Yasmin__x het volgende:
Ik hoop dat Karen terug komt. Dan is het feestje compleet.
Daar waren ze bang voor, en dat gaat dus nu ook gebeuren....quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar Karen weg = een nog gevaarlijkere Ashley
Dan vond ik Diana toch knapper.quote:
Oh ja zeker maar van deze uitkomst is dit wel de slechtste die Doriana kon bedenken. Basiri was nog haar maatje. Er even vanuit gaande dat Basiri vanavond Amsterdam in gaatquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gewoon weer wat nieuws proberen....zijn toch een heel eind gekoen.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:04 schreef Ireth het volgende:
Oe die blik van Rodelahiti toen Ashley langs liep
Dat is toch geen Fries.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Het paard van Sabeau is ook meegekomen?
[ afbeelding ]
Het was voor hem win winquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:05 schreef Kissingbird het volgende:
Basiri had er vrede mee als hij naar huis moest gaan.
Mental breakdown voor die 2quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:07 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi gaat kei veel schuldgevoelens hebben nu hun plan niet gelukt is
Ik wil zo graag die gezichten zienquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:05 schreef Ireth het volgende:
Karan weer terug... wat zullen Do en Ro balen
Super! Plan Random en Dori is mislukt. Wel vijanden gemaakt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:04 schreef Cupfighter het volgende:
Karin terug het feest is compleet
Stond vast al klaar.quote:
Hier gaat de fles goldstrike openquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:07 schreef DGK-Eric het volgende:
Jammer voor Basiri. Karen mag blijven!![]()
* DGK-Eric gaat cocktails maken om het te vieren
Ze staan klaar hoor Gert heeft ze allemaal gemaakt en ik hoef ze alleen maar te pakkenquote:
Denk dat Ashley daar ook genoeg van krijgt....ze kan nog net even zelf naar de w.c. of anders staat ze daar te wachten.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:07 schreef woxxel het volgende:
Ahhh. Nog langer dat gegiechel aanhoren.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze staan klaar hoor Gert heeft ze allemaal gemaakt en ik hoef ze alleen maar te pakken![]()
Alle eer komt hem toe
Hopelijk mag ze snel,terug!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Karan straks door de draaideur terug is nog mooier.
Link spul.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hier gaat de fles goldstrike open![]()
![]()
quote:
HiDi regelt wel snel een nieuwequote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:11 schreef King_Merc het volgende:
Fuck.. de twitch stream werkt niet meer..
jaaaa ro en dooooquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:12 schreef Cupfighter het volgende:
Heerlijk dit, nu hoop ik toch echt dat er mensen van die andere club op de bank gaan
De stumper denkt nog steeds kans te maken, maar weet niet dat Sabeau een spelletje met hem speelt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Dilano wrijft over sabeau haar rug
even refreshenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:12 schreef -river- het volgende:
Wtf video land streams doen het niet.
Boeie !!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:12 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga boven in bed liggen met de iPad
dat doet ashley welquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:12 schreef MacDeMarco het volgende:
Hoop niet dat Sabeau weer nep overdreven gaat doen om weer de aandacht op te eisen
Mja, voor Ashley komt haar beste vriendin in het huis terug dus dan zie ik het iets anders.quote:
Momentje.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach een kut sfeer is ook een sfeer
Huh?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:09 schreef engine het volgende:
Vanavond gaat er al genomineerd worden
dat is helemaal waarquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:14 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Mja, voor Ashley komt haar beste vriendin in het huis terug dus dan zie ik het iets anders.
Winnaarsweekquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Huh?
Nominatie week? Is dat het thema?
eerst stemmenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:14 schreef LonesomeFairy het volgende:
Komaan gooi Karen gewoon terug binnen! En nog wat rumco
Ja vast! Die hebben amper nog spelletjes gewonnen tot nu toe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |