Dylie boy is een beetje geschrokken van zijn gesprekje met Jimmy Dat ze wel zien wat dyl doet En hij zichzelf daarom erop zet Sindsdien is dyl drukquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:08 schreef Mickytjuh het volgende: [..] Maar net zegt iemand dat Dilano naar Ash ging Wat is er nou waar?
Ja toch?quote:
Er is een gesprekje geweest tussen Dilano en Ashleyquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar net zegt iemand dat Dilano naar Ash ging
Wat is er nou waar?
Randyquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Er is een gesprekje geweest tussen Dilano en Ashley
Daarna ging Dilano dat gesprekje weer doorkletsen tegen Glenn en Doriana
Randy is een tactisch brein hoorquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:13 schreef Mickytjuh het volgende:
Zeiken over de nieuwe namen "ja is een grote vuilniszak en hert dan garbador in plaats van garbage"
Maar favoriet is snorlax... Niet nadenken dat dat ook van Snore en Relax afkomt
Lovely
Dylano doet alsof hij kamp Randy steunt, maar is loyaal aan Jimmyquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dylie boy is een beetje geschrokken van zijn gesprekje met Jimmy Dat ze wel zien wat dyl doet En hij zichzelf daarom erop zet Sindsdien is dyl druk
Volgens mij weet dyl zelf niet meer wie hij steuntquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:14 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Dylano doet alsof hij kamp Randy steunt, maar is loyaal aan Jimmy
quote:
Randy is echt sneakyquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Randy is een tactisch brein hoor![]()
Sabeu die steund hijquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij weet dyl zelf niet meer wie hij steunt
Tom klagen over tweedeling maar hij doet het zelf.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:16 schreef Rhosyn het volgende:
Praatje pokemon op de bank in de woonkamer.
Ze hebben iiig plezier.
quote:
Dilanoquote:
In de hoop dat je echt een keer weggestuurd wordtquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:15 schreef KinKiJan het volgende:
Misschien moet ik wachten op #233, straks word ik nog opgepakt voor majesteitsschennis
Ze zit ligt immers weer zielig te doen; 'waarom op mij? heeft toch geen zin? waarom nou weer op mij?'.
Daar was Ronahi de aanstichtster van, die loopt al weken Tom zwart te maken in haar groepje.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:17 schreef marky het volgende:
[..]
Tom klagen over tweedeling maar hij doet het zelf.
Spoiler aubquote:
Zou zo fijn zijn als ze de draaideur doorgaat en nooit meer terugkomt.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]
Dilano![]()
Daarna kletste Dilano in de keuken door dat Ashley hem aan het bewerken was, bang aan het maken en aan het peilen wie genomineerd is.
Ik vind het zo mooi dat ze elkaar daar van alles verwijten wat ze zelf ook doenquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:17 schreef marky het volgende:
[..]
Wanneer Tom er bij gaat zitten wordt hij weggekeken door Ronahi.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:17 schreef marky het volgende:
[..]
quote:
Sommige hebben wel 10 accounts, daarom is dat hele stemmen ook niet eerlijkquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:19 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt 2 stemmen uitbrengen, moeten ze wel 2 account hebben om ook op goplay te stemmen
Of belachelijk gemaaktquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wanneer Tom er bij gaat zitten wordt hij weggekeken door Ronahi.
Het is net het echte leven en FOK!quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het zo mooi dat ze elkaar daar van alles verwijten wat ze zelf ook doen
Die zijn dan weer niet op de streamsquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het is net het echte leven en FOK!
Als het echt onzin is wat Ronahi allemaal beweert heeft Tom niks te vrezen. Niet van zijn medebewoners en niet van de kijkers.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:19 schreef Snensie het volgende:
[..]
Daar was Ronahi de aanstichtster van, die loopt al weken Tom zwart te maken in haar groepje.
Weer zo'n bullshit. Degene die de 2 deling heeft veroorzaakt is Rohani met haar geroddel, kwaadsprekerij en leugens. Die heeft een wig gedreven.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:17 schreef marky het volgende:
[..]
MaAr hier wel iedere minuut van de dag te volgenquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zijn dan weer niet op de streams
Die tweedeling was er anders ook gekomen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Weer zo'n bullshit. Degene die de 2 deling heeft veroorzaakt is Rohani met haar geroddel, kwaadsprekerij en leugens. Die heeft een wig gedreven.
Dat is niet waar. Ze negeert hem en hij negeert haar maar dan nog als hij het een probleem vindt moet hij er wat aan doen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Tom is niet zo van de groep mannen......hij kan dan zijn ei niet kwijt....iedereen praat in korte zinnen met elkaar. Hij is liever 1op1 dan kan hij vertellen. Dat zag je de eerste week eigenlijk al.....Hij vraagt wat en dan gaat het over hoe hij het beleeft.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:17 schreef marky het volgende:
[..]
Heeft Ronahi echt zoveel macht?quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Weer zo'n bullshit. Degene die de 2 deling heeft veroorzaakt is Rohani met haar geroddel, kwaadsprekerij en leugens. Die heeft een wig gedreven.
Voor het vliegtuigjequote:Op donderdag 15 februari 2024 10:24 schreef Jockari het volgende:
Misschien vandaag nominaties nog eens om 11 uur zoals een paar weken geleden ?
Klopt. Het is echter niet de schuld van Tom, zoals sommigen hier beweren.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die tweedeling was er anders ook gekomen.
Het is big Brother
quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb het idee dat sommige mensen andere streams hebben dan ik.
Maar goed.
Ik geniet even van de opfriscursus Pokemon namen
Nou dat valt wel mee hoor. Zie Tom met heel veel andere en beide gaan allebei een andere kant op.....quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:19 schreef Snensie het volgende:
[..]
Daar was Ronahi de aanstichtster van, die loopt al weken Tom zwart te maken in haar groepje.
Ik denk dat jij geen media studie hebt gedaan en geen Maatschappijkunde.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Heeft Ronahi echt zoveel macht?
Ik geloof daar niks van.
Mensen kunnen heel goed zelf nadenken en een eigen mening vormen over Tom.
Die zit er nu niet bij......dus....waren alleen mannenquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat heeft ze toch echt zelf gedaan en gelukkig is ze nu door de mand gevallen bij een aantal bewoners en kijkers. Ik reageer op de streams.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als het echt onzin is wat Ronahi allemaal beweert heeft Tom niks te vrezen. Niet van zijn medebewoners en niet van de kijkers.
Dus waarom steeds herhalen dat Ronahi dit doet.
Misschien om Ronahi zwart te maken?
Buiten Pichachu ken ik er niet veel van.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb het idee dat sommige mensen andere streams hebben dan ik.
Maar goed.
Ik geniet even van de opfriscursus Pokemon namen
Wow..quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat jij geen media studie hebt gedaan en geen Maatschappijkunde.
Indoctrinatie is a real thing.
Je gaat vooral zien waar je op gewezen wordt, zelfs als dat er eigenlijk niet is of maar heel klein
.dat overheerst dan alle andere kenmerken en acties.
Tis een psychologisch trucjequote:Op donderdag 15 februari 2024 10:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat jij geen media studie hebt gedaan en geen Maatschappijkunde.
Indoctrinatie is a real thing.
Je gaat vooral zien waar je op gewezen wordt, zelfs als dat er eigenlijk niet is of maar heel klein
.dat overheerst dan alle andere kenmerken en acties.
Ronahi zat er net gewoon bij he, ontzettend zuur te kijken. Ze zei niks. Maar ze was er wel.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die zit er nu niet bij......dus....waren alleen mannen
Typisch voor een ADHD stoornis spijtig genoeg.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tom is niet zo van de groep mannen......hij kan dan zijn ei niet kwijt....iedereen praat in korte zinnen met elkaar. Hij is liever 1op1 dan kan hij vertellen. Dat zag je de eerste week eigenlijk al.....Hij vraagt wat en dan gaat het over hoe hij het beleeft.
Ze doet dit niet met opzet he (denk ik)quote:
Exactquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis een psychologisch trucje
Al denk ik niet dat ro ro dat zelf doorheeft dat ze dit trucje uithaalt
En prompt krijg ik een reclame van een uitvaartverzekeringquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik weet niet wat Alice studeert, maar ze kan altijd nog aan de slag bij de plaatselijke begrafenisondernemer om lijken af te leggen.
[ afbeelding ]
Ik denk wel dat ze Tom ‘oprecht’ haat ( haar eigen woorden)quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ze doet dit niet met opzet he (denk ik)
[..]
Exact
How ze praat wel bewust zwart over Tom,quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze Tom ‘oprecht’ haat ( haar eigen woorden)
Het is ook duidelijk te zien in haar non verbale communicatie alleen al als ze de naam Tom zegt
Hey dit gaat over Telstar.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Zijn er nu nog mensen, die het lijk willen zien,
Morgen is kijkdag van negen tot tien
Opoe is dood, we verdelen de buit
Een steen op d'r graf, anders klimt ze d'r uit
Zijn er nu nog mensen, die het lijk willen zien
[ afbeelding ]
ik onderschat haar niet.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
How ze praat wel bewust zwart over Tom,
Maar ze weet niet eens wat indoctrinatie is.
Oh dus ze moet een boerka op dan kan Tom bij de mannen gaan zitten.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ronahi zat er net gewoon bij he, ontzettend zuur te kijken. Ze zei niks. Maar ze was er wel.
Ik vermoed dat dat zure kijken gewoon haar gezicht in ruste is, want ze zat wel relaxt te zijn.
Het is wel een blij l ij kquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Zijn er nu nog mensen, die het lijk willen zien,
Morgen is kijkdag van negen tot tien
Opoe is dood, we verdelen de buit
Een steen op d'r graf, anders klimt ze d'r uit
Zijn er nu nog mensen, die het lijk willen zien
[ afbeelding ]
Wordt wel eerst naar de wasbak gestuurd door Alicequote:
Ja dit.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh dus ze moet een boerka op dan kan Tom bij de mannen gaan zitten.
Eigenlijk zet je Tom zo averechts neer....Ik krijg op die manier een antipatie tegen Tom terwijl ik hem gewoon kan hebben Hij is geen enorme zielepiet.....hij gaat gewoon zijn eigen gang en heeft wat buitjes wie niet.Dat is denk ik toch niet je bedoeling van je favoriet.
Jullie maken er van dat ik hem een zielepiet vindt.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eigenlijk zet je Tom zo averechts neer....Ik krijg op die manier een antipatie tegen Tom terwijl ik hem gewoon kan hebben Hij is geen enorme zielepiet.....hij gaat gewoon zijn eigen gang en heeft wat buitjes wie niet.Dat is denk ik toch niet je bedoeling van je favoriet.
Die potsierlijke tatoeages hebben één voordeel: als de verveling toeslaat, kunnen ze daar altijd nog de tijd doden met het lezen van de stripverhalen op elkaars armen en benen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:31 schreef spapaars het volgende:
Als excuus verteld dat ze konden oefenen met tatoeëren op zijn lichaam.
[ afbeelding ]
Gewoon oprotten mag ookquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maskertjes prut in de wenkbrauwquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wordt wel eerst naar de wasbak gestuurd door Alice
Tom is een populaire Belg, dus die moet eruit, vandaar dat vnl Do, Ro en Danny hem graag zien gaan.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:32 schreef Verida het volgende:
[..]
ik onderschat haar niet.
ze weet misschien de dure woorden ervoor niet, maar ze weet wel donders goed waar ze mee bezig is en hoe ze alle negatieve aandacht richting Tom moet krijgen. Dat maakt haar positie een stuk veiliger.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Weet je wat.
Ik vertrek hier uit de COS voor vandaag.
Het is hier een tering grote slangenkuil, in Big Brother is de sfeer duizendmaal beter dan hier.
Ik ga lekker streams kijken en als vanouds naar mijn scherm schreeuwen dat er mensen blind zijn.
Nee joh, gewoon achterover leunen en afwachten, ooit zitten ze samen op de bank en zal de beste winnen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Weet je wat.
Het is hier een tering grote slangenkuil, in Big Brother is de sfeer duizendmaal beter dan hier.
Ik ga lekker streams kijken en als vanouds naar mijn scherm schreeuwen dat er mensen blind zijn.
Ik heb Ronahi op de zelfde hoogte staan als Tom....En nee een lieverdje is het zeker niet maar ze mag niet eens in zijn buurt lopen.....Laat ik zeggen dat Tom dat heel goed kan hebben enzowat als hij een keertje kwaad is op haar voor de rest is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jullie maken er van dat ik hem een zielepiet vindt.
En dat vind ik niet.
Ik ga gewoon tegen de mensen in die Ronahi als lief schattig sterk spelertje neerzetten die niks verkeerd doen en zo heilig is als de paus.
Er is er geen een heilig in het huis.
En dat is logisch, daar zijn ze ervoor. Maar Tom krijgen ze niet zomaar wegquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:36 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Tom is een populaire Belg, dus die moet eruit, vandaar dat vnl Do, Ro en Danny hem graag zien gaan.
even een opfrissing graag wat doet die ook alweer?quote:
Doe ik ook vaak tussendoor, even naar m'n eigen gezeik luisterenquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:40 schreef Jockari het volgende:
Ik ga even zeiken. Hopelijk nu net geen nominaties.
Degene met PON beslissen wie er genomineerd staanquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
even een opfrissing graag wat doet die ook alweer?
als dat kwartje valt bij haar zal ze het wel doenquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:41 schreef Tuttebolleke het volgende:
Als ik Ashley was zou ik een rood truitje aandoen 😂
Dat is grappig !
aha ok dank jequote:Op donderdag 15 februari 2024 10:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Degene met PON beslissen wie er genomineerd staan
Eenrichtingsverkeer. Maar dan nog hij zegt steeds dat hij daar is om te leren.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tom is niet zo van de groep mannen......hij kan dan zijn ei niet kwijt....iedereen praat in korte zinnen met elkaar. Hij is liever 1op1 dan kan hij vertellen. Dat zag je de eerste week eigenlijk al.....Hij vraagt wat en dan gaat het over hoe hij het beleeft.
Ik zit jouw team hoor.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Weet je wat.
Ik snap het ook niet en het spel wordt geleid door BB die bepaald ook verder wie wat moet doen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:44 schreef Rhosyn het volgende:
Ze zijn dus boos op Randy. Dat is toch raar. Ze hebben hem zelf die gouden enveloppe gegund.
En hij en Ronahi hebben de pon gewonnen. Gewonnen.
Hoezo is dat zijn schuld?
Had hij express moeten verliezen?
Dan is ze verkouden...quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:45 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
![]()
Die aankondiging op Instagram.... Ashley ruikt een nominatie
Ik nog nietquote:
Dat kwartje is wel gevallen maar Alice zei een rode vlag.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als dat kwartje valt bij haar zal ze het wel doen
Kom naar de woonkamerquote:
Heb ik ook geleerd van BBquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:47 schreef Jockari het volgende:
Blijft blijkbaar een moeilijke voor de hollanders dat er in Belgie ook een limburg is. Sabo wist het blijkbaar niet.
Het was niet echt winnen. Het was gunnen. Omdat hij zijn tegenstanders al had uitgesloten van deelname, was het geen hogere wiskunde dat 1 uit zijn bondje PON zou krijgen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:44 schreef Rhosyn het volgende:
Ze zijn dus boos op Randy. Dat is toch raar. Ze hebben hem zelf die gouden enveloppe gegund.
heeft ze een keer niet de hele ochtend lopen tutten om er 'perfect' uit te zienquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:48 schreef Ireth het volgende:
Alice die nog ff haar haar gaat droog krullen![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het was niet echt winnen. Het was gunnen. Omdat hij zijn tegenstanders al had uitgesloten van deelname, was het geen hogere wiskunde dat 1 uit zijn bondje PON zou krijgen.
Angstschijtenquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:49 schreef Dotteke het volgende:
Naar de woonkamer en dan duiken er wat badkamer in
Vertaling: alleen zijn "vriendjes" mochten voor PON spelen...quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dus Randy is een strategisch genie?
![]()
net noemde ze geloof ik allemaal namen op via alfabetquote:
Minachtingquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:49 schreef Dotteke het volgende:
En niet nul (althans dat hoop ik) we mochten altijd kijken, en dat is ook niet zo gek, want kort daarna mag je stemmen op de genomineerden.quote:
Ach als bepaalde favorieten het voordeel hadden gehad was er niks aan de hand geweest.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:44 schreef Rhosyn het volgende:
Voortaan degenen die naar de badkamer spurten genomineerd.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:49 schreef Dotteke het volgende:
Hij had de gouden enveloppe dus mocht hij doen wat in zijn straatje lag. Lijkt mij logisch.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vertaling: alleen zijn "vriendjes" mochten voor PON spelen...
Zegt niets.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:52 schreef Kissingbird het volgende:
Beeld al mooi op Ashley en Basiri![]()
![]()
Nee, want het is te obvious.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dus Randy is een strategisch genie?
![]()
Hé, ik vertaal alleen wat @Dutchgirl23 zegt, tis niet per definitie mijn mening hoorquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij had de gouden enveloppe dus mocht hij doen wat in zijn straatje lag. Lijkt mij logisch.
Jammer voor jou, staat er niet opquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is al over gepraat gister in de groep dat die erop staan
Hij probeert watquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee, want het is te obvious.
Strategisch is doen of je onpartijdig bent.
Waarom zou zij spanning hebben ?quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:52 schreef Jockari het volgende:
Ro heeft buikpijn van de spanning. Hopelijk loost Sabo niet haar darmen door de spanning.
Okeequote:Op donderdag 15 februari 2024 10:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hé, ik vertaal alleen wat @:Dutchgirl23 zegt, tis niet per definitie mijn mening hoor
Bingokaart bij de hand!quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:51 schreef ledn81 het volgende:
IK ZEI UT IK ZEI UT
IK WIST UT TOCH.. ZIE JE
ANders om was het net zo gegaan denk ikquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vertaling: alleen zijn "vriendjes" mochten voor PON spelen...
Ja uiteraard!quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ANders om was het net zo gegaan denk ik
quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:54 schreef engine het volgende:
En dan gaan we deze week Basiri uitzwaaien
Nou, dat is makkelijk.quote:
Dat denk ik ook, helaas zal Ashley ook dit weer overlevenquote:
Is the game on?quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo... Alice's oogjes zijn ook geopend.
jij bent snel ja mijn 2 stemmen gaan ook naar haar en 1 stem naar karenquote:
En terecht natuurlijkquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, helaas zal Ashley ook dit weer overleven
Denk het ook.quote:
Met dit weer gaat het niet lukken dat vliegtuigjequote:Op donderdag 15 februari 2024 10:56 schreef Ireth het volgende:
Mooi, deze ellende hebben we weer gehad, nu nog ff lekker paar uurtjes roddelen nabespreken en dan...
[ afbeelding ]
Alice? Zij is volgens mij een van de publieksfavorieten. Die zie ik echt niet vertrekken.quote:
Ja manquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
In de keuken is een ja man gesprek tussen tyron en randy
Weer???quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:57 schreef Hunter het volgende:
[..]
Met dit weer gaat het niet lukken dat vliegtuigje
Ik vindt ze niet leukquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
Ze hopen dat het lukt (dat ashley gaat)
En, ik denk Ronahi, die roept " ohneeeeejjj" als blijkt dat het duo's zijn. Huichelaarsquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:56 schreef Joyce-43 het volgende:
Doriana is grootste Hypocriet, filmpje graag ervan @:ledn81
doen alsof ze opgelucht is met hand op der borst te doen
Heb je al naar buiten gekeken?quote:
Echt hé. Randy hield zich ten minste een beetje discreet op de achtergrond toen het knuffelen en gelukwensen begon. Maar Do trok als 1 van de eersten Alice naar zich toe.... Mens.....quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:56 schreef Joyce-43 het volgende:
Doriana is grootste Hypocriet, filmpje graag ervan @:ledn81
doen alsof ze opgelucht is met hand op der borst te doen
Het is hartstikke droog en dat blijft het voorlopig ook??quote:
;quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:59 schreef Snensie het volgende:
Karen hou op met je gezeur. JIJ bent NIET genomineerd.
Die kookt waarschijnlijk vanbinnenquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:00 schreef engine het volgende:
Basiri neemt het het sportiefst op. Die zit er totaal niet mee. Laat maar komen.
Heb je stream?quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:59 schreef Snensie het volgende:
hij zei net ook zij moet er gewoon uitquote:
Dat idee heb ik totaal niet.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die kookt waarschijnlijk vanbinnen
Snapte? Voor mijn eigen ego.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:01 schreef engine het volgende:
"En als ik blijf heb ik mijn plaats verdiend"
quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
De ratelslang of bosratelslang (Crotalus horridus)
is een slang uit de familie adders (Viperidae),
onderfamilie groefkopadders (Crotalinae).
ze is wel genomineerd hoorquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:59 schreef Snensie het volgende:
quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
En dat vindt ze hypocriet en als hij het wel had gegaan terwijl het echt om haar gaat en die andere moesten om een kans te maken,,,,quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij zei net ook zij moet er gewoon uit
Hij gaat denk ik wel, maar er hadden hem zeker een aantal voor moeten gaan. Geen beroerde gozer.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:59 schreef Rhosyn het volgende:
Hoe staat Basiri in BB kijkers land eigenlijk.
Geen idee.
Het is geen mooi mannetje.
Hij heeft wat rare uitspraken gedaan.
Tsja.
Misschien een turkse achterban?
Ok,quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:03 schreef Ireth het volgende:
Ty is er heilig van overtuigd dat dit de definitieve exit van Ashley gaat worden..
Het zijn net die stiefzussen van Assepoester...quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop het echt, al was het alleen maar om die smoelwerken daar te zien.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:03 schreef freaky40 het volgende:
Ashley als eerste vrijgesteld, het gaat gebeuren!
Dat zou ik geweldig vinden 😂quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:03 schreef freaky40 het volgende:
Ashley als eerste vrijgesteld, het gaat gebeuren!
Inderdaad ! Ik herkende iets, maar wist niet wat. Dat dus !quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het zijn net die stiefzussen van Assepoester...
Klopte vorige week ook niet.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:01 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Moge duidelijk zijn.....
Spot on.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hopelijk veel gespannen luistershots van met name Dor en VerRot..ehh Ron...quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik hoop het echt, al was het alleen maar om die smoelwerken daar te zien.
quote:
Geef je op voor BB ,is leuk zeiden ze.quote:
Maar wie is dan assepoester?quote:[ afbeelding ] Op donderdag 15 februari 2024 11:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
[/quote
Reuzeltje en Kitty.![]()
[ afbeelding ]
oh dit is andere camera hier zie je Do nietquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:59 schreef spapaars het volgende:
Genomineerd zijn:
video
https://streamable.com/pfawm9
[ afbeelding ]
Alice of Tom.quote:
Dankzij deze nominatie wordt ze wel die kant opgeduwd...quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik ben benieuwd of Alice uiteindelijk nu ook haar keuze maakt voor het Koninklijke Kamp.
Ik hoop het ook, maar denk het niet Basiri zal wel gaanquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:03 schreef Ireth het volgende:
Ty is er heilig van overtuigd dat dit de definitieve exit van Ashley gaat worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |