Dylie boy is een beetje geschrokken van zijn gesprekje met Jimmy Dat ze wel zien wat dyl doet En hij zichzelf daarom erop zet Sindsdien is dyl drukquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:08 schreef Mickytjuh het volgende: [..] Maar net zegt iemand dat Dilano naar Ash ging Wat is er nou waar?
Ja toch?quote:
Er is een gesprekje geweest tussen Dilano en Ashleyquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar net zegt iemand dat Dilano naar Ash ging
Wat is er nou waar?
Randyquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Er is een gesprekje geweest tussen Dilano en Ashley
Daarna ging Dilano dat gesprekje weer doorkletsen tegen Glenn en Doriana
Randy is een tactisch brein hoorquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:13 schreef Mickytjuh het volgende:
Zeiken over de nieuwe namen "ja is een grote vuilniszak en hert dan garbador in plaats van garbage"
Maar favoriet is snorlax... Niet nadenken dat dat ook van Snore en Relax afkomt
Lovely
Dylano doet alsof hij kamp Randy steunt, maar is loyaal aan Jimmyquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dylie boy is een beetje geschrokken van zijn gesprekje met Jimmy Dat ze wel zien wat dyl doet En hij zichzelf daarom erop zet Sindsdien is dyl druk
Volgens mij weet dyl zelf niet meer wie hij steuntquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:14 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Dylano doet alsof hij kamp Randy steunt, maar is loyaal aan Jimmy
quote:
Randy is echt sneakyquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Randy is een tactisch brein hoor![]()
Sabeu die steund hijquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij weet dyl zelf niet meer wie hij steunt
Tom klagen over tweedeling maar hij doet het zelf.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:16 schreef Rhosyn het volgende:
Praatje pokemon op de bank in de woonkamer.
Ze hebben iiig plezier.
quote:
Dilanoquote:
In de hoop dat je echt een keer weggestuurd wordtquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:15 schreef KinKiJan het volgende:
Misschien moet ik wachten op #233, straks word ik nog opgepakt voor majesteitsschennis
Ze zit ligt immers weer zielig te doen; 'waarom op mij? heeft toch geen zin? waarom nou weer op mij?'.
Daar was Ronahi de aanstichtster van, die loopt al weken Tom zwart te maken in haar groepje.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:17 schreef marky het volgende:
[..]
Tom klagen over tweedeling maar hij doet het zelf.
Spoiler aubquote:
Zou zo fijn zijn als ze de draaideur doorgaat en nooit meer terugkomt.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]
Dilano![]()
Daarna kletste Dilano in de keuken door dat Ashley hem aan het bewerken was, bang aan het maken en aan het peilen wie genomineerd is.
Ik vind het zo mooi dat ze elkaar daar van alles verwijten wat ze zelf ook doenquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:17 schreef marky het volgende:
[..]
Wanneer Tom er bij gaat zitten wordt hij weggekeken door Ronahi.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:17 schreef marky het volgende:
[..]
quote:
Sommige hebben wel 10 accounts, daarom is dat hele stemmen ook niet eerlijkquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:19 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt 2 stemmen uitbrengen, moeten ze wel 2 account hebben om ook op goplay te stemmen
Of belachelijk gemaaktquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wanneer Tom er bij gaat zitten wordt hij weggekeken door Ronahi.
Het is net het echte leven en FOK!quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het zo mooi dat ze elkaar daar van alles verwijten wat ze zelf ook doen
Die zijn dan weer niet op de streamsquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het is net het echte leven en FOK!
Als het echt onzin is wat Ronahi allemaal beweert heeft Tom niks te vrezen. Niet van zijn medebewoners en niet van de kijkers.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:19 schreef Snensie het volgende:
[..]
Daar was Ronahi de aanstichtster van, die loopt al weken Tom zwart te maken in haar groepje.
Weer zo'n bullshit. Degene die de 2 deling heeft veroorzaakt is Rohani met haar geroddel, kwaadsprekerij en leugens. Die heeft een wig gedreven.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:17 schreef marky het volgende:
[..]
MaAr hier wel iedere minuut van de dag te volgenquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zijn dan weer niet op de streams
Die tweedeling was er anders ook gekomen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Weer zo'n bullshit. Degene die de 2 deling heeft veroorzaakt is Rohani met haar geroddel, kwaadsprekerij en leugens. Die heeft een wig gedreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |