Als we het goed begrepen hebben Rapunzel en Basiri en Karen en Alicequote:Op donderdag 15 februari 2024 00:55 schreef b_engeltje het volgende:
Is er al bekend wie genomineerd zijn?
Jammer, ik hoopte op Tom, Ashley en Alice.quote:Op donderdag 15 februari 2024 01:01 schreef marky het volgende:
[..]
Als we het goed begrepen hebben Rapunzel en Basiri en Karen en Alice
'Sterk klein meisje' ook,quote:Op donderdag 15 februari 2024 01:05 schreef Mercedes. het volgende:
Ik vind dat Rohani onterecht in een negatief daglicht wordt geplaatst. Ze is een sterk klein meisje die het spel speelt zonder de kijker te bespelen.
De kijker bespelen doen velen wel namelijk.
Uhh ja nou nee.quote:Op donderdag 15 februari 2024 01:05 schreef Mercedes. het volgende:
Ik vind dat Rohani onterecht in een negatief daglicht wordt geplaatst. Ze is een sterk klein meisje die het spel speelt zonder de kijker te bespelen.
De kijker bespelen doen velen wel namelijk.
Ze moesten waarschijnlijk duo'squote:Op donderdag 15 februari 2024 01:03 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Jammer, ik hoopte op Tom, Ashley en Alice.
Je doet niet mee aan BB als je de kijker niet wil bespelen. Kom op.quote:Op donderdag 15 februari 2024 01:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uhh ja nou nee.
Ze speelt het spel
Ja.
Ze bespeelt de halve groep.
Ja.
Ze bespeelt de kijker, ze hoopt dat haar verhalen ook bij de kijker terechtkomen neem ik aan.
Je doet niet mee aan BB als je de kijker niet wil bespelen. Kom op.
Waar blijkt het uit? Wat heeft ze gedaan. Ik zie het nergens terug. Ik zie irritaties naar Tom maar dat is niet pesten. Ik denk dat ze hem een watje vindt maar ook dat is niet pesten.quote:Op donderdag 15 februari 2024 01:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben ook slachtoffer van pestgedrag,
En ik zie hier duidelijk pestgedrag.
Ze is cute en slim. Soms lijkt het net alsof ze mediatraining heeft gehad. Menigeen bespeelt de kijker. Vanavond Tom nog buiten. Ashley kan er ook wat van. Karen gebruikt haar kapper zijn gebeuren.quote:Op donderdag 15 februari 2024 01:29 schreef ben34567 het volgende:
Denken jullie dat Sabo de kijker bespeelt ? Het lijkt op een grote act maar dan denk ik soms dat ze gewoon echt zo theatraal en excentriek is.
Denk dat het groepje Tyron; Doriana en Ronahi het minst de kijker probeert te bespelen en gewoon zeggen en doen waar ze zin in hebben.quote:Op donderdag 15 februari 2024 01:32 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ze is cute en slim. Soms lijkt het net alsof ze mediatraining heeft gehad. Menigeen bespeelt de kijker. Vanavond Tom nog buiten. Ashley kan er ook wat van. Karen gebruikt haar kapper zijn gebeuren.
En gewoon het echte spel spelen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 01:35 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Denk dat het groepje Tyron; Doriana en Ronahi het minst de kijker probeert te bespelen en gewoon zeggen en doen waar ze zin in hebben.
Aparte reactie. Sorry, kan ik niets mee. Ik was duidelijk volgens mij.quote:Op donderdag 15 februari 2024 01:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Je hebt door dat Ronahi, Dilano, Doriana juist popijopie gedrag vertonen toch?
Die valt te weinig op, is een perfecte strategiequote:Op donderdag 15 februari 2024 02:01 schreef spapaars het volgende:
Zal eens tijd worden dat er bewoners worden genomineerd die niets toevoegen, zoals Danny.
Nee hoor, er werd er 1 vrijgesteldquote:Op donderdag 15 februari 2024 01:07 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Met Randy, Ty, Doriana en Ariana toch ook?
Ashley haalt finale BB 2024, easy clap!quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:06 schreef Mercedes. het volgende:
Ashley gaat het nooit winnen, teveel mensen die anti haar zijn.
Oh doet hij dat expres denk je? Ik denk het niet.quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die valt te weinig op, is een perfecte strategie
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:09 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Oh doet hij dat expres denk je? Ik denk het niet.
Zo waar, de stille blijven het langst.quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die valt te weinig op, is een perfecte strategie
Huh really.quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het gedrag van Ronahi zeker wel pestgedrag, stoken tegen anderen over Tom, zaken verdraaien om hem in een kwaad daglicht te zetten en anderen tegen hem opstoken. Ook dat is een manier om het spel te spelen, maar ik vind het een nare en valse manier.
Ik denk van wel, ze speelt het spel op haar manier en ze weet écht wel hoe ze dat doetquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:14 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik denk echt niet dat Ronahi doorheeft wat ze doet...
Bepaalde dingen doet ze express, maar dat pesten niet denk ik.quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk van wel, ze speelt het spel op haar manier en ze weet écht wel hoe ze dat doet
Ik hoop voor je dat je gelijk hebt, dat ze niet bewust pest, ze doet het niet alleen en heeft in Doriana een medepester gevonden. Samen zijn ze sterk, voor zolang het duurtquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:18 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Bepaalde dingen doet ze express, maar dat pesten niet denk ik.
Mod editquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je gelijk hebt, dat ze niet bewust pest, ze doet het niet alleen en heeft in Doriana een medepester gevonden. Samen zijn ze sterk, voor zolang het duurt
Precies, ze wil het spelletje spelen, maar doet dat gewoon niet zo goed.quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:14 schreef Mickytjuh het volgende:
Jouw beeld van underdogs is wel grappig.quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:29 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Jij lijkt ineens ook zo een type te zijn die zich het liefst identificeert met de zogezegde populaire mensen in het huis. Mag hoor. Maar te gemakkelijk en niet mijn ding. Ik ga voor de underdogs.
Jij doet raar. Het is niet ieuw bedoeld.quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:42 schreef Mickytjuh het volgende:
J
[..]
Jouw beeld van underdogs is wel grappig.
Of je moet Glenn bedoelen.
Er is momenteel echt maar 1 underdog in het huis en dat is Glenn..quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:44 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Jij doet raar. Het is niet ieuw bedoeld.
Ja lul er maar snel overheen haha.quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Er is momenteel echt maar 1 underdog in het huis en dat is Glenn..
Mod editquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:52 schreef Mickytjuh het volgende:
Wie zijn volgens jou underdogs en waarom?
Graag met uitleg in volle zinnen, per persoon 3 regels uitleg, met argumentatie gebaseerd op feitelijkheden en goede onderbouwing
Het laatste en dat is best zorgelijk.quote:Op donderdag 15 februari 2024 01:29 schreef ben34567 het volgende:
Denken jullie dat Sabo de kijker bespeelt ? Het lijkt op een grote act maar dan denk ik soms dat ze gewoon echt zo theatraal en excentriek is.
Dat is geen pestgedrag. Dan zou Danny en Jimmy zich daar ook schuldig aan maken. Kijk eens wat Rapunsel afgelopen avind deed. Die was Doriana volledig zwart aan het maken of het een of ander vies kind is. Dat is dan ook pestgedrag?quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het gedrag van Ronahi zeker wel pestgedrag, stoken tegen anderen over Tom, zaken verdraaien om hem in een kwaad daglicht te zetten en anderen tegen hem opstoken. Ook dat is een manier om het spel te spelen, maar ik vind het een nare en valse manier.
Nee, in de uitzending randy en tyron als eerste genoemd, doe meiden door de deurquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, er werd er 1 vrijgesteld
O ja dat komt vandaag ook.quote:Op donderdag 15 februari 2024 06:15 schreef Frummelie het volgende:
Come fly with me, let's fly, let's fly away
If you can use some exotic booze
There's a bar in far Bombay
Come fly with me, let's fly, let's fly away....
Vliegtuigdagje voor Tom .. jeahhh......
Goedemorgen all...
Ik ook niet, wordt tijd dat er iets nieuws verzonnen wordtquote:Op donderdag 15 februari 2024 06:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb niks met dit soort acties maar ben benieuwd hoe Tom reageert..
Ook een beetje uitgekauwd...quote:Op donderdag 15 februari 2024 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, wordt tijd dat er iets nieuws verzonnen wordt
Vind het niet meer echt speciaal.
Ik wel ..die ligt lekker te slapenquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ook een beetje uitgekauwd...
Naar voorlopig zie ik nog geen Danny...
In de SC werd gedacht dat Danny wakker was.... dus ik dacht dat hij brood ging bakken...quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:06 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ik wel ..die ligt lekker te slapen
Centraal Station?quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
In de CS werd gedacht dat Danny wakker was.... dus ik dacht dat hij brood ging bakken...
Centraal station ?quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
In de CS werd gedacht dat Danny wakker was.... dus ik dacht dat hij brood ging bakken...
Ja 'n bos Slangenkruid of Distels voor Ashley ofzoquote:Op donderdag 15 februari 2024 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, wordt tijd dat er iets nieuws verzonnen wordt
Vind het niet meer echt speciaal.
Wat let je,quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja 'n bos Slangenkruid of Distels voor Ashley ofzo![]()
Goedemorgen Cos![]()
Haloweenquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:17 schreef Cargamelk het volgende:
Vond de wandelende doden toen wel leuk in utopia
De bank is al bekend toch?quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat let je,![]()
Nou vandaag de nominaties en dan weer wachten tot de live show en kijken wat de nieuwe week wordt
Is de nominatie al geweest dan?quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is de nominatie al geweest dan?
Tis best wel repenterend daar met kleine nuances.quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat let je,![]()
Nou vandaag de nominaties en dan weer wachten tot de live show en kijken wat de nieuwe week wordt
Dit is nog niet officieel natuurlijkquote:
Als het wel deze bank zou zijn is het exit Bassie.quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is nog niet officieel natuurlijk
Dat had ik ook al op FB gelezen dat men zei dat Alice, Ashley en Karen er op zouden zitten
Ashley is een duo met Basiri dus zou er niet raar van opkijken dat die genomineerd zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is nog niet officieel natuurlijk
Dat had ik ook al op FB gelezen dat men zei dat Alice, Ashley en Karen er op zouden zitten
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als het wel deze bank zou zijn is het exit Bassie.
En wanneer wel zichtbaar vaak niet positief.quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:28 schreef Cargamelk het volgende:
Is ook niet echt zichtbaar ..Basiri
ALice en Tyron ook niet echtquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:28 schreef Cargamelk het volgende:
Is ook niet echt zichtbaar ..Basiri
En de reactie van Ronahi.quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:31 schreef LonesomeFairy het volgende:
Gm cos!
Benieuwd naar de nominaties. Maar die lijken al onofficieel bekend.
Als dit klopt denk ik bye Basiri.
Ik kijk uit naar het vliegtuigje voor Tom!
Haar mond kan in ieder geval niet openvallen van verbazing, want die staat 99,9% van de tijd al openquote:
En te zeggen dat hij het waarschijnlijk zelf geregeld heeft of familie.quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:49 schreef humpty het volgende:
Hoor Ronahi al tegen Tom zeggen Ben heel blij voor U als het vliegtuigje over komt
om even later als hij er niet bij is haar gal te spuwen
En wat zegt Danny als een ander het doet??quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:09 schreef Frummelie het volgende:
Nou ze liggen nog lekker te knorren...
Ik ben benieuwd, Danny heeft geen brood gebakken, hij was het een beetje zat dat er steevast op gerekend wordt dat hij wel even brood bakt...
En gelijk heeft hij... er gaan er een paar not amused zijn ..
Schatquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:25 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ashley is een duo met Basiri dus zou er niet raar van opkijken dat die genomineerd zijn.
Ik zie graag ingezoomd op het hoofd van ro en dylanoquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:49 schreef humpty het volgende:
Hoor Ronahi al tegen Tom zeggen Ben heel blij voor U als het vliegtuigje over komt
om even later als hij er niet bij is haar gal te spuwen
Is toch nog niet officieel ?quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schat
Alice karen
Ash Bas
Genomineerd
Do en Randy hebben zich allang verlult
quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:00 schreef humpty het volgende:
Do en Randy mogen als straf voor het doorlullen ook wel op de bank wat mij betreft
Laat Big Brother maar even een punt maken
Officieel bekend gemaakt neequote:
Die moet ik nog kijkenquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:01 schreef Adixsh het volgende:
Net de uitzending van gister terug gekeken en ik krijg toch sterk het idee dat we voorbereid worden op exit Basis hoor
quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Officieel bekend gemaakt nee
Officieel doorgeluld wel
Wel alleen aan de kijkers he. Want aan de bewoners zouden ze gediskwalificeerd worden.quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Officieel bekend gemaakt nee
Officieel doorgeluld wel
Mischien moet daardoor de nominatie wel over en op een andere manierquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schat
Alice karen
Ash Bas
Genomineerd
Dat zou een grap zijnquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mischien moet daardoor de nominatie wel over en op een andere manier
ZOu een leuke 'verrassing" zijnquote:
Via een vliegtuigje misschien ?quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou ik een leuke plottwist vinden.quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat hij het wel doet... maar op aanraden van Asley heeft hij het deze keer niet gedaan..quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
En wat zegt Danny als een ander het doet??![]()
Ik denk voor. Als ik het juist heb is het vliegtuigje gepland rond 14u30.quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:09 schreef greysbones het volgende:
Zou BB de nominaties er voor of na het vliegtuigje in gooien ??
Ondertussen als vliegtuigje overvliegtquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:09 schreef greysbones het volgende:
Zou BB de nominaties er voor of na het vliegtuigje in gooien ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:10 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ondertussen als vliegtuigje overvliegt
quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:10 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ondertussen als vliegtuigje overvliegt
Gotta catch em all.quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:19 schreef Jockari het volgende:
Pokemon slaapt verder
[ afbeelding ]
Waarom? Ze hebben niets doorgeluld ze hebben het met elkaar erover gehad ze mochten het niet met andere erover hebben.quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:00 schreef humpty het volgende:
Do en Randy mogen als straf voor het doorlullen ook wel op de bank wat mij betreft
Laat Big Brother maar even een punt maken
Beterschap gewenst.quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:26 schreef ammartje het volgende:
Goedemorgen cos.
Er zijn al wat mensjes wakker zie ik.
Ashley ziet eruit zoals ik me voel. (Heb de griep te pakken, voordeel is dat ik deze week kan kijken en meetikken)
Blijft raar, dat mensen geen warm water krijgen om zich fatsoenlijk te douchen
Er is nog maar net beweging in BB-huis. En ik vind het ook vreemd dat ze niet gewoon warm water krijgen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:26 schreef ammartje het volgende:
Goedemorgen cos.
Er zijn al wat mensjes wakker zie ik.
Ashley ziet eruit zoals ik me voel. (Heb de griep te pakken, voordeel is dat ik deze week kan kijken en meetikken)
Blijft raar, dat mensen geen warm water krijgen om zich fatsoenlijk te douchen
Ty.quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beterschap gewenst.
Kan wel,kost een coin.
Je hoeft toch niet alle dagen te douchen ?quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:29 schreef ammartje het volgende:
[..]
Ty.
Elke dag een coin is best veel, spellen om ze te verdienen zijn er bijna niet.
Beetje actie in de keet zou welkom zijn.
Dilano wrijft zijn oogjes uit
In JVJL waren er bewoners die 3 keer per dag gingen douchen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:31 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet alle dagen te douchen ?
Bgood zoals Ro en Do het noemen.quote:
Ook wel overdrevenquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In JVJL waren er bewoners die 3 keer per dag gingen douchen.
Met al die inspanning die ze daar moeten doen, is wekelijks douchen zelfs voldoende. Maar uit verveling ging ik 3 keer per dag douchen daar.quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:31 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Uhmmmquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:31 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Zou dat dan mss de reden zijn?quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Met al die inspanning die ze daar moeten doen, is wekelijks douchen zelfs voldoende. Maar uit verveling ging ik 3 keer per dag douchen daar.
Gisterenavond een heel gezeik in dat groene hok over het brood maken... en nu ligt het er gewoon..quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bgood zoals Ro en Do het noemen.
Sproeiers voor die paar nepplanten?quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:39 schreef Cargamelk het volgende:
Jimmy vraagt of de sproeiers uitmogen aan BB dan kan die buiten lopen.
Was een beetje sarcasme van Jimmyquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:42 schreef Hunter het volgende:
[..]
Sproeiers voor die paar nepplanten?
Terwijl het regent?
Huh ??? Sproeiers in de tuin ? Waarom ?quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:39 schreef Cargamelk het volgende:
Jimmy vraagt of de sproeiers uitmogen aan BB dan kan die buiten lopen.
Ah, dat is dan weer wel grappigquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:43 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Was een beetje sarcasme van Jimmy
quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:29 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Mod edit
Kan je je commentaar eens op de bewoners houden en niet steeds op de users
Stond buiten.quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:49 schreef Hunter het volgende:
Danny gaat het brood snijden want is niet warm meer
Ik had nog geen streams aan en heb dus geen context bij je opmerking. Waarin was Tom dan tegenstrijdig nu volgens jou??quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:52 schreef marky het volgende:
Tom is weer tegenstrijdig. Hij zegt wel is het spel... Hij kan het maar niet loslaten.
Ze zitten er een jaarquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:56 schreef Hunter het volgende:
Jimmy denkt dat er niks meer gebeurt dit jaar
Morgen misschien nog sporten
Dat klinkt wel heel erg triestquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:56 schreef Hunter het volgende:
Jimmy denkt dat er niks meer gebeurt dit jaar
Week, ik moet nog wakker wordenquote:
Ik denk dat marky het over tegenstrijdige gevoelens had?quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had nog geen streams aan en heb dus geen context bij je opmerking. Waarin was Tom dan tegenstrijdig nu volgens jou??
Meestal niet meer als de nominatie bekend is gemaakt tot aan de live showquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:56 schreef Hunter het volgende:
Jimmy denkt dat er niks meer gebeurt deze week
Ah zo, zou kunnen idd. Klinkt wel als Tomquote:Op donderdag 15 februari 2024 08:57 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik denk dat marky het over tegenstrijdige gevoelens had?
• erg bezig met mogelijk genomineerd zijn, en tegelijk
• relativeren: it's part of the game
@Dotteke kan aanpassen,kost wel geld.quote:
Veel love en surprises hebben we alleszins niet gezienquote:Meestal niet meer als de nominatie bekend is gemaakt tot aan de live show
Snap nog steeds het thema van deze week niet
Ik weet het week-thema al niet meer.quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meestal niet meer als de nominatie bekend is gemaakt tot aan de live show
Snap nog steeds het thema van deze week niet
Love and surprise.quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik weet het week-thema al niet meer.
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Genaait week.quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik weet het week-thema al niet meer.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:01 schreef Ireth het volgende:
Sorbo heeft lucide dromen... waarom verbaasd mij dat nou weer totaal niet??
Oquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:01 schreef Ireth het volgende:
Sorbo heeft lucide dromen... waarom verbaasd mij dat nou weer totaal niet??
En fruitig.quote:
Hoe vroeg moeten ze wel niet opstaan op een gewone werkdag?? Eerst anderhalf uur plamuren...quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Met vebazing zie ik elke keer die lange meek up sessies van de mevrouwen bij BB. Zouden ze een cursus hebben gevolgd bij Jimmy
Dan doen ze dat nietquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoe vroeg moeten ze wel niet opstaan op een gewone werkdag?? Eerst anderhalf uur plamuren...
Ik moest hier aan denken:quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Klaar voor deelname aan "Down the road"
Beide.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:13 schreef Ireth het volgende:
Ik zit te wachten tot het droog is zodat ik brood kan halen en daar lopen ze vrijwillig rondjes door de regen![]()
Ben ik nou gek of hun
zo met dat korte haar (niet die lange slierten te zien) en geen make-up en lipstick, vind ik haar er veel leuker uitzienquote:
Ja, en toen Randy automatisch in het hok gestopt werd.....quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jawel. 2 duo's. Net als toen Ariana weg ging.
"Allez" wordt veel gezegd bij ons.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als ze op de gevel zouden turven het aantal keren dat Tom allez en snapte zegt dan zou het hele BB huis een andere kleur hebben
Ja ik weet het, ik hoor het vaker bij je landgenoten, maar bij die ene wel heel vaak.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
"Allez" wordt veel gezegd bij ons.
'deze waren alleen door hun genomineerd, wat ik lees in dat stuk dus de rest weet je nog niet toch wat die gedaan hebbenquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schat
Alice karen
Ash Bas
Genomineerd
Do en Randy hadden ponquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
'deze waren alleen door hun genomineerd, wat ik lees in dat stuk dus de rest weet je nog niet toch wat die gedaan hebben
Doe ik ookquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:35 schreef Kissingbird het volgende:
Tom doet thuis iedere dag een wasje draaien![]()
hij gooit alles samen omdat hij geen tijd heeft voor aparte wasjes
Beddengoed apart (is ook een trommel vol) handdoeken ook apart (90graden, volle trommel) maar verder pleur ik alles bij elkaar en minimaal wel 6x pwquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
iedere dag een was draaien EN alles bij elkaar?
Je gaat bijna denken dat het iets Belgisch is dat met open mond eten.....bedoel ermee dat dat voor hun niet zo belangrijk is. Terwijl de meeste dat met de paplepel binnen hebben gekregen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:40 schreef Rhosyn het volgende:
Onderuitgezakt liggen aan tafel, vreten met de bek open en praten met de bek vol << Tom
Ik snap datquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:44 schreef engine het volgende:
Hun zijn klaar met het gunnen. Ze snappen als groep niet waar ze aan meedoen.
Kan zijn maar zo werkt Big Brother niet. Iedere zaterdag beslist de kijker wie het gegund is.quote:
De kijker jaquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:46 schreef engine het volgende:
[..]
Kan zijn maar zo werkt Big Brother niet. Iedere zaterdag beslist de kijker wie het gegund is.
Het is nonverbaal gedrag. Mij verteld het dat je je niks aantrekt van, in dit geval, je tafelgenoten. Het is een vorm van tegen gedrag.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je gaat bijna denken dat het iets Belgisch is dat met open mond eten.....bedoel ermee dat dat voor hun niet zo belangrijk is. Terwijl de meeste dat met de paplepel binnen hebben gekregen.
En ook Glenn is een echte boer wat betreft tafelmanierenquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:48 schreef Roxiebb het volgende:
Net ontbijt bekeken maar rap doorgespoeld wegens onsmakelijke beelden van Karen. Snap niet dat haar niemand daarop aanspreekt…
Daar is vroeger toch echt niet opgelet.....En dan is het kwaad al geschiet en is het een gewoonte geworden.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:49 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
En ook Glenn is een echte boer wat betreft tafelmanieren
Dat is dit jaar het ding. Ze proberen ieder jaar wat nieuws. Het spel loopt zoals het loopt. BB heeft niet kunnen sturen in de keuze voor Randy. We hebben het allemaal kunnen volgen op de stream. Ze hebben het zelf gedaan.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
De kijker ja
Maar constant dat gunnen in huis wordt ook een beetje boel![]()
![]()
Ja maar je kan overal over zeuren. Je moet ook een beetje weerstand opbouwen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:51 schreef Roxiebb het volgende:
Op aanrecht zitten is bewezen dat dat echt niet hygiënisch is, blijkbaar na drie minuten gegarandeerd vies oppervlak.
Zeker weten. Op het aanrecht zitten is heel vies.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:51 schreef Roxiebb het volgende:
Op aanrecht zitten is bewezen dat dat echt niet hygiënisch is, blijkbaar na drie minuten gegarandeerd vies oppervlak.
Toch lullig dan dat dylano naar ashley kwamquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:54 schreef zodeju het volgende:
Ach Ashley Is weer aan ja wat zal ik zeggen gezellig aan het praten en uitleggen wat Dilano wel of niet moet doen....
Zij die hardop zei.....geen Dilano in mijn groep
Doe het dan thuis, maar weinig respectvol naar anderen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:53 schreef marky het volgende:
[..]
Ja maar je kan overal over zeuren. Je moet ook een beetje weerstand opbouwen.
Gaat langs toiletten, zitten op een muurtje het is heel vies.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zeker weten. Op het aanrecht zitten is heel vies.
Bedenk maar waar de kleding die je aan hebt mee in aanraking komt gedurende de dag.
Je moet eens opletten hoeveel hij spreekt en hoeveel zijn gesprekspartner. Zelfs als de tegenpartij wat verteld draait het verhaal naar zijn leven.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:53 schreef Koos1958 het volgende:
Tom zoekt altijd ook wel Alice op voor een gesprek. Die hebben wel een klik samen.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:56 schreef marky het volgende:
[..]
Je moet eens opletten hoeveel hij spreekt en hoeveel zijn gesprekspartner. Zelfs als de tegenpartij wat verteld draait het verhaal naar zijn leven.
Hoort Glenn wel echt bij de golden four?quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:56 schreef ben34567 het volgende:
Van de Golden Four vind ik alleen Glenn leuk. De rest naar huis (in mijn dromen want minstens 2 van dat groepje halen de finaleweek)
Ja, waar zeg ik dat Ashley op Dylano afstapte dan.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toch lullig dan dat dylano naar ashley kwam
Geen idee misschien vind ik hem daarom wel leukquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:57 schreef marky het volgende:
[..]
Hoort Glenn wel echt bij de golden four?
Het is een ratelslangquote:
Dus in jouw denkwijze kan Jimmy nooit populair zijnquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
Stel. Tom had flaporen, een haakneus, puntkin en een bochel. Zou hij dan ook zo populair zijn?
golden fourquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:57 schreef marky het volgende:
[..]
Hoort Glenn wel echt bij de golden four?
Jaaaa draai het maar om.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus in jouw denkwijze kan Jimmy nooit populair zijn
Dat was je nog niet opgevallenquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:59 schreef Kissingbird het volgende:
Wat Ashley heeft fillers in haar lippen vertelt ze net aan Sabeau![]()
Goffer! En bedankt hč, ik verslik me in een slok koffie en nu kan ik m'n toetsenbord weer gaan reinigen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 01:29 schreef Mercedes. het volgende:
Het was al snel duidelijk voor de groep dat Tom populair was en wie trok sindsdien allemaal naar Tom toe?
Ik vind dat Delano en Ronahi en Randy het spel het eerlijkst spelen tot nu toe.
Ja hoor.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
Stel. Tom had flaporen, een haakneus, puntkin en een bochel. Zou hij dan ook zo populair zijn?
Hij is constant bezig met het feit dat Ashley haar zooi nooit opruimtquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:47 schreef marky het volgende:
Kan mij toch herinneren dat er mensen waren die wilde helpen en die Tom gewoon wegstuurde.Daarnaast heeft hij dat probleem blijkbaar niet bij Ashley die ook nooit kookt en amper de afwas doet.
90% van zijn fanbase werd vanaf dag 1 ingevuld; scoorde vanaf week 1 al heel goed op polls dus dat is een antwoord op uw vraag :-)quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:02 schreef Kissingbird het volgende:
dilano tegen randy en doriana in de keuken : ash kwam. net naar me toe om te vragen weet jij wat ze hebben gedaan welke bank ze hebben neergezet?
ik zei echt geen idee he (lachend)
Vind het wel grappig hoe dit weer gaatquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:02 schreef engine het volgende:
Dilano binnen een paar seconden het weer doorvertellen. De mastermind![]()
Dan had hij de hoofdrol in de vlaamse musical "Quasimodo" gehadquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
Het is gewoon een soort handicap. Zelf gedaan😕quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:59 schreef Kissingbird het volgende:
Wat Ashley heeft fillers in haar lippen vertelt ze net aan Sabeau![]()
Gaat over de lippenstift opbrengen dat het bij haar anders gaat.
lipflip zegt ze zelf
Helemaal juist. Hij zoekt ook de camera's op door er steeds naar te kijken. Hij is niet betreffende gedrag een rolmodel voor zijn zoontje.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:56 schreef marky het volgende:
[..]
Je moet eens opletten hoeveel hij spreekt en hoeveel zijn gesprekspartner. Zelfs als de tegenpartij wat verteld draait het verhaal naar zijn leven.
Hij heeft een leuke kopquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:02 schreef ben34567 het volgende:
[..]
90% van zijn fanbase werd vanaf dag 1 ingevuld; scoorde vanaf week 1 al heel goed op polls dus dat is een antwoord op uw vraag :-)
quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan had hij de hoofdrol in de vlaamse musical "Quasimodo" gehad
Duidelijk was je, maar dat laat onverlet dat je er weleens faliekant naast kunt zitten.quote:Op donderdag 15 februari 2024 01:44 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Aparte reactie. Sorry, kan ik niets mee. Ik was duidelijk volgens mij.
Wat een aanstelster🤮quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:04 schreef spapaars het volgende:
Bloeduitstorting zegt ze, lijkt meer op een aanslag van de bedwantsenbewoners.
[ afbeelding ]
I rest my casequote:Op donderdag 15 februari 2024 10:02 schreef ben34567 het volgende:
[..]
90% van zijn fanbase werd vanaf dag 1 ingevuld; scoorde vanaf week 1 al heel goed op polls dus dat is een antwoord op uw vraag :-)
Precies. Dit soort bewoners moet er als eerste uit en niet de smaakmakers.quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:01 schreef spapaars het volgende:
Zal eens tijd worden dat er bewoners worden genomineerd die niets toevoegen, zoals Danny.
Karen was gisteren ook al aan het vissen bij Dilanoquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:03 schreef Kissingbird het volgende:
dilano: maar ze probeert he snap je?
randy : en dan zeuren dat mensen gaan vissen
Doriana: ja maar echt heeeeee!
dilano: ja ze probeert mij tegen jullie op te zetten zo van 2 nederlands (gaat me te snel de rest)
doriana: maar da denk ik nie! ziet ge dat is echt gevaaarlik
hij heeft inderdaad een leuke kop, met hele vriendelijke, vrolijke ogen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft een leuke kop
Maar als hij een k.. karakter had
Kon hij nog zo knap zijn
Maar zou ik er niks aan vinden
En hoe meer er wordt gebasht op Tom
Hoe leuker Tom is
Je klinkt behoorlijk fangirlyquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft een leuke kop
Maar als hij een k.. karakter had
Kon hij nog zo knap zijn
Maar zou ik er niks aan vinden
En hoe meer er wordt gebasht op Tom
Hoe leuker Tom is
Ik denk dat dat de story of her life is. Ze is niet bepaald het scherpste mes in de la.quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:14 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar net zegt iemand dat Dilano naar Ash gingquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:02 schreef Kissingbird het volgende:
dilano tegen randy en doriana in de keuken : ash kwam. net naar me toe om te vragen weet jij wat ze hebben gedaan welke bank ze hebben neergezet?
ik zei echt geen idee he (lachend)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |