Als we het goed begrepen hebben Rapunzel en Basiri en Karen en Alicequote:Op donderdag 15 februari 2024 00:55 schreef b_engeltje het volgende:
Is er al bekend wie genomineerd zijn?
Jammer, ik hoopte op Tom, Ashley en Alice.quote:Op donderdag 15 februari 2024 01:01 schreef marky het volgende:
[..]
Als we het goed begrepen hebben Rapunzel en Basiri en Karen en Alice
'Sterk klein meisje' ook,quote:Op donderdag 15 februari 2024 01:05 schreef Mercedes. het volgende:
Ik vind dat Rohani onterecht in een negatief daglicht wordt geplaatst. Ze is een sterk klein meisje die het spel speelt zonder de kijker te bespelen.
De kijker bespelen doen velen wel namelijk.
Uhh ja nou nee.quote:Op donderdag 15 februari 2024 01:05 schreef Mercedes. het volgende:
Ik vind dat Rohani onterecht in een negatief daglicht wordt geplaatst. Ze is een sterk klein meisje die het spel speelt zonder de kijker te bespelen.
De kijker bespelen doen velen wel namelijk.
Ze moesten waarschijnlijk duo'squote:Op donderdag 15 februari 2024 01:03 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Jammer, ik hoopte op Tom, Ashley en Alice.
Je doet niet mee aan BB als je de kijker niet wil bespelen. Kom op.quote:Op donderdag 15 februari 2024 01:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uhh ja nou nee.
Ze speelt het spel
Ja.
Ze bespeelt de halve groep.
Ja.
Ze bespeelt de kijker, ze hoopt dat haar verhalen ook bij de kijker terechtkomen neem ik aan.
Je doet niet mee aan BB als je de kijker niet wil bespelen. Kom op.
Waar blijkt het uit? Wat heeft ze gedaan. Ik zie het nergens terug. Ik zie irritaties naar Tom maar dat is niet pesten. Ik denk dat ze hem een watje vindt maar ook dat is niet pesten.quote:Op donderdag 15 februari 2024 01:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben ook slachtoffer van pestgedrag,
En ik zie hier duidelijk pestgedrag.
Ze is cute en slim. Soms lijkt het net alsof ze mediatraining heeft gehad. Menigeen bespeelt de kijker. Vanavond Tom nog buiten. Ashley kan er ook wat van. Karen gebruikt haar kapper zijn gebeuren.quote:Op donderdag 15 februari 2024 01:29 schreef ben34567 het volgende:
Denken jullie dat Sabo de kijker bespeelt ? Het lijkt op een grote act maar dan denk ik soms dat ze gewoon echt zo theatraal en excentriek is.
Denk dat het groepje Tyron; Doriana en Ronahi het minst de kijker probeert te bespelen en gewoon zeggen en doen waar ze zin in hebben.quote:Op donderdag 15 februari 2024 01:32 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ze is cute en slim. Soms lijkt het net alsof ze mediatraining heeft gehad. Menigeen bespeelt de kijker. Vanavond Tom nog buiten. Ashley kan er ook wat van. Karen gebruikt haar kapper zijn gebeuren.
En gewoon het echte spel spelen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 01:35 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Denk dat het groepje Tyron; Doriana en Ronahi het minst de kijker probeert te bespelen en gewoon zeggen en doen waar ze zin in hebben.
Aparte reactie. Sorry, kan ik niets mee. Ik was duidelijk volgens mij.quote:Op donderdag 15 februari 2024 01:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Je hebt door dat Ronahi, Dilano, Doriana juist popijopie gedrag vertonen toch?
Die valt te weinig op, is een perfecte strategiequote:Op donderdag 15 februari 2024 02:01 schreef spapaars het volgende:
Zal eens tijd worden dat er bewoners worden genomineerd die niets toevoegen, zoals Danny.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |