Het voordeel in de tweede seizoenshelft ging toch naar Hamilton in mijn herinnering. Al deed Hamilton het natuurlijk fantastisch dat seizoen. Maar de mythe dat hij Alonso verslagen heeft klopt gewoon niet.quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Eerder het gevolg van juist geen keuze voor een rijder te maken
Of te verslaan. Dan moeten we een keer ophouden om te doen alsof hij sneller is dan coureurs als Norris, Russell, Piastri en Leclerc, en dan de foutjes nog.quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:05 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Nee, doorgaans is ie gewoon rapper dan zijn teamgenoot. Hij geeft ze soms wel kans om bij te blijven.
Wat doet Piastri in dit lijstje?quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Of te verslaan. Dan moeten we een keer ophouden om te doen alsof hij sneller is dan coureurs als Norris, Russell, Piastri en Leclerc, en dan de foutjes nog.
opvullingquote:Op woensdag 14 februari 2024 18:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat doet Piastri in dit lijstje?
Ach, Schumacher, Senna, Prost, Vettel, Verstappen, Alonso. Mooi rijtje van kampioenen die daar ook niet vies van waren/zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:12 schreef Donderkonijn het volgende:
Jullie vergeten dat Hamilton ook een uitgesproken smerige racer is( al vinden de Engelsen van niet). Hij schroomt er niet voor iemand van de baan te beuken als het hem uitkomt en komt daar opvallend vaak mee weg.
Zo is dat. Hamilton is daarin niet anders dan Verstappen. Al die Max het wat agressiever en Hamilton vaak wat onhandiger/lomper.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
Om kampioen te worden moet je wel een klootzakje zijn
Welk voordeel? Welke actie(s)?quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het voordeel in de tweede seizoenshelft ging toch naar Hamilton in mijn herinnering. Al deed Hamilton het natuurlijk fantastisch dat seizoen. Maar de mythe dat hij Alonso verslagen heeft klopt gewoon niet.
Dat klopt, maar Hamilton kwam/komt er in verhouding veel vaker mee weg dan de anderen, of schakelt door het nodige geluk zichzelf niet uit maar de ander wel.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach, Schumacher, Senna, Prost, Vettel, Verstappen, Alonso. Mooi rijtje van kampioenen die daar ook niet vies van waren/zijn.
Max heeft zo'n killer instinct, dat heeft vrijwel niemand op de baan nu.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zo is dat. Hamilton is daarin niet anders dan Verstappen. Al die Max het wat agressiever en Hamilton vaak wat onhandiger/lomper.
Oh, dit blijft een genot om naar te kijkenquote:Op woensdag 14 februari 2024 18:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was dat met deze ontknoping?
[ afbeelding ]
Idem hierquote:Op woensdag 14 februari 2024 21:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, dit blijft een genot om naar te kijken![]()
![]()
Kan nu de spanning van toen destijds op de bank nog voelen (en was al gaan staan ook nog)
Ik heb naar de tv zitten te schreeuwenquote:Op woensdag 14 februari 2024 21:06 schreef Sally het volgende:
[..]
![]()
Kan nu de spanning van toen destijds op de bank nog voelen (en was al gaan staan ook nog)
Ik heb op mijn knieën voor de tv gezeten en sloeg op het parkeer doorlopend van gekkigheid. By far het mooiste sportmoment ooit!quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:06 schreef Sally het volgende:
[..]
![]()
Hier ook...quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb naar de tv zitten te schreeuwen
Op het wat?quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik heb op mijn knieën voor de tv gezeten en sloeg op het parkeer doorlopend van gekkigheid. By far het mooiste sportmoment ooit!
Ik stond al te springen en te juichen toen ik hoorde dat max de pit in reed en daarna hoorde dat lewis niet ging pitten.....toen wist ik het al, mooiste sport moment in mijn leven by far.quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:06 schreef Sally het volgende:
[..]
![]()
Ah, dat zou logischer zijn dan wat ik in mn hoofd had ja!quote:
Je verhaal over de vuurwerkpotten en de buurt naar buiten doet me ook wel denken aan 1988quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:21 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
Ik stond al te springen en te juichen toen ik hoorde dat max de pit in reed en daarna hoorde dat lewis niet ging pitten.....toen wist ik het al, mooiste sport moment in mijn leven by far.
vuurwerk potten gepakt ook.....halve buurt naar buiten, geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
ik dacht dat ie als een idioot op een parkeerterrein was gaan rennen en slaan ofzoquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, dat zou logischer zijn dan wat ik in mn hoofd had ja!
Whehe... ik ook zoiets ja!quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik dacht dat ie als een idioot op een parkeerterrein was gaan rennen en slaan ofzo
quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Je verhaal over de vuurwerkpotten en de buurt naar buiten doet me ook wel denken aan 1988![]()
Champagne opengetrokken, en ook met de hele buurt buiten op het pleintje. Vond ik ook wel een bijzonder momenttoen was ik 10....geen oranje meer te vinden, met een oranje doekje langs de weg zwaaien hahaha iedereen toeterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en de gil van Toto over de radio. No Maikel no no no, zis is so not raait. schaterlachen van de spanningquote:Op woensdag 14 februari 2024 21:06 schreef Sally het volgende:
[..]
![]()
Noem 1 WDC die geen klootzak is met klootzakkerige acties.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach, Schumacher, Senna, Prost, Vettel, Verstappen, Alonso. Mooi rijtje van kampioenen die daar ook niet vies van waren/zijn.
Hamilton is niet onhandig/lomp. Hij weet precies wat hij doet en dat maakt hem achterbaks. Max doet het in your face. Schumacher deed het leep en doordacht (finishen in de pits op Silverstone terwijl hij nog een S&G penalty had bijv.). Hamilton heeft bijvoorbeeld die actie in Copse op Verstappen al 10x eerder uitgevoerd op 10 anderen, maar 'foutje' hoor.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zo is dat. Hamilton is daarin niet anders dan Verstappen. Al die Max het wat agressiever en Hamilton vaak wat onhandiger/lomper.
Ik hoor mijn eigen gedachten en mijn schreeuw nog steeds tussen het commentaar van Olav Mol door.quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:16 schreef zalkc het volgende:
[..]
Is het raar dat ik het Engelse commentaar in mijn hoofd erbij hoor?
Where can Verstappen try and get past Hamilton?
First overtaking zone, is normaly, down into turn 5
Is Verstappen far enough back- He is gonna make the launch down the inside!!
etc..
Inhaalactie Abu Dhabi GP 2021 Max /Hamilton en de goal van Kluivert 6 minuten voor tijd in de CL finale van 1995 hoort er ook bij voor mij als Ajacied.quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
By far het mooiste sportmoment ooit!
quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:30 schreef Sabata het volgende:
[..]
en de gil van Toto over de radio. No Maikel no no no, zis is so not raait. schaterlachen van de spanning
Het beste toto moment vind ik nog steeds dat filmpje van Toto dat hij reageert op het hele afwijzen van de zaak in zwart koltrui met daarachter een betonnen muur. Een reactie vanuit een uitvaartcentrum, zeg maar. De kwaliteit van Bose testen, no mikey no, dat is allemaal emotie in de sport. Dat filmpje was een doordachte.quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:40 schreef Sally het volgende:
[..]
"We went car racing" - zo dreug as maar kan![]()
![]()
![]()
Is dat die waar hij de headset van z'n kop rukt en ermee op de tafel mept?quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het beste toto moment vind ik nog steeds dat filmpje van Toto dat hij reageert op het hele afwijzen van de zaak in zwart koltrui met daarachter een betonnen muur. Een reactie vanuit een uitvaartcentrum, zeg maar. De kwaliteit van Bose testen, no mikey no, dat is allemaal emotie in de sport. Dat filmpje was een doordachte.
Buttonquote:Op donderdag 15 februari 2024 10:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Noem 1 WDC die geen klootzak is met klootzakkerige acties.
En Hakkinenquote:
Dat DTS seizoen van 2022 dat hij zei: Everyone has target on his backquote:Op donderdag 15 februari 2024 11:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het beste toto moment vind ik nog steeds dat filmpje van Toto dat hij reageert op het hele afwijzen van de zaak in zwart koltrui met daarachter een betonnen muur. Een reactie vanuit een uitvaartcentrum, zeg maar. De kwaliteit van Bose testen, no mikey no, dat is allemaal emotie in de sport. Dat filmpje was een doordachte.
quote:
Hahaha, alles had gekund die dagquote:Op donderdag 15 februari 2024 09:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik dacht dat ie als een idioot op een parkeerterrein was gaan rennen en slaan ofzo
Ook niet.quote:
Ik weet dat niet zo zeker. Copse misschien, maar Albon in Brazilië 2019 was gewoon lomp. Ik doel meer op dat soort acties, daar heeft hij er ook een aantal van.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hamilton is niet onhandig/lomp. Hij weet precies wat hij doet en dat maakt hem achterbaks. Max doet het in your face. Schumacher deed het leep en doordacht (finishen in de pits op Silverstone terwijl hij nog een S&G penalty had bijv.). Hamilton heeft bijvoorbeeld die actie in Copse op Verstappen al 10x eerder uitgevoerd op 10 anderen, maar 'foutje' hoor.
Mooie compilatie is te vinden op YT onder het nummer 'Oops I did it again'.
Check die compilatie maar.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik weet dat niet zo zeker. Copse misschien, maar Albon in Brazilië 2019 was gewoon lomp. Ik doel meer op dat soort acties, daar heeft hij er ook een aantal van.
Ik vind het ook verbazend wat Hakkinen allemaal durfde na zijn ongeluk in Australië ‘95. Ik zag laatst die documentaire van hem op Viaplay, waarin gevraagd werd waarom hij eigenlijk stopte. Hij verwees naar een crash in Melbourne begin 2001, die goed af liep en dat hij daarna is gaan nadenken over de risico’s het geluk dat hij had gehad na zijn crashes. Vreemd dat daar toch nog een wake-up call voor nodig is en dat kennelijk tussen 96 en 2000 geen rol heeft gespeeld. Het verklaart misschien wel waarom hij in 01 net iets minder was dan ervoor.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ook niet.
Ok, payback is terecht natuurlijk. Alleen factor 10? Glas met nog 1 slokje water over maar wraak willen nemen met een literkan vol gesuikerde klerezooi?
En hier moet je grote ballen voor hebben, maar ook denken over de anderen 'no matter what the risks, even death, I'm gonna take you'.
Ja, maar is dit dus zonder meer kwaadaardig of ook onkunde of lompheid?quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Check die compilatie maar.
Het is zijn signature move.
Om in je woorden te blijven.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:33 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ja, maar is dit dus zonder meer kwaadaardig of ook onkunde of lompheid?
Weet je wat een PIT manoeuvre is? Dat is iets wat elke redneck politieagent in de vs in een middagje kan leren, het is ook precies wat de heer Hamilton keer op keer doet bij de concurrentie, ik weiger te geloven dat een coureur 'per ongeluk' een expert is in het gebruik hiervan.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:33 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Lewis zat vroeger nogal vaker ergens tegenaan, een soort van Russel.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ook niet. Hij snijdt hier gewoonweg zn teammaat af.
Happens to be?
Mijn punt precies. Al vond ik Button een redelijk correcte coureur, maar daar ben ik vast wel iets van vergeten.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Noem 1 WDC die geen klootzak is met klootzakkerige acties.
Toch knap dat je dat zo zeker weet allemaal. Die onkunde etaleerde hij ook al toen hij eenvoudig wereldkampioen werd. Die zes erna heeft hij vooral veroverd omdat de auto een seconde sneller was dan de rest. Zodra hij in competitie rijdt heeft hij met regelmaat dit soort aanvaringen. Ik zie ook niet in wat hij ermee te winnen heeft. Regelmatig valt hij zelf uit of krijgt hij een straf. Het is maar net waar je wilt zien in deze.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Om in je woorden te blijven.
Onkunde? Van een 7x WDC? Geloof ik niet. Zeker niet omdat hij het al zovaak heeft gebruikt.
Lompheid? Ja, geacteerde. Dat gebruikt hij om die actie zo te laten lijken. Anderen op het verkeerde been zetten met je vermeende lompheid om er mee weg te komen. Dubbel kwaadaardig.
Hakkinen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mijn punt precies. Al vond ik Button een redelijk correcte coureur, maar daar ben ik vast wel iets van vergeten.
Ja, omdat hij dit zelf veroorzaakt. Iedere coureur weet dat als je een tikje op het achterwiel geeft die auto gaat spinnen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 15:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zodra hij in competitie rijdt heeft hij met regelmaat dit soort aanvaringen.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, omdat hij dit zelf veroorzaakt. Iedere coureur weet dat als je een tikje op het achterwiel geeft die auto gaat spinnen.
Verder zie je het toch zelf?
en hiermee zie je idd dat het geen onkunde is, want die bocht heeft hij vaker gereden en dan wist hij wel tot waar hij naar binnen konquote:
Het is zelfs een tactiek binnen de politiequote:Op donderdag 15 februari 2024 16:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, omdat hij dit zelf veroorzaakt. Iedere coureur weet dat als je een tikje op het achterwiel geeft die auto gaat spinnen.
Hij doet het expres, kwaadaardig dus. Het heeft zelfs een naam omdat het zo vaak voorkomt : De "Lewis special"quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:33 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik zie het en we zijn het erover eens dat hij veel aanrijdingen heeft. Het verschil is dat jij zeker weet dat hij het expres doet en ik dat niet volg.quote:Op donderdag 15 februari 2024 16:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die knal van van Basten als 10 jarig jochie ( en erna hele land viert feest, was fantastisch om mee te maken), Bergkamps goal tegen Argentinie 98, mede door het commentaar van van Gelder, en natuurlijk Max zijn mijn top3, met Max op de eerste plek. En je kan veel van Olav Mol zeggen maar zijn commentaar van toen erbij is wel iconisch.quote:Op donderdag 15 februari 2024 10:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Inhaalactie Abu Dhabi GP 2021 Max /Hamilton en de goal van Kluivert 6 minuten voor tijd in de CL finale van 1995 hoort er ook bij voor mij als Ajacied.
De rest volgt, zeg maar.
1 van de beste rijders heeft de pech dat hij altijd perongeluk precies de meest effectieve handeling om andere van de weg te spinnen uitvoert, sure...quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik zie het en we zijn het erover eens dat hij veel aanrijdingen heeft. Het verschil is dat jij zeker weet dat hij het expres doet en ik dat niet volg.
Altijd? Volgens mij heeft hij niet iedere race een aanrijding hoor. 2, 3 keer per jaar. Misschien een keer vier. Niet vaker of minder vaak dan de meeste rijders in het middenveld. Zo’n filmpje kun je van alle rijders maken die langer dan 10 jaar in de sport zitten. Zelfs van Verstappen. Maar jammer genoeg zijn er een hoop mensen die maar wat graag alles wat Hamilton doet willen framen als kwaadaardig.quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:21 schreef tripel7 het volgende:
[..]
1 van de beste rijders heeft de pech dat hij altijd perongeluk precies de meest effectieve handeling om andere van de weg te spinnen uitvoert, sure...
Eh nee, zo veel aanrijdingen heeft Max niet.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zo’n filmpje kun je van alle rijders maken die langer dan 10 jaar in de sport zitten. Zelfs van Verstappen.
De luchtinlaten zijn op de foto's weggepoetst lijkt het.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:36 schreef beantherio het volgende:
Toch is er iets vreemds aan de hand met de sidepods. De foto's van Silverstone waren er ook al zo onduidelijk over.
Die oops i did it again filmpjes zijn er ook van Max. Meerderequote:Op donderdag 15 februari 2024 20:39 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Eh nee, zo veel aanrijdingen heeft Max niet.
Hamilton zn racecraft is gewoon beneden peil.
Het is duidelijk dat ze het nog even geheim proberen te houden. De beelden van de presentatie waren allemaal zodanig dat je niet direct zicht had op de inlaten.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:46 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
De luchtinlaten zijn op de foto's weggepoetst lijkt het.
Gelukkig mogen we dat vrij snel weer verbannen naar het speciale topic daarvoor.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:52 schreef Dauthi het volgende:
Toch bijzonder dat tijdens release week er zoveel oude koeien uit de sloot worden gehaald in dit topic.
Ik was net ff te jong voor '88 bewust mee te maken. Ik weet wel de legendarische 2-1 tegen Duitsland daarvoor omdat ik mij helemaal de pleuris schrok. Mn oudere neven schreeuwen en op de bank te springen, ouders, tantes, ooms door dollen heen. Een van mn eerste bewuste herinneringen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:06 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Die knal van van Basten als 10 jarig jochie ( en erna hele land viert feest, was fantastisch om mee te maken), Bergkamps goal tegen Argentinie 98, mede door het commentaar van van Gelder, en natuurlijk Max zijn mijn top3, met Max op de eerste plek. En je kan veel van Olav Mol zeggen maar zijn commentaar van toen erbij is wel iconisch.
De laatste jaren zeker niet, ook deels door zijn superieure auto waardoor de duels niet nodig zijn. Maar in het begin van zijn carrière kwam hij wel zo nu en dan met collega’s in aanraking. Begin 2018 zelfs dusdanig veel dat hij in kritiek kwam te staan na 3 aanrijdingen waar hij bij betrokken was in de eerste 5 of 6 races.quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:39 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Eh nee, zo veel aanrijdingen heeft Max niet.
Hamilton zn racecraft is gewoon beneden peil.
Zal ermee te maken hebben dat de releases nog steeds helemaal niets zeggen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:52 schreef Dauthi het volgende:
Toch bijzonder dat tijdens release week er zoveel oude koeien uit de sloot worden gehaald in dit topic.
Denk niet, eigenlijk weet ik het wel zeker, dat hij het doet met een gedachte van "haha, I'm evil, dus ik knal hem er lekker af, boeien". Ik heb Lewis niet hoog zitten, maar zo erg is het ook weer niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
De laatste jaren zeker niet, ook deels door zijn superieure auto waardoor de duels niet nodig zijn. Maar in het begin van zijn carrière kwam hij wel zo nu en dan met collega’s in aanraking. Begin 2018 zelfs dusdanig veel dat hij in kritiek kwam te staan na 3 aanrijdingen waar hij bij betrokken was in de eerste 5 of 6 races.
Er is geen misverstand over dat Hamilton een mindere racer is dan Verstappen, ik bestrijd alleen dat hij het met opzet doet omdat hij gemeen is zoals het geïnsinueerd wordt.
Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik erger vind.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
De laatste jaren zeker niet, ook deels door zijn superieure auto waardoor de duels niet nodig zijn. Maar in het begin van zijn carrière kwam hij wel zo nu en dan met collega’s in aanraking. Begin 2018 zelfs dusdanig veel dat hij in kritiek kwam te staan na 3 aanrijdingen waar hij bij betrokken was in de eerste 5 of 6 races.
Er is geen misverstand over dat Hamilton een mindere racer is dan Verstappen, ik bestrijd alleen dat hij het met opzet doet omdat hij gemeen is zoals het geïnsinueerd wordt.
Normaal gesproken zenden ze alles live uit. Zal toch dit jaar niet anders zijn?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:42 schreef beantherio het volgende:
Volgende week testen!![]()
Gaat F1TV Pro daar nog iets van uitzenden?
Daar denken ze bij F1technical toch wat anders over.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zal ermee te maken hebben dat de releases nog steeds helemaal niets zeggen.
Dat is niet altijd zo geweest. En van vorig jaar was ik het alweer vergeten.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Normaal gesproken zenden ze alles live uit. Zal toch dit jaar niet anders zijn?
Alleen het allereerste jaar niet, volgens mij is je geheugen stukquote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:51 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat is niet altijd zo geweest. En van vorig jaar was ik het alweer vergeten.
Precies dit ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Denk niet, eigenlijk weet ik het wel zeker, dat hij het doet met een gedachte van "haha, I'm evil, dus ik knal hem er lekker af, boeien". Ik heb Lewis niet hoog zitten, maar zo erg is het ook weer niet.
Denk echter wel dat hij onnodig veel risico neemt als hij ziet dat hij verslagen is/wordt (Silverstone vs Max, meerdere keren met Rosberg etc) of als hij ergens snel langs moet (Albon). Of dat dan is dat hij bewust risico neemt of gewoon denkt van "ik ben Lewis, ïk ben geweldig, ze moeten maar aan de kant gaan" is een tweede. Dat weet niemand behalve hij zelf.
Lewis is, samen met Max, absoluut de top als het aankomt op strakke rondjes rijden als er geen andere auto's in de buurt rijden. Zodra er gevechten komen heeft Lewis het vaak lastiger dan Max dat heeft en daar zit wat mij betreft echt het verschil tussen die twee.
Dat van die schikking zullen ze toch niet verzinnen bij de T. neem ik aan? Ik denk dat het klaar is voor Horner.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:15 schreef Evenstar het volgende:
Ja wat is het nou ..... eerst was het niet seksueel en nu opeens wel. Dit voelt wel een beetje als "oh hij wankelt nog niet genoeg, even wat meer olie op het vuurtje gooien".
Kijk, als die zich op zo'm manier heeft misdragen dan is het gewoon over en uit .... maar hoe relaxed hij er gisteren nog stond vind ik dit wel weer een rare wending.
Ik weet hiet niet man. Ik vind het sowieso raar dat juist Telegraaf steeds met de primeurs komt. Stinkt behoorlijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:26 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat van die schikking zullen ze toch niet verzinnen bij de T. neem ik aan? Ik denk dat het klaar is voor Horner.
Precies ook op een moment dat het iets ondergeschoven is inderdaad.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:15 schreef Evenstar het volgende:
Ja wat is het nou ..... eerst was het niet seksueel en nu opeens wel. Dit voelt wel een beetje als "oh hij wankelt nog niet genoeg, even wat meer olie op het vuurtje gooien".
Kijk, als die zich op zo'm manier heeft misdragen dan is het gewoon over en uit .... maar hoe relaxed hij er gisteren nog stond vind ik dit wel weer een rare wending.
Met straks de 1e tests en 1e race op komst geloof ik niet dat dit over gaat waaien..in ieder geval niet tot RB met een statement komtquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:31 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik weet hiet niet man. Ik vind het sowieso raar dat juist Telegraaf steeds met de primeurs komt. Stinkt behoorlijk.
Nu leek het net een beetje over te waaien en krijg je dit weer. Waar rook is is vast vuur, maar ik vind de gang van zaken apart.
Bij de T verzinnen ze zo vaak iets om de sensatie. En is het niet verzinnen is het wel aandikken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:26 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat van die schikking zullen ze toch niet verzinnen bij de T. neem ik aan? Ik denk dat het klaar is voor Horner.
In deze zaak hebben in ieder geval wel een goede bron, lijkt het..quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bij de T verzinnen ze zo vaak iets om de sensatie. En is het niet verzinnen is het wel aandikken.
Eentje die blijkbaar de appjes heeft, want de Telegraaf heeft ze ingezien.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In deze zaak hebben in ieder geval wel een goede bron, lijkt het..
Of Oliver Oakes.quote:
Verandering van spice doet eten.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:15 schreef streamjohan het volgende:
Spice girltje thuis op de bank, en dan gek doen naar een andere vrouw
Zou echt kanjerdom zijn ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:15 schreef streamjohan het volgende:
Spice girltje thuis op de bank, en dan gek doen naar een andere vrouw
Ik heb T. nog nooit zien melden dat iemand van sekseel grensoverschrijdend gedrag beschuldigd is zonder dat het klopte. Dat mensen altijd maar weer vluchten in dat iets vast verzonnen is omdat ze gewoonweg niet willen dat het waar is.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bij de T verzinnen ze zo vaak iets om de sensatie. En is het niet verzinnen is het wel aandikken.
Ik noem het niet voor niets de Televaag. Roddeljournalistiek. Bovenste plankje.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Moet haast wel uit woonwagenkamp Verstappen komen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:31 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik weet hiet niet man. Ik vind het sowieso raar dat juist Telegraaf steeds met de primeurs komt. Stinkt behoorlijk.
Nu leek het net een beetje over te waaien en krijg je dit weer. Waar rook is is vast vuur, maar ik vind de gang van zaken apart.
Ik hoop dat het niet waar is, iig...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik heb T. nog nooit zien melden dat iemand van sekseel grensoverschrijdend gedrag beschuldigd is zonder dat het klopte. Dat mensen altijd maar weer vluchten in dat iets vast verzonnen is omdat ze gewoonweg niet willen dat het waar is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Lijkt mij sterk dat die over de appjes van de medewerkster beschikken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:41 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Moet haast wel uit woonwagenkamp Verstappen komen.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet waar is, iig...
Het net sluit zich echter wel steeds meer, en het lijkt wel een negatieve kant op te gaan.De beschuldiging zal zeker weten kloppen. Dat betekent nog niet dat hij het echt gedaan heeft natuurlijk, maar de beschuldiging zal er echt wel liggen. Als er echt appjes met een pik gestuurd zijn dan wordt het weer moeilijk voor hem. En dan vooral omdat hij leidinggevende is. Het boeit dan niet zoveel dat de vrouw in kwestie leuk meegedaan heeft en misschien meegedaan of zelfs uitgelokt heeft. Het maakt het natuurlijk wel uitermate triest dat ze het vervolgens gaat lekken als het niet ongewenst was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rini dankjewel.
Dat lijkt me ook niet. Het is ook het hoofdconcern dat het overzoek doet. Maar het lijkt me ook sterk dat Verstappen niet exact weet wat er speelt. En dat zou natuurlijk wel het lek kunnen verklaren. Maar zeker weet je dat nooit. Erik van haren is wel echt inside dat team en heeft wel meer bronnen dan alleen Verstappen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat die over de appjes van de medewerkster beschikken.
Want die willen het team doen wankelen? Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:41 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Het kan zijn dat die vrouw intern geen gehoor kreeg wat eigenlijk al een kwalijke zaak is en dus wel gedwongen werd om het in Oostenrijk te melden.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet. Het is ook het hoofdconcern dat het overzoek doet. Maar het lijkt me ook sterk dat Verstappen niet exact weet wat er speelt. En dat zou natuurlijk wel het lek kunnen verklaren. Maar zeker weet je dat nooit. Erik van haren is wel echt inside dat team en heeft wel meer bronnen dan alleen Verstappen.
Door Chris Woerts, die is echt totaal niet serieus te nemen. Horner in kamp Pérez, op basis waarvan??quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Gisteren werd bij Vandaag Inside gesuggereerd dat er een kamp Marko-Verstappen zou zijn en een kamp Horner-Perez.
Er zijn wat dingetjes gebeurd natuurlijk de afgelopen 2 seizoenen en dan kan het maar zo uit de hand lopen.
Weet ik toch ook niet, kan ook verzonnen zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Door Chris Woerts, die is echt totaal niet serieus te nemen. Horner in kamp Pérez, op basis waarvan??
Het was vroeger zo dat Horner wel goed was met Ricciardo, terwijl Marko vooral gecharmeerd was van Verstappen. Ik denk dat Woerts de klok heeft horen luiden, maar dat dat het is. Waarom zou Horner dan zijn van Pérez?
Maar dat heeft toch allemaal niks te maken met of Horner wel of geen foto's, teksten whatever naar die dame gestuurd heeft? Of is die vrouw een puppet van een anti-Horner kamp? Of gaat het hier vooral om het lekken naar media?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Weet ik toch ook niet, kan ook verzonnen zijn.
Maar de dingetjes als de steun van Marko aan De Vries, de beledigingen van Marko aan Perez, weigeren van Verstappen om Perez te helpen in het WK.
Misschien dat Horner te veel de eer van de 3 WK's naar zichzelf trok in de ogen van Jos. Of dat Jos vindt dat Horner Perez en uit had moeten gooien. En Horner dat niet wou.
Het ging of het Verstappen-woonwagenkamp naar de Telegraaf lekte, wat de reden zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch allemaal niks te maken met of Horner wel of geen foto's, teksten whatever naar die dame gestuurd heeft? Of is die vrouw een puppet van een anti-Horner kamp?
Ah, zo.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het ging of het Verstappen-woonwagenkamp naar de Telegraaf lekte, wat de reden zou kunnen zijn.
Zou niet de eerste keer zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:14 schreef Dazalbest1 het volgende:
Heb het artikel niet kunnen lezen want premium maar het doen van een bod om te schikken bij iets wat niet waar zou zijn, is wel extreem mega ultra stupid natuurlijk
Max doet het niet steeds op EXACT dezelfde manier. Hamilton wel, dta is het verschil en daar kan je het aan zien. Zo ook toen in Copse, je kan duidelijk zien dat HAM veels te veel snelheid die bocht in mee nam en die bocht nevernooitniet meer ging halen. Dat was gewoon 100% een bewuste actie.quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die oops i did it again filmpjes zijn er ook van Max. Meerdere
Het ging er alleen over of je van andere rijders dan Hamilton zo'n filmpje kon maken. Dat kan want die zijn er.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:26 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Max doet het niet steeds op EXACT dezelfde manier. Hamilton wel, dta is het verschil en daar kan je het aan zien. Zo ook toen in Copse, je kan duidelijk zien dat HAM veels te veel snelheid die bocht in mee nam en die bocht nevernooitniet meer ging halen. Dat was gewoon 100% een bewuste actie.
En ik zeg dat het verschil in die filmpjes met de anderen is dat Ham het 100% bewust doet en de anderen niet. Kijk 1 keer dat kan gebeuren. Maar bij Ham gebeurt het 10x op dezelfde manier met hetzelfde resultaat. Dat is gewoon geen toeval.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het ging er alleen over of je van andere rijders dan Hamilton zo'n filmpje kon maken. Dat kan want die zijn er.
[ afbeelding ]
Nee, dat kan je dus niet. Je kan alleen van Lewis een filmpje maken met meerdere incidenten waarbij hij op min of meer dezelfde manier iemand er af knalt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het ging er alleen over of je van andere rijders dan Hamilton zo'n filmpje kon maken. Dat kan want die zijn er.
[ afbeelding ]
Het is de Televaag. De meest onbetrouwbare krant van Nederland. Ik geef het 50/50quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:26 schreef alpeko het volgende:
[..]
Grappig, want dat dacht ik ook toen ik de nieuwe sidepods van RB bekeek. En sowieso ook de evolutie van de sidepods bij RB gedurende het seizoen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:00 schreef zalkc het volgende:
[ afbeelding ]
Was Mercedes iets op het spoor?
Ik lach me kapot als Newey met het mercedes concept aan de haal is gegaan, het werkend heeft gerkegen en het retesnel blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Grappig, want dat dacht ik ook toen ik de nieuwe sidepods van RB bekeek. En sowieso ook de evolutie van de sidepods bij RB gedurende het seizoen.
Ik denk dat ze bij Mercedes de bel hebben horen luiden, maar de klepel niet wisten te vinden.
Het ging over de naam "Oops I did it again" van die serie filmpjes. Niet over de inhoud.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee, dat kan je dus niet. Je kan alleen van Lewis een filmpje maken met meerdere incidenten waarbij hij op min of meer dezelfde manier iemand er af knalt.
Van Max kan je wel een filmpje maken dat hij op meerdere verschillende manieren een crash veroorzaakt of in een crash terecht komt, maar niet keer op keer op keer op een soortgelijke manier. Dat is het verschil.
Het zou me weinig verbazen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:55 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik lach me kapot als Newey met het mercedes concept aan de haal is gegaan, het werkend heeft gerkegen en het retesnel blijkt te zijn.
Jup, die titel slaat op dat hij constant dezelfde manoeuvre uithaalt. De signature move van Hamilton.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het ging over de naam "Oops I did it again" van die serie filmpjes. Niet over de inhoud.
Die zekerheidquote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:58 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
En ik zeg dat het verschil in die filmpjes met de anderen is dat Ham het 100% bewust doet en de anderen niet. Kijk 1 keer dat kan gebeuren. Maar bij Ham gebeurt het 10x op dezelfde manier met hetzelfde resultaat. Dat is gewoon geen toeval.
Het heeft niks voor niks de naam "Hamilton special" gekregen op reddit.
feiten, geen haatquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Die zekerheid100% bewust. Wat zit de haat dan diep. Sterkte ermee!
Denk vooralsnog dat het een trolletje is, er zijn ook geen goeie beelden van de sidepods.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het zou me weinig verbazen.
ik denk dat het intern afgehandeld zou worden, alleen wil verstappen sinds Monaco 2022 Checo weg hebben en Max is loyaal aan Pa en Helmut, dus niet aan Horner.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:41 schreef Cilantro het volgende:
[..]
poetry in motionquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het zal toch wat zijn als Hamilton in z'n Ferrari volgend jaar per abuis een pitstop maakt bij het team van Mercedes.
Wel grappig dat Ferrari eerste de verkeerde video uploade.quote:
"Hey, this isn't my pitbox!"quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het zal toch wat zijn als Hamilton in z'n Ferrari volgend jaar per abuis een pitstop maakt bij het team van Mercedes.
Typisch Ferrari, nu maken ze de fouten al voor het begonnen is.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wel grappig dat Ferrari eerste de verkeerde video uploade.
Daar was rechtsvoor een seconde trager.
Misschien moeten ze even iemand anders op dat twitter account zetten.
Ik alleen al het feit dat het gelekt is naar een Nederlandse krant de schijn opwerpt dat er gelekt is vanuit het Verstappen-kamp. Het zal momenteel niet bepaald gezellig zijn binnen Red-Bull denk ik.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk dat het intern afgehandeld zou worden, alleen wil verstappen sinds Monaco 2022 Checo weg hebben en Max is loyaal aan Pa en Helmut, dus niet aan Horner.
Misschien zagen ze nu hun kans om hem eruit te werken, dus is er gelekt naar de Telegraf?
Ik heb weinig zin Horner te verdedigen als het een idd een creep is, maar dit is zo'n raar verhaal dat ik er geen bal van geloof. Zoals eerder al aangehaald: hoe komen zij aan de inhoud van die berichten? Waarom zulk groot F1 nieuws lekken naar de fokking NLse Telegraaf, terwijl er Britse/Duitse/buitenlandse tabloids zijn die hiervan smullen? Dan heb je tenminste ook niet gelijk een grote rode pijl boven je hoofd die naar jou wijst.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk dat het intern afgehandeld zou worden, alleen wil verstappen sinds Monaco 2022 Checo weg hebben en Max is loyaal aan Pa en Helmut, dus niet aan Horner.
Misschien zagen ze nu hun kans om hem eruit te werken, dus is er gelekt naar de Telegraf?
dat team is slimmer met geld, dan met dit soort dingen?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb weinig zin Horner te verdedigen als het een idd een creep is, maar dit is zo'n raar verhaal dat ik er geen bal van geloof. Zoals eerder al aangehaald: hoe komen zij aan de inhoud van die berichten? Waarom zulk groot F1 nieuws lekken naar de fokking NLse Telegraaf, terwijl er Britse/Duitse/buitenlandse tabloids zijn die hiervan smullen? Dan heb je tenminste ook niet gelijk een grote rode pijl boven je hoofd die naar jou wijst.
Ik vind dat wat vergezocht, denk dat Horner Ric wel in die auto wil, dat Perez er nog zit zal ook met een goed dichtgetimmerd contract te maken hebben.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dit wilde ik ook net zeggen, idd. Alsof Max dit soort vermoeiende trucjes nodig heeft om Checo voor te blijven.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:39 schreef Tarado het volgende:
Dat Verstappen een bepalende factor is lijkt me niet meer dan logisch maar daar hoeft hij helemaal geen spelletjes voor te spelen.
Je kan alleen van Hamilton een filmpje maken waar hij op min of meer dezelfde manier iemand uitschakelt. 1x =toeval. 10x hetzelfde trucje is dat niet meer. Ik vind Hamilton geen slechte coureur, maar hij is wel de meest smerige die er op dit moment mee doet. En Copse was bewust ja, dat kan je duidelijk zien aan de snelheid die hij de bocht in mee neemt, en dat hij de auto naar buiten laat lopen waardoor hij ruim de apex mist. Als Max daar niet had gezeten was die rechtdoor de bocht uit geschoten, met die snelheid haal je die bocht nooit.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Die zekerheid100% bewust. Wat zit de haat dan diep. Sterkte ermee!
Dat van Monaco vergeet hij nooit, Max en Jos hebben een goed geheugen, misschien speelt er nog meer achter de schermen, iig voordat Helmut zijn contract verlengde probeer Horner een powergrab, dat kwam in de media ook naar voren.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Dit wilde ik ook net zeggen, idd. Alsof Max dit soort vermoeiende trucjes nodig heeft om Checo voor te blijven.
OK Yvonnequote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat van Monaco vergeet hij nooit, Max en Jos hebben een goed geheugen, misschien speelt er nog meer achter de schermen, iig voordat Helmut zijn contract verlengde probeer Horner een powergrab, dat kwam in de media ook naar voren.
https://nl.motorsport.com(...)veranderen/10534154/
https://www.gpfans.com/nl(...)sen-marko-en-horner/
https://www.crash.net/f1/(...)hip-christian-horner
https://nl.motorsport.com(...)l-contract/10533686/
Als ik 1 nadeel kan noemen aan de sterrenstatus van Verstappen is het wel al die achterklap aan clickbaits wat er voorbij komt.quote:
Sowieso wint Max er geen bal mee als RBR reputatieschade lijdt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Dit wilde ik ook net zeggen, idd. Alsof Max dit soort vermoeiende trucjes nodig heeft om Checo voor te blijven.
ja en, ik creëer die artikelen toch zelf niet!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik 1 nadeel kan noemen aan de sterrenstatus van Verstappen is het wel al die achterklap aan clickbaits wat er voorbij komt.
Verder prima als jij het interessant vindt, maar ik niet zo.
Dat. Er lijkt meer achter te zitten dan het op het eerste gezicht lijkt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb weinig zin Horner te verdedigen als het een idd een creep is, maar dit is zo'n raar verhaal dat ik er geen bal van geloof. Zoals eerder al aangehaald: hoe komen zij aan de inhoud van die berichten? Waarom zulk groot F1 nieuws lekken naar de fokking NLse Telegraaf, terwijl er Britse/Duitse/buitenlandse tabloids zijn die hiervan smullen? Dan heb je tenminste ook niet gelijk een grote rode pijl boven je hoofd die naar jou wijst.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Maar ook F1 nieuws: de geruchtenmolen gaat lekker, en momenteel komt het verhaal naar boven dat RB de ultieme trolactie gaat uitvoeren: zero-pods.
Mercedes en #TeamLH :quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:33 schreef rotaderp44 het volgende:
is RB nu echt mercedes aan het trollen ?
Het kan echter zo zijn dat we vanaf de Grand Prix van Japan wél het zero-sidepod-concept gaan zien op de Red Bull. Volgens Autosport zal de energydrankfabrikant in Bahrein, Saoedi-Arabië en Australië rijden met de bredere sidepods, zoals we die zagen bij de lancering, vanwege de hogere temperaturen. Voor de wedstrijd op Suzuka, die traditioneel werd gehouden in oktober maar nu verplaatst is naar begin april, zal Red Bull naar verluidt haar eigen interpretatie van het zero-sidepod-concept introduceren.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 20:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mercedes en #TeamLH :
[ afbeelding ]
neequote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Hier zou een topic over moeten komen. In SHO bij voorkeur.
Al besprokenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:27 schreef Refragmental het volgende:
Wtf... zie net dat de eerste 2 races op een zaterdag worden gereden. Wtf is het idee daar nou weer achter?
Vegas half, is gewoon binnen de NLtijdzone op zondagquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Al besproken![]()
De reden!
P.S. Let op, Vegas ook.
Kun je daarna doorgaan naar de kroegquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:27 schreef Refragmental het volgende:
Wtf... zie net dat de eerste 2 races op een zaterdag worden gereden. Wtf is het idee daar nou weer achter?
Wie doet dat nog met die achterlijke horeca prijzen?...quote:Op zondag 18 februari 2024 08:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kun je daarna doorgaan naar de kroeg
gelukkig vroeger zat uit geweest en naar feesten etc, nu wel een beetje klaar mee EN het is echt heel druk en compeet achterlijke prijzen voor een avondje uit/eten.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wie doet dat nog met die achterlijke horeca prijzen?...
Eerst thuis kratje hertog naar achterover kiepen met vrienden. Dan pas gaan. Scheelt een bak geldquote:Op zondag 18 februari 2024 10:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wie doet dat nog met die achterlijke horeca prijzen?...
quote:Op zondag 18 februari 2024 17:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bijna testcake.
@:TheStigsDutchCousin
In Bahrein zal het wel weer stoffig zijn, ja.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal de RB20 de concurrentie in het stof laten en ze stof tot nadenken geven?
Vorige week regende het daar nogquote:Op zondag 18 februari 2024 18:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In Bahrein zal het wel weer stoffig zijn, ja.
Komt pas in Japan.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:44 schreef shiz het volgende:
Is het niet meer 'vertical inlet' dan 'zero sidepod
Inderdaad, het is ook gewoon een soort Newey verheerlijking met een omweg van TeamLH. Volgens mij probeerde Mercedes de hele pod uit de weg te krijgen terwijl RB hem gebruikt om de luchtstroom netjes naar de achterkant te geleiden. Dat ljiken mij tegenovergestelde concepten. Dat je de luchtinlaten klein wil hebben staat daar los van want dat is aerodynamisch verloren lucht.quote:Op maandag 19 februari 2024 09:44 schreef shiz het volgende:
Is het niet meer 'vertical inlet' dan 'zero sidepod'?
[ afbeelding ]
Da's toch een podvis?
Ik bedoel, de Mercedes zag er vergelijkbaar uit als een blobfish...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, Viaplay en F1TVquote:Op maandag 19 februari 2024 10:38 schreef THEFXR het volgende:
wordt er iets van de testdagen uitgezonden?
Gas erop!quote:
Ik vind het toch wel een raar verhaal hoor.quote:Op maandag 19 februari 2024 10:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt pas in Japan.
En ja, Japan is vroeg dit jaar.
Kan nu gewoon een evolutie van de 2023-auto zijn terwijl ze stiekem zo veel mogelijk concepten testen voor de grote update.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel een raar verhaal hoor.
Komt er dan in Japan een compleet nieuwe auto? Zo'n concept kan je toch niet toepassen op een auto, zonder dat je heel veel andere dingen moet aanpassen. Alles hangt met elkaar samen. Of ze komen in Japen met een auto die 75% anders is of het is echt een broodje aap verhaal.
Wat verwacht je dat ze anders gaan zeggen?quote:Op maandag 19 februari 2024 13:30 schreef Cilantro het volgende:
Max en Checo hebben in de RB20 gereden en klinken positief.
https://www.instagram.com/reel/C3h0gWiMr4y
The car sucks soooooooo bad.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat verwacht je dat ze anders gaan zeggen?
Dit ja, ik geloof er ook niet zoveel van, waarom zouden ze dat risico nemen, ze hebben de meeste tijd gehad/genomen voor de 24 auto en dan zouden ze ermee wachten tot Japan.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel een raar verhaal hoor.
Komt er dan in Japan een compleet nieuwe auto? Zo'n concept kan je toch niet toepassen op een auto, zonder dat je heel veel andere dingen moet aanpassen. Alles hangt met elkaar samen. Of ze komen in Japen met een auto die 75% anders is of het is echt een broodje aap verhaal.
Toto: but Checo said:quote:Op maandag 19 februari 2024 13:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat verwacht je dat ze anders gaan zeggen?
Japan is de vierde race. Dus dat valt reuze mee. En er zijn over het algemeen meer teams die eerder updates/upgrades meenemen naar races, zeker in het begin. Omdat onderdelen het in de races toch minder doen dan verwacht.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja, ik geloof er ook niet zoveel van, waarom zouden ze dat risico nemen, ze hebben de meeste tijd gehad/genomen voor de 24 auto en dan zouden ze ermee wachten tot Japan.
Een ingeplande upgrade is heel wat anders dan met een nieuw concept komen, lijkt me geen stap van een team dat "on top of things" is.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Japan is de vierde race. Dus dat valt reuze mee. En er zijn over het algemeen meer teams die eerder updates/upgrades meenemen naar races, zeker in het begin. Omdat onderdelen het in de races toch minder doen dan verwacht.
CFD kan maar zoveel voorspellen. Een windtunnel ook. Als het echt een heel nieuw concept is, zie Mercedes, kan dat niet zo maar veranderd worden. Maar een kleine verandering word vaker gedaan na een paar races.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een ingeplande upgrade is heel wat anders dan met een nieuw concept komen, lijkt me geen stap van een team dat "on top of things" is.
Ja dus een ander concept wordt het dan toch niet, wat ik begreep is dat het in Japan rond die tijd wat kouder is dan de eerste 3 races en ze daarom wat zullen aanpassen qua koeling.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
CFD kan maar zoveel voorspellen. Een windtunnel ook. Als het echt een heel nieuw concept is, zie Mercedes, kan dat niet zo maar veranderd worden. Maar een kleine verandering word vaker gedaan na een paar races.
Ze passen regelmatig de koelingssystemen aan vanwege de temperaturen. Meer of minder gaten voor koeling.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dus een ander concept wordt het dan toch niet, wat ik begreep is dat het in Japan rond die tijd wat kouder is dan de eerste 3 races en ze daarom wat zullen aanpassen qua koeling.
Daarom, maar we hebben het erover, daar zal het wel om gaan.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ze passen regelmatig de koelingssystemen aan vanwege de temperaturen. Meer of minder gaten voor koeling.
Zelfde geldt voor de achterspoiler. Ook die is circuit afhankelijk.
Vanwege de hoge(re) temperaturen in de eerste races. Dus daar hebben ze sidepods met grotere inlaten. Vanaf Japan zullen die een stuk kleiner zijn volgens de geruchten. Of het echt zeropods worden waag ik te betwijfelen, maar smaller dan we tot nog toe gezien hebben, geloof ik wel.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja, ik geloof er ook niet zoveel van, waarom zouden ze dat risico nemen, ze hebben de meeste tijd gehad/genomen voor de 24 auto en dan zouden ze ermee wachten tot Japan.
Thuiswerken dus woensdag met schuin oog op 2e schermquote:Op maandag 19 februari 2024 16:08 schreef Tarado het volgende:
[x]https://twitter.com/ErikvHaren/status/1759588841529156066[/x]
Voor cake wel, maar niet voor een racequote:
Ja, maar een upgrade is één ding, maar een heel nieuw concept is toch echt wat anders.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Japan is de vierde race. Dus dat valt reuze mee. En er zijn over het algemeen meer teams die eerder updates/upgrades meenemen naar races, zeker in het begin. Omdat onderdelen het in de races toch minder doen dan verwacht.
Het einde alleen al is onrealistisch. Een Ferrari die zonder problemen wegrijdt bij een pitstopquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:42 schreef D_A het volgende:
[x]https://twitter.com/F1/status/1759957282039755125[/x]![]()
![]()
Ik wil die RB20 horenquote:
Ik kijk in het off-season altijd oude jaaroverzichten en na het horen van de V10's en V8's vind ik de hedendaagse F1-motoren nog verschrikkelijker klinken.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wil die RB20 horen
weet ook nog wel een oude auto die ook bijzondere geluiden maakte als ik daarin mee reed....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik kijk in het off-season altijd oude jaaroverzichten en na het horen van de V10's en V8's vind ik de hedendaagse F1-motoren nog verschrikkelijker klinken.
Die oude auto is inmiddels ten grave gedragen. Zelfs ik ga met de tijd mee.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:53 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
weet ook nog wel een oude auto die ook bijzondere geluiden maakte als ik daarin mee reed....
Nog 1x Steiner genot.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:42 schreef D_A het volgende:
[x]https://twitter.com/F1/status/1759957282039755125[/x]![]()
![]()
Daarom hou ik die geluiden beperkt tot mijn nostalgische geheugen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik kijk in het off-season altijd oude jaaroverzichten en na het horen van de V10's en V8's vind ik de hedendaagse F1-motoren nog verschrikkelijker klinken.
Gewoon volgend seizoen Will Buxton vervangen door Gunter Steinerquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | woensdag: ochtend middag ---------- ------- ------ Alpine: Ocon Gasly Aston Martin: Alonso Stroll Ferrari: Leclerc Sainz Haas: Magnussen Hulkenberg McLaren: Piastri Norris Mercedes: Russell Russell Red Bull Racing: Verstappen Verstappen Sauber: Bottas Zhou VCARB: Tsunoda Ricciardo Williams: Albon Sargeant |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | donderdag: ochtend middag -------- ------- ------ Alpine: Gasly Ocon Aston Martin: Alonso Stroll Ferrari: TBC TBC Haas: Hulkenberg Magnussen McLaren: Piastri Norris Mercedes: Hamilton Hamilton Red Bull Racing: Perez Verstappen Sauber: Zhou Bottas VCARB: Tsunoda Ricciardo Williams: Sargeant Sargeant |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | vrijdag: ochtend middag --------- ------- ------ Alpine: Ocon Gasly Aston Martin: Stroll Alonso Ferrari: TBC TBC Haas: Magnussen Hulkenberg McLaren: Norris Piastri Mercedes: Hamilton Russell Red Bull Racing: Perez Perez Sauber: Bottas Zhou VCARB: Ricciardo Tsunoda Williams: Albon Albon |
Dat de website die al weet ik veel hoe lang in de reet van Viaplay zit zoiets publiceert zegt echt watquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:23 schreef THEFXR het volgende:
Viaplay en F1 TV Pro hebben lak aan de Nederlandse Formule 1-kijkers
https://www.gpblog.com/nl(...)rmule-1-kijkers.html
schijnbaar betalen ze zelf ook om F1 te zienquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat de website die al weet ik veel hoe lang in de reet van Viaplay zit zoiets publiceert zegt echt wat
Ik zit al klaarquote:Op woensdag 21 februari 2024 07:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
F1 / [Live] Testdagen F1 Bahrein 2024
Live topic voor de testdagen is er
Ik heb hard en mediums gezien.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:45 schreef Black-Death het volgende:
Welke banden rijden ze eigenlijk mee? Of hebben ze alle 5 de compounds mee?
Haha ja die zou ik dan ook wel aandurvenquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:46 schreef Rianne84 het volgende:
[x]https://twitter.com/RBR_Daily/status/1760282298006524281[/x]
"Ik doe zogenaamd vrijgevig, maar uiteindelijk geef ik toch niets"
Moet er alleen niets met Max gebeuren, anders ben je je geld alsnog kwijtquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:46 schreef Rianne84 het volgende:
[x]https://twitter.com/RBR_Daily/status/1760282298006524281[/x]
"Ik doe zogenaamd vrijgevig, maar uiteindelijk geef ik toch niets"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Moet er alleen niets met Max gebeuren, anders ben je je geld alsnog kwijt
Verstappen wordt zelfs met één been kampioen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maandbedrag?quote:
Billy Bob is nogal goed gelovigquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
F1 1999: Wij hebben een Nigeriaanse Prins als vage sponsor.
Indycar 2024: Hold my beer.
Toch apart dat Lewis in the centre of attention staat (zit) en niet de regerend wereldkampioen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 02:51 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Geinig fotootje.
[ afbeelding ]
7-3quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toch apart dat Lewis in the centre of attention staat (zit) en niet de regerend wereldkampioen.
Ik kan er geen enkele logische volgorde in vindenquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toch apart dat Lewis in the centre of attention staat (zit) en niet de regerend wereldkampioen.
Ouwe lul moet zitten en Yuki zit echt in een poephouding.quote:Op donderdag 22 februari 2024 02:51 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Geinig fotootje.
[ afbeelding ]
En Ocon is de enige die je er met gemak af kan knippen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daarom zal die hem wel 5x op rij hebben verslagen jaquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton weer ouderwets dicht achter Bottas.
Bottas is helemaal geen maatstaf. Die had het al lastig om een bijna bejaarde Massa te verslaan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarom zal die hem wel 5x op rij hebben verslagen ja
"We got goet peepol"quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:02 schreef SiGNe het volgende:
Toch fijn dat Haas in elk geval weer iemand met een dik accent hebben aangenomen.
Er is een Live topic he?quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:02 schreef SiGNe het volgende:
Toch fijn dat Haas in elk geval weer iemand met een dik accent hebben aangenomen.
En Zhou.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bottas is helemaal geen maatstaf. Die had het al lastig om een bijna bejaarde Massa te verslaan.
Ze hebben niet door dat de coronaperiode al enige tijd voorbij is ...quote:Op donderdag 22 februari 2024 02:51 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Geinig fotootje.
[ afbeelding ]
Iemand al met dts begonnen? Met zo’n “saai” seizoen zullen ze een hoop poespas hebben opgescharreld zeker?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Om alvast in de stemming te komen voor volgende week
Ik hoorde net dat ze Nyck gefilmd hebben terwijl hij zijn ramen laptequote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Iemand al met dts begonnen? Met zo’n “saai” seizoen zullen ze een hoop poespas hebben opgescharreld zeker?
Ja, ik.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Iemand al met dts begonnen? Met zo’n “saai” seizoen zullen ze een hoop poespas hebben opgescharreld zeker?
Dat klopt. Als was dat ramen lappen gewoon een spuitbus glasreiniger leegspuitenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat ze Nyck gefilmd hebben terwijl hij zijn ramen lapte
1 net gezien ja. Lijkt er wel op dat ze het al snel over de strijd achter Max willen hebben.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ik.
Aflevering 2 gaat vooralsnog over het falen van Nyck de Vries. Aflevering 1 ging over Aston Martin/Lance Stroll.
Vooralsnog speelt Max absoluut geen rol inderdaad.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
1 net gezien ja. Lijkt er wel op dat ze het al snel over de strijd achter Max willen hebben.
Tja, wel een onderbelichte kant van het vorige seizoen natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat ze Nyck gefilmd hebben terwijl hij zijn ramen lapte
Beetje van beiden denk ik. Het zal ook niet goed zijn voor de motivatie als ze nu blijken achter te lopen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:06 schreef Donderkonijn het volgende:
Zou je als Mercedes engineer van de wagen van 2023 nou iets hebben van "I knew it" a la Thor in de avengers of hard balen dat RB je concept wel voor elkaar heeft gekregen.
Die luchtinlaten naast het hoofd van de coureur zijn ook geniaal.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:38 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Beetje van beiden denk ik. Het zal ook niet goed zijn voor de motivatie als ze nu blijken achter te lopen.
Ik vraag me ook af hoe zeer rb erachter is waarom de merc faalde. Zoals men in ‘22 al vroeg het bouncing probleem wist te vermijden.
Ik sta er elke keer wel van te kijken wat ze bedenkenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die luchtinlaten naast het hoofd van de coureur zijn ook geniaal.
Welke is dat? Niet zo'n zin om het helemaal te kijken, ik zag wel een stukje van hem en Toto (op Insta), denk dat je daar op doelt en dat met de kennis van nu is wel grappig.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:31 schreef Tijger_m het volgende:
De aflevering over Mercedes en Hamilton is wel genieten, hoor
"Je concept", het lijkt er misschien een beetje op bovenin maar het is heel anders.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:06 schreef Donderkonijn het volgende:
Zou je als Mercedes engineer van de wagen van 2023 nou iets hebben van "I knew it" a la Thor in de avengers of hard balen dat RB je concept wel voor elkaar heeft gekregen.
Ik geloof dat het afl. 6 is, "Leap of Faith" heet de afleveringquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Welke is dat? Niet zo'n zin om het helemaal te kijken, ik zag wel een stukje van hem en Toto (op Insta), denk dat je daar op doelt en dat met de kennis van nu is wel grappig.
Van mij mag red bull best weer een aar dominant zijn. Tuurlijk voor het racen niet ideaal, maar innoveren en dat met lef mag best beloond worden. Anders dan bijvoorbeeld de merc toen met die das is dit geweldig knap en in lijn met de geest van de ontwikkelingen binnen de f1quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die luchtinlaten naast het hoofd van de coureur zijn ook geniaal.
Dan had je het geklets van 1 bepaalde "user" erover in de Testdagen topicreeks gemistquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:29 schreef shiz het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat was me niet eens zo bewust opgevallen, maar Williams is van de dashmounted naar steering wheel display gegaan.
Laat me raden, deze "user" heeft tijdens zijn sim-ritjes een bepaalde voorkeur ontwikkeld?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan had je het geklets van 1 bepaalde "user" erover in de Testdagen topicreeks gemist
Hadden ze beter "Lap of Faith" kunnen noemenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik geloof dat het afl. 6 is, "Leap of Faith" heet de aflevering
Sjt. Offtopic.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Laat me raden, deze "user" heeft tijdens zijn sim-ritjes een bepaalde voorkeur ontwikkeld?
Ik zeg niks. Jij ook niet?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je zou het zelfs bijna een modbash kunnen noemen!
Hehe, teams mogen geen pit boxen meer afschermen, maar ik zie de teams Newey nog wel grondig afschermen zodra hij zijn wandelingetje maakt.quote:[ afbeelding ] Op zaterdag 24 februari 2024 12:38 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Beetje van beiden denk ik. Het zal ook niet goed zijn voor de motivatie als ze nu blijken achter te lopen.
Ik vraag me ook af hoe zeer rb erachter is waarom de merc faalde. Zoals men in ‘22 al vroeg het bouncing probleem wist te vermijden.
[/quote
Ik kan het plaatje ff niet vinden maar is ergens een plaatje van Newey die notities van de W14 staat te maken waarbij je hem bijna kan horen denken "I know how to fix that"
Ik vind het wel sneu voor Haas ergens.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
De pikorde volgens Palmer
10 Haas
9 Kick Sauber
8 Williams
7 Alpine
6 Racing Bulls
5 Aston Martin
4 Mercedes
3 McLaren
2 Ferrari
1 Red Bull
Mooi die performanceslag van Ferrariquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
De pikorde volgens Palmer
10 Haas
9 Kick Sauber
8 Williams
7 Alpine
6 Racing Bulls
5 Aston Martin
4 Mercedes
3 McLaren
2 Ferrari
1 Red Bull
Forum Opties | |