Daarom zal die hem wel 5x op rij hebben verslagen jaquote:Op donderdag 22 februari 2024 13:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton weer ouderwets dicht achter Bottas.
Bottas is helemaal geen maatstaf. Die had het al lastig om een bijna bejaarde Massa te verslaan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarom zal die hem wel 5x op rij hebben verslagen ja
"We got goet peepol"quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:02 schreef SiGNe het volgende:
Toch fijn dat Haas in elk geval weer iemand met een dik accent hebben aangenomen.
Er is een Live topic he?quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:02 schreef SiGNe het volgende:
Toch fijn dat Haas in elk geval weer iemand met een dik accent hebben aangenomen.
En Zhou.quote:Op donderdag 22 februari 2024 15:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bottas is helemaal geen maatstaf. Die had het al lastig om een bijna bejaarde Massa te verslaan.
Ze hebben niet door dat de coronaperiode al enige tijd voorbij is ...quote:Op donderdag 22 februari 2024 02:51 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Geinig fotootje.
[ afbeelding ]
Iemand al met dts begonnen? Met zo’n “saai” seizoen zullen ze een hoop poespas hebben opgescharreld zeker?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Om alvast in de stemming te komen voor volgende week
Ik hoorde net dat ze Nyck gefilmd hebben terwijl hij zijn ramen laptequote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Iemand al met dts begonnen? Met zo’n “saai” seizoen zullen ze een hoop poespas hebben opgescharreld zeker?
Ja, ik.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Iemand al met dts begonnen? Met zo’n “saai” seizoen zullen ze een hoop poespas hebben opgescharreld zeker?
Dat klopt. Als was dat ramen lappen gewoon een spuitbus glasreiniger leegspuitenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat ze Nyck gefilmd hebben terwijl hij zijn ramen lapte
1 net gezien ja. Lijkt er wel op dat ze het al snel over de strijd achter Max willen hebben.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ik.
Aflevering 2 gaat vooralsnog over het falen van Nyck de Vries. Aflevering 1 ging over Aston Martin/Lance Stroll.
Vooralsnog speelt Max absoluut geen rol inderdaad.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
1 net gezien ja. Lijkt er wel op dat ze het al snel over de strijd achter Max willen hebben.
Tja, wel een onderbelichte kant van het vorige seizoen natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat ze Nyck gefilmd hebben terwijl hij zijn ramen lapte
Beetje van beiden denk ik. Het zal ook niet goed zijn voor de motivatie als ze nu blijken achter te lopen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:06 schreef Donderkonijn het volgende:
Zou je als Mercedes engineer van de wagen van 2023 nou iets hebben van "I knew it" a la Thor in de avengers of hard balen dat RB je concept wel voor elkaar heeft gekregen.
Die luchtinlaten naast het hoofd van de coureur zijn ook geniaal.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:38 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Beetje van beiden denk ik. Het zal ook niet goed zijn voor de motivatie als ze nu blijken achter te lopen.
Ik vraag me ook af hoe zeer rb erachter is waarom de merc faalde. Zoals men in ‘22 al vroeg het bouncing probleem wist te vermijden.
Ik sta er elke keer wel van te kijken wat ze bedenkenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die luchtinlaten naast het hoofd van de coureur zijn ook geniaal.
Welke is dat? Niet zo'n zin om het helemaal te kijken, ik zag wel een stukje van hem en Toto (op Insta), denk dat je daar op doelt en dat met de kennis van nu is wel grappig.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:31 schreef Tijger_m het volgende:
De aflevering over Mercedes en Hamilton is wel genieten, hoor
"Je concept", het lijkt er misschien een beetje op bovenin maar het is heel anders.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:06 schreef Donderkonijn het volgende:
Zou je als Mercedes engineer van de wagen van 2023 nou iets hebben van "I knew it" a la Thor in de avengers of hard balen dat RB je concept wel voor elkaar heeft gekregen.
Ik geloof dat het afl. 6 is, "Leap of Faith" heet de afleveringquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Welke is dat? Niet zo'n zin om het helemaal te kijken, ik zag wel een stukje van hem en Toto (op Insta), denk dat je daar op doelt en dat met de kennis van nu is wel grappig.
Van mij mag red bull best weer een aar dominant zijn. Tuurlijk voor het racen niet ideaal, maar innoveren en dat met lef mag best beloond worden. Anders dan bijvoorbeeld de merc toen met die das is dit geweldig knap en in lijn met de geest van de ontwikkelingen binnen de f1quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die luchtinlaten naast het hoofd van de coureur zijn ook geniaal.
Dan had je het geklets van 1 bepaalde "user" erover in de Testdagen topicreeks gemistquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:29 schreef shiz het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat was me niet eens zo bewust opgevallen, maar Williams is van de dashmounted naar steering wheel display gegaan.
Laat me raden, deze "user" heeft tijdens zijn sim-ritjes een bepaalde voorkeur ontwikkeld?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan had je het geklets van 1 bepaalde "user" erover in de Testdagen topicreeks gemist
Hadden ze beter "Lap of Faith" kunnen noemenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik geloof dat het afl. 6 is, "Leap of Faith" heet de aflevering
Sjt. Offtopic.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Laat me raden, deze "user" heeft tijdens zijn sim-ritjes een bepaalde voorkeur ontwikkeld?
Ik zeg niks. Jij ook niet?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je zou het zelfs bijna een modbash kunnen noemen!
Hehe, teams mogen geen pit boxen meer afschermen, maar ik zie de teams Newey nog wel grondig afschermen zodra hij zijn wandelingetje maakt.quote:[ afbeelding ] Op zaterdag 24 februari 2024 12:38 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Beetje van beiden denk ik. Het zal ook niet goed zijn voor de motivatie als ze nu blijken achter te lopen.
Ik vraag me ook af hoe zeer rb erachter is waarom de merc faalde. Zoals men in ‘22 al vroeg het bouncing probleem wist te vermijden.
[/quote
Ik kan het plaatje ff niet vinden maar is ergens een plaatje van Newey die notities van de W14 staat te maken waarbij je hem bijna kan horen denken "I know how to fix that"
Ik vind het wel sneu voor Haas ergens.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
De pikorde volgens Palmer
10 Haas
9 Kick Sauber
8 Williams
7 Alpine
6 Racing Bulls
5 Aston Martin
4 Mercedes
3 McLaren
2 Ferrari
1 Red Bull
Mooi die performanceslag van Ferrariquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
De pikorde volgens Palmer
10 Haas
9 Kick Sauber
8 Williams
7 Alpine
6 Racing Bulls
5 Aston Martin
4 Mercedes
3 McLaren
2 Ferrari
1 Red Bull
Forum Opties | |