Daarom, maar we hebben het erover, daar zal het wel om gaan.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ze passen regelmatig de koelingssystemen aan vanwege de temperaturen. Meer of minder gaten voor koeling.
Zelfde geldt voor de achterspoiler. Ook die is circuit afhankelijk.
Vanwege de hoge(re) temperaturen in de eerste races. Dus daar hebben ze sidepods met grotere inlaten. Vanaf Japan zullen die een stuk kleiner zijn volgens de geruchten. Of het echt zeropods worden waag ik te betwijfelen, maar smaller dan we tot nog toe gezien hebben, geloof ik wel.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja, ik geloof er ook niet zoveel van, waarom zouden ze dat risico nemen, ze hebben de meeste tijd gehad/genomen voor de 24 auto en dan zouden ze ermee wachten tot Japan.
Thuiswerken dus woensdag met schuin oog op 2e schermquote:Op maandag 19 februari 2024 16:08 schreef Tarado het volgende:
[x]https://twitter.com/ErikvHaren/status/1759588841529156066[/x]
Voor cake wel, maar niet voor een racequote:
Ja, maar een upgrade is één ding, maar een heel nieuw concept is toch echt wat anders.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Japan is de vierde race. Dus dat valt reuze mee. En er zijn over het algemeen meer teams die eerder updates/upgrades meenemen naar races, zeker in het begin. Omdat onderdelen het in de races toch minder doen dan verwacht.
Het einde alleen al is onrealistisch. Een Ferrari die zonder problemen wegrijdt bij een pitstopquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:42 schreef D_A het volgende:
[x]https://twitter.com/F1/status/1759957282039755125[/x]![]()
![]()
Ik wil die RB20 horenquote:
Ik kijk in het off-season altijd oude jaaroverzichten en na het horen van de V10's en V8's vind ik de hedendaagse F1-motoren nog verschrikkelijker klinken.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wil die RB20 horen
weet ook nog wel een oude auto die ook bijzondere geluiden maakte als ik daarin mee reed....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik kijk in het off-season altijd oude jaaroverzichten en na het horen van de V10's en V8's vind ik de hedendaagse F1-motoren nog verschrikkelijker klinken.
Die oude auto is inmiddels ten grave gedragen. Zelfs ik ga met de tijd mee.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:53 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
weet ook nog wel een oude auto die ook bijzondere geluiden maakte als ik daarin mee reed....
Nog 1x Steiner genot.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:42 schreef D_A het volgende:
[x]https://twitter.com/F1/status/1759957282039755125[/x]![]()
![]()
Daarom hou ik die geluiden beperkt tot mijn nostalgische geheugen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik kijk in het off-season altijd oude jaaroverzichten en na het horen van de V10's en V8's vind ik de hedendaagse F1-motoren nog verschrikkelijker klinken.
Gewoon volgend seizoen Will Buxton vervangen door Gunter Steinerquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | woensdag: ochtend middag ---------- ------- ------ Alpine: Ocon Gasly Aston Martin: Alonso Stroll Ferrari: Leclerc Sainz Haas: Magnussen Hulkenberg McLaren: Piastri Norris Mercedes: Russell Russell Red Bull Racing: Verstappen Verstappen Sauber: Bottas Zhou VCARB: Tsunoda Ricciardo Williams: Albon Sargeant |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | donderdag: ochtend middag -------- ------- ------ Alpine: Gasly Ocon Aston Martin: Alonso Stroll Ferrari: TBC TBC Haas: Hulkenberg Magnussen McLaren: Piastri Norris Mercedes: Hamilton Hamilton Red Bull Racing: Perez Verstappen Sauber: Zhou Bottas VCARB: Tsunoda Ricciardo Williams: Sargeant Sargeant |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | vrijdag: ochtend middag --------- ------- ------ Alpine: Ocon Gasly Aston Martin: Stroll Alonso Ferrari: TBC TBC Haas: Magnussen Hulkenberg McLaren: Norris Piastri Mercedes: Hamilton Russell Red Bull Racing: Perez Perez Sauber: Bottas Zhou VCARB: Ricciardo Tsunoda Williams: Albon Albon |
Dat de website die al weet ik veel hoe lang in de reet van Viaplay zit zoiets publiceert zegt echt watquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:23 schreef THEFXR het volgende:
Viaplay en F1 TV Pro hebben lak aan de Nederlandse Formule 1-kijkers
https://www.gpblog.com/nl(...)rmule-1-kijkers.html
schijnbaar betalen ze zelf ook om F1 te zienquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat de website die al weet ik veel hoe lang in de reet van Viaplay zit zoiets publiceert zegt echt wat
Ik zit al klaarquote:Op woensdag 21 februari 2024 07:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
F1 / [Live] Testdagen F1 Bahrein 2024
Live topic voor de testdagen is er
Ik heb hard en mediums gezien.quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:45 schreef Black-Death het volgende:
Welke banden rijden ze eigenlijk mee? Of hebben ze alle 5 de compounds mee?
Haha ja die zou ik dan ook wel aandurvenquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:46 schreef Rianne84 het volgende:
[x]https://twitter.com/RBR_Daily/status/1760282298006524281[/x]
"Ik doe zogenaamd vrijgevig, maar uiteindelijk geef ik toch niets"
Moet er alleen niets met Max gebeuren, anders ben je je geld alsnog kwijtquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:46 schreef Rianne84 het volgende:
[x]https://twitter.com/RBR_Daily/status/1760282298006524281[/x]
"Ik doe zogenaamd vrijgevig, maar uiteindelijk geef ik toch niets"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Moet er alleen niets met Max gebeuren, anders ben je je geld alsnog kwijt
Verstappen wordt zelfs met één been kampioen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maandbedrag?quote:
Billy Bob is nogal goed gelovigquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
F1 1999: Wij hebben een Nigeriaanse Prins als vage sponsor.
Indycar 2024: Hold my beer.
Toch apart dat Lewis in the centre of attention staat (zit) en niet de regerend wereldkampioen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 02:51 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Geinig fotootje.
[ afbeelding ]
7-3quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toch apart dat Lewis in the centre of attention staat (zit) en niet de regerend wereldkampioen.
Ik kan er geen enkele logische volgorde in vindenquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toch apart dat Lewis in the centre of attention staat (zit) en niet de regerend wereldkampioen.
Ouwe lul moet zitten en Yuki zit echt in een poephouding.quote:Op donderdag 22 februari 2024 02:51 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Geinig fotootje.
[ afbeelding ]
En Ocon is de enige die je er met gemak af kan knippen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |