Sabeau kan nog op een kinderkaartje met de bus meequote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:32 schreef ben34567 het volgende: [..] Ze is niet lelijk maar sabeau is een knappere versie van haar
Komt er dan drank?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Nog 25 minuten en we zwaaien Nouchka uit
Ronnie is 1.56 ofzoquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:35 schreef Cupfighter het volgende:
Is Alice zo groot of Ronahi zo klein
Alice is al genomineerd geweest. Ging er heel erg goed mee om, en die zou nooit zo reageren als.ashley deze keer deed. De andere keren was ashley ook heel sterkt met het goed opnemen van de nominatiequote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik wil Alice of Ro Ro nog wel eens horen wanneer ze genomineerd zijn..
Ik broodje kaas met thee... Maar ik wil chips en chocolade. Maarja dat heb ik niet in huis. Had ik ook maar een muur waar ik dingen uit kon kopen met coins hahaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hhmm.. die heb ik hier niet... gewerkt, dus weinig boodschappen gedaan.. zit nu een beschuitje smeerworst weg te knagen..
Allebei.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:35 schreef Cupfighter het volgende:
Er gaat nog iets aparts gebeuren denk. Ze gaan er als een trein doorheen idd.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat etentje wordt er ook even in rap tempo doorheen gewerkt
Roro is een klein dik olifantje en nog eens nietszeggend ook, behalve O o o o en ik snap 't nietquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:35 schreef Cupfighter het volgende:
Geen tijd voor in de uitzending .. nu nog Ashley vrijstellen .. nog 1 filmpje en dan Nouchka naar huis.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er gaat nog iets aparts gebeuren denk. Ze gaan er als een trein doorheen idd.
Vandaag veel streamlocks. Ze hebben vandaag iets moeten doen in de mirrorroom of gameroom denk ik.
[ twitter ]
Ashleyyyyquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nou komop, wie is de eerste ....
Boekwijshedenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:38 schreef Hoempah het volgende:
diepe gesprekken hebben Dilano en Sabeau.
Ik vind Ronahi af en toe net Vrouwtje Theelepelquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:37 schreef missmistreated het volgende:
[..]
Is roro is een klein dik olifantje en nog eens nietszeggend ook, behalve O o o o en ik snap 't niet
Dat is liev.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy dan ben ik er voor hem, mag hij huilen, geef ik hem een knuffel
Enorm jaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:38 schreef Hoempah het volgende:
diepe gesprekken hebben Dilano en Sabeau.
De deurkrukken vallen er spontaan van af.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Voorzichtig met dat gespring die bouwkeet staat er al even
Ik gun Dilano wel een succubus ... beetje Alice nominerenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:38 schreef MacDeMarco het volgende:
Dilano is gevallen voor de succubus
Glenn is wel echt een goedzakquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:41 schreef Li0nHeart het volgende:
* Li0nHeart deelt vast zakdoeken uit
Moet nog uit de kast komen, crush voor Jimmy ...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:40 schreef kater1 het volgende:
ach gotogotogot die Dilano... smoorverliefd
Glenn is een topper.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Glenn is wel echt een goedzak
Ik denk dat ik van Glenn begin te houden ♡quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Glenn is wel echt een goedzak
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:42 schreef Schakeltopia het volgende:
maar ze kan wel met haar lip haar neus dichten
Ik ookquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:42 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik denk dat ik van Glenn begin te houden ♡
De knikker hoorde je bijna rollenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:43 schreef Hoempah het volgende:
![]()
"ik ben toch niet genomineerd?" -Doriana
Yep.quote:
Ashley zou iets minder de boventoon moeten voeren komt ze een stuk verder en wordt ze veel populairderquote:
welke verspreking?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:45 schreef LonesomeFairy het volgende:
Spannend houden he.
Ashley komt terug.
Of haar verspreking heeft toch betekenis...
Dat kan eigenlijk niet maar het zou me ook niet verbazen als het zo gespeeld wordtquote:
Hopelijk Ashley populairder dan Nousquote:
In de grootste wel jaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:46 schreef Lrod01 het volgende:
Had Ashley geen dikke voorsprong in de meeste polls? Klopt niets van dit.
dat zou wel echt een plottwist zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan eigenlijk niet maar het zou me ook niet verbazen als het zo gespeeld wordt
Met toneelspelen kom je nooit ver .. ze is wie ze is.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ashley zou iets minder de boventoon moeten voeren komt ze een stuk verder en wordt ze veel populairder
Hangt er van af welke poll Dot.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:46 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat Ashley in de polls op 1 stond
Ze mogen door de draaideur en hopelijk komt Ashley nu niet terug
Van mij mag ze ook weg blijven maar ik denk niet dat Nouchka het van Ashley wint.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:46 schreef Dotteke het volgende:
Dat moet haast wel.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:46 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Hopelijk Ashley populairder dan Nous
De FB poll van de Volder is gewoon niet meer leidend. Salar en YT kloppen denkquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:46 schreef Dotteke het volgende:
Die polls ken ik dan niet!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja hoor op de meeste polls stond tyron op 1 en ashley op 2
Ja dan weet je iig een ding: dat er wordt gesjoemeldquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat zou wel echt een plottwist zijn
Ja hier.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:46 schreef Dotteke het volgende:
Bij Salar was het 45% Tyron en 40% Ashleyquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:46 schreef Dotteke het volgende:
Ben ik ook bang voorquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Van mij mag ze ook weg blijven maar ik denk niet dat Nouchka het van Ashley wint.
Nee zit 20% ongeveer verschil tussenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Van mij mag ze ook weg blijven maar ik denk niet dat Nouchka het van Ashley wint.
Ze zei in het begin er zijn er hier een aantal die me als gevaarlijk beschouwden euhm, beschouwenquote:
Zal niet de eerste keer zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik zei het 2 topics terug al, Febo maakt uit wie er gaat en speelt met de uitslag
Die poll heeft het vaak goed.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:47 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Bij Salar was het 45% Tyron en 40% Ashley
Vorige week was Salar foutquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die poll heeft het vaak goed.
Sssst.quote:
Dat zou echt nergens op slaanquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou Ashley zo veel in de uitzending, de opmaat naar haar exit zijn?
Bedankt huppelkutjes.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:50 schreef spapaars het volgende:
Dat Tyron meteen veilig is kon je vooraf al verwachten met al die stemmende huppelkutjes
Er is straks cake en koffie.quote:
Geen emailadressen meerquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:49 schreef ledn81 het volgende:
Vind het echt fijn voor Tyron. Hij had dit ook wel ff nodig om nog langer te blijven,
Dezelfde mensen zitten straks te janken dat het saai is.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:50 schreef spapaars het volgende:
Dat Tyron meteen veilig is kon je vooraf al verwachten met al die stemmende huppelkutjes
Doe je wel voorzichtig?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Deze oude juppelkutje doet nog ff een dansje![]()
Op FB ja maar niet op het veel grotere instagram.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:46 schreef Dotteke het volgende:
Komt door de poepjesquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:52 schreef Schakeltopia het volgende:
ga nog even beetje janken soebaroe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Danny hoopt op Ashley weg , Sorbo vindt het driemaal scheepsrechtquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:52 schreef Schakeltopia het volgende:
ga nog even beetje janken soebaroe
Danny die een bondje met ashley hadquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:52 schreef Snoozey het volgende:
danny denkt wel dat noes een 2e kans krijgt. het is te hopen, zegt hij
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Deze oude juppelkutje doet nog ff een dansje![]()
Thnx voor de uitlegquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De programmamakers/regie
@:greysbones kan je herkomst wel uitleggen![]()
Tactisch heb ik haar ook 2 stemmen gegevenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen daarom wil ik dat ze zo weet terug komt!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Danny hoopt op Ashley weg , Sorbo vindt het driemaal scheepsrecht
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tactisch heb ik haar ook 2 stemmen gegeven
Komt uit DGKquote:
Ja. en volgende keer ff niet op de bank graag. Tenslotte is dit ook aL zijn tweede keer.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:49 schreef ledn81 het volgende:
Vind het echt fijn voor Tyron. Hij had dit ook wel ff nodig om nog langer te blijven,
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt uit DGK
Daar gingen ze achter een kroketje eten
( even naar de FEBO zeiden ze toen al)
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:55 schreef Schakeltopia het volgende:
soebaroe probeert het bij glenn
Ro, Do en So graag....quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja. en volgende keer ff niet op de bank graag. Tenslotte is dit ook aL zijn tweede keer.
En ja, hoop dat zijn stemmers steeds groter wordt.
Over slangen gesprokenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:55 schreef Schakeltopia het volgende:
Er is geen 'tweede ronde' Je kunt maar 1x stemmen met 1 accountquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:53 schreef Snensie het volgende:
Ik heb net voor Ashley gestemd, de tweede ronde dus. Ik denk dat het onzin is en dat de eerste ronde ook mee telt maar voor de zekerheid maar zo gedaan.
Twee weken geleden wou ik haar er nog uit mja Noushka vind ik nog minder en ik wil dat Ro en Do balen. Niet dat ik daar veel invloed op heb mja😋
Wet 14... ( https://alforto.nl/web/macht )quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:55 schreef Schakeltopia het volgende:
Hoezo kan je zo vaak stemmen? Meerdere accounts ofzo? Nou die moeite doe ik dis niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tactisch heb ik haar ook 2 stemmen gegeven
Hoop het ookquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop dat ze gewoon terugkomt vanavond, en niet die domme geheime kamer of zo ...
Dit ja, maar we moet doorquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Sneu voor Nouchka... nooit een kans gehad. Maar ja, is wat het is.
Nja ik las vanmiddag zoiets en ik heb inderdaad maar 1 stem dus heb ik hem bewaard voor “de tweede ronde”😃quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er is geen 'tweede ronde' Je kunt maar 1x stemmen met 1 account
wow daar zeg je watquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoop niet dat ze die achtergelaten heeft
Kort maar krachtig.quote:
Dat is De Bondgenoten.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:00 schreef greysbones het volgende:
Ik wil inzoom acties op de hoofden van de slangen
weten het nog niet komt straks met de draaideur als er geen extra huis isquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:00 schreef greysbones het volgende:
uhhh?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:59 schreef freaky40 het volgende:
Jammer dat dit geen live TV momentje is.
Jaaaaaaa, doe maar heel veel inzoomenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:00 schreef greysbones het volgende:
Valentijnquote:
nou echt wel !quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:00 schreef greysbones het volgende:
zijn al 15 jaar samen maar denk toch wel goede relatiequote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:00 schreef BB-King het volgende:
Nous haar man ook emotioneel.
Die krijgt morgen weer een wax beurt.
Of weer een kaart met slangen eropquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Valentijn
Tom bedelven onder de kaartjes
Met geheime boodschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |