Sabeau kan nog op een kinderkaartje met de bus meequote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:32 schreef ben34567 het volgende: [..] Ze is niet lelijk maar sabeau is een knappere versie van haar
Komt er dan drank?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Nog 25 minuten en we zwaaien Nouchka uit
Ronnie is 1.56 ofzoquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:35 schreef Cupfighter het volgende:
Is Alice zo groot of Ronahi zo klein
Alice is al genomineerd geweest. Ging er heel erg goed mee om, en die zou nooit zo reageren als.ashley deze keer deed. De andere keren was ashley ook heel sterkt met het goed opnemen van de nominatiequote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik wil Alice of Ro Ro nog wel eens horen wanneer ze genomineerd zijn..
Ik broodje kaas met thee... Maar ik wil chips en chocolade. Maarja dat heb ik niet in huis. Had ik ook maar een muur waar ik dingen uit kon kopen met coins hahaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hhmm.. die heb ik hier niet... gewerkt, dus weinig boodschappen gedaan.. zit nu een beschuitje smeerworst weg te knagen..
Allebei.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:35 schreef Cupfighter het volgende:
Er gaat nog iets aparts gebeuren denk. Ze gaan er als een trein doorheen idd.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat etentje wordt er ook even in rap tempo doorheen gewerkt
Roro is een klein dik olifantje en nog eens nietszeggend ook, behalve O o o o en ik snap 't nietquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:35 schreef Cupfighter het volgende:
Geen tijd voor in de uitzending .. nu nog Ashley vrijstellen .. nog 1 filmpje en dan Nouchka naar huis.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er gaat nog iets aparts gebeuren denk. Ze gaan er als een trein doorheen idd.
Vandaag veel streamlocks. Ze hebben vandaag iets moeten doen in de mirrorroom of gameroom denk ik.
[ twitter ]
Ashleyyyyquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nou komop, wie is de eerste ....
Boekwijshedenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:38 schreef Hoempah het volgende:
diepe gesprekken hebben Dilano en Sabeau.
Ik vind Ronahi af en toe net Vrouwtje Theelepelquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:37 schreef missmistreated het volgende:
[..]
Is roro is een klein dik olifantje en nog eens nietszeggend ook, behalve O o o o en ik snap 't niet
Dat is liev.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy dan ben ik er voor hem, mag hij huilen, geef ik hem een knuffel
Enorm jaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:38 schreef Hoempah het volgende:
diepe gesprekken hebben Dilano en Sabeau.
De deurkrukken vallen er spontaan van af.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Voorzichtig met dat gespring die bouwkeet staat er al even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |