quote:Sanremo 2024 – 1st night
City Sanremo
Hosts Amadeus
Marco Mengoni
Voting 100% press jury (TV, online media)
All 26 artists will perform their songs
2nd night
Host Amadeus + ?
Voting 50% radio jury + 50% televoting
First half (13 artists) will perform their songs again
3rd night
Host Amadeus + ?
Voting 50% radio jury + 50% televoting
Second half (13 artists) will perform their songs again
4th night
Host Amadeus + ?
Voting 33% press jury (TV, online media) + 33% radio jury + 34% televoting
Cover night: Each of the 26 artists will perform a cover of another song.
The artists can perform the song solo or together with an acclaimed Italian or international guest artist.
5th night
Host Amadeus + ?
First round: All 26 songs will be performed again. Televoting from the 5th night combined with the results from the previous nights will select 5 songs for the second round.
Second round: Top-5 songs will be performed again. The result of the second round – and the winner of Sanremo 2024 – will be decided by 33% press jury, 33% radio jury and 34% televoting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nee, bitchesssssquote:
Oh jaquote:
Italiaanse rookmevrouwenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:07 schreef H_T het volgende:
Mevrouw rechts wordt mede mogelijk gemaakt door Camel-sigaretten
Sweet dreams was leuk netquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, ik ben er weer.
Heb ik al iets goeds gemist of was het zozo?
Een goede cover van Eurythimcsquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, ik ben er weer.
Oh ja, die zou komen.quote:
Blijkbaar is ze een bekende zangeres want ze zingen medley van haar liedjesquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:07 schreef H_T het volgende:
Mevrouw rechts wordt mede mogelijk gemaakt door Camel-sigaretten
Annalisa en een andere dame met Sweet Dreamsquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, ik ben er weer.
Zo te zien 7 nummer 1 hits in Italië, en ze is op 56-jarige leeftijd moeder geworden.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Blijkbaar is ze een bekende zangeres want ze zingen medley van haar liedjes
En de zus van een Formule 1-coureurquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die nemen een schattige hap uit je bil als je op podium komt.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:13 schreef Em31 het volgende:
Oh toch wel een paar schattige beveiligers @:Momo
Ze blijkt ook nog de zus van een bekende voormalig Formule 1 rijder.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sowieso zou elk jaar wel iemand Iedereen is van de Wereld doenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:15 schreef H_T het volgende:
In Nederland zouden mensen nu aankomen met Oceaan van Racoon
Avond van Boudewijn de Groot zou ook nog kunnenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:15 schreef H_T het volgende:
En Het Dorp met een ‘ik kom ook uit een dorp’-verhaal erbijquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:15 schreef H_T het volgende:
Het kijkt tot nu wel wat prettiger jaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:27 schreef Momo het volgende:
Deze avond zit wel duidelijk minder tussenacts met 30 covers waaronder medleys
Marco B.?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:30 schreef NailQueen het volgende:
Hier is vast wel een Nederlandse cover van gemaakt
Ik heb hier ook een gitaar in de woonkamer staan die ik gebruik als ik echt boos ben. Eergisteren nog een lamp het raam uit geslagen met dat ding.quote:
Wie Wat Waarquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze blijkt ook nog de zus van een bekende voormalig Formule 1 rijder.
Echt iets voor @:ESF1gamer dus, zou je zeggen (alleen nog een game erbij vinden en haar hele username komt bij elkaar)
Het optreden net met Gianna Nannini.quote:
De zus van Allessandro Nanini was aan het zingenquote:
Oudquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:34 schreef H_T het volgende:
[..]
De zus van Allessandro Nanini was aan het zingen
Thnx!quote:
Jaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
De stem van deze oude man doet me ergens aan die van Paolo Conte denken.
Heeeel erg EENS!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:37 schreef H_T het volgende:
Ik vind Italiaans een stuk mooier klinken dan Frans
Waarom vindt Frans Italiaans niet mooi klinken dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:37 schreef H_T het volgende:
Ik vind Italiaans een stuk mooier klinken dan Frans
Altijd al een hese stem gehad , dat was vroeger sexyquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het optreden net met Gianna Nannini.
Die hoort liever Wat Aansquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom vindt Frans Italiaans niet mooi klinken dan?
Daar vind ik het nog een beetje vroeg voor.quote:
Inderdaad, ook nog intervalacts erbij vaakquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:40 schreef GeorgeM het volgende:
Dat orkest moet nogal wat nummers kennen
Hij is ook weer wakker hoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom vindt Frans Italiaans niet mooi klinken dan?
Weet jij direct wie hij is dan?quote:
Scherp! Ze kan ook op Frans doelen inderdaadquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Weet jij direct wie hij is dan?
Ik vind het best een vaag statement.
Kunnen jullie in de SC verder gaan a.u.b.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Scherp! Ze kan ook op Frans doelen inderdaadMaar welke Frans hè.
Ik hoop niet Bauer, want daar heb ik echt geen zin in tussen dit soort kwaliteitsoptredens in.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Scherp! Ze kan ook op Frans doelen inderdaadMaar welke Frans hè.
Nee nee we hebben het veel te druk met San Remo nu!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Kunnen jullie in de SC verder gaan a.u.b.
Met een dansje van Amadeus en zijn mattie met een pruikquote:
Ik heb het gesprek al terug gebracht naar de Italiaanse kwaliteitsoptredens.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Kunnen jullie in de SC verder gaan a.u.b.
Goed zo Rozjee!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb het gesprek al terug gebracht naar de Italiaanse kwaliteitsoptredens.
Ik hou Strani wel bij de les.
https://en.huji.ac.il/new(...)20property%20to%20it.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:53 schreef H_T het volgende:
Het Hebrew Museum of Jerusalem had toestemming gegeven om een lookalike van Albert Einstein in een reclame voor een Italiaanse supermarkt te geven. Waarom zou dat nodig zijn?
Hierom, wellicht?quote:The Einstein House will house exhibits of the legacy, work, and research of Nobel laureate Albert Einstein, one of the founders of the Hebrew University, who bequeathed all his writings and intellectual property to it.
Hm, apart. Ik wist niet dat je je uiterlijk kon donerenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
https://en.huji.ac.il/new(...)20property%20to%20it.
[..]
Hierom, wellicht?
Daar zit ik ook even van te kijken.quote:
Ik ook wel.quote:
Gunther toch?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:59 schreef Momo het volgende:
Doet mij denken aan dat nummer met my tralala my ding dong met die zware stem
Ik had dat als kind helemaal niet door dat al die nummers helemaal niet van hem waren.quote:
Dat krijg je met al die oudjesquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:04 schreef NailQueen het volgende:
He kennen we dit nummer niet ergens van?
En in vergelijking met Riccardo Cocciante zijn het eigenlijk maar matige covers.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik had dat als kind helemaal niet door dat al die nummers helemaal niet van hem waren.zo matig eigenlijk
quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:04 schreef NailQueen het volgende:
He kennen we dit nummer niet ergens van?
Wel veel ¤¤¤¤ voor hemquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:05 schreef Strani het volgende:
Nee maar Riccardo Cocciante is zo ongeveer in z'n eentje verantwoordelijk voor de hele carriere van Marco.
Echt wel jaquote:
Zeker, die man is erg goed in emotie op zijn stem leggen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En in vergelijking met Riccardo Cocciante zijn het eigenlijk maar matige covers.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt wel jaNu dat Marco in de problemen zit moet Riccardo zelf weer optreden voor z'n centjes
Zou deze beste man zelf ook weten dat zijn nummers in Nederland gewoon schaamteloos gecoverd zijn?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En in vergelijking met Riccardo Cocciante zijn het eigenlijk maar matige covers.
Zijn bankrekening wel zoals Em al zei.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zou deze beste man zelf ook weten dat zijn nummers in Nederland gewoon schaamteloos gecoverd zijn?
Natuurlijk daar moeten ze wel gewoon toestemming voor hebbenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zou deze beste man zelf ook weten dat zijn nummers in Nederland gewoon schaamteloos gecoverd zijn?
Genoeg deuntjes voor elk jaar een nieuw albumquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:09 schreef Momo het volgende:
Eigenlijk wel een briljant concept voor een Maan, Davina Michelle of Emma Heesters ofzo. Gewoon Sanremo coveren in het Engels/Nederlands.
De eerste grote hit van Marco was een San Remo cover.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:09 schreef Momo het volgende:
Eigenlijk wel een briljant concept voor een Maan, Davina Michelle of Emma Heesters ofzo. Gewoon Sanremo coveren in het Engels/Nederlands.
Ook vooral bizar hoe lang iemand kon doorgaan met zaken met verschillende vrouwen voordat iemand iets durfde te zeggen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:10 schreef Strani het volgende:
Maar serieus hè, het zal je maar overkomen dat al je royalties permanent door de neus geboord worden omdat iemand zich niet kan gedragen. Ik zat vanmiddag toevallig wat te lezen over Bill Cosby en toen bedacht ik hetzelfde over al die andere acteurs in de show die dag konden zeggen tegen de royalties van alle herhalingen.
Hoezo zit jij niet elke avond thuis in je galajurk te FOK!ken dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:11 schreef Em31 het volgende:
Elke keer als ik dit kijk denk ik, wat heeeerlijk dat je voor 5 avonden de mooiste outfits/jurken aan mag.
En geen doe maar normaal outfitsquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:11 schreef Em31 het volgende:
Elke keer als ik dit kijk denk ik, wat heeeerlijk dat je voor 5 avonden de mooiste outfits/jurken aan mag.Angelina Mango is wel het hoogtepunt dit jaar.
Versace sponsort mij inderdaad ookquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo zit jij niet elke avond thuis in je galajurk te FOK!ken dan?
Zo, nou inderdaad. Zonder er hier te diep op in te gaan, maar de eerste zaak was gewoon al uit de jaren 60. Van Cosby, niet van Borsato.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook vooral bizar hoe lang iemand kon doorgaan met zaken met verschillende vrouwen voordat iemand iets durfde te zeggen.
Vorig jaar had Elodie in de finale ook een prachtige jurk aan. Eentje die snel op een MET Gala zou zien.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:11 schreef Em31 het volgende:
Elke keer als ik dit kijk denk ik, wat heeeerlijk dat je voor 5 avonden de mooiste outfits/jurken aan mag.Angelina Mango is wel het hoogtepunt dit jaar.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt wel jaNu dat Marco in de problemen zit moet Riccardo zelf weer optreden voor z'n centjes
Ja Elodie is ook altijd topquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vorig jaar had Elodie in de finale ook een prachtige jurk aan. Eentje die snel op een MET Gala zou zien.
Greys is toch geen gast johquote:
Persoonlijk vind ik zonder gorilla op het podium heel het nummer beter klinken.quote:
Dat heet oversized oversized.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:20 schreef H_T het volgende:
De jas van Skin lijkt me een paar maatjes te groor
Dit komt niet overeen met je vorige post.quote:
Begin was goed vond ik, maar in dit missenstuk heb ik de indruk dat Skin aan het zoeken is naar de juiste harmonie.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:22 schreef NailQueen het volgende:
Dit is niet de beste cover van Hallelujah
Als jij een foto vindt uit 1480 waarop ze er heel anders uitziet mag je je meldenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit komt niet overeen met je vorige post.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:22 schreef NailQueen het volgende:
Dit is niet de beste cover van Hallelujah
Waar haal je het toch zo snel vandaanquote:
Benieuwd wanneer de boeren komen en hoe.quote:
Mijn hoofdquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Waar haal je het toch zo snel vandaan
Gabba was 100 keer beter dan de échte deelnemerquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:28 schreef Greys het volgende:
Ik kijk hoor maar even echt kijken zonder de helft missen door telefoon.![]()
Gabbani was![]()
Ok hier een nog niet uitgevonden foto uit 1480 waarop duidelijk niet te zien is dat ze nog helemaal niet bestond omdat ze pas 56 is en geen 700 zoals je eerst beweerde.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Als jij een foto vindt uit 1480 waarop ze er heel anders uitziet mag je je melden
Oké dit vind ik wel overtuigend bewijs. Ik accepteer je gelijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok hier een nog niet uitgevonden foto uit 1480 waarop duidelijk niet te zien is dat ze nog helemaal niet bestond omdat ze pas 56 is en geen 700 zoals je eerst beweerde.
[ afbeelding ]
Hoe ging dit in godsnaam mis?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:31 schreef Em31 het volgende:
Dit is ook een mooier podium dan die in Turijn
Wat een volstrekt overbodige fontein weglaten kan doen!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:31 schreef Em31 het volgende:
Dit is ook een mooier podium dan die in Turijn
Ik ben een keer bij een concert geweest waar een toeschouwer de boel opnam met een Nintendo 3DSquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:33 schreef Strani het volgende:
Geniet nog maar even van al die telefoons in het publiek, over een paar jaar zie je alleen nog maar mensen met Apple Vision Pro's.
Van de week concludeerden we hier al dat San Remo gemiddeld zo'n 12 miljoen kijkers trekt in Italië. En het ESF trok vorig jaar zo'n 5 miljoen kijkers in Italië.quote:
Dus die andere 150 miljoen konden gewoon de tyfus krijgen?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Van de week concludeerden we hier al dat San Remo gemiddeld zo'n 12 miljoen kijkers trekt in Italië. En het ESF trok vorig jaar zo'n 5 miljoen kijkers in Italië.
Met andere woorden, met vindt San Remo gewoon belangrijker dan het ESF.
Rare jongens, die Romeinen Italianen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Van de week concludeerden we hier al dat San Remo gemiddeld zo'n 12 miljoen kijkers trekt in Italië. En het ESF trok vorig jaar zo'n 5 miljoen kijkers in Italië.
Met andere woorden, met vindt San Remo gewoon belangrijker dan het ESF.
Wopke Hoekstra weet wat 'ie gedaan heeft. Zoiets doe je niet zonder consequenties.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dus die andere 150 miljoen konden gewoon de tyfus krijgen?
Kan je jezelf coveren eigenlijk, wettelijk gezien?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:37 schreef molloot200 het volgende:
Dit is ook gewoon hun eigen lied doen op de cover night
Ik hoop het wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Deze gif is een blijvertje he binnen ESF?
Taylor Swift heeft albums opnieuw opgenomen zodat de royalties niet meer naar haar oude manager gaan, dus ik zou zeggen van welquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kan je jezelf coveren eigenlijk, wettelijk gezien?
Alleen al tijdens het knippen van deze gif heb ik hardop gelachen. En ik blijf er ook gewoon elke keer weer om lachen. Ik ben een kleuter. En gelukkig jullie ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Deze gif is een blijvertje he binnen ESF?
Maar zijn dat dan wettelijk gezien wel covers?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Taylor Swift heeft albums opnieuw opgenomen zodat de royalties niet meer naar haar oude manager gaan, dus ik zou zeggen van wel
Blijf altijd een kleuterquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen al tijdens het knippen van deze gif heb ik hardop gelachen. En ik blijf er ook gewoon elke keer weer om lachen. Ik ben een kleuter. En gelukkig jullie ook. _O
Beste man heeft een trauma voor het levenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen al tijdens het knippen van deze gif heb ik hardop gelachen. En ik blijf er ook gewoon elke keer weer om lachen. Ik ben een kleuter. En gelukkig jullie ook.![]()
Tekstschrijver en componist krijgen gewoon geld, met de oude of de nieuwe versie. Maar met de nieuwe kan een deel van de cash bijvoorbeeld naar een andere platenmaatschappij gaan, omdat het een andere opname van een andere uitvoering isquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar zijn dat dan wettelijk gezien wel covers?
Want van een cover zouden toch juist de royalties naar de oorspronkelijke rechthebbenden gaan lijkt me.
Ik denk dat ze gezegd hebben: praatje, dansje, envelopje pakken en weer noar huusquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Beste man heeft een trauma voor het leven
Maar wel interessant.quote:
Het meeste is wel Italiaans hoor in dit liedjequote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:48 schreef GeorgeM het volgende:
Ik vind hier niet veel aan. Ik hou er niet van dat opeens het ritme eruit is.
quote:
Heb je ook een close van zijn chagrijnige kop?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen al tijdens het knippen van deze gif heb ik hardop gelachen. En ik blijf er ook gewoon elke keer weer om lachen. Ik ben een kleuter. En gelukkig jullie ook.![]()
Het duurde even maar dan toch.quote:
Ik was te vroeg.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Het meeste is wel Italiaans hoor in dit liedje
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:51 schreef Meridiaan het volgende:
Houden jullie het nog een beetje vol?
Nog wel, scheelt dat ik gister vroeg ben gaan slapen. Morgenavond zal pittig worden.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:51 schreef Meridiaan het volgende:
Nee, @H_T heeft zojuist een mentale breakdown gehad en dat heeft drie of vier anderen hier dermate getriggerd dat we nu in DM's de schade proberen te beperken. Wat H_T zei over Marco Mengoni was ook wel heel erg onnodig.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:51 schreef Meridiaan het volgende:
Zelfs met griep kan ik het nog volhoudenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:51 schreef Meridiaan het volgende:
Een goede voorbereiding is het halve werk natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nog wel, scheelt dat ik gister vroeg ben gaan slapen. Morgenavond zal pittig worden.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, @:H_T heeft zojuist een mentale breakdown gehad en dat heeft drie of vier anderen hier dermate getriggerd dat we nu in DM's de schade proberen te beperken. Wat H_T zei over Marco Mengoni was ook wel heel erg onnodig.
Go_A zingt ook met witte stemquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:53 schreef Strani het volgende:
We krijgen over tien minuten een 'koor van witte stemmen'. Apart.
Blijft Italië hequote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:53 schreef Strani het volgende:
We krijgen over tien minuten een 'koor van witte stemmen'. Apart.
Overmorgenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is morgen allemaal voorbij H_T, dit is niet de realiteit hè, dat moet je wel onthouden!
Als Waylon maar thuis blijft.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Als we later vanavond 'Groep van zwarte dansers' krijgen weten we hoe laat het is ja.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is morgen allemaal voorbij H_T, dit is niet de realiteit hè, dat moet je wel onthouden!
Nog meer cirkelsquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:02 schreef Strani het volgende:
Spagna is dan wel weer Italiaans voor Spanje dus ik snap de verwarring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |