Italiaanse rookmevrouwenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:07 schreef H_T het volgende:
Mevrouw rechts wordt mede mogelijk gemaakt door Camel-sigaretten
Sweet dreams was leuk netquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, ik ben er weer.
Heb ik al iets goeds gemist of was het zozo?
Een goede cover van Eurythimcsquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, ik ben er weer.
Oh ja, die zou komen.quote:
Blijkbaar is ze een bekende zangeres want ze zingen medley van haar liedjesquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:07 schreef H_T het volgende:
Mevrouw rechts wordt mede mogelijk gemaakt door Camel-sigaretten
Annalisa en een andere dame met Sweet Dreamsquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, ik ben er weer.
Zo te zien 7 nummer 1 hits in Italië, en ze is op 56-jarige leeftijd moeder geworden.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Blijkbaar is ze een bekende zangeres want ze zingen medley van haar liedjes
En de zus van een Formule 1-coureurquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die nemen een schattige hap uit je bil als je op podium komt.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:13 schreef Em31 het volgende:
Oh toch wel een paar schattige beveiligers @:Momo
Ze blijkt ook nog de zus van een bekende voormalig Formule 1 rijder.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sowieso zou elk jaar wel iemand Iedereen is van de Wereld doenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:15 schreef H_T het volgende:
In Nederland zouden mensen nu aankomen met Oceaan van Racoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |