quote:Sanremo 2024 – 1st night
City Sanremo
Hosts Amadeus
Marco Mengoni
Voting 100% press jury (TV, online media)
All 26 artists will perform their songs
2nd night
Host Amadeus + ?
Voting 50% radio jury + 50% televoting
First half (13 artists) will perform their songs again
3rd night
Host Amadeus + ?
Voting 50% radio jury + 50% televoting
Second half (13 artists) will perform their songs again
4th night
Host Amadeus + ?
Voting 33% press jury (TV, online media) + 33% radio jury + 34% televoting
Cover night: Each of the 26 artists will perform a cover of another song.
The artists can perform the song solo or together with an acclaimed Italian or international guest artist.
5th night
Host Amadeus + ?
First round: All 26 songs will be performed again. Televoting from the 5th night combined with the results from the previous nights will select 5 songs for the second round.
Second round: Top-5 songs will be performed again. The result of the second round – and the winner of Sanremo 2024 – will be decided by 33% press jury, 33% radio jury and 34% televoting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nee, bitchesssssquote:
Oh jaquote:
Italiaanse rookmevrouwenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:07 schreef H_T het volgende:
Mevrouw rechts wordt mede mogelijk gemaakt door Camel-sigaretten
Sweet dreams was leuk netquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, ik ben er weer.
Heb ik al iets goeds gemist of was het zozo?
Een goede cover van Eurythimcsquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, ik ben er weer.
Oh ja, die zou komen.quote:
Blijkbaar is ze een bekende zangeres want ze zingen medley van haar liedjesquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:07 schreef H_T het volgende:
Mevrouw rechts wordt mede mogelijk gemaakt door Camel-sigaretten
Annalisa en een andere dame met Sweet Dreamsquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, ik ben er weer.
Zo te zien 7 nummer 1 hits in Italië, en ze is op 56-jarige leeftijd moeder geworden.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Blijkbaar is ze een bekende zangeres want ze zingen medley van haar liedjes
En de zus van een Formule 1-coureurquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die nemen een schattige hap uit je bil als je op podium komt.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:13 schreef Em31 het volgende:
Oh toch wel een paar schattige beveiligers @:Momo
Ze blijkt ook nog de zus van een bekende voormalig Formule 1 rijder.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sowieso zou elk jaar wel iemand Iedereen is van de Wereld doenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:15 schreef H_T het volgende:
In Nederland zouden mensen nu aankomen met Oceaan van Racoon
Avond van Boudewijn de Groot zou ook nog kunnenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:15 schreef H_T het volgende:
En Het Dorp met een ‘ik kom ook uit een dorp’-verhaal erbijquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:15 schreef H_T het volgende:
Het kijkt tot nu wel wat prettiger jaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:27 schreef Momo het volgende:
Deze avond zit wel duidelijk minder tussenacts met 30 covers waaronder medleys
Marco B.?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:30 schreef NailQueen het volgende:
Hier is vast wel een Nederlandse cover van gemaakt
Ik heb hier ook een gitaar in de woonkamer staan die ik gebruik als ik echt boos ben. Eergisteren nog een lamp het raam uit geslagen met dat ding.quote:
Wie Wat Waarquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze blijkt ook nog de zus van een bekende voormalig Formule 1 rijder.
Echt iets voor @:ESF1gamer dus, zou je zeggen (alleen nog een game erbij vinden en haar hele username komt bij elkaar)
Het optreden net met Gianna Nannini.quote:
De zus van Allessandro Nanini was aan het zingenquote:
Oudquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:34 schreef H_T het volgende:
[..]
De zus van Allessandro Nanini was aan het zingen
Thnx!quote:
Jaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
De stem van deze oude man doet me ergens aan die van Paolo Conte denken.
Heeeel erg EENS!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:37 schreef H_T het volgende:
Ik vind Italiaans een stuk mooier klinken dan Frans
Waarom vindt Frans Italiaans niet mooi klinken dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:37 schreef H_T het volgende:
Ik vind Italiaans een stuk mooier klinken dan Frans
Altijd al een hese stem gehad , dat was vroeger sexyquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het optreden net met Gianna Nannini.
Die hoort liever Wat Aansquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom vindt Frans Italiaans niet mooi klinken dan?
Daar vind ik het nog een beetje vroeg voor.quote:
Inderdaad, ook nog intervalacts erbij vaakquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:40 schreef GeorgeM het volgende:
Dat orkest moet nogal wat nummers kennen
Hij is ook weer wakker hoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom vindt Frans Italiaans niet mooi klinken dan?
Weet jij direct wie hij is dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |