Scherp! Ze kan ook op Frans doelen inderdaadquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Weet jij direct wie hij is dan?
Ik vind het best een vaag statement.
Kunnen jullie in de SC verder gaan a.u.b.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Scherp! Ze kan ook op Frans doelen inderdaadMaar welke Frans hè.
Ik hoop niet Bauer, want daar heb ik echt geen zin in tussen dit soort kwaliteitsoptredens in.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Scherp! Ze kan ook op Frans doelen inderdaadMaar welke Frans hè.
Nee nee we hebben het veel te druk met San Remo nu!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Kunnen jullie in de SC verder gaan a.u.b.
Met een dansje van Amadeus en zijn mattie met een pruikquote:
Ik heb het gesprek al terug gebracht naar de Italiaanse kwaliteitsoptredens.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Kunnen jullie in de SC verder gaan a.u.b.
Goed zo Rozjee!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb het gesprek al terug gebracht naar de Italiaanse kwaliteitsoptredens.
Ik hou Strani wel bij de les.
https://en.huji.ac.il/new(...)20property%20to%20it.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:53 schreef H_T het volgende:
Het Hebrew Museum of Jerusalem had toestemming gegeven om een lookalike van Albert Einstein in een reclame voor een Italiaanse supermarkt te geven. Waarom zou dat nodig zijn?
Hierom, wellicht?quote:The Einstein House will house exhibits of the legacy, work, and research of Nobel laureate Albert Einstein, one of the founders of the Hebrew University, who bequeathed all his writings and intellectual property to it.
Hm, apart. Ik wist niet dat je je uiterlijk kon donerenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
https://en.huji.ac.il/new(...)20property%20to%20it.
[..]
Hierom, wellicht?
Daar zit ik ook even van te kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |