Maar wel interessant.quote:
Het meeste is wel Italiaans hoor in dit liedjequote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:48 schreef GeorgeM het volgende:
Ik vind hier niet veel aan. Ik hou er niet van dat opeens het ritme eruit is.
quote:
Heb je ook een close van zijn chagrijnige kop?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen al tijdens het knippen van deze gif heb ik hardop gelachen. En ik blijf er ook gewoon elke keer weer om lachen. Ik ben een kleuter. En gelukkig jullie ook.![]()
Het duurde even maar dan toch.quote:
Ik was te vroeg.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Het meeste is wel Italiaans hoor in dit liedje
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:51 schreef Meridiaan het volgende:
Houden jullie het nog een beetje vol?
Nog wel, scheelt dat ik gister vroeg ben gaan slapen. Morgenavond zal pittig worden.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:51 schreef Meridiaan het volgende:
Nee, @H_T heeft zojuist een mentale breakdown gehad en dat heeft drie of vier anderen hier dermate getriggerd dat we nu in DM's de schade proberen te beperken. Wat H_T zei over Marco Mengoni was ook wel heel erg onnodig.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:51 schreef Meridiaan het volgende:
Zelfs met griep kan ik het nog volhoudenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:51 schreef Meridiaan het volgende:
Een goede voorbereiding is het halve werk natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nog wel, scheelt dat ik gister vroeg ben gaan slapen. Morgenavond zal pittig worden.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, @:H_T heeft zojuist een mentale breakdown gehad en dat heeft drie of vier anderen hier dermate getriggerd dat we nu in DM's de schade proberen te beperken. Wat H_T zei over Marco Mengoni was ook wel heel erg onnodig.
Go_A zingt ook met witte stemquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:53 schreef Strani het volgende:
We krijgen over tien minuten een 'koor van witte stemmen'. Apart.
Blijft Italië hequote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:53 schreef Strani het volgende:
We krijgen over tien minuten een 'koor van witte stemmen'. Apart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |