Ik hoop het wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Deze gif is een blijvertje he binnen ESF?
Taylor Swift heeft albums opnieuw opgenomen zodat de royalties niet meer naar haar oude manager gaan, dus ik zou zeggen van welquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kan je jezelf coveren eigenlijk, wettelijk gezien?
Alleen al tijdens het knippen van deze gif heb ik hardop gelachen. En ik blijf er ook gewoon elke keer weer om lachen. Ik ben een kleuter. En gelukkig jullie ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Deze gif is een blijvertje he binnen ESF?
Maar zijn dat dan wettelijk gezien wel covers?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Taylor Swift heeft albums opnieuw opgenomen zodat de royalties niet meer naar haar oude manager gaan, dus ik zou zeggen van wel
Blijf altijd een kleuterquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen al tijdens het knippen van deze gif heb ik hardop gelachen. En ik blijf er ook gewoon elke keer weer om lachen. Ik ben een kleuter. En gelukkig jullie ook. _O
Beste man heeft een trauma voor het levenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen al tijdens het knippen van deze gif heb ik hardop gelachen. En ik blijf er ook gewoon elke keer weer om lachen. Ik ben een kleuter. En gelukkig jullie ook.![]()
Tekstschrijver en componist krijgen gewoon geld, met de oude of de nieuwe versie. Maar met de nieuwe kan een deel van de cash bijvoorbeeld naar een andere platenmaatschappij gaan, omdat het een andere opname van een andere uitvoering isquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar zijn dat dan wettelijk gezien wel covers?
Want van een cover zouden toch juist de royalties naar de oorspronkelijke rechthebbenden gaan lijkt me.
Ik denk dat ze gezegd hebben: praatje, dansje, envelopje pakken en weer noar huusquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Beste man heeft een trauma voor het leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |