Genoeg deuntjes voor elk jaar een nieuw albumquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:09 schreef Momo het volgende:
Eigenlijk wel een briljant concept voor een Maan, Davina Michelle of Emma Heesters ofzo. Gewoon Sanremo coveren in het Engels/Nederlands.
De eerste grote hit van Marco was een San Remo cover.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:09 schreef Momo het volgende:
Eigenlijk wel een briljant concept voor een Maan, Davina Michelle of Emma Heesters ofzo. Gewoon Sanremo coveren in het Engels/Nederlands.
Ook vooral bizar hoe lang iemand kon doorgaan met zaken met verschillende vrouwen voordat iemand iets durfde te zeggen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:10 schreef Strani het volgende:
Maar serieus hè, het zal je maar overkomen dat al je royalties permanent door de neus geboord worden omdat iemand zich niet kan gedragen. Ik zat vanmiddag toevallig wat te lezen over Bill Cosby en toen bedacht ik hetzelfde over al die andere acteurs in de show die dag konden zeggen tegen de royalties van alle herhalingen.
Hoezo zit jij niet elke avond thuis in je galajurk te FOK!ken dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:11 schreef Em31 het volgende:
Elke keer als ik dit kijk denk ik, wat heeeerlijk dat je voor 5 avonden de mooiste outfits/jurken aan mag.
En geen doe maar normaal outfitsquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:11 schreef Em31 het volgende:
Elke keer als ik dit kijk denk ik, wat heeeerlijk dat je voor 5 avonden de mooiste outfits/jurken aan mag.Angelina Mango is wel het hoogtepunt dit jaar.
Versace sponsort mij inderdaad ookquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo zit jij niet elke avond thuis in je galajurk te FOK!ken dan?
Zo, nou inderdaad. Zonder er hier te diep op in te gaan, maar de eerste zaak was gewoon al uit de jaren 60. Van Cosby, niet van Borsato.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook vooral bizar hoe lang iemand kon doorgaan met zaken met verschillende vrouwen voordat iemand iets durfde te zeggen.
Vorig jaar had Elodie in de finale ook een prachtige jurk aan. Eentje die snel op een MET Gala zou zien.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:11 schreef Em31 het volgende:
Elke keer als ik dit kijk denk ik, wat heeeerlijk dat je voor 5 avonden de mooiste outfits/jurken aan mag.Angelina Mango is wel het hoogtepunt dit jaar.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt wel jaNu dat Marco in de problemen zit moet Riccardo zelf weer optreden voor z'n centjes
Ja Elodie is ook altijd topquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vorig jaar had Elodie in de finale ook een prachtige jurk aan. Eentje die snel op een MET Gala zou zien.
Greys is toch geen gast johquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |