Ik ook wel.quote:
Gunther toch?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:59 schreef Momo het volgende:
Doet mij denken aan dat nummer met my tralala my ding dong met die zware stem
Ik had dat als kind helemaal niet door dat al die nummers helemaal niet van hem waren.quote:
Dat krijg je met al die oudjesquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:04 schreef NailQueen het volgende:
He kennen we dit nummer niet ergens van?
En in vergelijking met Riccardo Cocciante zijn het eigenlijk maar matige covers.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik had dat als kind helemaal niet door dat al die nummers helemaal niet van hem waren.zo matig eigenlijk
quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:04 schreef NailQueen het volgende:
He kennen we dit nummer niet ergens van?
Wel veel ¤¤¤¤ voor hemquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:05 schreef Strani het volgende:
Nee maar Riccardo Cocciante is zo ongeveer in z'n eentje verantwoordelijk voor de hele carriere van Marco.
Echt wel jaquote:
Zeker, die man is erg goed in emotie op zijn stem leggen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En in vergelijking met Riccardo Cocciante zijn het eigenlijk maar matige covers.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt wel jaNu dat Marco in de problemen zit moet Riccardo zelf weer optreden voor z'n centjes
Zou deze beste man zelf ook weten dat zijn nummers in Nederland gewoon schaamteloos gecoverd zijn?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En in vergelijking met Riccardo Cocciante zijn het eigenlijk maar matige covers.
Zijn bankrekening wel zoals Em al zei.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zou deze beste man zelf ook weten dat zijn nummers in Nederland gewoon schaamteloos gecoverd zijn?
Natuurlijk daar moeten ze wel gewoon toestemming voor hebbenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zou deze beste man zelf ook weten dat zijn nummers in Nederland gewoon schaamteloos gecoverd zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |