Scherp! Ze kan ook op Frans doelen inderdaadquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Weet jij direct wie hij is dan?
Ik vind het best een vaag statement.
Kunnen jullie in de SC verder gaan a.u.b.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Scherp! Ze kan ook op Frans doelen inderdaadMaar welke Frans hè.
Ik hoop niet Bauer, want daar heb ik echt geen zin in tussen dit soort kwaliteitsoptredens in.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Scherp! Ze kan ook op Frans doelen inderdaadMaar welke Frans hè.
Nee nee we hebben het veel te druk met San Remo nu!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Kunnen jullie in de SC verder gaan a.u.b.
Met een dansje van Amadeus en zijn mattie met een pruikquote:
Ik heb het gesprek al terug gebracht naar de Italiaanse kwaliteitsoptredens.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Kunnen jullie in de SC verder gaan a.u.b.
Goed zo Rozjee!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb het gesprek al terug gebracht naar de Italiaanse kwaliteitsoptredens.
Ik hou Strani wel bij de les.
https://en.huji.ac.il/new(...)20property%20to%20it.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:53 schreef H_T het volgende:
Het Hebrew Museum of Jerusalem had toestemming gegeven om een lookalike van Albert Einstein in een reclame voor een Italiaanse supermarkt te geven. Waarom zou dat nodig zijn?
Hierom, wellicht?quote:The Einstein House will house exhibits of the legacy, work, and research of Nobel laureate Albert Einstein, one of the founders of the Hebrew University, who bequeathed all his writings and intellectual property to it.
Hm, apart. Ik wist niet dat je je uiterlijk kon donerenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
https://en.huji.ac.il/new(...)20property%20to%20it.
[..]
Hierom, wellicht?
Daar zit ik ook even van te kijken.quote:
Ik ook wel.quote:
Gunther toch?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:59 schreef Momo het volgende:
Doet mij denken aan dat nummer met my tralala my ding dong met die zware stem
Ik had dat als kind helemaal niet door dat al die nummers helemaal niet van hem waren.quote:
Dat krijg je met al die oudjesquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:04 schreef NailQueen het volgende:
He kennen we dit nummer niet ergens van?
En in vergelijking met Riccardo Cocciante zijn het eigenlijk maar matige covers.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik had dat als kind helemaal niet door dat al die nummers helemaal niet van hem waren.zo matig eigenlijk
quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:04 schreef NailQueen het volgende:
He kennen we dit nummer niet ergens van?
Wel veel ¤¤¤¤ voor hemquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:05 schreef Strani het volgende:
Nee maar Riccardo Cocciante is zo ongeveer in z'n eentje verantwoordelijk voor de hele carriere van Marco.
Echt wel jaquote:
Zeker, die man is erg goed in emotie op zijn stem leggen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En in vergelijking met Riccardo Cocciante zijn het eigenlijk maar matige covers.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt wel jaNu dat Marco in de problemen zit moet Riccardo zelf weer optreden voor z'n centjes
Zou deze beste man zelf ook weten dat zijn nummers in Nederland gewoon schaamteloos gecoverd zijn?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En in vergelijking met Riccardo Cocciante zijn het eigenlijk maar matige covers.
Zijn bankrekening wel zoals Em al zei.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zou deze beste man zelf ook weten dat zijn nummers in Nederland gewoon schaamteloos gecoverd zijn?
Natuurlijk daar moeten ze wel gewoon toestemming voor hebbenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zou deze beste man zelf ook weten dat zijn nummers in Nederland gewoon schaamteloos gecoverd zijn?
Genoeg deuntjes voor elk jaar een nieuw albumquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:09 schreef Momo het volgende:
Eigenlijk wel een briljant concept voor een Maan, Davina Michelle of Emma Heesters ofzo. Gewoon Sanremo coveren in het Engels/Nederlands.
De eerste grote hit van Marco was een San Remo cover.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:09 schreef Momo het volgende:
Eigenlijk wel een briljant concept voor een Maan, Davina Michelle of Emma Heesters ofzo. Gewoon Sanremo coveren in het Engels/Nederlands.
Ook vooral bizar hoe lang iemand kon doorgaan met zaken met verschillende vrouwen voordat iemand iets durfde te zeggen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:10 schreef Strani het volgende:
Maar serieus hè, het zal je maar overkomen dat al je royalties permanent door de neus geboord worden omdat iemand zich niet kan gedragen. Ik zat vanmiddag toevallig wat te lezen over Bill Cosby en toen bedacht ik hetzelfde over al die andere acteurs in de show die dag konden zeggen tegen de royalties van alle herhalingen.
Hoezo zit jij niet elke avond thuis in je galajurk te FOK!ken dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:11 schreef Em31 het volgende:
Elke keer als ik dit kijk denk ik, wat heeeerlijk dat je voor 5 avonden de mooiste outfits/jurken aan mag.
En geen doe maar normaal outfitsquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:11 schreef Em31 het volgende:
Elke keer als ik dit kijk denk ik, wat heeeerlijk dat je voor 5 avonden de mooiste outfits/jurken aan mag.Angelina Mango is wel het hoogtepunt dit jaar.
Versace sponsort mij inderdaad ookquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo zit jij niet elke avond thuis in je galajurk te FOK!ken dan?
Zo, nou inderdaad. Zonder er hier te diep op in te gaan, maar de eerste zaak was gewoon al uit de jaren 60. Van Cosby, niet van Borsato.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook vooral bizar hoe lang iemand kon doorgaan met zaken met verschillende vrouwen voordat iemand iets durfde te zeggen.
Vorig jaar had Elodie in de finale ook een prachtige jurk aan. Eentje die snel op een MET Gala zou zien.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:11 schreef Em31 het volgende:
Elke keer als ik dit kijk denk ik, wat heeeerlijk dat je voor 5 avonden de mooiste outfits/jurken aan mag.Angelina Mango is wel het hoogtepunt dit jaar.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt wel jaNu dat Marco in de problemen zit moet Riccardo zelf weer optreden voor z'n centjes
Ja Elodie is ook altijd topquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vorig jaar had Elodie in de finale ook een prachtige jurk aan. Eentje die snel op een MET Gala zou zien.
Greys is toch geen gast johquote:
Persoonlijk vind ik zonder gorilla op het podium heel het nummer beter klinken.quote:
Dat heet oversized oversized.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:20 schreef H_T het volgende:
De jas van Skin lijkt me een paar maatjes te groor
Dit komt niet overeen met je vorige post.quote:
Begin was goed vond ik, maar in dit missenstuk heb ik de indruk dat Skin aan het zoeken is naar de juiste harmonie.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:22 schreef NailQueen het volgende:
Dit is niet de beste cover van Hallelujah
Als jij een foto vindt uit 1480 waarop ze er heel anders uitziet mag je je meldenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit komt niet overeen met je vorige post.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:22 schreef NailQueen het volgende:
Dit is niet de beste cover van Hallelujah
Waar haal je het toch zo snel vandaanquote:
Benieuwd wanneer de boeren komen en hoe.quote:
Mijn hoofdquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Waar haal je het toch zo snel vandaan
Gabba was 100 keer beter dan de échte deelnemerquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:28 schreef Greys het volgende:
Ik kijk hoor maar even echt kijken zonder de helft missen door telefoon.![]()
Gabbani was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |