Die waardering is volledig wederzijdsquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Woei! De juiste pronounsDat gebeurt niet zo vaak (wel altijd door jou), dus nu ben ik weer super blij
Overigens is Strani een goede gast en waardeer ik hem. Hij durft zijn mening te geven, ook al gaat hij tegen de stroom in.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
NeeHaha totaal niet. Ik had het over de discussie in het algemeen.
Oké nu snappen we de verwarring, denk ik.
Wat bedoelde je hier dan meequote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
. Ik zou haar en Anouk er graag over in discussie willen zien gaan
Die discussie is ook enorm lastig, ik heb daar wel een mening over, maar begrijp allebei de kanten wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:30 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft mijn visie over genderidentiteit, genderexpressie en non-binariteit. Ik snap zelf eigenlijk nooit zo waarom je een ander niet gewoon kan laten zijn zoals diegene is. Als die ander er gelukkiger door wordt is dat toch alleen maar mooi. Plus dat iemand anders identiteit je in het dagelijks leven echt zelden of nooit raakt of in de weg zit. Dus waarom dan toch die afgunst.
Enige waar je discussie over kunt voeren is transgenders in de vrouwensport, omdat daar toch vaak oneerlijke situaties ontstaan. Al zat over tijd ook zich wel wat uit gaan vlakken. Wat alsnog niet betekend dat je respectloos erover zou moeten zijn.
Tegelijkertijd moeten we ook wel weer begrijpen dat verandering tijd nodig heeft en je niet van de een of andere dag acceptatie krijgt. Waarbij het wel zorgwekkend is dat wat @:Bill_dauterive al zegt dat de acceptatie stagneert en ten dele zelfs achteruitgaat. Zo heel progressief zijn we in Nederland helaas niet meer.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Woei! De juiste pronounsDat gebeurt niet zo vaak (wel altijd door jou), dus nu ben ik weer super blij
Overigens is Strani een goede gast en waardeer ik hem. Hij durft zijn mening te geven, ook al gaat hij tegen de stroom in.
Oh fuck je hebt helemaal gelijk, ik was dat alweer vergeten, sorryquote:
Haha ik wou get a room zeggen. Bij mn ouders zeggen we dan soms get a womb als grapquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Die waardering is volledig wederzijds
Hahahahaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh fuck je hebt helemaal gelijk, ik was dat alweer vergeten, sorryJa oké je hebt gelijk met je punt.
Ja zonde en onnodig dat we daarin wegzakken, waar we toch eerder juist progressiever waren. Wat betreft het kaartje is Montenegro wel een opvallende groene uitzondering in een verder toch vooral gele Balkan zeequote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die discussie is ook enorm lastig, ik heb daar wel een mening over, maar begrijp allebei de kanten wel.
Ja, we zijn vorig jaar weer een plekje gezakt op de Rainbow Europe Index. Op zich niet erg, maar we zakken elke keer weer een beetje verder weg...
[ afbeelding ]
Tegen de stroom ingaan om (nep)ruzie te zoeken verwachten we inderdaad nooit van jouquote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:49 schreef Strani het volgende:
Dit trouwens wel, als ik tegen de stroom inga doe ik dat niet omdat ik zin heb in ruzie of zoIk sta ook open voor andere input en die neem ik dan weer mee in m'n eigen overwegingen.
Ja, dat land viel me ook op. Geen idee hoe dat nou weer kan! Malta staat nog steeds op eenzame hoogte en het verschil tussen België en Nederland had ik ook niet verwacht.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja zonde en onnodig dat we daarin wegzakken, waar we toch eerder juist progressiever waren. Wat betreft het kaartje is Montenegro wel een opvallende groene uitzondering in een verder toch vooral gele Balkan zeeWeer een pluspunt voor dat land dus, nadat het er al zo mooi is en de mensen zo aardig
Ik ben een zeer harmonieus persoon, Redefinequote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tegen de stroom ingaan om (nep)ruzie te zoeken verwachten we inderdaad nooit van jou
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben een zeer harmonieus persoon, Redefine![]()
Vanmiddag nog met een vriend een onenigheid gehad over iets waarvan ik 100% zeker ben dat ik gelijk heb, maar hij had dezelfde overtuiging van zichzelf dus hij bleeft gefrustreerd zoeken naar bewijs op z'n telefoon. Ik zei 'laat zitten man, het is het niet waard' maar hij bleef boos verder zoeken. En op een gegeven moment legde hij z'n telefoon weg en zei er niks meer over. En ik heb het laten gaan, Redefine. Snap je dat dat een enorm offer voor de vrede is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:01 schreef Strani het volgende:
Het was overigens datJij had in dit geval uiteraard volkomen gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij had in dit geval uiteraard volkomen gelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig Nieuwjaar!quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:49 schreef Strani het volgende:
Dit trouwens wel, als ik tegen de stroom inga doe ik dat niet omdat ik zin heb in ruzie of zoIk sta ook open voor andere input en die neem ik dan weer mee in m'n eigen overwegingen.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:01 schreef Strani het volgende:
Het was overigens datMijn enige heftige discussie met mijn vriend was ook over zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat het curriculum voor het eindexamen geschiedenis was
![]()
![]()
Ik was er heilig van overtuigd dat IEDEREEN twee thema's kreeg die je dan moest leren, en hij zei dat dat bij hem niet was maar dat hij alle tijdsvakken moest kennenHij zei dat hij toch echt wel wist waar hij eindexamen in had gedaan, maar ik wist zeker dat het niet kon want het CENTRAAL eindexamen is toch bij iedereen hetzelfde
![]()
Blijkbaar was er een pilot waarbij een aantal scholen inderdaad een afwijkend examen hadden. Hadden we allebei gelijk![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Oh hahahaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn enige heftige discussie met mijn vriend was ook over zoietsWat het curriculum voor het eindexamen geschiedenis was
![]()
![]()
Ik was er heilig van overtuigd dat IEDEREEN twee thema's kreeg die je dan moest leren, en hij zei dat dat bij hem niet was maar dat hij alle tijdsvakken moest kennenHij zei dat hij toch echt wel wist waar hij eindexamen in had gedaan, maar ik wist zeker dat het niet kon want het CENTRAAL eindexamen is toch bij iedereen hetzelfde
![]()
Blijkbaar was er een pilot waarbij een aantal scholen inderdaad een afwijkend examen hadden. Hadden we allebei gelijk![]()
Haha ja frustrerend is dat hè, zeker weten dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh hahahaTja dat kan natuurlijk ook nog.
Het frustrerende hier was dat ik bleef herhalen dat dit liedje pas in 1999 uitkwam maar hij bleef van mening dat ze het óptreden nog wel uit 1994 kon komen
Jaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja frustrerend is dat hè, zeker weten dat je gelijk hebt![]()
Ja nee zo wil ik dan ook geen gelijk krijgenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
JaEn hij speelde ook nog de oh zo irritante 'als jij zo nodig gelijk wilt hebben heb je gelijk'-kaart
(Voordat hij verder ging zoeken op z'n telefoon).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |