Tekeer gaan tegen de scheids voelt niet helemaal lekker. Prima dat er een tijdstraf aan vast zit, dan krijg je dat gedrag er langzaam wel uit.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat is wel een goed idee op zich, maar ik ben wel benieuwd naar de invulling ervan.
De blauwe kaart zou er komen als tijdstrijd voor onsportief gedrag enzo.
Dus stel:
Speler A maakt een overtreding en krijgt daar geel voor.
Speler B vindt dat geel veel te licht is en gaat tekeer tegen de scheids. en krijgt vervolgens blauw.
Speler A mag op het veld blijven staan met geel.
Speler B moet voor tien minuten aan de kant.
Dat voelt niet helemaal lekker op deze manier.
Spa Rood heeft toch wel een aparte smaak. Ik vind dat ook niet zo. Perrier vind ik dan bijvoorbeeld wel lekker.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon toch het koolzuur?
Kraanwater waar je zelf koolzuur in pompt met zo'n soda stream oid smaakt daarna ook niet meer echt als normaal kraanwater.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tekeer gaan tegen de scheids voelt niet helemaal lekker. Prima dat er een tijdstraf aan vast zit, dan krijg je dat gedrag er langzaam wel uit.
Hm, dan toch het water of iig de grond waar het uit komt. Zal idd ook wel een verschil in smaak geven.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Spa Rood heeft toch wel een aparte smaak. Ik vind dat ook niet zo. Perrier vind ik dan bijvoorbeeld wel lekker.
Lijkt me wel wat eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:34 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan zou het in bovenstaande geval wel erg rustig worden op het veld.
Ik bedoelde het gevoel van de prikquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon toch het koolzuur?
Kraanwater waar je zelf koolzuur in pompt met zo'n soda stream oid smaakt daarna ook niet meer echt als normaal kraanwater.
Ja, super. En dan verliezen ze en dan weten ze dat ze dit de volgende keer anders moeten aanpakken.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:34 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan zou het in bovenstaande geval wel erg rustig worden op het veld.
Hebben ze daar eigenlijk zuivere speeltijd?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:42 schreef H_T het volgende:
Bij ijshockey wordt de rest van de tijdstraf geschrapt als de tegenstander scoort. Dat zou ook nog een oplossing kunnen zijnJe moet het wel redelijk bont maken daar wil je meer dan 2 minuten naar de kant moeten
Kan je maar een keer scoren en oppassen voor buitenspel.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat eigenlijk.
Zet het hele elftal maar tien minuten aan de kant terwijl het andere team doorspeelt, dan leren ze het echt wel af.
Jaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hebben ze daar eigenlijk zuivere speeltijd?
Want dat moet je in het voetbal wel tegelijk invoeren, anders ligt de keeper gewoon 10 minuten op de grond met een ““hoofdwond”” tijdens zo’n tijdstraf.
Jullie ook Fred! Vieren jullie het?quote:
Dit is toch wel een beetje omdat we hier nogal snel in een bubbel leven trouwens. Anouk's omgeving zal heel anders zijn dan die van de meesten van ons. In haar omgeving zullen hele andere opinies gangbaar zijn. Dat maakt haar niet direct een slecht persoon.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:21 schreef Meke het volgende:
Ik had eigenlijk pas na de ophef door wat Anouk eigenlijk bedoelde. Toch een soort cognitieve dissonantie dat ik haar wel tof vond en zoiets niet verwachtte
Kan je deze post iets meer uitleggen? Ik ben wel benieuwd hoe je dit bedoelt. Wat wordt precies gedemoniseerd?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:37 schreef Strani het volgende:
Nou ja, de manier waaróp Anouk dit doet is nogal onsmakelijk, op z'n zachtst gezegd. Maar ik vind wel dat die specifieke mening (dat de vervelende lichamelijke dingen zoals ongesteldheid deel uitmaken van het vrouw-zijn) wat wordt gedemoniseerd.
(Ik geloof ook niet dat ze ermee bedoelt dat als je bijvoorbeeld niet méér ongesteld bent, dat je dan ook geen vrouw meer bent.)
Nou je merkt het meteen in de reacties; het gaat in zo'n geval vaak niet meer om de discussie zelf maar het wordt dan al snel op de persoon gespeeld. Of je het er mee eens bent of niet, het is nog altijd beter om de discussie aan te blijven gaan en iemand niet direct te diskwalificeren.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kan je deze post iets meer uitleggen? Ik ben wel benieuwd hoe je dit bedoelt. Wat wordt precies gedemoniseerd?
Maar dat laatste is toch precies wat zij doet? Zij diskwalificeert trans vrouwen (en vrouwen zonder baarmoeder en vrouwen die vanwege hun leeftijd niet menstrueren, al bedoelt ze die natuurlijk niet) als vrouwen. Zij gaat er best wel met gestrekt been in door te zeggen dat ""je pipi eraf hakken" je geen vrouw maakt"quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou je merkt het meteen in de reacties; het gaat in zo'n geval vaak niet meer om de discussie zelf maar het wordt dan al snel op de persoon gespeeld. Of je het er mee eens bent of niet, het is nog altijd beter om de discussie aan te blijven gaan en iemand niet direct te diskwalificeren.
Nee, de manier waaróp is ook zeker niet de effectiefste. Nou hebben we het hier wel over iemand die dus uit een hele andere sociale omgeving komt dan jij en ik. In een gemiddelde kroeg in Den Haag zou ze met zo'n uitspraak totaal niet opvallen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar dat laatste is toch precies wat zij doet? Zij diskwalificeert trans vrouwen (en vrouwen zonder baarmoeder en vrouwen die vanwege hun leeftijd niet menstrueren, al bedoelt ze die natuurlijk niet) als vrouwen. Zij gaat er best wel met gestrekt been in door te zeggen dat ""je pipi eraf hakken" je geen vrouw maakt"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |