abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 februari 2024 @ 11:27:27 #201
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212357460
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 11:22 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Veel sterkte voor de nabestaanden.
Ach Dries.

JPB nu de oudste nog levende MP, dat is ook wel een vreemde gedachte.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 9 februari 2024 @ 11:29:36 #202
426493 crew  PippenScottie
pi_212357481
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 11:27 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ach Dries.

JPB nu de oudste nog levende MP, dat is ook wel een vreemde gedachte.
De enige nog levende oud-premier zelfs
My friends all drive horses
pi_212357485
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 11:27 schreef Montagui het volgende:

[..]
Met "Gratis Bier" is eigenlijk ook niets mis als de overheidsfinanciën puik in orde zijn zoals het onlangs nog is voorgesteld in december 2023.

Of als het geld schijnbaar tegen de plinten aan klotst zoals er de afgelopen jaren met miljarden is gestrooid om o.a. Corona, Klimaat, Oekraïne, energie en diverse buitenlandse hulpprojecten.
Maar dat waren allemaal eenmalige uitgaven, als je structurele uitgaven wil moet je die dekken. Dat was ook zo in de afgelopen tijd. En de PVV wil vooral structurele ongedekte zaken. Niet één rondje gratis bier omdat het café zo'n mooie omzet heeft, maar iedereen altijd gratis bier geven. Dat gaat natuurlijk niet lang goed.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  vrijdag 9 februari 2024 @ 11:30:36 #204
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212357494
Ik heb Dries van Agt nog ooit aan de telefoon gehad voor mijn eerste boekproject.

Maar niet verteld dat mijn vader in zijn studententijd nog eens meedeed met een actie waarbij maandverbanden werden gegooid naar de man. :D
  vrijdag 9 februari 2024 @ 11:34:46 #205
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_212357539
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 11:27 schreef Montagui het volgende:

[..]
Met "Gratis Bier" is eigenlijk ook niets mis als de overheidsfinanciën puik in orde zijn zoals het onlangs nog is voorgesteld in december 2023.

Of als het geld schijnbaar tegen de plinten aan klotst zoals er de afgelopen jaren met miljarden is gestrooid om o.a. Corona, Klimaat, Oekraïne, energie en diverse buitenlandse hulpprojecten.
Een overschot op de begroting is geen reden het op te feesten, eerder een reden het als reserve weg te zetten. Maar politiek speelt graag voor sinterklaas om stemmen te kopen. Daarom mag jij tot je 68ste of nog langer werken
pi_212357618
PVV-VVD-BBB praten maandag ook nog verder: https://www.volkskrant.nl(...)der-praten~b071566f/

Maandagmiddag gaat het verslag naar de Kamer.

Ik zie toch erg veel voorsorteren op een minderheidskabinet. Ben toch wel benieuwd wat de rest van de VVD er van vindt als die samen met PVV en BBB en zonder verdere steun gaan regeren...
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_212357623
Uit respect voor Dries van Agt zal ik vandaag niet meer reageren in dit topic.
Rust zacht lieve Dries.
pi_212357637
Vond Dries altijd een mooie man. Leuk ook hoe hij de luis in de pels van het CDA werd met de jaren.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 9 februari 2024 @ 11:47:33 #209
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212357671
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 11:44 schreef xpompompomx het volgende:
Vond Dries altijd een mooie man. Leuk ook hoe hij de luis in de pels van het CDA werd met de jaren.
Deze moet ik hier ook even posten
pi_212357731
pi_212357936
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 09:39 schreef Hanca het volgende:

[..]
Nee, maar dat laatste is niet zo zeer de sleutel naar succes als partij. Nogmaals: Omtzigt wilde nooit een potentiële regeringspartij oprichten, hij wil de regering controleren. Juist het niet-regeren is deel van het DNA van die partij.

En ja, op termijn kan dat veranderen. Maar pas op termijn. Dan zou het een regeringspartij kunnen worden. Maar nu zijn verkiezingsbelofte breken door toch in een meerderheidskabinet met doortimmert regeerakkoord te stappen (en zonder zo'n akkoord gaat het niet, zeker niet voor BBB en PVV), dat is volgens mij echt de snelste manier om al zijn ambities van een stabiele partij die de regering streng blijft controleren op goed bestuur en degelijke financiën in de prullenbak te smijten.

Meeregeren met de PVV en BBB, ik denk dat Omtzigt dat niet naar zichzelf kan verantwoorden, maar hij kan het in elk geval niet verantwoorden naar de kiezers die hopen op een stabiele, degelijke partij in het midden.
Hij kan veel willen of niet willen, maar in de politiek heb je dat amper zelf in de hand. Zeker nu met grote groepen kiezers die van partij naar partij schieten.

De peilingen, voor wat het waard is, zeggen toch wat anders over de NSC-kiezer.
pi_212357937
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 11:42 schreef Hanca het volgende:
PVV-VVD-BBB praten maandag ook nog verder: https://www.volkskrant.nl(...)der-praten~b071566f/

Ik zie toch erg veel voorsorteren op een minderheidskabinet. Ben toch wel benieuwd wat de rest van de VVD er van vindt als die samen met PVV en BBB en zonder verdere steun gaan regeren...
Dan moet toch alsnog een meerderheid van de kamer daarmee instemmen?
pi_212357951
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 12:12 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Dan moet toch alsnog een meerderheid van de kamer daarmee instemmen?
Nee, alleen een meerderheid moet niet gelijk met een motie van wantrouwen zwaaien. We doen niet aan moties van vertrouwen oid.
pi_212358084
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 12:14 schreef Hanca het volgende:

[..]
Nee, alleen een meerderheid moet niet gelijk met een motie van wantrouwen zwaaien. We doen niet aan moties van vertrouwen oid.
Dus PVV zou ook kunnen zeggen we gaan solo regeren?
Maar de opdracht van de kamer was toch PVV-NSC-VVD-BBB uitzoeken?
Dan is het informeren door Plassterk toch mislukt en kan de kamer een nieuwe informatieopdracht geven aan een andere informateur?
pi_212358158
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 12:25 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Dus PVV zou ook kunnen zeggen we gaan solo regeren?
Maar de opdracht van de kamer was toch PVV-NSC-VVD-BBB uitzoeken?
Dan is het informeren door Plassterk toch mislukt en kan de kamer een nieuwe informatieopdracht geven aan een andere informateur?
Iedereen kan in principe een regering vormen als hij de koning zo ver krijgt hem te beëdigen. Alleen moet je daarna wel naar de Kamer als je wat wil uitvoeren. Een solo PVV zie ik dat niet redden, die worden weggestemd.

Of Plasterk hier zijn boekje te buiten gaat is een goede, misschien dat ze daarom ook steeds NSC blijven uitnodigen? Dan is het een gesprek met de 4 partijen, waarvan 1 niet is komen opdagen.
pi_212358200
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 11:42 schreef Hanca het volgende:

Wordt niks maar wellicht hoopt de VVD nog steeds op een forse PVV-uitglijder die er voor zal zorgen dat het publieke sentiment zich keert. Maar die kans is vast klein.
  vrijdag 9 februari 2024 @ 12:40:32 #217
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_212358248
Hoe gaat Yesilgoz dit verantwoorden aan de linkerflank binnen VVD. Van gedogen naar toch in een minderheidskabinet zitten. En dan zit je met twee partijen die alleen incompetente bewindslieden kunnen leveren. Dat gaat geen feestje worden.

En wie gaat gedogen dan? FVD? SGP?...
  vrijdag 9 februari 2024 @ 12:41:49 #218
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212358262
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe gaat Yesilgoz dit verantwoorden aan de linkerflank binnen VVD. Van gedogen naar toch in een minderheidskabinet zitten. En dan zit je met twee partijen die alleen incompetente bewindslieden kunnen leveren. Dat gaat geen feestje worden.

Leuke partijen met leuke mensen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  vrijdag 9 februari 2024 @ 12:43:21 #219
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_212358273
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 19:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik doel op het grotere geheel, ik verwacht met linkse partijen net zulk geschreeuw en drama vanuit Omtzigt.
Heb je een voorbeeld van Omtzigt die al decennia lang in de Tweede Kamer zit en ruzie heeft met linkse partijen?
pi_212358284
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 11:30 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb Dries van Agt nog ooit aan de telefoon gehad voor mijn eerste boekproject.

Maar niet verteld dat mijn vader in zijn studententijd nog eens meedeed met een actie waarbij maandverbanden werden gegooid naar de man. :D
Mag ik vragen wat voor boeken je schrijft?
pi_212358326
quote:

Heel simpel, ik hoor de snerpstem van Yesilgoz al wanneer ze blijft herhalen dat ze 'verantwoordelijkheid neemt en de grote uitdagingen waar dit land voor staat aan te pakken en niet kan wachten om te beginnen'
  vrijdag 9 februari 2024 @ 12:48:43 #222
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_212358336
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 20:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat denk ik niet. Als je je momentum zo opzichtig verspeelt dan heb je dat niet zomaar weer terug. Wie gaat daar dan nog op stemmen?
Dat dachten ze bij Milders ook en het enige wat hij hoefde te doen was zijn Islamofobe punten in te trekken.
pi_212359091
quote:

Een minderheidskabinet hoeft natuurlijk geen vaste gedoogpartners te hebben. De kabinetten Rutte waren allemaal minderheidskabinetten in de EK en hadden ook geen gedoogpartner. Dat Rutte I een vaste gedoogpartner had, hoeft dat niet standaard te maken.
  vrijdag 9 februari 2024 @ 14:10:42 #224
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_212359198
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 12:48 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]
Heel simpel, ik hoor de snerpstem van Yesilgoz al wanneer ze blijft herhalen dat ze 'verantwoordelijkheid neemt en de grote uitdagingen waar dit land voor staat aan te pakken en niet kan wachten om te beginnen'
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 11:43 schreef C.L.Werner het volgende:
Uit respect voor Dries van Agt zal ik vandaag niet meer reageren in dit topic.
Rust zacht lieve Dries.
Toch knap uur volgehouden!
pi_212359324
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 11:30 schreef Hexagon het volgende:

How can i make this about me. :+

[ Bericht 2% gewijzigd door Rnie op 09-02-2024 14:29:56 ]
De enige echte.
pi_212359347
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 10:26 schreef Hanca het volgende:

[..]
Hij heeft al het meeregeren afgeschoten, ook met een centrumregering. Hij heeft duidelijk gezegd dat NSC niet in een kabinet stapt. En hij heeft juist expliciet de minderheidsvariant PVV-VVD-BBB niet afgeschoten.

Hij zal alleen een minderheidskabinet zonder gedoogakkoord of met alleen een gedoogakkoord op hoofdlijnen willen, meer macht naar de Kamer.

Het lijkt er op dat jij niet meer objectief kunt kijken door je hoop op een PvdAGL-VVD-NSC-D66 kabinet. Als je realistisch kijkt is de kans op dat kabinet afgelopen week helaas eerder kleiner dan groter geworden, juist omdat NSC al het meeregeren uit sluit.
Ten eerste, het is mijn taak niet om objectief te kijken, ik ben net als jij gewoon iemand die zijn mening geeft en die is per definitie niet objectief. Een centrum regering met daarin NSC heeft mijn voorkeur en volgens mij mag dat nog altijd :P

Ik hoop nergens op qua regering samenstelling, ik hoop op een regering die niet binnen 6 maanden af moet treden en een regering met adequaat (liever goed maar ok) beleid en op deze manier zie ik dat niet gebeuren.
Verder wacht ik het wel af, NSC is meer dan Omtzigt en we zien wel hoe dat verder loopt.
pi_212359357
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 10:33 schreef C.L.Werner het volgende:

Met Geert is het inderdaad moeilijk een kabinet te formeren, maar als grootste partij heeft hij wel het initiatief. In een volwassen democratie moet je ook deze mogelijkheid verkennen voordat je het afschiet.

Dat is volgens mij gedaan en mislukt. En nu? Nog een PVV poging? Prima, we wachten het wel af dan.
pi_212359385
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 12:48 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Dat dachten ze bij Milders ook en het enige wat hij hoefde te doen was zijn Islamofobe punten in te trekken.
In te trekken? Wilders heeft geen fuck ingetrokken. Staat ook nog steeds in zijn programma, hij roept er momenteel weinig over maar ingetrokken heeft hij helemaal niets.
pi_212359402
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 14:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ten eerste, het is mijn taak niet om objectief te kijken, ik ben net als jij gewoon iemand die zijn mening geeft en die is per definitie niet objectief. Een centrum regering met daarin NSC heeft mijn voorkeur en volgens mij mag dat nog altijd :P

Ik hoop nergens op qua regering samenstelling, ik hoop op een regering die niet binnen 6 maanden af moet treden en een regering met adequaat (liever goed maar ok) beleid en op deze manier zie ik dat niet gebeuren.
Verder wacht ik het wel af, NSC is meer dan Omtzigt en we zien wel hoe dat verder loopt.
Ik bedoelde ook niet dat je objectief moet staan tegen elke regering. Maar als je objectief (zonder "joepie, dit is geklapt, tijd voor Timmermans") leest en hoort wat Omtzigt en consorten allemaal gezegd hebben, dan lees je daarin dat juist de minderheidsvariant met PVV-VVD-BBB helemaal niet afgeschoten wordt en dat elke meerderheidsvariant wordt uitgesloten. NSC is niet van plan om in een regering te stappen, zo simpel staat het er nu voor.

Het zou natuurlijk wel kunnen dat er uiteindelijk een (minderheids)kabinet met Timmermans komt, maar dat vind ik de afgelopen week echt minder waarschijnlijk geworden.
pi_212359417
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 14:29 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik bedoelde ook niet dat je objectief moet staan tegen elke regering. Maar als je objectief (zonder "joepie, dit is geklapt, tijd voor Timmermans") leest en hoort wat Omtzigt en consorten allemaal gezegd hebben, dan lees je daarin dat juist de minderheidsvariant met PVV-VVD-BBB helemaal niet afgeschoten wordt en dat elke meerderheidsvariant wordt uitgesloten. NSC is niet van plan om in een regering te stappen, zo simpel staat het er nu voor.

Het zou natuurlijk wel kunnen dat er uiteindelijk een (minderheids)kabinet met Timmermans komt, maar dat vind ik de afgelopen week echt minder waarschijnlijk geworden.
Ik las gisteren dat Omtzigt ook geen steun aan een minderheidskabinet met PVV-BBB-VVD wilde geven, dacht ik.

Daarmee valt die optie, volgens mij, ook aardig dood neer.
pi_212359428
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 14:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat is volgens mij gedaan en mislukt. En nu? Nog een PVV poging? Prima, we wachten het wel af dan.
Mislukt is een groot woord, draaikont Omtzigt staat nog steeds open voor onderhandelingen echter deze fase is volgens hem klaar. Dus het is nog steeds mogelijk.
pi_212359433
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 14:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik las gisteren dat Omtzigt ook geen steun aan een minderheidskabinet met PVV-BBB-VVD wilde geven, dacht ik.

Daarmee valt die optie, volgens mij, ook aardig dood neer.
Hij wil ze best vanuit de Kamer steunen, zei hij. Hij wil dacht ik geen gedoogakkoord, maar dat zal hij ook niet met PvdAGL-VVD willen.

https://www.volkskrant.nl(...)nd-gedogen~beaed3bc/
quote:
Omtzigt benadrukte dinsdagavond tegenover de Volkskrant dat hij wel bereid is om een minderheidskabinet of een extraparlementair kabinet - met onpartijdige ministers - eventueel vanuit de Kamer op hoofdlijnen te steunen.
pi_212359484
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 14:31 schreef Tijger_m het volgende:

Mits Wilders geen premier wordt van dat minderheidskabinet, dan staat de deur nog wel open. Althans, volgens Arjan Noorlander.
De enige echte.
pi_212359490
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 14:32 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]
Mislukt is een groot woord, draaikont Omtzigt staat nog steeds open voor onderhandelingen echter deze fase is volgens hem klaar. Dus het is nog steeds mogelijk.
Als je dit al niet als mislukt wil betitelen dan houd het wel aardig op.
pi_212359582
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 14:32 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]
Hé, Pietertje.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_212359806
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 14:36 schreef Rnie het volgende:

[..]
Mits Wilders geen premier wordt van dat minderheidskabinet, dan staat de deur nog wel open. Althans, volgens Arjan Noorlander.

Wat echt nergens op zou slaan, want dat zou betekenen dat Omtzigt alleen een probleem heeft met de persoon Wilders en niet met zijn standpunten.
pi_212359956
Een minderheidskabinnet wordt gewoon een lachertje

een soort LPF

waarom zouden ze andere smeken dat Omtzigt op zijn besluit moet terugkomen....ze durven het niet aan zonder omtzigt
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_212359968
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 15:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Een minderheidskabinnet wordt gewoon een lachertje

een soort LPF

waarom zouden ze andere smeken dat Omtzigt op zijn besluit moet terugkomen....ze durven het niet aan zonder omtzigt
Je snapr niet dat ze daar niet eerder over nagedacht hebben…
pi_212360065
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 14:44 schreef nostra het volgende:

[..]
Hé, Pietertje.
Ha betrapt :D
Nu ga ik uitloggen want ik heb de fianciele dossiers niet op tijd mogen ontvangen. Nee wacht, ik ben vermoeid. Oh wacht ik ga toch nog werken vanuit huis want ik wil de pers niet te woord staan. Die ik wel op mijn hotelkamer heb uitgenodigd en daaropvolgend bij Humberto gezeten. Potverdorie, even de informateur een appje sturen dat ik niet meer kom. Ciao!
  Moderator vrijdag 9 februari 2024 @ 15:37:35 #240
236264 crew  capricia
pi_212360160
Dit vind ik toch wel bijzonder.

Dries van Agt overleed samen met zijn vrouw, hand in hand. Op een zelf gekozen moment. O+
Mooi zeg. Dat dat kan. Samen euthanasie.

twitter
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator vrijdag 9 februari 2024 @ 15:38:45 #241
5428 crew  miss_sly
pi_212360171
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 15:37 schreef capricia het volgende:

Dries van Agt overleed samen met zijn vrouw, hand in hand. Op een zelf gekozen moment. O+

[ twitter ]
Mooi he O+

Ik lees ook mooie woorden van veel politici over Van Agt, vol waardering.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 9 februari 2024 @ 15:40:43 #242
236264 crew  capricia
pi_212360193
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 15:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Mooi he O+

Ik lees ook mooie woorden van veel politici over Van Agt, vol waardering.
Mede mogelijk dankzij de niet aflatende inzet van Els Borst.
(Gisteren 10 jaar geleden vermoord, vanwege haar euthenasiewet)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_212360412
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator vrijdag 9 februari 2024 @ 16:01:23 #244
5428 crew  miss_sly
pi_212360421
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 15:40 schreef capricia het volgende:

[..]
Mede mogelijk dankzij de niet aflatende inzet van Els Borst.
(Gisteren 10 jaar geleden vermoord, vanwege haar euthenasiewet)
Wel bijzonder ook dat een CDA'er hiervoor kiest, overigens. Vind ik erg mooi.
pi_212360499
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 15:37 schreef capricia het volgende:

Dries van Agt overleed samen met zijn vrouw, hand in hand. Op een zelf gekozen moment.
Kok-I heeft dan ook veel goeds gebracht, maar ik val een beetje in herhaling. En weemoed. :P
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 9 februari 2024 @ 16:12:35 #246
426493 crew  PippenScottie
pi_212360514
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 16:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Van Agt was een CDA’er met het hart op de juiste plaats. Ook niet bang om impopulaire standpunten in te nemen
My friends all drive horses
pi_212360623
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 16:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ondanks dat ik het een mooi verhaal vind en helemaal voor euthanasie en niks tegen Dries van Agt heb.
Vind ik het nogal hypocriet om voor andere te beslissen en te vinden dat iets niet mag, maar als je er zelf behoefte aan hebt het toch te doen.
  Moderator vrijdag 9 februari 2024 @ 16:26:13 #248
5428 crew  miss_sly
pi_212360641
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 16:24 schreef koemleit het volgende:

[..]
Ondanks dat ik het een mooi verhaal vind en helemaal voor euthanasie en niks tegen Dries van Agt heb.
Vind ik het nogal hypocriet om voor andere te beslissen en te vinden dat iets niet mag, maar als je er zelf behoefte aan hebt het toch te doen.
Je weet natuurlijk niet of hij er nu nog, of uberhaupt ooit, zo in stond dat het niet mocht. Wellicht heeft hij altijd de C-stroom met woorden beleden, maar heeft hij daar altijd anders over gedacht. Of is hij in de loop van de jaren tot de conclusie gekomen dat hij er toch anders over dacht. Voortschrijdend inzicht, heet dat, en dat is alleen maar te prijzen, vind ik.
  vrijdag 9 februari 2024 @ 16:35:58 #249
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212360745
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 16:11 schreef nostra het volgende:

[..]
Kok-I heeft dan ook veel goeds gebracht, maar ik val een beetje in herhaling. En weemoed. :P
Was trouwens Kok II, maar een detail. :P
pi_212360758
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 16:35 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Was trouwens Kok II, maar een detail. :P
Ouderdom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')