Is ze een zorra?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:06 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat ze zingt over dat ze een enorme slet is en dat men het er maar mee te doen heeft.
Ze ziet er wel jonger uit!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:06 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat ze zingt over dat ze een enorme slet is en dat men het er maar mee te doen heeft.
John Travolta? Wat heeft hij met San Remoquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee hoor, morgen komt John Travolta voor een babbeltje
*Sjors gaat gauw plassen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:06 schreef NailQueen het volgende:
Over 2 liedjes komt Irama. Ik herhaal, nog 2 liedjes!
En 3 intervalacts.
Ik wilde woedend reageren maar het is gewoon waar.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:07 schreef ijs_beer het volgende:
Toch iets meer klasse dan Spanje, zullen we maar zeggen.
Oh daar komt nog wel verandering inquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:05 schreef FlyingEagle het volgende:
Eigenlijk ergens ook wel fijn dat er zoveel artiesten zijn, volgt elkaar tot nu toe wel rap op
69!quote:
Vorig jaar was Zlatan erquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:07 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
John Travolta? Wat heeft hij met San Remo
Italiaanse roots hè.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:07 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Nou niksquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:07 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Ja helpt inderdaad dat de nummers van aardig niveau zijn en het Italiaans blijf mooiquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Niet je vroeg juichen. Maar wel fijn dat de favorieten na elkaar zijn..
Irama
Dacht het welquote:
Een waarschijnlijk lucratieve overeenkomstquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:07 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Ik nu al bijna, maar het was toch leuk het gehoord te hebben.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik ben het over vijf minuutjes denk ik wel weer vergeten.
Ik word er nu al melig vanquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:09 schreef GeorgeM het volgende:
Waar slaat dat steeds op met die dirigent?
Ik begin jou te verdenken van een lichte crush op Nattekatquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nattekat San Remo
De moeder van alle ESF voorrondes
De Mans onder de voetballersquote:
Waar hadden we het ook al weer over?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik nu al bijna, maar het was toch leuk het gehoord te hebben.
Speaking of whichquote:
Helpt het als wij hem ook allemaal even roepen?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
@Nattekat San Remo
De moeder van alle ESF voorrondes
Die gaf vorig jaar aan ESF voorrondes te kijken en nu probeer ik hem elke keer hier heen te lokken.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik begin jou te verdenken van een lichte crush op Nattekat
NailQueen spreekt Italiaans. Zij weet het vastquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:09 schreef GeorgeM het volgende:
Waar slaat dat steeds op met die dirigent?
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Helpt het als wij hem ook allemaal even roepen?
Een oude vrouw geloof ik, en iets met 69.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar hadden we het ook al weer over?
Hoax, dat was zeker om half 8 al!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:12 schreef NailQueen het volgende:
Ondertussen is de kabinetsformatie mislukt. Slechte timing Omzigt!
En heeft het met Sylvie gedaan tijdens haar huwelijk met Rafquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:11 schreef Strani het volgende:
Zlatan is een tegen-het-ritme-in-klapper.
Ja maar toch. Je kan ook mensen proberen te lokken die je vaker ziet in de ESC SC.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die gaf vorig jaar aan ESF voorrondes te kijken en nu probeer ik hem elke keer hier heen te lokken.
Zeker met Amadeus nog wel, ik hoop dat ze zijn weg een beetje volgen als hij er idd me op zou houden.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:12 schreef ijs_beer het volgende:
Misschien moeten we San Remo meer zien als een conference met wat liedjes tussendoor?
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
"A big thank you to the best public ever"
Sjors, met zulke zwartmakerij houden we ons niet bezigquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
En heeft het met Sylvie gedaan tijdens haar huwelijk met Raf![]()
Schijnt.
Dat roep ik ook elk jaarquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:13 schreef ijs_beer het volgende:
Toch maar Italiaans leren komend jaarrrr
Alleen de materiaalman niet, volgens mij.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
En heeft het met Sylvie gedaan tijdens haar huwelijk met Raf![]()
Schijnt.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alleen de materiaalman niet, volgens mij.
Ja @Luctor.et.Emergo en @Redefine komen jullie ook eens hier heen!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja maar toch. Je kan ook mensen proberen te lokken die je vaker ziet in de ESC SC.
Niet?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Sjors, met zulke zwartmakerij houden we ons niet bezig
Wij zijn nette mensen, Rogerquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet?
*Stopt met notities maken.
Waarom vertelt niemand mij dit soort dingen, moet ik een beetje van jou vernemen dat ik ook netjes ben.quote:
Oh nee sorryquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Sjors, met zulke zwartmakerij houden we ons niet bezig
Ik denk op je zei, anders zie ik het niet gebeuren.quote:
Hele brave poppunk.quote:
Op je zijquote:
quote:
Daar moet je niet naast gaan liggenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk op je zei, anders zie ik het niet gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |