Is ze een zorra?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:06 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat ze zingt over dat ze een enorme slet is en dat men het er maar mee te doen heeft.
Ze ziet er wel jonger uit!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:06 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat ze zingt over dat ze een enorme slet is en dat men het er maar mee te doen heeft.
John Travolta? Wat heeft hij met San Remoquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee hoor, morgen komt John Travolta voor een babbeltje
*Sjors gaat gauw plassen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:06 schreef NailQueen het volgende:
Over 2 liedjes komt Irama. Ik herhaal, nog 2 liedjes!
En 3 intervalacts.
Ik wilde woedend reageren maar het is gewoon waar.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:07 schreef ijs_beer het volgende:
Toch iets meer klasse dan Spanje, zullen we maar zeggen.
Oh daar komt nog wel verandering inquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:05 schreef FlyingEagle het volgende:
Eigenlijk ergens ook wel fijn dat er zoveel artiesten zijn, volgt elkaar tot nu toe wel rap op
69!quote:
Vorig jaar was Zlatan erquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:07 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
John Travolta? Wat heeft hij met San Remo
Italiaanse roots hè.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:07 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Nou niksquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:07 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Ja helpt inderdaad dat de nummers van aardig niveau zijn en het Italiaans blijf mooiquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Niet je vroeg juichen. Maar wel fijn dat de favorieten na elkaar zijn..
Irama
Dacht het welquote:
Een waarschijnlijk lucratieve overeenkomstquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:07 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Ik nu al bijna, maar het was toch leuk het gehoord te hebben.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik ben het over vijf minuutjes denk ik wel weer vergeten.
Ik word er nu al melig vanquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:09 schreef GeorgeM het volgende:
Waar slaat dat steeds op met die dirigent?
Ik begin jou te verdenken van een lichte crush op Nattekatquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nattekat San Remo
De moeder van alle ESF voorrondes
De Mans onder de voetballersquote:
Waar hadden we het ook al weer over?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik nu al bijna, maar het was toch leuk het gehoord te hebben.
Speaking of whichquote:
Helpt het als wij hem ook allemaal even roepen?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
@Nattekat San Remo
De moeder van alle ESF voorrondes
Die gaf vorig jaar aan ESF voorrondes te kijken en nu probeer ik hem elke keer hier heen te lokken.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik begin jou te verdenken van een lichte crush op Nattekat
NailQueen spreekt Italiaans. Zij weet het vastquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:09 schreef GeorgeM het volgende:
Waar slaat dat steeds op met die dirigent?
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Helpt het als wij hem ook allemaal even roepen?
Een oude vrouw geloof ik, en iets met 69.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar hadden we het ook al weer over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |